Επιπλέον, η Apple δήλωσε ότι, όπως είναι φυσικό, δεν θα δεχτεί αιτήσεις από νέες εφαρμογές, ωστόσο, όσον αφορά τις ήδη υπάρχουσες διαφημιστικές καμπάνιες, μπορούν να συνεχίσουν απροβλημάτιστα τη λειτουργία τους μέχρι και την ημερομηνία λήξης της υπηρεσίας.
Για την ακρίβεια, η Apple δήλωσε ότι οι εταιρείες που συμμετέχουν ήδη στο πρόγραμμα, μπορούν να δημιουργούν νέες καμπάνιες μέσω του iAd Workbench.
Μάλιστα, η εν λόγω ανακοίνωση επιβεβαιώνει τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει και υποστήριζαν ότι η Apple θα διακόψει τη δραστηριότητα της ομάδας πωλήσεων iAd, εστιάζοντας σε μια αυτοματοποιημένη πλατφόρμα, με περισσότερες πληροφορίες να γίνονται γνωστές τους επόμενους μήνες.
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (10)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση