Το μεγαλύτερο πρόβλημα στις online υπηρεσίες της αντιμετωπίζει τις τελευταίες ώρες η Apple, με την πρόσβαση στο ITunes, το Mac App Store και το App Store να είναι αδύνατη.

Το πρόβλημα το οποίο έχει παρουσιαστεί τουλάχιστον τις τελευταίες 8 ώρες, οφείλεται κατά την Apple σε πρόβλημα DNS. Σε δήλωση του, στέλεχος της εταιρείας δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας δουλεύουν πάνω στο πρόβλημα προκειμένου να αποκατασταθεί η πρόσβαση όσο το δυνατό πιο γρήγορα, μη παραλείποντας να ευχαριστήσει τους χρήστες για την υπομονή τους.

 

Σύμφωνα με αναφορές, το Apple Pay δεν έχει επηρεαστεί από το πρόβλημα ενώ με βάση την τεράστια επιτυχία του iTunes και του App Store, η ζημιά για την εταιρεία με βάση τις χαμένες πωλήσεις, υπολογίζεται σε περισσότερα από 10 εκατομμύρια.

 

Οποιαδήποτε εξέλιξη σχετικά με την αποκατάσταση του προβλήματος, θα αναφερθεί στην παρακάτω ειδική ιστοσελίδα της Apple η οποία παρακολουθεί την λειτουργία των υπηρεσιών της.

 

Link.png Site: Apple Services Status

 

Ενημέρωση: Η πρόσβαση στις υπηρεσίες της Apple αποκαταστάθηκε