Μερικά από τα μέλη του προσωπικού είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της BMW i8, ένας ειδικός μπαταρίας της SpaceX και ένας πρώην διακοσμητής εσωτερικού χώρου της Ferrari. Επιπλέον, αρκετοί υπάλληλοι της εν λόγω εταιρίας έχουν εργαστεί στο παρελθόν στο Facebook, στην Google, στη Ford, στη General Motors και στη Volvo.
Επιπλέον, η Faraday Future δεν επιθυμεί να δημοσιεύσει τις χρηματικές πηγές και τα ονόματα των συνεργατών της και αρνείται να αποκαλύψει την ταυτότητα του CEO της. Επομένως, το ρόλο του εκπροσώπου έχει αναλάβει ο αντιπρόεδρος Nick Sampson, ο οποίος στο παρελθόν ήταν διευθυντής μηχανικής οχημάτων και σασί στην Tesla.
Η εταιρία σκοπεύει να διαθέσει $1 δισεκατομμύριο για το εργοστάσιο κατασκευής της, το οποίο θα έχει έδρα την Καλιφόρνια, τη Νεβάδα, τη Τζόρτζια ή τη Λουιζιάνα. Ακόμη, πέρα από την κατασκευή αυτοκινήτων, σχεδιάζει να εξερευνήσει περαιτέρω πτυχές της αυτοκινητοβιομηχανίας και της τεχνολογίας όπως, λόγου χάρη, την αυτόνομη οδήγηση.
Επίσης, φημολογείται ότι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας θα κυκλοφορήσει το 2017 και η μπαταρία του θα διαρκεί για 310 μίλια (15% δηλαδή περισσότερο από τη μπαταρία του Tesla Model S). Στην παρούσα φάση έχει κατασκευαστεί μόνο ένα concept του εν λόγω αυτοκινήτου.
Η αναφορά σε μοντέλο που βρίσκεται σε εξέλιξη θα μπορούσε να αποκλείει τη σχέση της εταιρίας με την Apple, ωστόσο τα άτομα που έχει προσλάβει ταιριάζουν με τις φήμες αναφορικά με το project ηλεκτρικού οχήματος της Apple. Άλλωστε, η Apple χρειάζεται να συνεργαστεί με μια μεγάλη εταιρία όπως η Faraday Future, προκειμένου να κυκλοφορήσει δικό της όχημα μέχρι το 2020.
Site: AppleInsider
ΣΧΟΛΙΑ (19)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση