Όπως αναμενόταν, η ιστοσελίδα Eurogamer είχε την ευκαιρία μετά από πρόσκληση της Microsoft να δει το Project Scorpio από κοντά, και να μας μεταφέρει τα τελικά τεχνικά χαρακτηριστικά του επόμενου Xbox που θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του χρόνου.

Σύμφωνα με το υπεραναλυτικό άρθρο της ιστοσελίδας, το νέο Xbox θέτει νέα δεδομένα στο σχεδιασμό μιας παιχνιδοκονσόλας, με τους μηχανικούς της Microsoft να έχουν προχωρήσει σε σημαντικές καινοτομίες προκειμένου να επιτύχουν κορυφαίες επιδόσεις, άμεσα συγκρίσιμες με αυτές ενός ικανότατου PC. Αρχικά επιβεβαιώνεται πλήρως η δήλωση της εταιρείας το περασμένο καλοκαίρι στην Ε3, και έτσι το νέο Xbox θα διαθέτει υπολογιστική ισχύ 6 Teraflop έναντι 4,2 Teraflop του PlayStation Pro και 1,3 Teraflop του Xbox One.

 

Για να επιτύχει η Microsoft το συγκεκριμένο νούμερο, έχει προχωρήσει στην ενσωμάτωση ενός οκταπύρηνου επεξεργαστή, χρονισμένου στα 2,3GHz με 4MB L2 cache και ο οποίος αποτελεί εξέλιξη της αρχιτεκτονικής Jaguar που βλέπουμε στο Xbox One. Η GPU διαθέτει 40 υπολογιστικές μονάδες χρονισμένες στα 1172 MHz καταφέροντας έτσι να πιάσει αυτές τις κορυφαίες επιδόσεις όταν συγκριτικά το PlayStation 4 Pro διαθέτει 36 υπολογιστικές μονάδες χρονισμένες στα 911MHz. Εντυπωσιακό θεωρείται το γεγονός ότι οι μηχανικοί της Microsoft έχουν ενσωματώσει το DirectX 12 απευθείας στη GPU, κάτι που ενισχύει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των παιχνιδιών και με το φόρτο του επεξεργαστή να πέφτει στο μισό.

gcs434d0.png

 


Επιβεβαιώνεται ακόμα η παρουσία 12GB μνήμης τύπου GDDR5 στα 6,8GHz με 326 GB/s bandwidth. αλλά και η παρουσία 4K UHD Blu-ray οδηγού όπως στο Xbox One S. Στο θέμα της μνήμης, η Microsoft δεσμεύει 4GB θα τις ανάγκες του συστήματος (dashboard σε 4K ανάλυση), αφήνοντας 8GB για τις ανάγκες των παιχνιδιών, μια σημαντική αύξηση έναντι των 5GB που δεσμεύει το Xbox One. Η κονσόλα που δοκίμασε η ιστοσελίδα διέθετε σκληρό δίσκο 1TB χωρίς να επιβεβαιώνεται η παρουσία του στην τελική έκδοση. Σημαντική εξέλιξη αποτελεί και η παρουσία του τροφοδοτικού στο εσωτερικό της κονσόλας, με τη Microsoft να έχει προχωρήσει σε ένα ικανό σύστημα ψύξης.

 

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, έχουν μόνο ένα στόχο, την υποστήριξη της 4K ανάλυσης από νέα αλλά και παιχνίδια που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά, κάτι που σύμφωνα με το δημοσίευμα θα γίνεται σχετικά άνετα, και χωρίς μάλιστα την πλήρη χρήση των δυνατοτήτων της κονσόλας κάτι που αφήνει περιθώριο για ακόμα περισσότερες βελτιώσεις στα γραφικά. Μάλιστα στο βίντεο που συνοδεύει την παρουσίαση βλέπουμε και μια πρώτη εικόνα από ένα demo του παιχνιδιού Forza Motorsport να τρέχει στην 4K ανάλυση, με εντυπωσιακά γραφικά και λεπτομέρεια.

 

Συγκριτικά, οι επιδόσεις του Project Scorpio το φέρνουν αντιμέτωπο με την κάρτα γραφικών GTX 1070 της Nvidia αλλά και τη σειρά Fury X-class της AMD. Κατά τα άλλα, παιχνίδια που ήδη τρέχουν σε Full HD ανάλυση αλλά και μικρότερη, αναμένεται να τρέχουν εγγενώς στην 4K ανάλυση με τον κατασκευαστή να χρειάζεται να προβεί στην κυκλοφορία ενός patch που στην περίπτωση του Forza δημιουργήθηκε σε 2 μόλις ημέρες.

 

Περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αναμένεται να γίνουν γνωστές με νέα δημοσιεύματα του Eurogamer τις επόμενες ημέρες, ενώ η Microsoft θα προχωρήσει σύντομα και στα αποκαλυπτήρια της κονσόλας.

 

Link.png Site: Eurogamer