Όπως είναι γνωστό, η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα μία μικρότερων διαστάσεων έκδοση του Xbox One (40% μικρότερη σε μέγεθος), η οποία έχει ορισμένα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, όπως για παράδειγμα είναι η υποστήριξη τίτλων σε Ultra HD 4K Blu-ray δίσκους, η υποστήριξη κινηματογραφικών ταινιών και τίτλων HDR καθώς και η υποστήριξη 4K UHD video streaming.

Σε συνέντευξη του στο Polygon, ο επικεφαλής του στούντιο The Coalition, Rod Ferguson αποκάλυψε ότι το νέο Xbox One S έχει πρόσθετη ισχύ στην GPU και στην CPU σε σχέση με την κανονική κονσόλα. Και επειδή το Gears of War 4 είναι ένα παιχνίδι HDR, το στούντιο είχε την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την πρόσθετη ισχύ για να βελτιώσει τα frame rates σε συγκεκριμένα απαιτητικά σημεία του παιχνιδιού.

 

Αν και η Microsoft δεν αποκάλυψε στοιχεία για την αρχιτεκτονική και το είδος του SoC αρχικά, εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε στο The Verge ότι “έχει την ίδια αρχιτεκτονική SoC που υπάρχει στο Xbox One σήμερα” για να συμπληρώσει ότι “για παιχνίδια που θέλουν να εκμεταλλευτούν το HDR, δώσαμε στους developers μία μικρή ποσότητα πρόσθετης επεξεργαστικής ισχύος”.

 

Από ότι φαίνεται, αυτή η “πρόσθετη επεξεργαστική ισχύς” δεν είναι σημαντική και περιορίζεται στους τίτλους HDR. Το πιθανότερο είναι η προέλευση της να οφείλεται στην σμίκρυνση του chip της AMD που διαθέτει στο εσωτερικό του, κάτι που θα βοηθήσει και στις θερμοκρασίες λειτουργίας και στην κατανάλωση ενδεχομένως. Το γεγονός επίσης ότι ενσωματώνει το τροφοδοτικό (δεν είναι πια εξωτερικό) δείχνει επίσης κάποια πράγματα.

 

Link.png Site: http://www.theverge.com/2016/6/14/11934898/microsoft-xbox-one-s-additional-processing-power[/url]']TheVerge