Η διάθεση σε όλους τους χρήστες της ανασχεδιασμένης desktop έκδοσης είναι μία από τις αλλαγές που ανακοίνωσε το YouTube. Παράλληλα, η πλατφόρμα αποκάλυψε το νέο της logo, όπως και την ανανέωση τος εφαρμογής της για κινητά, με καινούριο ντιζάιν και επιπλέον λειτουργίες.

Το νέο logo είναι αρκετά διαφορετικό από τα προηγούμενα λογότυπα της υπηρεσίας, με τις σχετικές αλλαγές να επιτρέπουν την πιο εύκολη προσαρμογή του στα μεγέθη οθονών των διάφορων συσκευών. Θα κάνει την εμφάνισή του πρώτα στη desktop και mobile έκδοση της πλατφόρμας, πριν χρησιμοποιηθεί και στις εφαρμογές.

 

Όσον αφορά τη νέα application, θα διαθέτει ένα πιο καθαρό ντιζάιν, με νέα tabs για τη Βιβλιοθήκη και τους Λογαριασμούς, ώστε να μπορεί ο χρήστης να βρίσκει πιο εύκολα αυτό που αναζητά. Επίσης, θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές προσαρμογής της αναπαραγωγής βίντεο, μία μάλιστα από τις οποίες θα ελέγχεται με την αφή. Πιο συγκεκριμένα, με μία κίνηση του χεριού (swipe) προς τα αριστερά, ο χρήστης θα μεταβαίνει στο προηγούμενο βίντεο, ενώ με μία κίνηση προς τα δεξιά στο επόμενο.

 

Επίσης, η εφαρμογή θα δίνει τη δυνατότητα αυξομείωσης της ταχύτητας αναπαραγωγής, όπως μπορεί να γίνει ήδη στην desktop έκδοση. Παράλληλα, ο player θα αλλάζει σχήμα, για να προσαρμόζεται στο format του βίντεο που προβάλλεται.

 

Link.png Site: Techcrunch