Δεν είναι μυστικό ότι το marketing δεν είναι και το μεγαλύτερο όπλο της HTC, ενώ το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το λεγόμενο “brand awareness”.

Αν και κατά καιρούς η εταιρεία έχει κατασκευάσει μερικά από τα καλύτερα smartphones της αγοράς, δεν έχει καταφέρει να κάνει τη διαφορά και να φτάσει στο επίπεδο άλλων κατασκευαστών όπως η Samsung. Από ότι φαίνεται πάντως, αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα με τη πρόσληψη του Paul Golden, του πρώην Chief Marketing Officer της Samsung. Το The Verge επιβεβαίωσε τη φήμη που ξεκίνησε το Bloomberg προσφατα. Ο Paul Golden ήταν εκείνος που δημιούργησε και ξεκίνησε τη ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια Galaxy για τη Samsung (The Next Big Thing).

 

Ο Paul Golden ανέλαβε θέση συμβούλου δίπλα στη πρόεδρο της εταιρείας Cher Wang. Μιλώντας για επιτυχίες, ο Golden αποδίδει στο έργο του την αύξηση 4X στο μερίδιο αγοράς της μάρκας Galaxy (από το 4.5% στο 21%) στη στρατηγικά κρίσιμη αγορά των smartphones.

 

Η HTC έχει παραδεχτεί μέσω του CEO, Peter Chou, ότι η αδυναμία στο marketing είναι ένας από τους λόγους για την άσχημη οικονομική απόδοσης της εταιρείας. Η πρόεδρος επίσης της εταιρείας, Cher Wang έχει δηλώσει: “Πρέπει απλώς να επικοινωνούμε καλά με τους πελάτες μας. Πιστεύουμε ότι αν επικοινωνήσουμε καλύτερη, τότε θα τα πάμε καλύτερα”.

 

Link.png Site: Engadget