Ο Ιαπωνικός γίγαντας ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα παρουσιάσει τις νέες τηλεοράσεις της στη Βόρια Αμερική την άνοιξη, οι αγοραστές των οποίων θα έχουν πρόσβαση στο YouTube της Google Inc. Η Panasonic θα αξιοποιήσει έτσι ένα από τους δημοφιλέστερους ιστότοπους στο οποίο παρακολουθούνται περισσότερα από 100 εκατομμύρια βίντεο ημερησίως.

 

Η συνεργασία ενδέχεται να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων της Panasonic, της οποίας τα προϊόντα αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό από τις τηλεοράσεις υγρών κρυστάλλων της Sony Corp. και της Samsung Electronics Co. Το site YouTube έχει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για την παρακολούθηση βίντεο, κατέχοντας το 28% της αγοράς των ΗΠΑ.

 

Τη δευτέρα, η Sony Pictures Television, σκέλος της Sony στο Τόκυο, παρουσίασε το The Minisode Network, το οποίο θα παρουσιάζει πεντάλεπτα από δημοφιλή τηλεοπτικά σήριαλ, όπως το «Παντρεμένοι με παιδιά» στο YouTube. Επίσης η εταιρεία είπε ότι θα συμπεριλάβει το πρωταρχικό περιεχόμενο σε άλλα κανάλια στο YouTube στο μέλλον. Οι οικονομικοί όροι της Google με την Matsushita και την Sony, δεν αποκαλύφθηκαν.

 

Το μερίδιο της YouTube στις ΗΠΑ ήταν τον Σεπτέμβριο 28%, ενώ ακολούθησε η Fox Interactive Media με 4,25 και η Yahoo Inc. με 4,1% σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών, Comscore Inc. H Google αγόρασε το 2006 την YouTube αντί ποσού 1,65 δισ. δολ. για να επεκτείνει τις πηγές των εσόδων της. Το 99% των 10 δισ. και πλέον ετήσιων πωλήσεων το αντλεί από τις διαφημίσεις, κυρίως πουλώντας links στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων έρευνας στις δικές της σελίδες και στις σελίδες συνεργατών της.

 

Source.png Πηγή: news.kathimerini.gr