Αυτή την περίοδο η Samsung είναι απασχολημένη με την παγκόσμια ανάκληση του Galaxy Note7 εξαιτίας του εκρηκτικού και αυτοκαταστροφικού του ταμπεραμέντου του.

Οι αποστολές μοντέλων αντικατάστασης έφτασαν τις 500 χιλιάδες μόνο για τις Ηνωμένες Πολιτείες τον τελευταίο μήνα, και νέες συσκευές έχουν ήδη αρχίσει να καταφτάνουν σε καταστήματα σε όλη την Αμερικανική επικράτεια. Στην Ευρώπη ωστόσο φαίνεται πως οι πελάτες της Samsung θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο, με εκπρόσωπο της εταιρείας να αποκαλύπτει ότι οι πωλήσεις στην περιοχή δεν πρόκειται να συνεχιστούν μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.
Ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής δεν πρόκειται να ξεκινήσει την πώληση νέων συσκευών μέχρι όλες οι προβληματικές συσκευές του Galaxy Note7 αντικατασταθούν στην αγορά και οι Ευρωπαίοι πρόκειται να απογοητευτούν μετά την τελευταία αποκάλυψη του David Lowes, του Chief Marketing Officer της Samsung στην περιοχή.

 

Ο David Lowes περιμένει ότι η εταιρεία του θα καταφέρει να ανακάμψει και πως θα έχει μία καλή χρονιά και ένα ακόμα καλύτερο 2017 (να αναφέρουμε ότι η Samsung είχε ξεκινήσει την πώληση του Galaxy Note7 στην Μ.Βρετανία, στην Γερμανία και στην Γαλλία πριν την ανάκληση).

 

Η Samsung βλέπει ακόμα μεγάλη ζήτηση για το smartphone, και αναμένεται να ρίξει αρκετό βάρος στο μάρκετινγκ για την προώθηση της συσκευής όταν ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Ο Lowes δήλωσε σχετικά: “Θα δώσουμε στο Note7 όλη την υποστήριξη που θα του δίναμε εξαρχής. Δεν πρόκειται να το αφήσουμε. Δημιουργήσαμε τη ζήτηση και επιθυμούμε να την εκπληρώσουμε το συντομότερο”. Τώρα μένει να δούμε αν οι πιθανοί αγοραστές στην Ευρώπη είναι διατεθειμένοι να περιμένουν σχεδόν δύο μήνες για να αποκτήσουν το Galaxy Note7 και δεν θα προτιμήσουν κάποιο άλλο κινητό.

 

Link.png Site: Neowin