Ο προϋπολογισμός για το marketing ήταν σχεδόν πάντα… εξωφρενικός για τη Samsung, ωστόσο το τελευταίο τρίμηνο ήταν πολύ μεγαλύτερος από όσο θα ήθελε η εταιρεία.

Η Samsung παραδέχτηκε ότι αναγκάστηκε να ξοδέψει επιπλέον μεγάλα χρηματικά ποσά για να προωθήσει παλαιότερες ή low-end συσκευές της που γέμιζαν της αποθήκες της, λόγω “χαμηλής ζήτησης”. Αυτή η… εμπορική βουτιά, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα δαπανηρή τακτική της εταιρείας για δημοσιότητα, έχει ως αποτέλεσμα την επιτάχυνση στη σταδιακή μείωση των κερδών της εταιρείας.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Samsung αναμένεται να ανακοινώσει 24% λιγότερα κέρδη για αυτό το τρίμηνο σε σχέση με τα περσινά κέρδη της την ίδια χρονική περίοδο, ενώ οι πωλήσεις αναμένεται να παρουσιαστούν μειωμένες κατά 8% με 11%.

 

Η Samsung τονίζει, ότι τα βασικά αίτια για τη μείωση των κερδών της είναι ο σκληρότερος ανταγωνισμός στην Ευρώπη, ειδικά στα low-end και mid-range τμήματα της αγοράς, αλλά και εξαιτίας των σκληρότερων συνθηκών στη Κίνα, όπου οι αγοραστές προτιμούν να περιμένουν για κινητά τηλέφωνα 4G παρά να αγοράσουν τα σημερινά μοντέλα με δυνατότητες 3G.

 

Ο κατασκευαστής επίσης αναφέρει ότι οι πωλήσεις των tablets με οθόνη 7 ιντσών και 8 ιντσών που διαθέτει και που ήδη υποφέρουν από αργό κύκλο αναβάθμισης, καννιβαλίζονται από τα phablets με οθόνη 5 ιντσών και 6 ιντσών.

 

Από την άλλη, η Samsung ισχυρίζεται ότι μία από τις μεγαλύτερες αιτίες για τη μείωση των κερδών της, δεν έχει να κάνει με τις πωλήσεις των smartphones ή με τον κορεσμό της αγοράς, αλλά με το won, που ολοένα κερδίζει αξία σε σχέση με το δολάριο, κάτι που δεν είναι καλό νέο για μία Κορεάτικη εταιρεία που εξάγει προϊόντα. Η εταιρεία πάντως συγκρατημένα περιμένει καλύτερες μέρες αργότερα μέσα στη χρονιά, λόγω της επικείμενης ανακοίνωσης μίας νέας σειράς smartphones (λογικά, συμπεριλαμβάνεται και το Galaxy Note 4 σε αυτά).

 

Link.png Site: Engadget