Έως τώρα, θα έχετε ακούσει ή διαβάσει για την ανάκληση σε παγκόσμιο επίπεδο του Galaxy Note7 από την Samsung, εξαιτίας των... εκρηκτικών τάσεων της μπαταρίας του όταν φορτίζεται.

Συνολικά, έχουν γίνει γνωστές 35 περιπτώσεις που η μπαταρία του Galaxy Note7 ένιωσε... ασφυκτικά στο εσωτερικό του ερμητικά κλειστού, λόγω αδιαβροχοποίησης, κέλυφους της συσκευής, με την πιο πρόσφατη να λαμβάνει χώρα στην Αυστραλία, δύο μέρες αφότου η Samsung παραδέχτηκε το πρόβλημα με την μπαταρία και σταμάτησε άμεσα τις πωλήσεις. Πρόσφατα, η εταιρεία έριξε φως στην υπόθεση αποκαλύπτοντας την αιτία του προβλήματος, που θα στοιχίσει στην εταιρεία σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

 

Σε ένα σύντομο Q&A στην Βρετανική ιστοσελίδα της εταιρείας, η Samsung αποφάσισε να παρέχει περισσότερες πληροφορίες για το πως θα λειτουργήσει η ανάκληση. Μάλιστα, η εταιρεία δεν αναφέρεται στην λέξη “ανάκληση” στο σύντομο αυτό Q&A, και στην ερώτηση: “Αυτό θεωρείται ανάκληση;” η εταιρεία απάντησε ότι “Αν και πρόκειται για ένα μεμονωμένο πρόβλημα με την μπαταρία, δίνουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια των πελατών μας, και για αυτό εθελοντικά αντικαθιστούμε τις συσκευές Galaxy Note7 με νέες”.

 

Μετά από σχετική έρευνα που πραγματοποίησε, η Samsung εντόπισε την αιτία του προβλήματος σε υπερθέρμανση που προκαλείται από ένα ιδιαίτερα σπάνιο σφάλμα στην διαδικασία της κατασκευής (οι άνοδος και κάθοδος της μπαταρίες έρχονται σε επαφή). Η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία επίσης διευκρίνισε ότι από την 1η Σεπτεμβρίου έχουν αναφερθεί συνολικά 35 περιπτώσεις, 17 στην Κορέα, 17 στις ΗΠΑ και 1 στην Ταϊβάν.

 

Στην απάντηση της στις αναφορές των διάφορων μέσων ενημέρωσης ότι οι προβληματικές μπαταρίες προέρχονται από την δική της εταιρεία, την Samsung SDI, η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία δεν ήταν σαφής: “Εργαζόμαστε με πολλούς προμηθευτές για να εξασφαλιστεί ότι προβαίνουμε σε μία ιδιαίτερα αυστηρή διαδικασία ελέγχου και δεν αναμένουμε περαιτέρω ζητήματα με την μπαταρία”.

 

Link.png Site: SamMobile