Οι διαφημίσεις στο Facebook δε πρόκειται να σταματήσουν ποτέ. Η εταιρεία έχτισε από την αρχή και επανέφερε στο προσκήνιο την παλιά διαφημιστική πλατφόρμα της Microsoft, Atlas, ως ένα τρόπο παρακολούθησης της δραστηριότητας των χρηστών της σε κάθε συσκευή που χρησιμοποιούν.

Ο επικεφαλής της πλατφόρμας Atlas, Erik Johnson, σε ανάρτησή του σε blog, αναφέρεται σε "ανθρωποκεντρικό" marketing, χωρίς να βασίζεται στα cookies, αλλά αντ' αυτού γνωρίζει τι κάνετε σε σταθερό υπολογιστή, smartphone και tablet.

 

Αυτά τα δεδομένα και πληροφορίες, σε συνδυασμό με τις γνώσεις του Facebook, για την ηλικία σας, το φύλο και τις προτιμήσεις σας, θα χρησιμοποιηθεί για να πουληθούν συγκεκριμένα προϊόντα, με την εταιρεία που βρίσκεται πίσως από τις διαφημιστικές καμπάνιες των Intel και Pepsi, να είναι η πρώτη που υπέγραψε συνεργασία.

 

Link.png Site: Engadget