Ο επικεφαλής της πλατφόρμας Atlas, Erik Johnson, σε ανάρτησή του σε blog, αναφέρεται σε "ανθρωποκεντρικό" marketing, χωρίς να βασίζεται στα cookies, αλλά αντ' αυτού γνωρίζει τι κάνετε σε σταθερό υπολογιστή, smartphone και tablet.
Αυτά τα δεδομένα και πληροφορίες, σε συνδυασμό με τις γνώσεις του Facebook, για την ηλικία σας, το φύλο και τις προτιμήσεις σας, θα χρησιμοποιηθεί για να πουληθούν συγκεκριμένα προϊόντα, με την εταιρεία που βρίσκεται πίσως από τις διαφημιστικές καμπάνιες των Intel και Pepsi, να είναι η πρώτη που υπέγραψε συνεργασία.
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (26)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση