Από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις της πρώτης ημέρας του συνεδρίου F8 που διοργανώνει ετησίως το Facebook, ήταν χωρίς αμφιβολία το "άνοιγμα" της πλατφόρμας του Facebook Messenger προκειμένου αυτή να προσφέρει κάτι πολύ περισσότερο από τη δυνατότητα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων.

Στην ουσία, η πλατφόρμα του Facebook Messenger θα επιτρέπει πλέον στους προγραμματιστές να ενώσουν τις εφαρμογές τους με το Messenger, και να αποτελέσει παράλληλα μια λύση επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις με τους πελάτες τους. Με 600 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, το Messenger αναμένεται να αποτελέσει μια δημοφιλή πλατφόρμα για αρκετές εφαρμογές όπως το GIPHY το οποίο επιτρέπει την προσθήκη animated gif στις συζητήσεις σας ενώ αν κάποιο μέλος δεν έχει εγκατεστημένη τη συγκεκριμένη εφαρμογή, τότε θα του εμφανιστεί ένας σύνδεσμος προκειμένου να την κατεβάσει.

 

Το Facebook κάνει πιο εύκολη την εγκατάσταση εφαρμογών για το Messenger, προσθέτοντας ένα σχετικό σύνδεσμο μέσα στην εφαρμογή, ο οποίος εμφανίζει όλες τις συμβατές εφαρμογές. Ο χρήστης θα μπορεί πολύ εύκολα να δει τις δυνατότητες κάθε εφαρμογής και με ένα κουμπί να κατεβάσει αυτή που τον ενδιαφέρει, αρχής γενομένης από 40 διαθέσιμες επιλογές. Στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αρκετά ενδιαφέροντα σενάρια όπως η αγορά προϊόντων, εισιτηρίων, οι κρατήσεις εστιατορίων κ.α, πάντα μέσα από το Messenger χωρίς ο χρήστης να χρειαστεί να ανοίξει κάποια εξωτερική εφαρμογή.

 

10333119_1426895680943837_1788188691_n.png

 

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η κίνηση αυτή του Facebook, δεν περιλαμβάνει το WhatsApp, τη δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων μέσω smartphone, η οποία μάλιστα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι διαθέτει 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Το WhatsApp εξαγοράστηκε πέρσι από το Facebook με το ποσό ρεκόρ των 18 δισ. δολαρίων, και όπως αναφέρει συνεχώς ο συνιδρυτής του, Brian Acton, στόχος είναι να συνεχίζει να εστιάζει στην επικοινωνία των χρηστών, χωρίς την παρουσία διαφημίσεων, παιχνιδιών ή άλλων "κόλπων".

 

Link.png Site: Messenger Platform

Link.png Site: TechCrunch