Η εξαγορά του WhatsApp από το Facebook με το ποσό των 22 δισ. δολαρίων, δημιούργησε αίσθηση από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε, με τους δημιουργούς της εφαρμογής να αναφέρουν ότι ποτέ το WhatsApp δε θα εμφάνιζε διαφημίσεις και ούτε θα γνωστοποιούσε προσωπικά δεδομένα σε τρίτες υπηρεσίες.

Το ίδιο το Facebook σε σχετική ερώτηση απαντούσε ότι το σχέδιο του ήταν να καταστεί το WhatsApp κερδοφόρο σε μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Με τη σημερινή ανακοίνωση του WhatsApp πάντως, μπορούμε να καταλάβουμε τον κύριο λόγο για τον οποίο το Facebook προχώρησε σ'αυτή την εντυπωσιακή εξαγορά που δεν είναι άλλος από τα δεδομένα που ανήκουν στο τουλάχιστον 1 δισ. χρήστες της υπηρεσίας. Ανακοινώνοντας την ανανέωση της πολιτικής απορρήτου της εταιρείας, το WhatsApp πλέον θα μοιράζεται τις πληροφορίες του λογαριασμού κάθε μέλους του με το Facebook, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφωνικού τους αριθμού αλλά όχι των μηνυμάτων που ανταλλάσσουν με άλλους χρήστες.

 

Μετά την εξέλιξη αυτή, το Facebook θα μπορεί να συγκρίνει τον τηλεφωνικό αριθμό που ένας χρήστης έχει δηλώσει στο λογαριασμό του, με τον αριθμό που έχει δηλώσει στο WhatsApp, προσφέροντας νέα πολύτιμα δεδομένα στην κορυφαία ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη στόχευση διαφημίσεων. Παράλληλα το WhatsApp ανοίγει την τεράστια βάση χρηστών του στις επιχειρήσεις, οι οποίες θα μπορούν σύντομα να στέλνουν μηνύματα στους χρήστες που θα έχουν σχέση μεταξύ άλλων με παραγγελίες που αυτοί έχουν πραγματοποιήσει. Τα μηνύματα θα αφορούν την εξέλιξη της παραγγελίας, ειδοποιήσεις για το χρόνο αποστολής και παράδοσης αλλά και για την ημερομηνία ενός ραντεβού, ενημερώσεις για αναβαθμίσεις υπηρεσιών κ.α. Δε θα λείπουν όμως και τα διαφημιστικά μηνύματα που θα περιλαμβάνουν προσφορές που πιθανόν να ενδιαφέρουν τον χρήστη «χωρίς να υπάρχε spam από την υπηρεσία» αφού ανά πάσα στιγμή θα είναι εύκολος ο αποκλεισμός παρόμοιων μηνυμάτων.

 

Αν όλα τα παραπάνω δεν σας κάνουν να αισθάνεστε άνετα ως χρήστες της υπηρεσίας, το WhatsApp παρέχει για τις επόμενες 30 ημέρες τη δυνατότητα να μην διαμοιράσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας στο Facebook. Αυτό γίνεται με δύο τρόπους, είτε στην οθόνη της ενημέρωσης για την ανανέωση της πολιτικής απορρήτου, όπου στο κάτω μέρος υπάρχει η σχετική επιλογή την οποία θα πρέπει να απεπιλέξετε, είτε με το να απενεργοποιήσετε τη σχετική ρύθμιση μέσα από το Settings>Account>Share my account info.

 


optout.png


Link.png Site: Marketingland