Το Microsoft Research μας έχει συνηθίσει σε εντυπωσιακά projects, και το Hyperlapse το οποίο παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα δεν αποτελεί εξαίρεση.

Στο στόχαστρο του Hyperlapse είναι οι κάμερες πρώτου προσώπου που φοριούνται συνήθως σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες ή που τοποθετούνται σε βάσεις όπως για παράδειγμα με τις GoPro κάμερες, καταγράφοντας εντυπωσιακά βίντεο. Αυτά τα βίντεο διακρίνονται για τα προβλήματα "σταθερότητας" ακόμα και αν η κάμερα διαθέτει οπτικό σταθεροποιητή, ένα πρόβλημα που γίνεται πιο έντονο όταν επιταγχύνουμε το βίντεο.

Όπως μπορείτε να δείτε και από τα παρακάτω παραδείγματα, το Hyperlapse κάνει πολύ πιο ομαλή την κίνηση στο βίντεο, ακόμα και αν το δούμε με μεγαλύτερη ταχύτητα από την κανονική.

 

Πίσω από το project βρίσκονται οι ερευνητές Johannes Kopf, Michael Cohen και Richard Szeliski οι οποίοι εξηγούν πως ακριβώς δουλεύει η συγκεκριμένη τεχνική. Στην ουσία όπως εξηγούν δημιουργείτε εκ νέου το βίντεο χρησιμοποιώντας ένα νέο "τρισδιάστατο μονοπάτι" με πολύ πιο ομαλή κίνηση. Στη συνέχεια η τεχνολογία κάνει rendering κάθε καρέ από τη νέα οπτική έτσι ώστε στο τέλος το παλιό και το νέο βίντεο να ενωθούν και να μας δώσουν το τελικό αποτέλεσμα.

 

Στόχος της ομάδας του Hyperlapse είναι η δημιουργία μιας Windows εφαρμογής για τη μετατροπή τέτοιων βίντεο, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια σχετική ενημέρωση για το πότε αυτή θα κυκλοφορήσει.

Link.png Site: TheNextWeb