“Έξοδο” από την αγορά της διαφήμισης αναζητούσε η Microsoft και από ότι φαίνεται κατάφερε να καταλήξει σε συμφωνία με την AOL, η οποία θα αναλάβει την ευθύνη των πωλήσεων διαφημίσεων στους τομείς display, mobile και video, στα ιδιόκτητα μέσα της Microsoft στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες οκτώ αγορές.

Οι σχεδόν 1200 εργαζόμενοι στην επιχείρηση που αφορά στην πώληση διαφημίσεων της Microsoft –που ασχολούνται με το engineering έως και τις πωλήσεις- θα εργάζονται πια για την AOL.

 

Η συμφωνία με την AOL ουσιαστικά σηματοδοτεί το τέλος των φιλοδοξιών της Microsoft στον χώρο της διαφήμισης στα ψηφιακά μέσα. Κατά την τελευταία δεκαετία, η εταιρεία έχει επενδύσει σχεδόν σε κάθε γωνιά της ψηφιακής διαφήμισης - από το ad-serving έως στα αυτοματοποιημένα marketplaces- σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί με την Google και άλλους μεγάλους παίκτες του χώρου. Δυστυχώς για την εταιρεία όμως, πολλές από αυτές τις προσπάθειες δεν απέφεραν καρπούς.

 

Στην συμφωνία με την AOL επίσης, περιλαμβάνεται η αντικατάσταση της μηχανής αναζήτησης της Google από την Bing της Microsoft, που θα τροφοδοτεί τα αποτελέσματα αναζήτησης και την διαφήμιση στα μέσα της AOL για τα επόμενα δέκα χρόνια.

 

Για την AOL, και την νέα μητρική εταιρεία Verizon Communications –που ολοκλήρωσε πρόσφατα την εξαγορά έναντι $4,4 δισεκατομμυρίων- η συνεργασία με την Microsoft θα δώσει ώθηση στην εταιρεία για να γίνει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη στην βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης, αφού στα πακέτα που θα προσφέρει θα περιλαμβάνεται η διανομή τους, τόσο στις ιστοσελίδες της εταιρείας, όσο και στο portal MSN της Microsoft αλλά και στο Xbox. Όσον αφορά στις αγορές που καλύπτει η συμφωνία, ανάμεσα τους βρίσκονται αυτές των ΗΠΑ, της Μ.Βρετανίας, της Αυστρίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Πορτογαλίας κ.ά.

 

Link.png Site: The Next Web