Θα αλλάζατε το γρήγορο φαγητό και το πιοτό με την πλοήγηση στο Internet από το κινητό σας; Η εταιρεία Boston Consulting Group και η Google λένε: ναι.

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα από την εταιρεία συμβούλων, η πλειοψηφία των πολιτών στις μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα έμπαινε στην διαδικασία ανταλλαγής του γρήγορου φαγητού, της σοκολάτας ή του αλκοόλ με το mobile Internet για μία εβδομάδα.

 

Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του γίγαντα του Internet, Google, παρέχει ορισμένα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία και αποδεικνύει κάτι που ήδη γνωρίζαμε: ότι το mobile Internet διανύει περίοδο άνθησης.

Οι αναζητήσεις στο Internet με το κινητό τηλέφωνο, η ανταλλαγή μηνυμάτων, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο καθώς και η κοινωνική δικτύωση -με τα Facebook και Twitter- αποτελούν αναπόστατα στοιχεία της ζωής μας.

 

Στην έρευνα της Boston Consulting Group που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Google συμμετείχαν περίπου χίλιοι κάτοχοι smartphone και tablet στην Ιταλία, στην Γερμανία, στην Ισπανία και στην Γαλλία και μεταξύ άλλων μαθαίνουμε ότι τα έσοδα από το mobile internet σε αυτές τις χώρες έφτασαν τα €90 δισεκατομμύρια. Έως στο 2017 τα έσοδα αναμένεται να φτάσουν τα €230 δισεκατομμύρια.

 

Η αύξηση των εσόδων μπορεί να εξηγηθεί με απλά λόγια: Περισσότεροι άνθρωποι πια αγοράζουν smartphones που επιτρέπουν την πρόσβαση στο Internet. Μπορούν να κατεβάζουν όλο και περισσότερες εφαρμογές, όλο και περισσότερο παρακολουθούν τηλεοπτικές σειρές ή κινηματογραφικές ταινίες online ενώ επιπλέον πραγματοποιούν πια και αγορές online. Όλα τα παραπάνω, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των δαπανών για διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα καθώς και επενδύσεις σε νέες εφαρμογές και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Οι μεγάλοι νικητές σύμφωνα με την μελέτη, είναι οι καταναλωτές. Η εταιρεία BCG εκτιμά ότι το mobile Internet δημιουργεί ένα πλεόνασμα σχεδόν €770 δισεκατομμυρίων ετησίως στις πέντε μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρώπης -το οποίο προσδιορίζεται από την αξία που πιστεύουν ότι λαμβάνουν οι καταναλωτές από την χρήση του mobile Internet, που είναι μεγαλύτερη από τα χρήματα που ξοδεύουν για να αγοράσουν εφαρμογές ή για να έχουν πρόσβαση σε αυτό.

 

Ωστόσο, όσο μεγάλο και να είναι το παραπάνω νούμερο, οι Ευρωπαίοι δεν είναι ακόμη έτοιμοι να ανταλλάξουν τα πάντα για να απολαμβάνουν το mobile Internet.

Την ώρα που το 70% των ερωτηθέντων απάντησε πως θα διαπραγματευόταν το γρήγορο φαγητό για το mobile Internet, το 80% δεν είναι ακόμα έτοιμο να ανταλλάξει το σεξ με αυτό (αν και το 17% είπαν ότι θα έκαναν την ανταλλαγή). Ακόμη περισσότεροι, πάνω από το 90% δεν θα άλλαζαν το ντους για μια εβδομάδα με το mobile internet.

 

Μπορεί το mobile Internet να βρίσκεται σε άνθηση αλλά η μελέτη δείχνει επίσης ότι οι Ευρωπαίοι εξακολουθούν να δίνουν μεγαλύτερη αξία στα τηλέφωνά τους για αυτό που έχουν κατασκευαστεί να κάνουν κατά πρώτο λόγο: τις τηλεφωνικές κλήσεις.

 

Link.png Site: Wall Street Journal