Μπορεί η Xiaomi να εκθρόνησε την Samsung στην αγορά της Κίνας πέρυσι, αλλά η Κορεάτικη εταιρεία σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς IDC, κατρακύλησε στην πέμπτη θέση της κατάταξης σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της.

Σύμφωνα με την έκθεση λοιπόν της IDC, το τέταρτο τρίμηνο του 2014, το ποσοστό της Samsung στην αγορά της Κίνας ήταν μόλις 7,9%, μείωση σχεδόν 50% σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο τρίμηνο.

Από την άλλη, η Xiaomi σημείωσε χρόνο με τον χρόνο αύξηση 150%, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην κορυφή της αγοράς με ποσοστό 13,7%.

 

Κοντά στην Κινέζικη Xiaomi βρίσκεται η Apple, με ποσοστό 12,3% της αγοράς ενώ στην τρίτη και στην τέταρτη θέση της αγοράς, βρίσκονται οι Huawei και Lenovo με ποσοστά 11% και 9,5% αντίστοιχα.

 

Συνολικά, οι αποστολές smartphones στην αγορά της Κίνας το τέταρτο τρίμηνο του έτους που μας πέρασε, έφτασαν τις 107,5 εκατομμύρια, παρουσιάζοντας αύξηση 2%, από τρίμηνο σε τρίμηνο.

 

gallery_286955_1704_38994.jpg

 

Link.png Site: GSMArena