Διευρύνεται η χρήση του e-commerce από τους Έλληνες καθώς περισσότερα από 3 στα 10 άτομα (36,4%), ηλικίας 16 - 74 ετών, χρηστών του διαδικτύου πραγματοποίησαν κατά το α΄ τρίμηνο του 2017 κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Σε ετήσια βάση, το αντίστοιχο ποσοστό κατέγραψε αύξηση 11%.

Το διάστημα Απριλίου 2016 - Μαρτίου 2017, σε ετήσια βάση, παρατηρείται αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών πλην των ηλεκτρονικών συσκευών όπου καταγράφεται μείωση 4,1%. Μεγαλύτερη άνοδος σημειώνεται στην αγορά των υπηρεσιών διαμονής σε κατάλυμα (43,3%), στην αγορά εισιτηρίων για εκδηλώσεις (37,9%) και σε αυτήν των φαρμάκων, συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών (32,5%).

Αναφορικά με την αξία των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου το Α’ τρίμηνο 2017: 1 στους 2 (48,3%) κατέβαλε συνολικά αντίτιμο έως 99 ευρώ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασε/παρήγγειλε 2 στους 5 (42,0%) από 100 έως 499 ευρώ και 1 στους 10 (9,1%) από 500 ευρώ και άνω.

Η πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών (ενημέρωση για λογαριασμό, μεταφορά, πληρωμή λογαριασμών κλπ.), μέσω διαδικτύου είναι δραστηριότητα, η οποία πραγματοποιείται από το 35,9% των χρηστών κατά το Α’ τρίμηνο του 2017 και η οποία καταγράφει τα τελευταία χρόνια αύξηση: 29,6% σε σχέση με το Α’ τρίμηνο του 2016 (27,7%).

Statistics.gr