Προς το περιεχόμενο

Pos plhsiazete mia gynaika????


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by placid:<BR>[QBΚοψε ρε το ειρωνικο, σπαστικο στυλακι δε νομιζω να σε ξερω απο παλια ή να σου εχω κανει προσωπικη επιθεση.[/QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>Καλά, ορισμένοι είναι έτοιμοι να αρπαχτούν απ'το τίποτα. Δεν μπορώ να καταλάβω ρε placid πού το είδες ότι εγώ απάντησα σ'αυτά που έγραψες εσύ ? Αναφέρω πουθενά το όνομά σου ή σχολιάζω κάτι που μόνο εσύ ανέφερες ? Πολλοί είχαν τη γνώμη ότι πρέπει να είναι κανείς ο εαυτός του όταν πλησιάζει μια γυναίκα και εγώ εξέφρασα τη διαφωνία μου με χαβαλετζίδικη διάθεση (όχι ειρωνική όπως λες). Εξάλλου νομίζω φαίνεται ότι αυτά που γράφω δεν τα γράφω με απολύτως σοβαρή διάθεση, και τελικά αν έστω κάποιος θα είχε λόγο να προσβληθεί απ'αυτά που έγραψα, θα έπρεπε να είναι οι γυναίκες του forum.<BR>Xαλαρώστε λοιπόν οριμένοι (λιγότεροι φραπέδες wink.gif" border="0 ).<P>Τhe end.<BR> cool.gif" border="0 cool.gif" border="0 cool.gif" border="0<p>[ 01-12-2001: Message edited by: Johnnie ]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ρε κοψε γενικα το ειρωνικο στυλακι που εχεις. Το οτι δε συμφωνεις με την αποψη καποιου δε σημαινει οτι εχεις το δικαιωμα να του κανεις προσωπικη επιθεση και να τον προσβαλλεις. No offense wink.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Katarxhn xilia thnx se olous pou me bohthtate. Oi symboules sas den phgan xamenes (tha sas exhghso sto telos)<P>Sto thema mas tora:<BR><OL TYPE=1><BR><LI>Gia osous rothsan pos moiazei: Einai idia sxedon me authn sthn diafhmhsh ths Vodafone mono pou foraei gyallia. Matia kai ta loipa einai ola idia.<BR><LI>Pos na paixoume me ta matia (dld ok paizoume) alla afou ta exei me allon, tha exo ypopshn mou na mhn gino piestikos. Dystixos den milame katholou (den gnorizomaste) apla xero to onoma ths kai auto einai olo.<BR><LI> Exoume koinous gnostous, enan symathith ths pou einai filos mou kai enas filos omu einai psillokolhtos me mia psillokolhth ths (trexa gyreye). An katafero kai ths zhthso na pame gia kafe (pou den problepetai bebaia) kai den patho kardiako tote ola ok, tha kanoume allo post gia ta epomena, mexri ekei omos???<BR><LI>To oti exo problhma na miliso einai alhthia (afou ntrepomai) ektos kai an theli na ths analyso pos douleyei to USB grin.gif" border="0 (ti ora pout ha theli??)<BR><LI>Ma pos na mazepso toso tharos??? <B>(deite sto telos meta, exei ligo plaka)</B><BR><LI>Den xero se poio tyropitadiko paei, oraia idea omos an kai ligo akribh wink.gif" border="0<BR><LI>Den thn lene andromeda kai protimo na mhn ths to po auto grin.gif" border="0<BR><LI>Ama ths balo triklopodia yparxei periptosh na xalasei?? (san ta paixnidia ena prama)<BR><LI>Den xero pos theli na ths to po (sta isa h oxi) kai oso gia thn katastash thn skiagrafo kathe nyxta (o ypnos argei na erthei stous insomniacs, poso mallon stou eroteymenous)<BR><LI>Tha exo ypopshn mou to ti den prepei na kano kai tha matho ta endiaferonta ths, oti kai na ginei omos tha eimai ligo mazemenos logo ntrophs, mporei na einai kai thema empeirias kai sas diaveveono oti den exo katholou.<BR><LI> Ama h kaltsa einai bromikh peirazei??? grin.gif" border="0 grin.gif" border="0<BR><LI>Den eimai sigouros alla mallon den eimai o eaytos mou mprosta ths, pos na to kanoume, otan exeis kapoia omorfh mprosta sou kai sou gyallizei skeftesai allios (oxi panta bebaia). Tha prospathiso bebaia.<BR><LI>Den exo to xarisma ths parlas. Mono otan prokeitai gia ypologistes. (ego computer freak?? Idea sas einai). AAA kai mhn xexaso, den moiazo me montelo.<BR><LI>O Margariths exei kalh fonh????? confused.gif" border="0<BR><LI> Pou agorazo auto to USB gia na allaxo kati brains?? grin.gif" border="0<BR><LI> Ellhnida einai auto einai sigouro.<BR></OL><P>Loipon, kai tora 2 akoma pragmatakia, mia erothsh kai auto pou sas elege apo prin.<BR><UL TYPE=SQUARE><LI>Poies oi pithanothtes thn <B>proth fora</B> pou tha prospathiseis na plhsiaseis kapoia (oxi me to ponhro sto myalo) na fas xylopita?? Milame gia thn proth fora??<P><BR><LI>Loipon, xthes eixa paei se ena partake (molis prin eixa diavasei ta prota 18 replys).<BR>Ekei loipon pou lete gia proth fora katevasa 2 johnnie me coca, tha mou peite den trexei kai tpt, nai alla ego to mono alcoolouxo pou epeina htan mpyra os tora. Ekei loipon pou lete (sto 2o) exei ginei to kefali mou kazani kai paizei blues. Leo kai ego, na pao na ths zhthso na xorepsoume h oxi?? Kazani kazani ego akoma ntrepomoun (mia allh pou den thn hxera, oxi auth apo to frontistirio). Ego thn stigmh ekeinh den to polypisteya oti to ekana alla phga kai ths zhthsa na xorepsoume (an einai dynaton, eythxos den epathe tpt h kardia mou). Pali kala pou den eipe oxi, bebaia den htan sto telios flu, eixame allon enan xoro poio prin (mas ebale autos pou giortaze na xorepsoume bebaia). Tespa, isos ama eimai kazani (den mporousa na diavaso sta 20cm) na einai kalhtera, pantos oti kai na ginei bohthisate, phra toulaxiston ligo tharos.<BR></UL><P>Xilia kai pali kai perimeno kai alles apopseis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kita na sou po kai ego kati pou ime stin idia katastasi me esena opos proeipa!!!<BR>otan exis ligo tharos kai thes na to kanis skepsou oti se ena psilo meros kai thes na voutiksis se mia pisina(den mporis na pethanis giati ine to nero!)!apo to ipsos omos pathenis iligo sosta kai parolo pou vlepis to nero fovase?orea kane ena vima kai epeses den mporis na girisis!!!opote exis idi ksekinisi!tote pathenis ena mikro sok me tin kardia sou mexri na ftasis ekei!pathenis megalitero otan pis kalispera kai perimenis tin apantisi!meta afou pis ti thes(xoris poli prob)pathenis ena kardiako perimenontas tin polipothiti apantisi!meta to poulo i fevgis nikitis kai opos lene the winers fuck the promp queens i fevgis san vregmeni gata!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kita na sou po kai ego kati pou ime stin idia katastasi me esena opos proeipa!!!<BR>otan exis ligo tharos kai thes na to kanis skepsou oti se ena psilo meros kai thes na voutiksis se mia pisina(den mporis na pethanis giati ine to nero!)!apo to ipsos omos pathenis iligo sosta kai parolo pou vlepis to nero fovase?orea kane ena vima kai epeses den mporis na girisis!!!opote exis idi ksekinisi!tote pathenis ena mikro sok me tin kardia sou mexri na ftasis ekei!pathenis megalitero otan pis kalispera kai perimenis tin apantisi!meta afou pis ti thes(xoris poli prob)pathenis ena kardiako perimenontas tin polipothiti apantisi!meta to poulo i fevgis nikitis kai opos lene the winers fuck the promp queens i fevgis san vregmeni gata!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Akolouthise auta:<BR>1)Kane grigora, exeis idi argisei.<BR>2)Mi skeftese akrivos ti tha peis giati<BR>a)pithanotata den tha to peis sosta.<BR>b)mporei na se dei poli cool kai na fobithei.<BR>c)to na gineis roba diskola tha to glitoseis etsi kai allios, an to ksereis apo tin arxi einai kalitera.<BR>3)pigene sistisou aplos, zitatis to onoma tis ,pes to diko sou kai an sou erthei kati allo px giato xaritomeno kokalaki tis ok.<BR>a)etsi mporei na ginese rezili alla exeis stilei to minima kai fenese kai pio cool apo kapoion pou den tolmaei katholou.<BR>b)mporei ite na tis areseis ite na se dei endiaferon parolo pou ta ekanes salata.<BR>4)Paroti den tha exei ginei tipota na tis les kalimera opote ti blepeis.An o filos tis den skaei sta gelia(apithano)exeis petixei.<BR>5)afou egines rezili o pagos exei spasei,tora mporeis na kaneis plaka me ta kamomata sou kai se autin an den tsimpisei kai stous filous sou kai oute gata oute zimia,etsi kai allios den prepei na petixeneis panta,ena kalo pososto einai kato tou 30 ta ekato, allios milame gia erotiki comedi.<BR>6)An kati paei strava ,opos lousimo me kafe, anakinoseis apo mikrofono,na se deixnoun apo to dromo,xartakia stin plati klp PROIDOPOIISE me na min kano ta idia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pantos an tolmiseis na kaneis tin kinisi file mandos min prosxediaseis ti tha tis peis.Kai na to giati...<BR>...Ta eixa kapote me mia kopela kai eixa psiliastei oti me eixe gia stalsimo.Afou kleisame rantevou gia na ta poume tin alli mera piga spiti kai oli tin nuxta skeftomoun ti na tis po gia na min diakopsoume.<BR>To apotelesma itan mia megaliodis apotuxia.Prospathousa na thumitho ola auta pou eixa kanonisei na tis po me apotelesma, apo to agxos, na min thymamai tpt kai na leo olo malakies.<BR>Telika sinevei to moiraio...ektelesi me eksoteriko faltso.<P>Gi auto akou tin simbouli tou nik7,pane xoris na prosxediaseis tpt kai olo kai kati pistevo na bgei.<P>P.S. pies kai kanena sfinaki kitrini tequilla pio prin mpas kai sou luthei i glossa.Emena otan pino sinithos auto mou simbainei<P> A kai prosekse min katantiseis alkoolikos gia na rikseis mia gomena.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

An einai ellinida kane aitisi stin kolliti tis sinipogegrammeni me 3-4 gnostous tis...<BR>Distixos oi perissoteres malakismenes einai etsi akoma kai otan theloun. Elliniko fainomeno. Pas kai tis milas evgenikotata kai se ftinei oxi giati den tis areseis i den tia aresei o tropos sou alla epeidi eisai agnostos kai i mama tis tis eipe na min milaei me agnostous...<BR>Me tis perissoteres vorioeuropaies, agglides, amerikanes kai australezes apla pas kai tous milas kai den trexei tipota. An goustarei tha katsei an den goustarei tha tin keraseis ena filiko poto kai geia sas.<P>crAss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o margariths exei kai kalh fwnh alla ta leei kai xuma ! etsi na eisai kai esu ! NTOMPROS !<BR> cool.gif" border="0 Mh kolwneis ! <BR>PALI O MARGARTHTHS :<BR><B><BR>Deixe thn magkia sou twra<BR>kai gi authn mhn upofereissss<BR>tis gunaikes twra pia oles tis xereisssss<BR></B>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oraios re nik7<BR>toulaxiston bouties xero na kano smile.gif" border="0<P>BlizardBill: ama den doulepsei tha sto po (den xero me poion tropo bebaia grin.gif" border="0)<P>lete na thn kanoume opos sto american pie me thn fhmh ?? (alla oxi gia mena, gia ton diko ths, na ton afhsei kai meta ok rolleyes.gif" border="0 tongue.gif" border="0 wink.gif" border="0 grin.gif" border="0 )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kati asxeto me to thema pou mas elege o kathigitis gimnastikis palia.<BR>To elege poli asteia omos o tipos.<BR><BR>I gineka einai i mpala kai esi o epithetikos pou thelei na skorarei.<BR><BR>I pio diskoles faseis kanoun ta omorfotera goal.<BR>Kaneis den eniose fobera skorarontas me penalti.<BR>Min dineis pases an mporeis na skorareis esi.<BR>Kali i ntrimpla alla min to parakaneis.<BR>Me klepsimo mpenoun ta kalitera goal.<BR>Molis tin deis na erxete xtipa kateuthean.<BR>An xaseis mia eukairia exe to nou sou gia tin epomeni.<BR>Kamia eukairia min afineis na pernaei xameni.<BR>An fenete pos paei pano sto terma na exeis panta to nousou gia tin epistrofi.<BR>I mpala mporei na sou kanei to xatiri an eisai tolmiros.<BR>Oi sigoures faseis mporei na apodixtoun katastrofikes an tis xaseis.<BR>Na exeis psixremia alla an to poliskeuteis tha to xaseis.<BR>Prepei panta na ftiaxneis goal auti einai i douleia sou.<BR>Kathe enas exei to stil tou alla to apotelesma metraei.<BR>To goal einai i ousia tou podosfairou.<BR>Kai min ksexnas pos i mpala einai kai megali...<BR><BR>Kathe mera skeftotan 1-2 kainourgia na mas pei...an kai sto mialo mas ta panta teriazane.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

aaaax paidia mou to kolasmeno thema!!olo argo na brhsko ta kala post gamoto mou!!!<P>basika to olo thema pisteyo xorizete se dyo tomeis <P>1. know your enemy<BR>2.h prosegish kai ta loipa<P>to deytero shzhtame tosh ora kai panathema me oles oi symboules einai apsoges alla exoun ena problhma. einai apsoges gia aytous pou tous xrhshmopoioun oxi gia olous emas tous taleporous pou den mporoume na arthrosoume leksh kai pou pos na to kanoume "den eimaste oraioi"<P>phte mou oti kano lathos alla oi gynekes einai yperoxa plasmata. Einai tryferes filikes eksipnes (kapies;-) kai <B>aplisiastes</B> <BR>ego prosopika me exo ksegrapsei apo to paixnidi kapio kairo tora. apogoiteytika stathmisa ligo ttous paragontes kai ayto pou proekypsee htan oti den aksizei thn taleporia<P>kai nai atsi einai giati esy blepeis mia pou sou aresei (oxi aparethta omorfh0 kaneis oti mporeis gia na eisai kalos mazi ths xali na se patisei ena pragma kai sto telos sou petaei ena "ma esy eisai o filos mou" giati ths gyalise o pozeras malakas me to mhxanaki/aytokinito/mali mourato/523 skoularikia pou eytrasos ths eipe: koukla mou goustareis thes na ftiaksoume fash (den kserei kai tipota allo)<P>kai leo ego tora einai pragmatika toso orimes telika oi gynekes otan mexri ta 25 tous ayto pou theloun einai ena gomeno gia na poulane mourh stis files tous (dystixes antitimo na "kathontai" ston gomeno mia st toso)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...