Προς το περιεχόμενο

Mac Games


vsls

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω μια "απορια" δεν ξερω αν εδω ειναι το σωστο μερος να ρωτησω αλλα λιγο πολυ ειναι γενικη. Ριχνοντας μια ματια στο insidemacgames.com γιατι ολο κ κανενα παιχνιδακι το θελουμε. Ειδα ορισμενα απο τα παιχνιδια που ειναι αρκετα αξιολογα οπως τα Myth, Baldur's Gate, WarCraft, Max Payne, Neverwinter Nights που ειναι καπως παλια 2-3 χρονων (κατι που δε με απασχολει) αλλα κ το ολοκαινουριο Myst V: End of Ages. Οι μεγαλυτερες απαιτησεις τους με δεδομενα τα specs για PC ειναι το λιγοτερο "γελοιες" δηλ 256MB RAM, 32MB VRAM, CPU G4 @ 1000 MHz!!!!

 

Αν αυτα τα specs ειναι ακριβη κ δεν ειναι ελαχιστες απαιτησεις απλα για να μη σερνεται το παιχνιδι σημαινει οτι ακομα κ το τελευταιο iBook μπορει να παιξει σχεδον τα παντα! Η απορια λοιπον ειναι, πως ειναι δυνατον να ζητα τοσο λιγοτερα το ιδιο παιχνιδι για να τρεξει σε ενα Apple σε συγκριση με ενα PC? Ποσο μαλλον οταν ενα απλο Notebook ουτε Tetris δε παιζει καλα καλα. Ειναι η ιδια ποιοτητα? Μηπως τα γραφικα ειναι πολυ κατωτερα? Υπαρχει καποιο προβλημα? Η απλα ειναι τοσο καλο κ αληθινο που δε το καταλαβαινουμε εμεις των PC?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

i ali8eia einai kapou anamesa.

 

ta mac paizoun arketa kalytera ta games me idio hardware

 

episis me katwtero hardware katafernoun na paiksoun kala pragma pou de 8a ekane to pc

 

auto giati sta mac ginetai kalyteri aksiopoihsh porwn apo to OS. Makran kalyteri apo auti twn windows.

 

exw dei game sto linux me emulator na anevazei perissotera frames apo ta windows sto idio mixanima.

 

ante vgale akri.

 

apla ta windows einai poly bloatware kai den einai akrivws aperitto OS opote auta einai anamenomena

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια παρατήρηση που ίσως να είναι και π@π@ριά; Τα παιχνίδια στους Mac είναι γραμμένα σε DirectX και τρέχουν έτσι ή μήπως είναι σε OpenGL? Παίζει το DX στα Mac? Μόνο για Windows δεν είναι αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην ξεχνάμε και το γεγονός ότι οι ταχύτητες σε MHz δεν μεταφράζονται το ίδιο στις δύο πλατφόρμες.

 

dali13gr δεν έχω τεχνικές γνώσεις επί του θέματος, αλλά ξέρω ότι τα Mac χρησιμοποιούν το πρωτόκολο OpenGL για τα παιχνίδια.

Στην Comdex που ήμουν, τα γραφικά στα PC των παιχνιδομηχανών δεν ήταν τόσο καλά όσο τα δικά μου στον G5 2x1.8

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτό ρώτησα κι εγώ. Απ' όσο ξέρω το OpenGL δεν είναι πιο ελαφρύ από το DirectX? Ίσως έτσι να εξηγείται και η δυνατότητα να τρέχεις καινούργια games σε Mac περασμένων γενιών με μικρή ισχύη.

 

 

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Apla osa paixnidia einai ftiagmena me DirectX den yparxei periptosi na paiksoun se Mac. Anti8eta, paizoun ta perissotera pou einai basismena sto OpenGL. To 8ema einai omws oti to OpenGL an kai kalytero kata tin apopsi mou, siga siga egkataleipetai kai ta perissotera (an oxi ola) ta games bgainoun pleon apokleistika se DirectX.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο κοντά στην πραγματικότητα πιστεύετε ότι είναι η παρακάτω πρόταση;

 

<<

Ένας σημαντικός λόγος που τα παιχνίδια καθυστερούν να κυκλοφοήσουν στο Mac είναι ότι η Apple δεν αφήνει να γίνονται τέτοιες μλκίες στο OS της με StarForce κτλ. οπότε τα κυκλοφορούν όταν έχουν σιγουρευτεί ότι:

1.Έβγαλαν το βασικό ποσό κέρδους που ήθελαν.

2.Οι πωλήσεις δικαιολογούν το κόστος κυκλοφορίας μιας Mac version.

>>

 

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι αρκετά κοντά και νομίζω ότι η Apple σωστά δεν επιτρέπει τέτοιου είδους ματσωλιές στο OS της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

@ sugoruyo : Σίγουρα συμβαίνει το δεύτερο, ενδεχομένως να συμβαίνει και το πρώτο.

 

Μην ξεχνάμε ότι αρκετές φορές οι εταιρείες που βγάζουν την έκδοση PC δεν είναι οι ίδιες με αυτές που βγάζουν της έκδοση Mac.

 

Για παράδειγμα, το Age of Empires έχει βγει για Mac αλλά το επίσημο site της Ensemble Studios δεν αναφέρει τίποτα περί αυτού - ούτε φυσικά το σχετικό site της Microsoft, η οποία έχει αγοράσει την Ensemble Studios. Κι αυτό γιατί το AoE έχει εκδοθεί από την MacSoft.

 

Το ίδιο συμβαίνει με το Quake4 και το Doom3 - η id software δεν λέει τίποτα, γιατί τα παιχνίδια έχουν κυκλοφορήσει από την Aspyr.

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προφανώς παίρνουν κάποια δικαιώματα.

 

Αλλά αν πάει η Aspyr στην id software και της πει "Θέλω να βγάλω το Doom3 για το Macintosh", η id software δεν έχει και κανά πρόβλημα, της πλερώνει πνευματικά δικαιώματα και καθάρισε.

 

Το όλο ζόρι η Aspyr θα το τραβήξει (από coding κλπ μέχρι marketing expenses κλπ) και φυσικά αυτή έχει τον κίνδυνο να μην πουλήσει πολλά κομμάτια κι έτσι να μπει μέσα. Η id software κερδίζει ούτως ή άλλως. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...