Προς το περιεχόμενο

e-shop ? οχι ευχαριστώ πολύ ΔΕΝ θα ξαναπάρω


soma_g4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα

 

κάποτε ήμουνα ένας ευτυχισμένος πελάτης του e-shop ώσπου χρειάστηκα service

 

10 Μαρτίου 2008 αποστολή παραγγελίας μέσο internet

 

22 Μαρτίου 2008 παραλαβή παραγγελίας (η παραγγελια άργησε λόγο έλλειψης διαθεσιμότητας των μνημών)

 

μετά από την συναρμολόγηση το pc δεν δούλευε και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα ήταν το motherboard.

επιστρέφω το pc στο κατάστημα θεσσαλονίκης την ίδια μέρα δηλώνοντας το πρόβλημα.

κατόπιν ελεγχου των "τεχνικών" ενημερώθηκα πως το πρόβλημα ήταν οι μνήμες (!!!)

περιμένω 10 μέρες για νέες μνήμες, οι οποιες όταν ήρθαν και τοποθετήθηκαν δεν λύσανε το πρόβλημα

γιατί τελικά το πρόβλημα ήταν το motherboard ...

έτσι , περίμενα ακόμα μια βδομάδα για αντικατάσταση motherboard.

όταν ήρθε το νέο m/b ούτε και αυτό έλυσε το πρόβλημα

γιατί (όπως μου είπαν) το m/b αυτό πρέπει να έχει πρόβλημα με αυτές τις μνήμες

και ότι όταν το pc φτάσει στο service στην αθηνα , τότε θα επικοινωνήσουν μαζί μου

για να αλλάξουμε m/b με κάποιο άλλο που θα συνεργάζεται με τις μνήμες.

 

από τότε έχουνε περάσει 3 βδομάδες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση

 

έστειλα πάνω από 20 e-mail, πήρα πάνω από 30 τηλεφωνα ,

αλλα ποτε και κανένας από τους "υπευθυνους" δεν ήξερε το πρόβλημα μου.

παρακάλεσα...

απείλησα...

μπινελικωσα... αλλα τίποτα.

 

για να μην πολυλογώ σήμερα 29 Απριλίου 2008 ακόμα περιμένω τηλέφωνο για ένα pc που πλήρωσα 1000 euro πριν 2 μήνες...

 

ηθικό δίδαγμα :

πάρε ότι θες από e-shop αλλα αν χρειαστείς service ... την γ@μ#σ*ς.

...μην μου λες μετά ότι δεν στα είπα ....

 

------επεξεργασία θέματος-----------

Αγανακτισμένος μπήκα στο κατάστημα θεσσαλονίκης

άρχισα να φωνάζω σαν τρελός,

πέταξα κάτω ότι είχε ο "τεχνικός" στο γραφείο του

τον βούτηξα από τον γιακά και του είπα 2 λογάκια,

σε πολύ "έντονο" ύφος.

Μετά από αυτό το pc το είχα σε 3 μέρες , έτοιμο !!!

και μάλιστα χωρίς να φάω μήνυση ...

Μέρα παραλαβής 3 Μαΐου 2008 ...

 

Υ.Γ. Η διαφορα στην τιμή του m/b (16 euro) πληρώθηκε σε 1λεπτά και 2λεπτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παιδιά κι εγώ το Πλαίσιο προτιμώ στις αγορές μου όμως το προιόν που χρειάζομαι συγκεκριμένα μια IP35 pro δεν είναι διαθέσιμη στο Πλαίσιο την βρίσκω μόνο στο E-shop and Megamarket εσείς τι θα επιλέγατε?με τόσα που έχω ακούσει κατά καιρούς έχω φοβιθεί λιγακι...:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι εγω τοσο καιρο που αγοραζω απο e-shop δεν ειχα προβλημα ποτε βασικα δεν χαλασε κιολας τπτ για το παω πισω ελπιζω να γινει κατι τετοια παντως πιστεθω οτι πολλα ατομα οπως κι ε γω παιρνουν απο e-shop γιατι εχει μεγαλυτερη ποικιλια απο το πλαισιο εχει επισης και παλια parts εδω βλεπω κατι στην σελιδα του πλαισιου και πρεπει να ειμαι τυχερος αν το συγκεκριμενο υποκαταστημα το εχει αυτο πιστευω ειναι το μεγαλυτερο ατου του E-shop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποδείξεις της καταγγελίας που έγινε στο ΙΝΚΑ για το περιστατικό, εξέλιξη ή και κατάληξη της καταγγελίας και αποδείξεις (email ή οτιδήποτε άλλο) του όλου συμβάντος διαφορετικά δεν πιστεύω καθόλου αυτά πoυ λέτε για το e-shop.

 

Προκαταβολικά το λέω πως δεν παίρνω χαμπάρι από θυμούς και ευθιξίες αλλά μόνο από αποδείξεις. Γιατί εμένα μου φαίνεται πως κάποιοι μπήκαν για να διαφημίσουν το megamarket εις βάρος του e-shop. Λοιπόν; Μπορείτε να με βγάλετε φαντασιόπληκτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι μας νοιάζει ρε φιλαράκι αν δεν το πιστεύεις; ποιος είσαι δηλαδή?

 

Τόσος κόσμος εδώ μέσα κράζει το e-shop, δεν μπορεί να είναι όλοι βαλτοί. Και το πλαίσιο έχει κάνει μαμακίες και το magamarket και όλοι κάποια στιγμή.Το e-shop όμως έχει ξεφύγει πραγματικά, και αν δεν τα λέγαμε κιόλας στα forum σκέψου πόσοι ακόμα θα την έιχαν πατήσει.

 

Ο σκόπός των thread αυτών ειναι να ειπωθούν κάποια πράγματα ώστε να ενημερωθούν οι πιθανοί αγοραστές ή και ακόμα καλύτερα να τα δεί κάποιος υπεύθυνος από το e-shop και να αναρωτηθεί που βαδίζει το εν λόγω κατάστημα

 

Για χαλάρωσε λίγο και άκου και καμιά γνώμη γιατί μπορεί να την πατήσεις και εσύ ο ίδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai εγω εχω παρει παρα πολλα πραγματα απο εκει και μερικεσ φορεσ χρειαστηκα το σερβισ τους το οποιο με εξυπηρετησαι πολυ καλα τονιζω πως πεζουναι ρολο και τα κατατοπους point του e-shop εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν θα πω για την περιοχη μου για να μην θεωρηθη διαφιμησει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, μην ωρύεσται και μην αρπάζεστε! :XΚαι 'γώ ένας από τους ευχαριστημένους πελάτες του e-shop είμαι, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα; στο forum ο καθένας καταθέτει την άποψή του και τις διάφορες "εμπειρίες" που είχε προκειμένου να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι για το τί συμβαίνει και το τί μπορεί να συμβεί στον καθένα. Αλλα απο κει και πέρα ο καθένας πράττει κατα το δοκούν και με ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ. Αν θέλει ενστερνίζεται τις απόψεις του forum, αν δεν θέλει πάλι όχι. Μην υπάρχει δογματισμός.:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]αν δεν τα λέγαμε κιόλας στα forum σκέψου πόσοι ακόμα θα την έιχαν πατήσει.

 

Ο σκόπός των thread αυτών ειναι να ειπωθούν κάποια πράγματα ώστε να ενημερωθούν οι πιθανοί αγοραστές [...]

Στοίχημα ότι εντός 15 ημερών θα δημιουργηθεί πάλι παρόμοιο thread από άλλο μέλος που είτε για να γλυτώσει μερικά ευρώ είτε επειδή δεν μπήκε στον κόπο να το ψάξει λίγο, έχει τέτοιου είδους προβλήματα.

 

[...]ή και ακόμα καλύτερα να τα δεί κάποιος υπεύθυνος από το e-shop και να αναρωτηθεί που βαδίζει το εν λόγω κατάστημα[...]

Θα αστειεύεσαι...

Από ό,τι θυμάμαι, σχετικά πρόσφατα βραβεύτηκε το e-shop (για τι ακριβώς δεν είμαι σίγουρος - ελπίζω όχι για το after-sales support). Επίσης κάπου πήρε το μάτι μου να είναι χορηγός σε ορισμένες δραστηριότητες. Συν το ότι διαρκώς αυξάνεται ο τζίρος, το μερίδιο του στην αγορά και τα e-shop points. Γιατί πιστεύεις ότι θα πρέπει να ενδιαφερθεί κάποιος υπεύθυνος;

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προφυλάσω τους φίλους/γνωστούς μου, "απαγορεύοντας" τους τις αγορές από το εν λόγω κατάστημα.

 

Σχετικά με όσα είπες για την άποψη του Skylined θα συμφωνήσω μαζί σου. Σιγά μην πρέπει να επισυνάψουμε και υπεύθυνη δήλωση ότι μέχρι β' βαθμού συγκενικό μας πρόσωπο δεν εργάζεται σε ανταγωνιστική εταιρία του e-shop.

 

edit: Και για να μην είμαι τόσο απόλυτος, να πω ότι κι εγώ πιστεύω πως δεν συμβαίνει το ίδιο με όλα τα e-shop points. Υπάρχουν και ευγενικοί/εξυπηρετικοί υπάλληλοι με γνώσεις στο αντικείμενο. Αλλά δυστυχώς πολλές φορές τους παίρνει κι αυτούς η "μπάλα" στην γενικότερη αρνητική εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σκέψου οτι μιλάω ως πελάτης του e-shop για χρόνια ολόκληρα. το χρέπι που βλέπεις στην υπογραφή μου από εκεί το πήρα σύν πόσα πράγματα για το λαπτοπ μου. μνήμες, σκληρους, wifi, τα πάντα.

 

μία δυο φορές που μου έτυχε να χρειαστώ το service με κρέμασε. την πρώτη φορά βρήκα άκρη μετά απο 800 τηλέφωνα και την δευτερη δεν βρήκα καθόλου. τα έχω γράψει και εγώ σε thead να ξεσκάσω :-D όχι γιατί θα κέρδιζα τιποτα αλλά γιατί δεν ήθελα να την πάθει κανείς όπως την έπαθα και εγώ.

 

Φαίνεται οτι εντελώς συμπτωματικά όλοι αντιμετωπίζουν πρόβλημμα με το service του καταστήματος. δεν ειναι καθόλου τυχαίο και το μόνο που μπορουμε να κάνουμε ειναι να ενημερώσουμε τους υπόλοιπους.

 

Σίγουρα υπάρχουν και κράχτες που μπάινουν και λένε ότι να'ναι αλλά πόσοι να είναι αυτοί? 5-10-20? εδώ έχει τουλάχιστον 50 posts με παράπονα. έχει και σωστά points συμφωνώ πέρα για πέρα αλλά όταν σηκώνω το τηλέφωνο να μιλήσω στο e-shop ή στο κάθε e-shop, δεν με ενδιαφέρει αν πέτυχα το "καλό" μαγαζί που ειναι εξυπηρετικοί ή το "κακό" μαγαζί που με γράφουν. εκέινη την στιγμή αυτός που με εξηπηρετεί αντιπροσωπεύει την εταιρεία συνολικά.

 

τέσπα αυτό ήθελα να πώ sorry για το κατεβατό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι έχει ξανασυζητηθεί αρκετές φορές το θέμα 'e-shop' και το συμπέρασμα ειναι πως απο εκεί αγοράζουμε φτηνά περιφερειακά/εξαρτήματα (π.χ. καμια ψύκτρα, fan etc.) και αναλώσιμα και γενικώς πράγματα που ΔΕΝ χαλάνε.

 

Πράγματα που υπάρχει περίπτωση να χαλάσουν τα παίρνουμε απο καταστήματα με σοβαρό after sales (π.χ. Πλαισιο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά και εγώ από τους ευχαριστημένους ήμουν αλλά....

Πρόσφατα πήρα καινούριο pc για έναν ξάδερφο αλλά στο δικό μου όνομα αγορασμένο.

Οι μνήμες δεν ταίριαζαν με την συγκεκριμένη μητρική(ασυμβατότητα) και μου είπαν πως επειδή το παρήγγειλα εγώ μόνος μου (μέσω ιντερνετ) δεν φέρουν ευθύνη.Σωστόν λέω και εγώ.Έχω δικαίωμα όμως να τις επιστρέψω μέσα σε 10 ημέρες τους λέω, σωστά μου λένε και εκεινοι.

Τους τις πάω με τις θήκες τους και τι γυρίζει και μου λέει το παλικάρι που τις έδωσα.

-Δεν μπορούμε να τις δεχτούμε γιατι είναι σχισμένη η θήκη τους πολύ.

-Δηλαδή , τι πάει να πει πολύ; απαντάω

-Ε μου λέει, εγώ όταν ανοιγω κάτι προσέχω να το σκίσω προσεκτικά.

-Εγώ ξέρω ότι ή σκίζεις κάτι ή δεν το σκίζεις του απαντώ.

Τέλοσπαντων να μην τα πολυλογώ , φιλοτιμηθηκε ο τεχνικός αφού του μίλησα και εκείνου και μου λέει θα τις αλλάξουμε.Επειδή όμως χρειαζομουν την ίδια ημέρα νέες μνήμες μου είπαν να πάω να τις επιστρέψω για να πάρω πιστοτικό στο Μενίδι που τις είχαν επιτόπου.

Πάω στο Μενίδι λοιπόν.

Εκεί δίνω τις μνήμες για επιστροφή, τις κοιτάει ο υπάλληλος, μου λέει δεν γίνεται.Του απαντώ ότι έχω συνενοηθεί από το κατάστημα της Καλλιθέας και να πάρει ενα τηλεφωνο να συνενοηθει και αυτός.Με γράφει στα @@ του και δεν παίρνει τηλ.Έψαχνε κανα μισάωρο στον υπολογιστή του και τίποτα.

Σε κάποια φάση πετάγεται ο διπλανός του υπάλληλος και του λέει ψυθιριστά ότι και καλά δεν έχω συνενοηθεί με τον τεχνικό!!Ότι είμαι και κλέφτης δλδ!!Του λέω πάλι να πάρει τηλέφωνο, στα @@ του πάλι!

Κάποια στιγμή πάει στον τεχνικό του Μενιδιου, ο άνθρωπος πήρε τηλέφωνο στο κατάστημα τις Καλλιθέας και εγίνε η δουλειά μετά από κανά 2ώρο σύνολο!Το μόνο που χρειαζόταν ήταν ένα τηλεφώνιμα..

Καλά και είναι περιττό να πω το βλέμα με το οποίο με κοιτούσαν οι υπάλληλοι όταν τους είπε ο τεχνικός να μου αλλάξουν τις μνήμες τελικώς, λες και τους σκοτωσα την μάνα.

Αυτά τα πράματα δεν τα καταλαβαίνω, και έχουν πάρει πολλές χιλιάδες ευρώ από το όνομα μου, αλλά αυτή ήταν η τελευταία φόρα.

Δεν σε σέβονται και ας είσαι από τους πιο τακτικούς τους πελάτες, και όπως ειπώθηκε, το θέμα είναι να μην σου τύχει...στο e-shop..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάξτε, είναι απλό. Από eshop δεν παίρνεις ποτέ κάτι που χαλάει ή αν πρέπει ντε και καλά να το πάρεις, τότε φρόντισε να είναι κάτι που δεν θα σου χρειάζεται άμεσα αν χαλάσει (πχ. τίποτα ηχεία, κανα ποντίκι, τέτοια ψιλοπράγματα).

 

Ηθικό δίδαγμα. Τέλος.

 

Υπάρχει μια πολύ διδακτική ιστορία στο βιβλίο του Robert Spector σχετικά με το Amazon, όπου ο Bezos πολύ πριν γίνει billionaire είχε πάει σε κάτι σεμινάρια για διοίκηση επιχειρήσεων, υποστήριξη πελατών κλπ.

 

Και ένας τύπος εκεί τους είπε μια πολύ ωραία ιστορία. Είχε ένα βιβλιοπωλείο και κάποια στιγμή μπαίνει μέσα μια γκόμενα κι αρχίζει να τρώγεται με έναν υπάλληλο. Ο ιδιοκτήτης πάει και ρωτάει ποιό είναι το πρόβλημα και η γκόμενα του λέει ότι παρκάρε έξω από το βιβλιοπωλείο και από ένα διπλανό μπαλκόνι έπεσε χώμα από κάτι ξεκάρφωτες γλάστρες και λέρωσε το αμάξι του άντρα της. Ο,τι να 'ναι. Ρωτάει λοιπόν ο ιδιοκτήτης: "Κι εγώ τι θέλετε να κάνω, να σας πλύνω το αμάξι?" Η γκόμενα του απαντάει Ναι.

 

Ο ιδιοκτήτης του βιβλιοπωλείου λοιπόν μπαίνει στο αμάξι και πάει μαζί με τη γυναίκα (κι έναν φίλο της που ήταν μαζί) σε ένα κοντινό πλυντήριο αυτοκινήτων. Το οποιο όμως τελικά δεν λειτουργούσε. Τα παίρνει ακόμα πιο πολύ η γκόμενα και αρχίζει και κράζει. Τότε ο ιδιοκτήτης της λέει να πάνε σπίτι του, που έχει άπλα και να το πλύνουν εκεί το αμάξι. Έτσι και γίνεται, φτάνουν σπίτι και το πλένει ο ίδιος το αυτοκίνητο. Τελικά γυρίζουν στο βιβλιοπωλείο, όπου και χαιρετά τη γυναίκα (η οποια φεύγει).

 

Το ίδιο απόγευμα η γυναίκα επιστρέφει ξανά στο βιβλιοπωλείο, μετανιωμένη και αγοράζει μια αρμαθιά βιβλία. Από τότε έγινε τακτική πελάτισσα. Ο ιδιοκτήτης που είπε αυτή την ιστορία στο εν λόγω σεμινάριο ολοκλήρωσε λέγοντας "Ποτέ δεν ξέρεις πόσο μακρυά μπορεί να σε φτάσει το customer support και η πελατοκεντρική πολιτική της εταιρίας σου".

 

Το ακριβώς ανάποδο παράδειγμα είναι η "υποστήριξη" του e-shop. Άσχετο αν είναι το μόνο μαγαζί που έχω ακούσει πωλητή να λέει σε πελάτη "Δεν θα σας αφήσω να φύγετε αν δεν δώσω λύση στο πρόβλημά σας" (στο Χαλάνδρι, ο τύπος είχε επιστρέψει μια προβληματική TV και δεν έβγαζε άκρη με την αντιπροσωπεία).

 

Με συμπεριφορές και πολιτικές σαν αυτές που ανέφεραν οι φίλοι πιο πάνω, δεν κερδίζουν κανέναν, στο τέλος θα τους πάρουν όλοι χαμπάρι. Αρκετός κόσμος εντός και εκτός δουλειάς τυχαίνει να μου ζητάει να τους προτείνω ένα μαγαζί για αγορά laptop, τηλεόρασης, σύνθεσης PC ή περιφερειακών του κλπ. και το πρώτο πράγμα που λέω είναι "Μακρυά από e-shop, αλάργα. Είναι φτηνοί αλλά αν σου χαλάσει, την έβαψες." Ε, τελικά δεν έχω δει ούτε έναν να πηγαίνει να αγοράζει από αυτούς, στο τέλος τους πήρανε πρέφα. Μόνο για τίποτα ανεμιστήρια είναι, όπως είπε κι ο φίλος παραπάνω.

 

Αλάργα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...