Προς το περιεχόμενο

Έσπασαν οι ταχύτητες.


jason_rethymno

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πήγαινε και ρώτα τον μάστορα που εμπιστεύεσαι.Εδω μέσα καθένας θα λέει και διαφορετική τιμή...

 

+1

 

mia ερωτησουλα ειναι...

 

 

Εδω μέσα καθένας θα λέει και διαφορετική τιμή...[/

:-):-):-) 1 χιλαιρικο !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

To Κιβωτιο ταχυτητων διαλυθηκε.

Στο Tipo εδω δεν εμπαινε η οπισθεν.

 

Ενα χιλιαρικο περιπου για μεταχειρισμενο κιβωτιο απο αλλο Tipo και εργατικα...

 

Αρα οχι δεν κανει πλακα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι παει για αλλαγη κιβωτιου ; επισκευαζεται το υπαρχον; απο την στιγμη που δεν το εχεις λυσει δεν μπορουμε να σου πουμε...

 

απο την στιγμη που δεν ξερουμε την ακριβη ζημια...οτι και να σου πουμε ειναι καθαρα "αερα πατερα" .

 

Ο μοχλός ταχυτήτων κουνιέται ελέυθερα χωρίς να πιάνει ταχύτητες.

 

μπορει απλα να θελει αλλαγη το...( δεν θυμαμαι πως λεγεται, κολυσε το μυαλο μου ) και να βγει στα 200 + τα εργατ. οποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πέτα το (...)

 

btw παίζει απλά να'ναι καμιά ντίζα, δηλαδή αστείο κόστος επισκευής.

κατά τ'άλλα

Πήγαινε και ρώτα τον μάστορα που εμπιστεύεσαι.

ή απλά σε κάποιο εξουσιοδοτημένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κιβωτιο ταχυτητων στεγαζει το σαζμαν και το διαφορικο...παιρνει 2 λιτρα λαδι Tutela 75w-90 συνθετικο...ο επιλογεας ταχυτητων με το σαζμαν επικοινωνουν με ενα λεβιε ο οποιος εχει 2-3 joints...ενα απο αυτα εχει σπασει και σου εμεινε ο επιλογεας στα χερια...οταν σπαει το κιβωτιο λογω συνχρονιζε η ρουλεμαν (5 κοματια ειναι εχω επισκευασει τετοιο κιβωτιο) δεν μπορεις να βαλεις ταχυτητα και ακουγεται θορυβος σα ροχαλητο οταν το αμαξι ειναι στο ρελαντι και βουισμα απο το κιβωτιο οταν κινεισαι...εαν σπασει συνχρονιζε δεν μπαινει η αναλογη ταχυτητα...αν σπασει καποιο ρουλεμαν το κιβωτιο μπλοκαρει στην κυριολεξια μαγκωνουν τα κοματια του ρουλεμαν στα γραναζια και αν εισαι σταματημενος εχει καλως αν εισαι σε κινηση τα κοματια του σπασμενου ρουλεμαν τα μασαει το διαφορικο και γινεται το ελα να δεις...

 

επισης ο συμπλεκτης σου ειναι με ντιζα..υπαρχει περιπτωση να εχει σπασει ντιζα μονο που το πενταλι του συμπλεκτη μενει κατω στο πατωμα δεν επαναφερεται..

αν ακουγεται ροχαλητο και βουισμα εν ωρα κινησης το οποιο εξαφανιζεται οταν πατας συμπλεκτη τοτε ρουλεμαν κιβωτιου

εαν ο επιλογεας γυρναει και δεν βαζει ταχυτητα κοιταξε τα τζοιντ του λεβιε μεχρι το κιβωτιο

επισης αν μεχρι προχτες οδηγουσες κανονικα και οταν πατας συμπλεκτη τερμα κατω και ροχαλιζουν ταχυτητες θελει ρυθμιση η ντιζα του συμπλεκτη...

εαν πατας συμπλεκτη τερμα και ακουγεται ροχαλισμα χαλασε το ρουλεμαν του συμπλεκτη...η μονη λυση ειναι αλλαγη δισκος πλατω ρουλεμαν...αυτα φιλε...εχω φιατ μπραβο του 97 το 1.4 και εχουμε το ιδιο κιβωτιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον ειναι οι ντιζες... και ειναι φτηνο το κοστος επισκευης. Αν τωρα κουρευτηκε το κιβωτιο... τοτε ειναι για πεταμα και πας γι αλλο μεταχειρα. Υπολογιζε 200-300 το μεταχειρα... συν κανα 200αρι τα εργατικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον ειναι οι ντιζες... και ειναι φτηνο το κοστος επισκευης. Αν τωρα κουρευτηκε το κιβωτιο... τοτε ειναι για πεταμα και πας γι αλλο μεταχειρα. Υπολογιζε 200-300 το μεταχειρα... συν κανα 200αρι τα εργατικα.

 

Όχι ευτυχώς ήταν σταματημένο όταν το έπαθα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...