Προς το περιεχόμενο

επέκταση εγγύησης Dell


tightrope

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα laptop Dell Studio 15 από το Multirama, με εγγύηση κατασκευαστή 2 χρόνων, αλλά θα ήθελα εξ΄αρχής κι ένα πακέτο επέκτασης εγγύησης για τουλάχιστον δύο έτη ακόμη. Το Multirama δεν διαθέτει επέκταση εγγύησης για τη Dell, μόνο εγγύηση Multirama, η οποία δε με ενδιαφέρει. Γνωρίζει κανείς από πού μπορεί κανείς να αγοράσει επέκταση εγγύησης Dell ή ποιο είναι το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας της Dell στην Ελλάδα;

Επίσης, υπάρχουν πρόσφατες εμπειρίες από την κάλυψη της Dell στα πλάισια της εγγύησης;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω Dell laptop και μια φορά που μου χάλασε ο φορτιστής μου φέρανε άλλο την επόμενη μέρα και κράτησα και τον παλιό...όλα αυτά με ένα απλό τηλεφώνημα.Μένω Αθήνα (αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο στην ανταπόκριση,για επαρχια δεν ξέρω τι γίνεται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Leukonas, σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Εσύ το δικό σου μηχάνημα το αγόρασες από κατάστημα ή τηλεφωνικά από τη Dell; Επίσης, πόσα χρόνια εγγύησης έχεις; Είχες πάρει και επέκταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρία που εργάζομαι το αγόρασε (υπόθετω απο την dell) και έχω 3 χρόνια εγγύηση....μετά τα 3 χρόνια πιστευω πως θα θέλει και αλλαγή έτσι και αλλίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Members

Επέκταση δεν έχω κάνει ακόμα και ευτυχώς μέχρι στιγμής το λάπτοπ δεν έχει πάθει τίποτα για να χρησιμοποιήσω το σέρβις τους, αλλά θυμάμαι μια φορά σε ένα dell laptop της δουλειάς που είχε χαλάσει η οθόνη, ήρθε ο τεχνικός την επόμενη εργάσιμη (η επικοινωνία έγινε παρασκευή και ήρθε Δευτέρα) και χωρίς να το σκεφτεί ιδιαίτερα, απλά άλλαξε την προβληματική οθόνη με μια καινούρια.

 

Εγώ που δεν ήξερα τότε, είχα ένα ύφος "ΠΩΣ ΓΕΝΕΝ ΑΥΤΟ" αλλά κάποιοι άλλοι που ήξεραν μου εξήγησαν πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Τότε ήταν που αποφάσισα πως όταν θα έπαιρνα λάπτοπ, θα ήταν Dell.

 

Επίσης, το άλλο που θυμάμαι είναι πως ένας συνάδελφος ρώτησε αν αξίζει τον κόπο να φτιάξει το λάπτοπ του που είχε βγει εκτός εγγύησης ή συμφέρει τελικά καλύτερα να αγοράσει καινούριο - και του είχαν προτείνει οι ίδιοι να κάνει επέκταση για να του φτιάξουν το πρόβλημα χωρίς να πληρώσει τόσα πολλά.

 

Βέβαια, έχουν περάσει πάνω από 2 χρόνια από τότε και δεν ξέρω αν η κατάσταση έχει αλλάξει τώρα που η εταιρεία έχει ανοιχτεί περισσότερο και διαθέτει πια τα προϊόντα της και σε καταστήματα.

 

Για να επικοινωνήσεις απευθείας με την αντιπροσωπεία πρέπει να έχει τηλεφωνα και στο site τους. Δες εδώ: http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/dellcare/en/contact_customer_service?c=gr&cs=grdhs1&l=el&s=dhs&~ck=anavml

(210 812 9855 9am - 5pm Monday - Friday)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή ήταν η πολιτική της Dell παλιότερα, όταν μπορούσες να αγοράσεις dell στην Ελλάδα μόνο μέσω της MDI (CPI) που έχει και το service.

 

Για τις σειρές που λάνσαρε ως επαγγελματικές, υπήρχε standard 3 χρόνια εγγύηση OnSite Next Business Date.

 

Εδώ και 2 χρόνια, από τότε που έβγαλε και home σειρές, και συνεργάστηκε και με τα Carrefour και άλλες αλυσίδες ηλεκτρονικών, δεν ισχύει το ίδιο για όλα τα μοντέλα.

 

Σε κάποια υπάρχει option αναβάθμισης εγγύησης ,και σε άλλα όχι.

Κάποια έχουν στο πακέτο extended εγγύηση και άλλα όχι.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι εγγυήσεων

Οι OnSite Next Business Day με διάφορες χρονικές διάρκειες, οι bring in με διάφορες διάρκειες, και οι βασικές εγγυήσεις ενός έτους.

 

Δεν ισχύουν για όλα τα μοντέλα, και στα πιο φθηνά δεν υπάρχουν ούτε σαν option.

 

Καλύτερα να διασφαλίσεις ότι μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης στο μοντέλο που θέλεις να αγοράσεις από πριν, είτε επικοινωνώντας με την dell Ελλάδος είτε ζητώντας να αγοράσεις και την επέκταση της εγγύησης από το Multirama μαζί με το μηχάνημα.

 

Η μπες στο dell.gr και αγόρασε το από εκεί, επιλέγοντας ακριβώς την εγγύηση που θέλεις.

Αν δεν υπάρχει στα configuration options η εγγύηση που θέλεις για το μοντέλο που θέλεις να αγοράσεις, τότε δεν διατίθεται αυτό το Option.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ευχαριστώ Kfyros. Θα το ψάξω. Το Multirama πάντως έχει μόνο το δικό του πακέτο εγγύησης 3 χρόνων (και όχι επέκταση της Dell), το οποίο, κατά τη γνώμη μου δε συμφέρει καθόλου και ουσιαστικά καταργεί τη διετή εγγύηση της εταιρείας, αφού την αντικαθιστά από την πρώτη μέρα (άρα ουσιαστικά αγοράζεις -και μάλιστα αρκετά ακριβά- μόνο ένα χρόνο έξτρα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ευχαριστώ Kfyros. Θα το ψάξω. Το Multirama πάντως έχει μόνο το δικό του πακέτο εγγύησης 3 χρόνων (και όχι επέκταση της Dell), το οποίο, κατά τη γνώμη μου δε συμφέρει καθόλου και ουσιαστικά καταργεί τη διετή εγγύηση της εταιρείας, αφού την αντικαθιστά από την πρώτη μέρα (άρα ουσιαστικά αγοράζεις -και μάλιστα αρκετά ακριβά- μόνο ένα χρόνο έξτρα).

 

Άρα μάλλον το μηχάνημα είναι από την "φθηνή" σειρά και η dell το δίνει με τη βασική εγγύηση ενός έτους , και ίσως μόνο σε μεταπωλητές.

 

Πολύ πιθανό είναι ότι δεν πουλάει η dell απευθείας τα συγκεκριμένα μοντέλα για να μην ανταγωνίζεται τους μεταπωλητές της (δεν το έχω ψάξει όμως).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

μολις αγορασα το dell studio 1537 εκπληκτικο μηχανημα, και εγω απο τα multirama, με επεκταση εγγυησης στα 3 χρονια, και οτι κι αν συμβει ερχεται τεχνικος στο χωρο σου, και για περαιτερω service το laptop μεταφερεται στις Ηνωμενες Πολιτειες, και να ξερεις ελληνικα χερια δεν το αγγιζουν το μηχανημα, κι ολα αυτα στην τιμη των 180Ε, η multirama νομιζω δεν εχει καμια σχεση με το service, επομενως προχωρα αφοβα.

 

φιλικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...