Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένα από Γερμανία


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

 

Ψάχνω αυτοκίνητο εδώ και αρκετό καιρό και πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο σχετικά με μεταχειρισμένα από Γερμανία.

 

Είναι μία εναλλακτική την οποία δεν είχα σκεφτεί καθόλου και μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Για αυτό το λόγο θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες από ανθρώπους που έχουν κάποια εικόνα πάνω σε αυτό το θέμα :

 

1. ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μεταχειρισμένων από Γερμανία έναντι αυτών της Ελλάδας?

2. Σε ποια μοντέλα ,κυβικά κτλ έχει νόημα να το κοιτάξει κάποιος?

3. τι άλλο χρειάζεται να λάβει κανείς υπόψη? Τι να κυνηγήσει? Τι να προσέξει? Ποιες είναι οι συνηθισμένες παγίδες?

 

Οποιαδήποτε άλλη ιδέα, συμβουλή ή κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτη

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ενδιαφέρον το θέμα που ανοίγεις!

 

Δεν έχω πρόσφατη εμπειρία. Αλλά ένα δυο πράγματα που θυμάμαι είναι τα εξής:

Συμφέρει να αγοράσεις νεότερο μεταχειρισμένο. Οι φόροι είναι μεγαλύτεροι όσο πιο παλιό το αυτοκίνητο και όσο περισσότερα τα κυβικά του.

Στον υπολογισμό των φόρων η βάση είναι η τιμή αντιπροσωπίας εδώ στην Ελλάδα μείων 7% για κάθε χρόνο του μεταχειρισμένου.

Δερμάτινα καθίσματα και άλλα αξεσουάρ ανεβάζουν την τιμή των φόρων.

 

 

Για δώσε κάνα Link για το άρθρο που διάβαζες…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο που μπορω να πω με σιγουρια,οτι τα μεταχειρισμενα στην γερμανια,πιο καλοσυντηρημενα,λιγοτερο καταπονημενα,και κυριως ξεφευγεις απο την διαδικασια του εχει γυρισμενα χλμ,ειναι τρακαρισμενο κλεμμενο κλπ.

Συμφερει να φερεις αμαξι αξιας πανω απο 10000€ και εντος της πενταετιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο που μπορω να πω με σιγουρια,οτι τα μεταχειρισμενα στην γερμανια,πιο καλοσυντηρημενα,λιγοτερο καταπονημενα,και κυριως ξεφευγεις απο την διαδικασια του εχει γυρισμενα χλμ,ειναι τρακαρισμενο κλεμμενο κλπ.

Συμφερει να φερεις αμαξι αξιας πανω απο 10000€ και εντος της πενταετιας.

 

Ακριβώς. Μπορείς να δείς στο http://www.mobile.de , ακόμα καλύτερα να πεταχτείς και καμοιά βόλτα Γερμανία. Εχεις συγγενείς ή κανα φίλο εκεί ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο που μπορω να πω με σιγουρια,οτι τα μεταχειρισμενα στην γερμανια,πιο καλοσυντηρημενα,λιγοτερο καταπονημενα,και κυριως ξεφευγεις απο την διαδικασια του εχει γυρισμενα χλμ,ειναι τρακαρισμενο κλεμμενο κλπ.

Συμφερει να φερεις αμαξι αξιας πανω απο 10000€ και εντος της πενταετιας.

Πως ξέρεις ότι δε γυρίζουν τα χιλιόμετρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και απο γερμανια θελει προσοχη.Δραστηριοποιουνται εκει αρκετοι Ελληνες και Τουρκοι μαντραδες και υπαρχουν αρκετες λαμογιες.Πρωτα απ'ολα μπορουν πανευκολα να γυρισουν χιλιομετρα,αλλα το χειροτερο ειναι οτι επειδη τα τρακαρισμενα στη γερμανια πουλιουνται παμφθηνα,τα επισκευαζουν και τα πουλανε για καινουρια.Θελει προσοχη και ψαξιμο απο γνωστες του ειδους.Αν δεν εχεις ασχοληθει με το αυτοκινητο,οτι και να δεις θα σου φανει καλο...

 

Απο ιδιωτες ειναι μαλλον καλυτερα τα πραγματα και παιζει και περισσοτερο παζαρι.Αλλα με μια βολτα στη Γερμανια για 3-4 μερες δε νομιζω οτι θα μπορεσει καποιος να βγαλει ακρη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και απο γερμανια θελει προσοχη.Δραστηριοποιουνται εκει αρκετοι Ελληνες και Τουρκοι μαντραδες και υπαρχουν αρκετες λαμογιες.Πρωτα απ'ολα μπορουν πανευκολα να γυρισουν χιλιομετρα,αλλα το χειροτερο ειναι οτι επειδη τα τρακαρισμενα στη γερμανια πουλιουνται παμφθηνα,τα επισκευαζουν και τα πουλανε για καινουρια.Θελει προσοχη και ψαξιμο απο γνωστες του ειδους.Αν δεν εχεις ασχοληθει με το αυτοκινητο,οτι και να δεις θα σου φανει καλο...

 

Απο ιδιωτες ειναι μαλλον καλυτερα τα πραγματα και παιζει και περισσοτερο παζαρι.Αλλα με μια βολτα στη Γερμανια για 3-4 μερες δε νομιζω οτι θα μπορεσει καποιος να βγαλει ακρη...

 

H μπορει να παει σε επισημες μαντρες π.χ. daimler, επισης να αφησει εξουσιοδοτημενο μηχανικο της ADAC να ψαξει το αυτοκινητο κτλ κτλ..ωστε να ελαχιστοποιησει τις πιθανοτητες να παρει ''σαπιο'' αμαξι..

 

Γενικα ομως, το γεγονος οτι οι Γερμανοι αλλαζουν αυτοκινητο καθε 4-5 χρονια, αυξανει τις πιθανοτητες να βρει καλο μεταχειρισμενο σε καλη τιμη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H μπορει να παει σε επισημες μαντρες π.χ. daimler, επισης να αφησει εξουσιοδοτημενο μηχανικο της ADAC να ψαξει το αυτοκινητο κτλ κτλ..ωστε να ελαχιστοποιησει τις πιθανοτητες να παρει ''σαπιο'' αμαξι..

 

Γενικα ομως, το γεγονος οτι οι Γερμανοι αλλαζουν αυτοκινητο καθε 4-5 χρονια, αυξανει τις πιθανοτητες να βρει καλο μεταχειρισμενο σε καλη τιμη..

 

4-5 χρονια? Κανε το καλυτερα 2-3 και σχεδον αμεσος αν το αμαξι δεν τους ταιριαζει τελικα για τον οποιονδηποτε λογο και το πουλανε για να παρουν αλλο. Παντως με 3-4 μερες σιγουρα δεν βρισκεις τιποτα εκτος και αν εισαι υπερβολικα τυχερος. Μαλλον θα χρειαστεις καμια 15 - 20 μερες για να εισαι σιγουρος και εφοσον εχεις ανθρωπο που ξερει που να παει και τι να κοιταξει αλλιως για μονος σου ουτε για αστειο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη το συστημα τους δεν ειναι μπουρδελεξ οπως στην Ελλαδα,μπορεις πολυ ευκολα να μαθεις αν εχει τρακαρει το αμαξι και τι ζημια εχει παθει.

Επισης για τρεις λογους δεν γυριζουν τα χλμ.

Γιατι δεν ειναι κομπλεξικοι σαν εμας που παιρνουμε ενα γκολφ ή ενα μινι και νομιζουμε οτι πηραμε καμια σουπερ αμαξαρα.Αυτα ειναι του κιλου στην Γερμανια.

Θα κατσει ο μαντρας να σπιλωσει την υποληψη του για δεκα ή εικοσι χιλιαδες χλμ?

Και τελος,το αν ειναι γυρισμενο το κοντερ φαινεται απο το μπουκ σερβις,απλα μαθηματικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν ειναι ολα τοσο απλα.Σαφως και η Γερμανια εχει ελεγχους,τιμωριες και προστιμα αλλα λαμογια υπαρχουν παντου.Τα χιλιομετρα που κανουν τα αυτοκινητα στη Γερμανια ειναι περισσοτερα απο τα ελληνικα κατα μεσο ορο.Υπαρχουν μαντρες που κανουν τετοια κολπα,στο service book θα κολλησουν?Βγαζουν ενα πλαστο η βρισκουν καινουριο και τυπωνουν οσες σελιδες θελουν.

 

Σαφως και τα μεταχειρισμενα απο μια μεγαλη εταιρεια ειναι πιο σιγουρη αγορα,αλλα ειναι και αρκετα ακριβοτερα.Συνολικα μαζι με εκτελωνισμους,εξοδα ταξιδιου και διαμονης ανεβαινει η τιμη σε υψη που δε συμφερουν.

 

 

Στην ελληνικη αγορα υπαρχουν ΠΑΡΑ πολλα καλα μεταχειρισμενα.Για καποιον που εχει ζεστο χρημα,μπορει να παιξει τρελλο παζαρι.Διαβασα προσφατα σε σχετικο φορουμ(4Τ) για μεταχειρισμενο corsa OPC 1.5 ετους που πουληθηκε τελικα 12.500 σε αντιπροσωπεια γιατι στα 14.000 της αγγελιας δεν ενδιαφερθηκε κανεις.Αν σε μια αναλογη περιπτωση πας και του δωσεις μετρητα(13Κ πχ),νομιζεις δε θα παρεις το αυτοκινητο στα χρηματα που θες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Γερμανια τα μεταχειρισμενα σαφως και ειναι ποιο φθηνα απο την Ελλαδα,αλλα με τα μεταφορικα,φορους,παραβολα κπλ βγαινεουν περιπου ιδια τιμη.Παρ ολα αυτα τα αυτοκινητα στην Γερμανια ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση μιας και δεν εχουν τους δικους μας κ@λοδρομους.Επισης υπαρχει μεγαλυτερη ποικιλια σε εκδοσεις,χρωμα και εξτρα.Οσο για τα χιλιομετρα 1 στους 10 μαντραδες θα το κανει,οι περισσοτεροι δεν ασχολουνται ουτε σκεφτονται λαμογιες σαν κι εμας για να κερδισουν εστω και 1 ευρω παραπανω,επισης εκει υπαρχει οργανωση.Το αμαξι που σε ενδιαφερει το παιρνεις και το πας σε ενα τμημα μεταχειρισμενων της DEKRA και εκει σου λεν τα παντα.Και χιλιομετρα να εχουν σβηστει και το book service να εχει τροποποιηθει αυτοι θα τα δουν ολα και θα βγαλουν μια λιστα με την κατασταση του καθε τμηματος του αυτοκινητου σε χαρτι και οχι σε λογια.Επισης οι δικαιολογιες του τυπου δεν μπορω να στο δωσω για ελεγχο γιατι δεν εχει ασφαλεια και αλλα τετοια κουλα δεν υπαρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν ειναι ολα τοσο απλα.Σαφως και η Γερμανια εχει ελεγχους,τιμωριες και προστιμα αλλα λαμογια υπαρχουν παντου.Τα χιλιομετρα που κανουν τα αυτοκινητα στη Γερμανια ειναι περισσοτερα απο τα ελληνικα κατα μεσο ορο.Υπαρχουν μαντρες που κανουν τετοια κολπα,στο service book θα κολλησουν?Βγαζουν ενα πλαστο η βρισκουν καινουριο και τυπωνουν οσες σελιδες θελουν.

 

Σαφως και τα μεταχειρισμενα απο μια μεγαλη εταιρεια ειναι πιο σιγουρη αγορα,αλλα ειναι και αρκετα ακριβοτερα.Συνολικα μαζι με εκτελωνισμους,εξοδα ταξιδιου και διαμονης ανεβαινει η τιμη σε υψη που δε συμφερουν.

 

 

Στην ελληνικη αγορα υπαρχουν ΠΑΡΑ πολλα καλα μεταχειρισμενα.Για καποιον που εχει ζεστο χρημα,μπορει να παιξει τρελλο παζαρι.Διαβασα προσφατα σε σχετικο φορουμ(4Τ) για μεταχειρισμενο corsa OPC 1.5 ετους που πουληθηκε τελικα 12.500 σε αντιπροσωπεια γιατι στα 14.000 της αγγελιας δεν ενδιαφερθηκε κανεις.Αν σε μια αναλογη περιπτωση πας και του δωσεις μετρητα(13Κ πχ),νομιζεις δε θα παρεις το αυτοκινητο στα χρηματα που θες?

 

Τα λαμογια ειναι πολλα ακομα και εκει αλλα επισης και οι ευκαιριες για τρομερα μοντελα ειναι εξισου πολλες. Τα αυτοκινητα εκει αν ξερεις που πας και τι κανεις (η αν εχεις ανθρωπο) μπορεις να παρεις τα απιστευτα μοντελα με πολυ λιγα χρηματα (οπως το scirocco μου σαν σχεδον φουλ εξτρα με συνολικο κοστος 17 χιλιαρικα). To θεμα ομως ειναι αυτο ακριβως οτι πρεπει να εχεις ανθρωπο η να ξερεις ο ιδιος αλλιως τα λεφτα που θα φας σε μεταφορικα, φορους, διανυκτερευσεις, γενικα εξοδα κινησης, ταλαιπωρια μπορει να σου βγει στα ιδια στην τελικη απλα το σιγουρο ειναι οτι θα εχεις περισσοτερα εξτρα στο αμαξι που οταν το πουλανε απλα δεν τα χρεωνουν.

 

Ειχα πει και σε αλλο αναλογο thread οτι σιγουρα ΔΕΝ αξιζει η αγορα απο εκει αν πας στα τυφλα. Πας σε μια απο τις μαντρες που αναλαμβανουν να σου φερουν αμαξι απο εξω, τους το διχνεις (παραδειγμα) στο mobile.de και αυτοι μετα στο φερνουν στην Ελλαδα σε περιπου 15 - 20 μερες ετοιμο για κυκλοφορια με εξοδα στο περιπου 4 - 6 χιλιαρικα πανω απο την τιμη αγορας που το βλεπεις στο site (και παντα αναλογα με το μοντελο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκίνητα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση στη Γερμανία. Φαντάσου μόνο οτι δεν έχουν πατήσει σε καμία λακκούβα ποτέ! Τα προσέχουν πάρα πολύ και τα κρατάνε σαν καινούργια. Μπορείς να βρεις και κάποια πχ bmw τα οποία είναι premium selection και τα πουλάνε με εργοστασιακή εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα να αναφέρω οτι το μονο κακό είναι να για τα 3ετίας και κάτω οτι έχουν φάει απο κάτω 2 χειμώνες με αλάτια και αυτο ειναι κάτι οτ οποίο πρέπει να το λάβεις υπόψην...

 

Ειναι ίσως το μονο κακό απο τα αυτοκίνητα που έρχονται απο Γερμανία.

 

Κατα τα άλλα είναι μια αξιόλογη επιλογη ειδικά αν μιλήσουμε για ενα αμαξι 3-4 ετίας... και ΒMW ειναι ΄τοι πρέπει... Τα golf κλπ δε συμφέρουν ιδιαίτερα..

 

Κανα R32 αν βρείς μόνο τότε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...