Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με την ON (ΟFF) Telecoms


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προς: Ε.Ε.Τ.Τ.

Κοινοποίηση: On Telecoms, INKA

 

Καταγγελία προς την ΟΝ Tellecom.

 

Είμαι κάτοχος του αρ.τηλ. 210-5122xxx.

Από την Τρίτη 9-11, εντελώς ξαφνικά, διακόπηκε το τηλέφωνο και το internet το όποιο έχω μέσω της εταιρίας ΟΝ Telecoms.

Αφού επικοινώνησα μαζί τους για να δηλώσω βλάβη, και αφού μέτρησαν την γραμμή, βρήκαν ότι έχω βραχυκύκλωμα κάπου στο σπίτι και πρέπει να έρθει τεχνικός τους να το δει.

Επειδή γνωρίζω, λόγω της δουλειάς, μου από καλωδιώσεις ( 16 χρόνια στις εγκαταστάσεις πιστοποιημένων δικτύων),και αφού μέτρησα όλες τις καλωδιώσεις με ειδικό όργανο, τους ενημέρωσα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα μέσα στο σπίτι, και το πρόβλημα είναι στο δίκτυο του ΟΤΕ, στον οποίο και πρέπει να δοθεί η βλάβη. Παρόλα αυτά, αφού με ενημέρωσαν ότι πρέπει οπωσδήποτε να έρθει τεχνικός τους πριν δοθεί η βλάβη στον ΟΤΕ, συμφώνησα.

Με ενημέρωσαν λοιπόν, την Τρίτη το μεσημέρι, ότι θα επικοινωνήσει κάποιος από το τεχνικό τους τμήμα το αργότερο σε 1 ώρα.

Από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα στις 8 περίπου, δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου, οπότε τους πήρα ξανά τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα προωθήσουν ξανά το μήνυμα μου προς το δευτεροβάθμιο τεχνικό τμήμα.

Την Τετάρτη περίπου στις 9:30 το πρωί ξαναπήρα τηλέφωνο, αφού μέχρι εκείνη την ώρα για μια ακόμα φορά δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, και τους ζήτησα να έχω μια ενημέρωση-επικοινωνία με το δευτεροβάθμιο τεχνικό τμήμα. Για μια ακόμα φορά μου είπαν ότι το προωθούν σαν επείγον και θα με πάρουν τηλέφωνο σύντομα από το τεχνικό τμήμα. Στις 12:30, και αφού για δεύτερη μέρα δεν πήγα στην εργασία μου, ξαναπήρα τηλέφωνο, και άκουσα για μια ακόμα φορά το γνωστό παραμύθι. "Θα επικοινωνήσουν από το τεχνικό τμήμα μαζί σας".

Πράγματι, στις 13:00 περίπου, με κάλεσε μια κοπέλα και με ενημέρωσε ότι ο τεχνικός θα είναι στην περιοχή μου την Πέμπτη 11-9 και μπορεί να περάσει περίπου 11:00 με 13:00. Τις απάντησα ότι πρέπει να συνεννοηθώ με την γυναίκα μου, γιατί δεν θα μπορέσω να λείψω 3η μέρα από την εργασία μου, και μου απάντησε ειρωνικά ότι αν δεν μπορώ να το κανονίσουμε για άλλη μέρα. Αφού της εξήγησα και εγώ ότι είμαι ήδη 2 μέρες χωρίς τηλέφωνο, και με αυτά που μου λέει θα μείνω και 3η, μου απάντησε ότι έχουν το δικαίωμα να ανταποκριθούν εντός 3 ημερών. Επειδή έπρεπε να λυθεί το πρόβλημα γρήγορα λοιπόν λόγο του ότι στο σπίτι διαμένει και η αδελφή της γυναικάς μου, η οποία έχει σύνδρομο DOWN, καρδιακά προβλήματα και 100% αναπηρία και το τηλέφωνο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, δέχτηκα το ραντεβού. Την Πέμπτη λοιπόν στις 13:00, και ενώ έχω κάτσει για 3η μέρα χωρίς να πάω στην δουλεία μου, επικοινωνώ για μια ακόμα φορά με την εταιρία.

Η απάντηση της κυρίας που μίλησα, ήταν ότι το ραντεβού δεν ήταν 11:00 με 13:00 αλλά 13:00 με 16:00, και "πάλευε" να με πείσει ότι δεν κατάλαβα καλά. Αφού της απάντησα ότι ακόμα δεν έχω τρελαθεί, αλλά κοντεύουν να με τρελάνουν, της είπα ότι θα περιμένω τον τεχνικό μέχρι της 16:00, και ότι έχω κουραστεί από την κοροϊδία της εταιρίας που εργάζεται προς τα εμένα, καθώς επίσης την ρώτησα και πώς μπορώ να φύγω από την εταιρία τους και να γυρίσω στον ΟΤΕ.

 

 

 

Μου έδωσε λοιπόν 2 ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

1) Αν δεν λυθεί το πρόβλημα, δεν μπορώ να φύγω.

2) Ότι για να φύγω, πρέπει να παραδώσω τον εξοπλισμό, (λογικότατο) και να πληρώσω και το κόστος αποσύνδεσης!!!!!

Της επισήμανα λοιπόν ότι ο λόγος που θέλω να φύγω είναι γιατί η εταιρία της με κοροϊδεύει, δεν μου λύνει το πρόβλημα που έχω και δεν μου παρέχει τις υπηρεσίες που οφείλει, και μου είπε ότι αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο.

Δίνοντας τόπο στην οργή, αποφάσισα να περιμένω.

Στις 15:55 (αν και στο χαρτί επίσκεψης γράφει 15:30) χτύπησε το κουδούνι. Ανεβαίνει ο τεχνικός, του δείχνω που είναι η κεντρική πρίζα του τηλεφώνου, και μου λέει, χωρίς να ελέγξει καν, ότι το πρόβλημα δεν είναι στο διαμέρισμα,(αυτό που είπα από την Τρίτη) αλλά στην γραμμή του ΟΤΕ (επίσης αυτό που είπα από την Τρίτη) και πρέπει να κατεβούμε να δούμε το καφάο της πολυκατοικίας. Όντως κατεβήκαμε, και αφού έκανε διάφορες μετρήσεις, είδε ότι από το καφαο της πολυκατοικίας, προς το διαμέρισμα η γραμμή δεν έχει βραχυκύκλωμα, αλλά στην έξοδο του ΟΤΕ είχε "βραχυκυκλωματάρα", και έπρεπε να δοθεί η βλάβη στον ΟΤΕ, κάτι που με διαβεβαίωσε ότι έγινε αυτόματα, την ιδία στιγμή που επικοινώνησε με την εταιρία του και το δήλωσε. Μάλιστα, επέμεινα σε αυτό το κομμάτι, του αν ενημερώθηκε ή αν τουλάχιστον θα ενημερωθεί άμεσα ο ΟΤΕ και με διαβεβαίωσε ότι ήδη έχει γίνει και ότι εντός 2 ημερών θα το φτιάξει ο ΟΤΕ.

Καθησυχασμένος λοιπόν θεώρησα ότι το πρόβλημα κοντεύει να λυθεί.

Παρόλα αυτά, την Παρασκευή, στις 15:30 περίπου, αποφάσισα να πάρω ένα τηλέφωνο και να ζητήσω μια ενημέρωση, αν δηλαδή έχει όντως δοθεί στον ΟΤΕ η βλάβη, και αν γνωρίζουν ποτέ θα λυθεί το πρόβλημα. Για μια ακόμα φορά άκουσα το γνωστό.. "δεν γνωρίζω, θα επικοινωνήσουν μαζί σας από το τεχνικό τμήμα."

Εκεί μου μπήκαν περίεργες ιδέες. Έκανα λοιπόν ένα τηλεφώνημα σε ένα γνωστό μου στον ΟΤΕ, και με ενημέρωσε ότι δεν έχει δοθεί η βλάβη!!! Παίρνω αμέσως τηλέφωνο πάλι στην ΟΝ.

Μιλάω με κάποιον στο τηλεφωνικό κέντρο, ο οποίος αφού τον πίεσα και του μίλησα ομολογουμένως απότομα, στην επίμονη ερώτηση μου αν έχει δοθεί η βλάβη στον ΟΤΕ, μου απάντησε ότι όντως ΔΕΝ έχει δοθεί και δεν γνωρίζει τον λόγο!!!(Προφανώς του ξέφυγε.) Επίσης με ρώτησε τι μου είπε ο τεχνικός, γιατί δεν έχει ενημερωθεί το σύστημα!!!

Για άλλη μια φορά λοιπόν καταλήγουμε στο ίδιο σημείο. Δεν μπορεί-γνωρίζει να μου πει και ΘΑ ενημερώσει άμεσα(για μια ακόμα φορά) το τεχνικό τμήμα να επικοινωνήσει μαζί μου....

Δεν θέλει να έχει και πολύ φαντασία κανείς, για να καταλάβει ότι για μια ακόμα φορά δεν με κάλεσε κανείς πίσω, μέχρι τις 19:30 που κάλεσα για μια ακόμα φορά εγώ, αγανακτισμένος εντελώς πλέον από την κοροϊδία-αδιαφορία, της ΟΝ.

Για μια φορά ακόμα, έδωσα όλα τα στοιχεία μου από την αρχή, εξήγησα ξανά το πρόβλημα μου και... πήρα τις ίδιες απαντήσεις... "Το προωθώ άμεσα, έχετε δίκιο, θα σας καλέσουν..." για μια ακόμα φορά με έβγαλαν από τα ρούχα μου και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος και όχι με τον οποιονδήποτε από το τεχνικό τμήμα.

Μου είπαν λοιπόν το κορυφαίο. "Δεν έχουμε καμία επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα, πλην του online συστήματος. Επίσης δεν υπάρχει κανένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσετε εσείς με το τεχνικό τμήμα, και ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι να σας καλέσουν αυτοί." Προφανώς είναι βασιλικότεροι του βασιλέως και δεν θέλουν να τους ενοχλούν όταν... εργάζονται.

Επίσης αρνήθηκε να μου πει αν έχει σταλεί εντολή βλάβης στον ΟΤΕ και με ειρωνικότατο ύφος μου είπε ότι αποκλείετε να το γνωρίζω και εγώ, αν έχουν στείλει την βλάβη ή όχι και αν όντως έχω μάθει, να του πω από που το έμαθα.

Σαββάτο 12:00. Για άλλη μια φορά τηλέφωνο στην ΟΝ από το κινητό μου.

για άλλη μια φορά διαβεβαίωση ότι το ελέγχουν, ότι θα έρθει τεχνικός από το σπίτι,(έχει έρθει ήδη, αλλά δεν το βλέπουν στο σύστημα) για άλλη μια φορά προσωπική διαβεβαίωση ότι θα με πάρουν πίσω από το δευτεροβάθμιο τεχνικό τμήμα…(αυτό που είναι χωρίς τηλέφωνο επικοινωνίας…) με εγγύηση της τηλεφωνήτριας για αυτό…Το μόνο θετικό στην νέα επικοινωνία,(που λέει ο λόγος θετικό) είναι ότι παραδέχτηκε ότι μέχρι το Σαββάτο το μεσημέρι στις 12:20 δεν έχει δηλωθεί στον ΟΤΕ η βλάβη!!! Προφανώς είναι πολύ δύσκολο να γίνει η προώθηση της βλάβης στον ΟΤΕ. Επίσης για μια ακόμα φορά, προσπάθησε να με πείσει ότι αποκλείετε από την Τετάρτη μέχρι το Σάββατο να μην με έχει καλέσει κάνεις από το δευτεροβάθμιο τεχνικό τμήμα.

 

 

Σαν συμπέρασμα λοιπόν έχουμε:

1) Δεν έχω τηλέφωνο και internet μέχρι αυτήν στην στιγμή.

2) Εάν πάθει κάτι η αδελφή της γυναίκας μου ή τα 2 παιδιά μου και εγώ λείπω,(είμαι 2 μήνες στο εξωτερικό, 15 ημέρες Ελλάδα,) θα πρέπει να τρέχουν να βρουν τηλέφωνο, για να ειδοποιήσουν ασθενοφόρο, καθότι η γυναίκα μου δεν χρησιμοποιεί κινητά.

3) Το δευτεροβάθμιο τεχνικό τμήμα της ON, είτε είναι ένα τμήμα φάντασμα, είτε έχουν πρόβλημα στο τηλέφωνο και αυτοί και έχουν βγει...OFF.

4) Δεν μπορώ να πάω σε άλλη εταιρία μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημα.

5) Δεν μπορώ να πάω σε άλλη εταιρία αν δεν πληρώσω, για κάτι που δεν φταίω.

6) Επίσης, σε ερώτηση που έκανα, οι ημέρες που δεν θα έχω τηλέφωνο-internet, ΔΕΝ θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό μου, αν δεν κάνω πρώτα έγγραφη αίτηση με φωτοτυπία της ταυτότητας και υπογραφή, που να ζητώ το αυτονόητο και να εύχομαι να εγκριθεί από το αντίστοιχο τμήμα τους.

7) Να δούμε ποιος θα πληρώσει το κινητό μου, με κλήσεις πάνω από 3 ώρες στην ανωτέρω εταιρία.

8) Έχασα 3 ημέρες από την δουλεία μου, κοινώς 3 ημερομίσθια.

9) Άγνωστο πότε θα διορθωθεί η βλάβη.

10) ΘΑ με πάρουν τηλέφωνο...κάποιος..κάπου...κάποτε... Επίσης υπάρχουν και δράκοι.

11) Η εταιρία αδιαφορεί πλήρως για όλα τα ανωτέρω...

 

Γνωρίζω ότι η ΟΝ, όπως και όλες οι εταιρίες του χώρου δεν έχει δικαίωμα να ελέγξουν το κεντρικό καφαο του ΟΤΕ.

Δεν γνώριζα ότι είναι κόπος να ειδοποιήσουν τον ΟΤΕ να το κάνει, και χρειάζονται πάνω από 48 ώρες για να το κάνουν.

Λυπάμαι ιδιαίτερα, γιατί μέχρι την ημέρα της βλάβης, ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους, και μετέφερα σε αυτούς και 12 πελάτες μου, που ελπίζω να μην έχουν πρόβλημα και τραβήξουν αυτά που τράβηξα εγώ. Η όλη αντιμετώπιση της ΟΝ, με ωθεί να γυρίσω στον ΟΤΕ. Φυσικά, θεωρώ ότι δεν πρέπει να πληρώσω κανένα κόστος αποσύνδεσης από το δίκτυο της και θεωρώ ότι πρέπει να χρεωθούν και το κόστος επανασύνδεσης μου στο προηγούμενο δίκτυο μου(ΟΤΕ).

Επίσης για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει, στο διάστημα των ημερών που έχω βλάβη, με έχουν καλέσει στο τηλέφωνο 3 φορές συγγενείς, και έχει δουλέψει μόνο για την διάρκεια της κλήσης. Μετά, μένει ξανά βουβό, και δεν μπορούν να με ξαναπάρουν. Κάτι που με βάζει σε υποψίες ότι δεν φταίει το δίκτυο του ΟΤΕ αλλά η πόρτα που είμαι κουμπωμένος στη ΟΝ.

 

Μέχρι αυτήν την στιγμή, Σαββάτο 13/11/2010 και ώρα 22:20 δεν επικοινώνησε κανείς από το εξαφανισμένο δευτεροβάθμιο τμήμα της ΟΝ Telecons για να με ενημερώσει για το στάδιο που βρίσκετε η επίλυση της βλάβης και γιατί δεν έχει δηλωθεί ακόμα στον ΟΤΕ.

 

Ελπίζω στην άμεση παρέμβαση σας για την μόνιμη επίλυση του προβλήματος μου και επιφυλάσσομε για την διεκδίκηση κάθε νομίμου δικαιώματος μου(αστικού ή ποινικού), προς την ανωτέρω εταιρία.

 

 

 

Μ. Α.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου καλά κουράγια...Από και και πέρα :

1) Εφόσον δηλωθεί βλάβη να ξέρεις πως ο οτε είναι υποχρεωμένος εντός 5 εργάσημων ημερών να απαντήσει

2)Να είσαι σίγουρος πως φταίει η on.Αν είχε πρόβλημα η γραμμή σου ελέω οτε δεν θα μπορέσουν να δεχθείς έστω και αυτά τα 3 τηλεφωνήματα

3)Και να μην επιλυθεί η βλάβη μπορείς να φύγεις.Τους πληρώνεις και τους γράφεις στα ενδότερα του φερμουάρ σου.

4)Επίσης να είσαι σίγουρος πως δεν είσαι ο μοναδικός με τεχνικά προβλήματα της on.Μην πας μακριά....πριν κανά μήνα το πολύ κατέρρευσε η τηλεόρασή τους για κανά 3ήμερο.

5)Μην περιμένεις τίποτα από την ΕΕΤΤ.Κοπρόσκυλα και μιζαδόροι είναι.Κινούνται με διαδικασίες....ούτε καν χελώνας,αργότερα και από αυτή.Όταν την χρειάστηκα για υπόθεση μου για κινητή τηλεφωνία,κάνοντας καταγγελία εις βάρος της vodafone,μετά από 19 μήνες ακόμα να πάρω απάντηση και σε ερώτησή μου με το τι γίνεται, μου απαντούν "κάνε αίτηση στο νομικό τμήμα να μάθεις" λες και η καταγγελία δεν αποτελεί ένδικο μέσο διεκπεραίωσης και αυτεπάγγελτη πράξη ενεργειών τους από μέρους μου.Κι αν σου φαίνομαι υπερβολικός ρώτησε κανένα δικηγόρο που ασχολείται με αστικό δίκαιο.

6)Δεν ξέρω που μένεις αλλά 3 φίλοι μου που ''παίρνουν'' από τον κόμβο Αμπελοκήπων Αττικής αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα στο πρόσφατο παρελθόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι αυτήν την στιγμή ούτε τηλέφωνο δεν με έχουν πάρει και το θεωρώ άσκοπο να χρεώσω πάλι το κινητό μου να τους πάρω εγώ.Την τηλεόραση την έχω και την πληρώνω ουσιαστικά χωρίς λόγο. Την ειχα βάλει για να μπορώ να βλέπω εκπομπές προηγούμενων ημερών, αλλά απο τότε που το κατάργησαν δεν έχω ξαναδεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...