Προς το περιεχόμενο

ΠΛΑΙΣΙΟ και bulk προιοντα


greek738

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω μια GTX 295 στην κατοχη μου η οποια επαψε να λειτουργει προσφατα. Η συγκεκριμενη αγοραστηκε σε bulk κατασταση σε καλη τιμη με 2 χροννια εγγυηση.

Αφου την πηγα στο service, και περασαν 5-6 μερες χωρις καμια ειδοποιηση, τους τηλεφωνω εγω για να δω τι γινεται. Και τωρα ακουστε να σας πεσουν τα μαλλια και τα μυαλα. Μου ειπαν οτι η συγκεκριμενη εχει βγει χρονικα εκτος εγγυησης απο την επισημη αντιπροσωπειας και δεν μπορουν να κανουν κατι γι αυτο και οτι μαλλον εγινε λαθος στην εγγυηση και κανονικα εχει εναν χρονο εγγυησης!!!!!!! Τους ανεφερα οτι στην αποδειξη γραφει καθαρα οτι η εγγυηση καλυπτεται απο τους ιδιους για 2 ολοκληρα χρονια, αλλα μου παρουσιασαν το ιδιο επιχειρημα και αρνηθηκαν να μου κοψουν ακομη και πιστωτικο.

Δεν μπορω να βγαλω ακρη οσα τηλεφωνα κι αν εκανα σε προισταμενους και οσο και αν φωναξα!!!! Τι αλλο μπορω να κανω ρε παιδια? Βοηθατε σας παρακαλω. Πραγματικα ασχολουμαι με αυτο το θεμα πολλες μερες τωρα και ακρη δεν εχω βγαλει. Ηξερα οτι το after sales support στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτο αλλα τετοια κοροιδια πρωτη φορα αντιμετωπιζω!!! :mad: :mad: :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφου το γραφει η αποδειξη το το λες στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και σε ενα μηνα θα την εχεις καινουρια. Φοβερισε τους πρωτα μηπως αλλαξουν γνωμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε που αν πάει στο πλαίσιο και του το ξανα αρνηθούν και τους πει "οκ γεια σας τα πετάγομαι μια βόλτα από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή", θα του κάνουν και καφέ να περιμένει μέχρι να αντικαταστήσουν την κάρτα.

 

Είναι απίστευτοι και αναιδέστατοι μέχρι εκεί που δεν πάει.

Ρε ούτε συνδετήρααααα!!!!!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από το αστείο της υπόθεσης, δεν μπορώ να καταλάβω, τι εννοείς αγοράστηκε σε bulk συσκευασία?

Την πήρες μεταχειρισμένη? Η τιμή ήταν κανονική ή σου κάνανε έκπτωση?

 

Αυτά τα ρωτάω από περιέργεια. Για το θέμα της εγγύησης δεν το συζητάμε καν.

Θα στην αλλάξουνε και θα πούνε κι ένα τραγούδι.

Και δεν χρειάζεται να χαλάσεις τα νεύρα σου. Χάλασε τα δικά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πας με την απόδειξη στο μαγαζί που στο είπαν αυτό.. καλείς περιπολικό κανονικά μόλις έρθει μπαίνεις μέσα και τους λες να προβούν στην υποχρέωση της εγγύησης που αναγράφεται.. Ότι απαντήσουν το καταγράφει ως συμβάν ο Αστυνομικός.. Κάνεις μήνυση για ηθική κ υλική φυσικά αποζημίωση και διαφυγόντα κέρδη μιας και ο υπολογιστής είναι εργαλείο δουλειάς .. Αλλά απλά δεν θα φτάσεις ποτέ εκεί.. μόλις δουν το περιπολικό θα σ'εξυπηρετησουν άμεσα.. Μην είσαι καθόλου διακριτικός πήγαινε σε ώρα αιχμής και να φωνάζεις να σε ακούν όλοι ότι η απόδειξη γράφει 2 χρόνια και αυτοί δεν το δέχονται ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από το αστείο της υπόθεσης, δεν μπορώ να καταλάβω, τι εννοείς αγοράστηκε σε bulk συσκευασία?

Την πήρες μεταχειρισμένη? Η τιμή ήταν κανονική ή σου κάνανε έκπτωση?

 

Αυτά τα ρωτάω από περιέργεια. Για το θέμα της εγγύησης δεν το συζητάμε καν.

Θα στην αλλάξουνε και θα πούνε κι ένα τραγούδι.

Και δεν χρειάζεται να χαλάσεις τα νεύρα σου. Χάλασε τα δικά τους.

 

 

Οπως το ακους, bulk. Δηλαδη ηταν ηδη ανοιγμενη, μεταχειρισμενη και χωρις την αρχικη της συσκευασια.

Δε θα με ενοχλουσε αν χαλουσε και ειχε 1 χρονο εγγυηση και ημουν εκτος αλλα το να γραφει 2 χρονια εγγυηση και επειδη μπερδεψαν τα μπουτια τους, πανε να βγουν αζημιωτοι αν μη τι αλλο ειναι κοροιδια μεχρι τελους. Παω σφαιρα για καταγγελια μου φαινεται, απλως οπως καταλαβαινετε επειδη δεν εχω κανει ποτε καταγγελια, ειμαι διστακτικος και εξου και γιατι εκανα το topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά... πηγαινε πρώτα σε ενα άλλο καταστημα :P

και μετα ξεκίνα να μουγκρίζεις Γενική Γραμματεια Καταναλωτη, απαραδεκτο, εξαπατηση κλπ σε ώρα αιχμής όπως προείπαν... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως το ακους, bulk. Δηλαδη ηταν ηδη ανοιγμενη, μεταχειρισμενη και χωρις την αρχικη της συσκευασια.

Δε θα με ενοχλουσε αν χαλουσε και ειχε 1 χρονο εγγυηση και ημουν εκτος αλλα το να γραφει 2 χρονια εγγυηση και επειδη μπερδεψαν τα μπουτια τους, πανε να βγουν αζημιωτοι αν μη τι αλλο ειναι κοροιδια μεχρι τελους. Παω σφαιρα για καταγγελια μου φαινεται, απλως οπως καταλαβαινετε επειδη δεν εχω κανει ποτε καταγγελια, ειμαι διστακτικος και εξου και γιατι εκανα το topic.

 

Κάνε όπως σου είπαν τα παιδιά και βασικά διάβασε και το thread που είχα ανοίξει για την πολιτική της Πλαίσιο που "τρέχει" ενάμιση χρόνο τώρα.

Εκεί προς το τέλος αναγράφω και για τα περίφημα bulk προιόντα που πουλάει το Πλαίσιο.

 

http://www.insomnia.gr/topic/378686-πολιτική-προσφορών-πλαίσιο-και-πώς-μπορούμε-να/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινεις επισης, οτι υπο οποιαδηποτε συνθηκες, δεν προκειται να ξαναπερασεις ουτε απεξω απο το τιποτενιο μαγαζακι τους. Ενημερωσε επισης γνωστους και φιλους για την περιπτωση σου. Που θα παει, δεν θα ερθει η μερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ναι και θα τους κάνει τη μούρη κρέας...

 

Πριν λίγο ένας φίλος μου με ρώτησε τι να πει στο πλαίσιο για να ζητήσει 4GB DDR3 so-dimm για το laptop. Ούτε καν κοίταξε στο skroutz για να δει που τις έχουν φτηνότερες (για την ακρίβεια με τα 39-40 euro που ζητάει το πλαίσιο για τα 4GB DDR3 so-dimm παίρνεις 8GB από άλλα καταστήματα)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει στο πλαίσιο πληρώνεις και τους μισθούς των υπαλλήλων μαζί. Για αυτό είναι πιο ακριβά. Μαγαζιά που είναι πιο μικρά και με λίγους υπαλλήλους σαφώς έχουν χαμηλότερες τιμές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

εντάξει στο πλαίσιο πληρώνεις και τους μισθούς των υπαλλήλων μαζί. Για αυτό είναι πιο ακριβά. Μαγαζιά που είναι πιο μικρά και με λίγους υπαλλήλους σαφώς έχουν χαμηλότερες τιμές.

 

άρα δλδ σε χώρες του εξωτερικού πχ USA, που έχουν μεγάλες αλυσίδες με χιλιάδες εργαζομένους οι τιμές θα είναι στο Θεό σωστά?

 

ΝΟΤ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τηλεφωνείς στο 1520, αναφέρεις το συμβαν και θα πάρεις ή καινούρια κάρτα ή τα λεφτά σου πίσω.

 

Σε καμία μα καμία περίπτωση δεν ασχολείσαι και δεν ξαναγοράζεις από τον εν λόγω μαγαζί εφόσον είσαι δυσαρεστημένος (κι εσύ όπως κι εγώ και πολλοί άλλοι αυξανόμενοι εκθετικά όπως βλέπω). Αρκετά με τις κοροϊδίες της κάθε εταιρίας.

 

Για πολλοστή φορά:

Ενισχύστε τα συνοικιακά μαγαζιά που παλεύουν να κρατηθούν τίμια στην αγορά και σας προσφέρουν χαμηλότερες τιμές και κλάσης ανώτερο after sales support και είναι πάντα δίπλα σας (και κυριολεκτικά και μεταφορικά)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...