Προς το περιεχόμενο

Ασχετος με μηχανες και διαφορες αποριες (διπλωμα, scooter, τιμες κλπ)


snik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια, δεν ειχα καθολου επαφη με μηχανες και αν και στα 23 ειχα ανεβει μονο 3-4 φορες σε ολη μου την ζωη σαν συνοδηγος. Τωρα τελευταια με την κριση και με την βενζινη στα υψη εχω αρχισει να ψαχνω κατι πιο οικονομικο για να μετακινουμε μεσα στην πολη. Προσφατα ανεβηκα και σε ενα transalp ενος φιλου και μου εκανε εντυπωση ποσο γρηγορα γινονται οι αποστασεις μεσα στην πολη (πχ Ιλιον-Γλυφαδα στα 8 λεπτα) και εχουν αρχισει να μου μπαινουν ιδεες για αγορα μηχανης για μετακινηση μεσα στην πολη αλλα και καμια βολτα γυρω απο την Αθηνα. Δηλαδη θελω κατι που να με καλυπτει στις εντος πολης αποστασεις αλλα και να μην με κουραζει παρα πολυ αν βγω στην εθνικη/αττικη οδο για να παω για παραδειγμα για κανενα μπανιο.

 

1) Διπλωμα για αυτοκινητο εχω οποτε σε πρωτη φαση θελω να μαθω ποσο περιπου ειναι οι τελικες τιμες για να βγαλει καποιος διπλωμα για μηχανακι . Σε κυβικα δεν εχω ιδεα τι παιζει οποτε θελω να με κατατοπισετε τι χρειαζομαι 125 η παραπανω;

 

2) Προς το παρον τα παπακια δεν με ενδιαφερουν ιδιαιτερα και σαν κατηγορια απο οτι εχω δει μ'αρεσουν πιο πολυ τα scooter. Μιας και ειμαι περιορισμενος οικονομικα στην αρχη θα κοιταξω για αγορα μεταχειρισμενου, επειδη ειμαι ασχετος με το θεμα τι τιμες παιζουν εκει; Καποια μοντελα που ταιριαζουν σε αυτα που σας ειπα παραπανω για να εχω στα υποψιν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου εχεις περασει τα 21 βγαζεις διπλωμα για απεριοριστα κυβικα . Δινεις μονο μηχανολογια και καποιες ερωτησεις μηχανης , εξεταζεσαι σε 10 ερωτησεις απο ενα συνολο 170κατι ερωτησεων. Τωρα για μηχανες δε ξερω να σου πω , οταν λες εθνικη ή αττικη οδο ομως σιγουρα χρειαζεσαι κατι "μεγαλο" ενω μεσα στη πολη για παραδειγμα και ενα 250ρι πιστευω καλυπτει ανετα! Πριν 3 χρονια που εδωσα για το "μικρο" διπλωμα οσοι δινανε απεριοριστων ειδα πως δινανε με CB 400cc παντως.

Τα μαθηματα ειναι 10 ή 15 ,νομιζω 10 και το κοστος κανα 250 300 ευρω περιπου , ισως λογω κρισης να εχουν ριξει τις τιμες,ψαχτο παντως μην μας καρφωτος σε μια σχολη μοονο!

Για μεταχειρισμενο αν εχεις καποιον εμπιστο μηχανικο ή καποιο φιλο που να γνωριζει 2-3 πραγματα μπορει να βρει καποια "καραμπινάτα" προβληματα που ενας απειρος δεν γνωριζει!

Τελος στα εξοδα συμπεριέλαβε και ενα κρανος τουλαχιστον 100ευρω και καμια "στολη" !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...είναι λίγο "περίεργο" το σύνολο των αποριών σου (και αρκετά "φλου") σε σχέση με τις διαφαινόμενες επιθυμίες σου...

 

Απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον θες "ψιλομεγάλη" μηχανή (250άρα ίσως). Για να μπορεί να βγάζει "αρκετά" χιλιόμετρα απροβλημάτιστα (αν όχι κάθε μέρα, έστω όποτε το θες). Από την άλλη, μιλάς για κάτι "οικονομικό"...Κάπου εδώ δεν μας λες ποσά που μπορείς να διαθέσεις. Και γενικά η μηχανή δεν είναι κάτι τόσο φθηνό όσο "φαίνεται". Οπότε, δύσκολα να μπορεί να σου πει κάποιος, χωρίς να του παρέξεις αρκετά δεδομένα, τί είναι "αρκετό"/καλό γαι 'σένα... Επίσης, "σκούτερ" και φθηνό, γιοκ. Αναλογικά είναι πολύ ακριβότερα από τα παπιά (πόσο μάλλον σκούτερ ΑΡΚΕΤΩΝ κυβικών), και γενικά οι δίχρονες μηχανές καίνε περισσότερο..

 

...από την άλλη, αν δεν έχεις εμπειρία, θα ψιλοδυσκολευτείς κατευθείαν με "μεγάλη" μηχανή, μην πω ότι θα είναι και σχετικά επικίνδυνο αν είναι να μπαίνεις σε "εθνικές", λεωφόρους κτλ.

 

Τεσπα γενικές σκέψεις αυτές, αλλά : όταν εμένα κάποιος μου λέει για "οικονομία", και δεν έχει και εμπειρία οδήγησης, εγώ θα του έλεγα καλύτερα με τετράχρονη πάπια να ξεκινήσει (τα σκούτερ και πολύ χειρότερα κρατήματα έχουν, και πιο σκοτώστρες με το γκάζι τους είναι, ΚΑΙ πανάκριβα είναι τα πλαστικά τους άμα πέσεις -που ΘΑ πέσεις...- και θέλουν και λάδι στη βενζίνη, και ιμάντα κάθε τρεις και λίγο, και δεν σου "μαθαίνουν" κάτι εκτός από ισορροπία και αίσθηση διτρόχου -ενώ οι πάπιες με τις ταχύτητες είναι αλλιώς- και, και...), να συνηθίσει το "καβάλημα", τα "πλαγιάσματα", να μάθει να προσέχει ακόμη περισσότερο "τους άλλους" (πράγμα που ΔΕΝ το μαθαίνεις με το αμάξι) που θα κάνουν μαλακία - γενικά να έχει "αίσθηση του δρόμου" και του τί συμβαίνει.

 

Τα 50άρια σκουτεράκια χρησιμεύουν μόνο σε πιπινάκια για μικρές και "γρήγορες" (και χωρίς "απαιτήσεις") διαδρομές.

 

Τα μεγαλύτερα είναι ακριβό "σπορ".

 

Οι μεγάλες τετράχρονες μηχανές είναι επίσης ακριβές για αγορά, ίσως και για τέλη, και σίγουρα κσοτίζουν και για το δίπλωμα και θέλουν κι ένα δίτροχο οδηγικό παρελθόν.

 

Από άποψη πραγματικής οικονομίας (από ΟΛΕΣ όμως τις απόψεις), παίρνεις 50άρι μεταχειρισμένο παπί που το "δαχτυλώνεις" (ή βρίσκεις τέτοιο ήδη πειραγμένο) και του βάζεις 80άρα κεφαλή/κυλινδροπίστονο (αλλά συνεχίζεις να πληρώνεις τέλη και διπλώματα κι ασφάλειες σαν 50άρι) και μαθαίνεις πάνω σε αυτό. Είναι αρκετό για μετακινήσεις και εντός αλλά και "περιφερειακά" (δεν θα το ξεσκίζεις κι όλας όμως) και σ' ένα-δυο χρόνια, αν είναι, το δίνεις για 3-4-5 κατοστάρικα (ανάλογα του τί είναι και σε τί κατάσταση το δίνεις) πας και σε μεγαλύτερη μηχανή (μια 250άρα που λέγαμε), έχοντας δει και το "κόστος" και υπολογίζοντας πόσο παραπάνω θα σου πάει. Στο μεταξύ, μιας και οι ταχύτητες του παπιού που είναι (στην πλειονότητα των περιπτώσεων) στο πόδι και χωρίς χειροσυμπλέκτη, κοιτάς να βρεις ευκαιρία να οδηγήσεις και κανενός φίλου με μεγάλη, να δεις τη διαφορά με τον χειροσυμπλέκτη...

 

Γενικά κάτσε και μίλα τα αυτά πχ με τον φίλο με την Τρανσάλπ, που προφανώς δεν ξεκίνησε με αυτήν, να σου πει την γνώμη του, μιας και -πιθανώς- γνωρίζει κι εσένα και τις ανάγκες και τις συνήθειές και τις δυνατότητές σου καλύτερα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και θέλουν και λάδι στη βενζίνη, και ιμάντα κάθε τρεις και λίγο

Το 95% των σκουτερ που πωλουνται ειναι 4χρονα....και ιμαντα θελουν ανα 12-20 χιλιαδες χλμ. Αλλαξαν οι εποχες!

 

1) Διπλωμα για αυτοκινητο εχω οποτε σε πρωτη φαση θελω να μαθω ποσο περιπου ειναι οι τελικες τιμες για να βγαλει καποιος διπλωμα για μηχανακι . Σε κυβικα δεν εχω ιδεα τι παιζει οποτε θελω να με κατατοπισετε τι χρειαζομαι 125 η παραπανω;

Για διπλωμα κανε μια ερευνα αγορας. Για το αλλο, καλυτερα πανε σε κατι 250-300 κυβικα για να εισαι καλυμενος. Τα 125 πανε ανετα μεχρι 80-90χλ το πολυ, μετα ζοριζονται και δεν ειναι οτι καλυτερο για να πας μια μικρη εκδρομη, ιδιαιτερα αμα βαλεις και 2ο ατομο. Ενα 250ρι με ψεκασμο και μεγαλες ροδες (δηλαδη μεγαλυτερες απο 14 ιντσες) θα σου λυσει τα χερια και αμα το φροντιζεις θα σε συντροφευει για πολλα χρονια.

Απο μοντελα κοιταξε τα piaggio beverly, aprilia sporcity 250, yamaha xmax, sym, kymco. Αυτες ειναι πανω κατω οι εταιριες που ειναι γνωστες στα scooter. Σιγουρα ενα καλο μεταχειρισμενο θα σου κοστισει 2000++ ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χλωμό το κόβω να άλλαξαν τόσο οι εποχές μέσα σε λίγα χρόνια ώστε να ψάχνεις δίχρονο σκούτερ και να μην βρίσκεις συν το ότι μιλάει για μεταχειρισμένο (από χέρι κι όχι από μαγαζί διότι είναι πιασέκωλο άνευ λόγου) άρα άλλης εποχής ούτως ή άλλως και για ιμάντα ΑΝ μιλάμε για μικρό και φτηνιάρικο που θα το καταπονεί, μια από τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και ειδικα του washcloud που εγραψε ενα αναλυτικο κατεβατο οπου με κατατοπισε αρκετα! Παμε τωρα σε καποιες ερωτησεις/διευκρινισεις

 

...είναι λίγο "περίεργο" το σύνολο των αποριών σου (και αρκετά "φλου") σε σχέση με τις διαφαινόμενες επιθυμίες σου...Απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον θες "ψιλομεγάλη" μηχανή (250άρα ίσως). Για να μπορεί να βγάζει "αρκετά" χιλιόμετρα απροβλημάτιστα (αν όχι κάθε μέρα, έστω όποτε το θες). Από την άλλη, μιλάς για κάτι "οικονομικό"...Κάπου εδώ δεν μας λες ποσά που μπορείς να διαθέσεις. Και γενικά η μηχανή δεν είναι κάτι τόσο φθηνό όσο "φαίνεται". Οπότε, δύσκολα να μπορεί να σου πει κάποιος, χωρίς να του παρέξεις αρκετά δεδομένα, τί είναι "αρκετό"/καλό γαι 'σένα... Επίσης, "σκούτερ" και φθηνό, γιοκ. Αναλογικά είναι πολύ ακριβότερα από τα παπιά (πόσο μάλλον σκούτερ ΑΡΚΕΤΩΝ κυβικών), και γενικά οι δίχρονες μηχανές καίνε περισσότερο.....από την άλλη, αν δεν έχεις εμπειρία, θα ψιλοδυσκολευτείς κατευθείαν με "μεγάλη" μηχανή, μην πω ότι θα είναι και σχετικά επικίνδυνο αν είναι να μπαίνεις σε "εθνικές", λεωφόρους κτλ.

 

Την μηχανη την σκεφτομαι με σκοπο να περιορισω λιγο τα εξοδα της βενζινης, να κανω πιο ανετα καποιες διαδρομες που τωρα δεν θα εκανα ποτε και τελος να μην μπλεκω καθε φορα στην κινηση και να κινουμε πιο ευκολα οαν χρειαζεται να παω σε καποια δουλεια. Σαν budget στο μυαλο μου ελεγα να δωσω 1500-2000 ευρω και ειχα παρει τα σκουτερ με καλο ματι γιατι μου φαινονται πιο σοβαρα απο τα παπακια. Με ενδιαφερει να εχει χωρο να κουβαλησεις μια τσαντα αμα χρειαστει αλλα και να εχεις και ενα 2ο ατομο αν τυχει. Δεν ειμαι ουτε απο αυτους που θελουν να πηγαινουν με 150-180 στην εθνικη, θελω απλα κατι που να μπορω να παω μια βολτα με στην πολη ανετα και αν τυχει και βγω παραεξω να μπορω να παω ας πουμε με 100 χιλιομετρα απροβληματιστα.

 

Τεσπα γενικές σκέψεις αυτές, αλλά : όταν εμένα κάποιος μου λέει για "οικονομία", και δεν έχει και εμπειρία οδήγησης, εγώ θα του έλεγα καλύτερα με τετράχρονη πάπια να ξεκινήσει (τα σκούτερ και πολύ χειρότερα κρατήματα έχουν, και πιο σκοτώστρες με το γκάζι τους είναι, ΚΑΙ πανάκριβα είναι τα πλαστικά τους άμα πέσεις -που ΘΑ πέσεις...- και θέλουν και λάδι στη βενζίνη, και ιμάντα κάθε τρεις και λίγο, και δεν σου "μαθαίνουν" κάτι εκτός από ισορροπία και αίσθηση διτρόχου -ενώ οι πάπιες με τις ταχύτητες είναι αλλιώς- και, και...), να συνηθίσει το "καβάλημα", τα "πλαγιάσματα", να μάθει να προσέχει ακόμη περισσότερο "τους άλλους" (πράγμα που ΔΕΝ το μαθαίνεις με το αμάξι) που θα κάνουν μαλακία - γενικά να έχει "αίσθηση του δρόμου" και του τί συμβαίνει.Τα 50άρια σκουτεράκια χρησιμεύουν μόνο σε πιπινάκια για μικρές και "γρήγορες" (και χωρίς "απαιτήσεις") διαδρομές.Τα μεγαλύτερα είναι ακριβό "σπορ".Οι μεγάλες τετράχρονες μηχανές είναι επίσης ακριβές για αγορά, ίσως και για τέλη, και σίγουρα κσοτίζουν και για το δίπλωμα και θέλουν κι ένα δίτροχο οδηγικό παρελθόν.Από άποψη πραγματικής οικονομίας (από ΟΛΕΣ όμως τις απόψεις), παίρνεις 50άρι μεταχειρισμένο παπί που το "δαχτυλώνεις" (ή βρίσκεις τέτοιο ήδη πειραγμένο) και του βάζεις 80άρα κεφαλή/κυλινδροπίστονο (αλλά συνεχίζεις να πληρώνεις τέλη και διπλώματα κι ασφάλειες σαν 50άρι) και μαθαίνεις πάνω σε αυτό. Είναι αρκετό για μετακινήσεις και εντός αλλά και "περιφερειακά" (δεν θα το ξεσκίζεις κι όλας όμως) και σ' ένα-δυο χρόνια, αν είναι, το δίνεις για 3-4-5 κατοστάρικα (ανάλογα του τί είναι και σε τί κατάσταση το δίνεις) πας και σε μεγαλύτερη μηχανή (μια 250άρα που λέγαμε), έχοντας δει και το "κόστος" και υπολογίζοντας πόσο παραπάνω θα σου πάει. Στο μεταξύ, μιας και οι ταχύτητες του παπιού που είναι (στην πλειονότητα των περιπτώσεων) στο πόδι και χωρίς χειροσυμπλέκτη, κοιτάς να βρεις ευκαιρία να οδηγήσεις και κανενός φίλου με μεγάλη, να δεις τη διαφορά με τον χειροσυμπλέκτη...Γενικά κάτσε και μίλα τα αυτά πχ με τον φίλο με την Τρανσάλπ, που προφανώς δεν ξεκίνησε με αυτήν, να σου πει την γνώμη του, μιας και -πιθανώς- γνωρίζει κι εσένα και τις ανάγκες και τις συνήθειές και τις δυνατότητές σου καλύτερα.....

 

Σιγουρα ισως αυτη ειναι η καλυτερη λυση αλλα σαν ασχετος με το θεμα δεν θελω να μπλεξω με πειραγματα, ασε που το μηχανακι θα το μοιραζομαι με τον πατερα μου οπου μαλλον θα το παρουμε μισο μισο οποτε δεν θελω να τον βαλω στο τριπακι με πειραγματα κλπ. Οποτε κατα την γνωμη σου θα ηταν καλυτερα να παρω ενα παπακι οπου θα παραμεινει απειραχτο για να μαθω καποια πραγματα και στην πορεια να αλλαξω; Ποσο θα περιοριστω σε σχεση με το σκουτερ για αυτα που ζηταω;

 

 

nexus 250...?

 

Το ειδα, ομορφο ειναι αλλα βγαινει πολυ παραπανω απο τα χρηματα που μπορω να διαθεσω

 

Το 95% των σκουτερ που πωλουνται ειναι 4χρονα....και ιμαντα θελουν ανα 12-20 χιλιαδες χλμ. Αλλαξαν οι εποχες!Για διπλωμα κανε μια ερευνα αγορας. Για το αλλο, καλυτερα πανε σε κατι 250-300 κυβικα για να εισαι καλυμενος. Τα 125 πανε ανετα μεχρι 80-90χλ το πολυ, μετα ζοριζονται και δεν ειναι οτι καλυτερο για να πας μια μικρη εκδρομη, ιδιαιτερα αμα βαλεις και 2ο ατομο. Ενα 250ρι με ψεκασμο και μεγαλες ροδες (δηλαδη μεγαλυτερες απο 14 ιντσες) θα σου λυσει τα χερια και αμα το φροντιζεις θα σε συντροφευει για πολλα χρονια. Απο μοντελα κοιταξε τα piaggio beverly, aprilia sporcity 250, yamaha xmax, sym, kymco. Αυτες ειναι πανω κατω οι εταιριες που ειναι γνωστες στα scooter. Σιγουρα ενα καλο μεταχειρισμενο θα σου κοστισει 2000++ ευρω.

 

Διπλωμα ξεκινισα να ψαχνω σημερα, ολοι μου ειπαν οτι ειναι ιδια χρηματα και για τις 2 κατηγοριες και οι τιμες τους ηταν στα 360 με τα παραβολα, θα το ψαξω και σε αλλες περιοχες εδω διπλα γιατι οπου και αν πηγα εδω που ειμαι μου ειπαν το ιδιο. Οσο για τα μοντελα θα του ριξω μια ματια σε ευχαριστω!

 

 

Οσο για τις αποριες μου παιδια καταλαβαινω οτι ισως λεω βλακιες σε αρκετα σημεια αλλα ειμαι εντελως ασχετος με το θεμα και προσπαθω να καταλαβω λιγο τι παιζει, δειξτε κατανοηση :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες άνεση και (αλλά όχι "να μάθεις να οδηγάς μηχανή") θα πάρεις ένα σκούτερ σχετικά μεγάλο (250άρι τουλάχιστον) - όπως πρότεινε ο Λάρης, αφού όπως λες διαθέτεις αρκετά.

 

Το παπί είπαμε είναι είτε για (πραγματικά) οικονομικές καταστάσεις (σε πάει κι αυτό πάντως, και με δεύτερο άτομο μια χαρά, κι ας είναι πολλά τα χιλιόμετρα -απλά "άνεση" δεν έχεις- ), είτε για να πηγαίνεις "σφήνα" και γενικά για να αποκτήσεις καλή οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά "μηχανής".

 

Ξαναλέω πάντως, καλύτερα να τα κουβεντιάσεις με μηχανόβιους που σε γνωρίζουν για να πάρεις τελική απόφαση...Και σίγουρα, ΚΑΙ με τον πατέρα σου, του οποίου η γνώμη επίσης μετράει, αφού θα οδηγεί και εκείνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα κανεις και ρωτας γιατι καλυτερα να παρεις αποψη απο καποιους που ξερουν παρα να κανεις μια λαθος αγορα.

 

Φιλος μου πριν καποια χρονια ηταν στη θεση σου και ηθελε να παρει ενα διτροχο. Τελικα κατεληξε στο Piaggio ZIP......και μαλιστα εκλεισε και ενα για αγορα. Οταν το εμαθα εκανα τα παντα να τον αποτρεψω με αποτελεσμα μετα απο πιεση να παρει ενα Beverly και σημερα να με ευχαριστει συνεχεια που δεν πηρε εκεινη την μαλακια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Μια βοηθεια ρε παιδια.Δινω για διπλωμα και δεν μπορω με τιποτα τον αργο διαδρομο.Αμα παω πολυ σιγα παταω τις γραμμες,αν παω πιο γρηγορα κανω 12 δευτερολεπτα,υπαρχει καποιο tip>?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια βοηθεια ρε παιδια.Δινω για διπλωμα και δεν μπορω με τιποτα τον αργο διαδρομο.Αμα παω πολυ σιγα παταω τις γραμμες,αν παω πιο γρηγορα κανω 12 δευτερολεπτα,υπαρχει καποιο tip>?

 

καντο μεχρι να το μαθεις

πιες γαλα

yoga 

γενικα ηρεμησε

 

 

*και για μενα δυσκολο ηταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά παρόμοια φάση κ εγώ.22 χρονών άσχετος με το παπί με δίπλωμα β,γ.Χρήση μέσα στην πόλη, καθημερινή λογικά αφού σπίτι δεν κάθομαι.Κοιτάω για glx, kawasaki kazer.Budget περιορισμένο αφού δεν εγκρίνουν οι γονείς κ θα τσούξει η τσέπη μου.Θέλω να ρωτήσω για τα διπλώματα.Αν πάω για 50 πρέπει να πάω σε δάσκαλο αναγκαστικά ή μπορώ να κάνω με το παπί του πατέρα μου εξάσκηση κ να δώσω.Αν γίνεται το 2ο τότε από χρήματα μόνο παράβολα;Glx με το πολύ 700ε καλό βρίσκω;Άλλο 50άρι παίζει στα ίδια;Αυτά τα "λίγα" ευχαριστώ πολύ...!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...