Προς το περιεχόμενο

Service Asus


TNT-STM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα...

 

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Asus, αλλά κανείς δεν μου λέει υπεύθυνα που γίνεται το servis του...Μήπως γνωρίζει κάποιος, ο οποίος όμως να το έχει χρησιμοποιήσει και να έμεινε ευχαριστημένος...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλημέρα,

 

σαφώς να αγοράσεις ASUS..

το SERVICE γίνεται Ιταλία... αλλά για δύο χρόνια είσαι καλυμμένος με την onsite εγγύση - πληρωμένη courier από και πρός εσένα από την Asus...

 

Άσε που δεν πρόκειται να έχεις πρόβλημα...

 

ASUS = εγγύηση!

 

Βέβαια σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα έχει πολλά service center σε όλη την Ελλάδα... μην ξεχνάμε ότι τα ASUS φορητά στην Ελλάδα ήρθαν εδώ και 4 μήνες... (από interset)

 

Όμως μην σε ανησυχεί καθόλου η Ιταλία γιατί έτσι και αλλιώς και οι άλλες εταιρίες Toshiba/Acer/Dell τα εξαρτήματα... δεν τα έχουν παρακαταθήκη... π.χ. στείλε Acer στην ΑΛΜΑΝ και πάρτο μετα από κανα 2μηνο...

 

Τουλάχιστον εδώ το στέλνεις με δικά τους έξοδα... και το παίρνεις με δικά τους έξοδα το πολύ σε 4μέρες!!!

 

Για περισσότερες πληροφορίες πάρε στο... help desk: 00800 4414 2044

 

ps: Τα ASUS για μένα είναι τα καλύτερα notebooks! Έχω δοκιμάσει τα πάντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα' date='

 

σαφώς να αγοράσεις ASUS..

το SERVICE γίνεται Ιταλία... αλλά για δύο χρόνια είσαι καλυμμένος με την onsite εγγύση - πληρωμένη courier από και πρός εσένα από την Asus...

 

Άσε που δεν πρόκειται να έχεις πρόβλημα...

 

ASUS = εγγύηση!

 

Βέβαια σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα έχει πολλά service center σε όλη την Ελλάδα... μην ξεχνάμε ότι τα ASUS φορητά στην Ελλάδα ήρθαν εδώ και 4 μήνες... (από interset)

 

Όμως μην σε ανησυχεί καθόλου η Ιταλία γιατί έτσι και αλλιώς και οι άλλες εταιρίες Toshiba/Acer/Dell τα εξαρτήματα... δεν τα έχουν παρακαταθήκη... π.χ. στείλε Acer στην ΑΛΜΑΝ και πάρτο μετα από κανα 2μηνο...

 

Τουλάχιστον εδώ το στέλνεις με δικά τους έξοδα... και το παίρνεις με δικά τους έξοδα το πολύ σε 4μέρες!!!

 

Για περισσότερες πληροφορίες πάρε στο... help desk: 00800 4414 2044

 

ps: Τα ASUS για μένα είναι τα καλύτερα notebooks! Έχω δοκιμάσει τα πάντα...[/quote']

 

Να διορθώσε εδώ ότι τα laptop της DELL επισκευάζονται στην Ελλάδα, και όλα εχουν εγγύηση NBD Next Bussiness Day, οπότε και αυτό σημαίνει ότι την επόμενη μέρα οι τεχνικοί της DELL είναι στη πόρτα με το ανταλλακτικό στο χέρι. Και επίσης ναι, η DELL έχει stock ανταλλακτικών στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να διορθώσε εδώ ότι τα laptop της DELL επισκευάζονται στην Ελλάδα, και όλα εχουν εγγύηση NBD Next Bussiness Day, οπότε και αυτό σημαίνει ότι την επόμενη μέρα οι τεχνικοί της DELL είναι στη πόρτα με το ανταλλακτικό στο χέρι. Και επίσης ναι, η DELL έχει stock ανταλλακτικών στην Ελλάδα.

Δυστυχώς την εποχή που ειχα prob δεν είχανε stock... τουλάχιστον για το μοντέλο που είχε πρόβλημα... Μακάρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και να αγοράσεις ASUS για του λόγου το αληθές: [url']http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=121072[/url]

 

Φίλε κεφτεδακο τα παντα παίζουν και παίζει ρόλο απο που αγοράζεις... δηλ. δεν πάει η εταιρία που αγόρασες το Χ προϊον να σου το δίνει 30% πιο φθηνά απο την προτεινόμενη και να ζητάς την ίδια εξυπηρέτηση... Με άλλο μάτι θα σε δει κάποιος οταν του τα στάζεις - με άλλο όταν του κοβεις απο εδώ και απο κει... βλέπε αλυσείδες και μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα...

 

Δηλ. για τα Parts για την motherboard που ειχε πρόβλημα παίζει ρόλο ποιός την πέρασε... την πέρασε τεχνικός που ταυτόχρονα προμηθεύεται από την Interset ή την πέρασε κάποιος μόνος του που την αγόρασε από κατάστημα...

 

Ε;;

 

Καταλαβες που το πάω... βασικά το πράγμα πάει μόνο του... αν την πέρασε κάποιος alone τότε είναι στην κρίση του πωλητή και όχι της ASUS.

 

Σε ότι αφορά όμως τα notebooks που κανονικά δεν πρέπει να μπαίνει τρίτο χέρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

παιδια εχω σοβαρο προβλημα με την asus. αγορασα ενα f3sa 28 δεκεμβριου απο mediamarkt. το λαπτοπ ειχε προβλημα απο την πρωτη μερα. γεναρη- φλεβαρη τον εφαγα ψαχνωντας μια ανυπαρκτη τοτε asus στην ιταλια λογω μετακομισης και οσο για τα mediamarkt η λεξη απατεωνες- αναξιοπιστοι και μαγαζακι ειναι οτι λιγοτερο μπορει να τους χαρακτιριζει... μαρτης απριλης το λαπτοπ κανει βολτες αθηνα-ιταλια την πρωτη φορα το λαπτοπ το ειχα πισω σε 7 μερες αλλα με το προβλημα να μην εχει φτιαχτει!!! το ξαναστειλα στις 27 μαρτη σημερα εχουμε 27 απριλη και το pc δεν το εχω παρει πισω! δεν λεω τα παιδια στο κεντρο ειναι οκ αλλα τι να το κανω!!! εχω στειλει μαιλ μεχρι και στα κεντρικα στην αμερικη. εχω αγορασει ενα λαπτοπ τον δεκεμβρη εχουμε μαιο και ακομα δεν εχω pc!!! θελω να στραφω νομικα εναντιον τους αλλα δεν ξερω το πως και αν θα κερδισω κατι! ειμαι στο αμην να παρω αεροπλανο για ιταλια!!! παρακαλω οποιος μπορει να βοηθησει εστω και νομικα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακολούθησες τα βήματα της εγγύησης... ? δηλ. πήρες τηλ. στο service center της Ελλάδας σε 800 νούμερο συννενοήθηκες να ρθούν να το πάρουν με δικά τους έξοδα... ή έκανες το λάθος και το πήγες στο Mediamarkt ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Ακολούθησες τα βήματα της εγγύησης... ? δηλ. πήρες τηλ. στο service center της Ελλάδας σε 800 νούμερο συννενοήθηκες να ρθούν να το πάρουν με δικά τους έξοδα... ή έκανες το λάθος και το πήγες στο Mediamarkt ?

 

Παλιό θέμα αλλά για μένα ενδιαφέρον μιας και το asus 701 αγορασμένο προ 1 μήνα απο saturn επαθε βλάβη στο πλήκτρο 1 το οποίο μένει πατημένο, ενώ σαν μηχανική αίσθηση το πλήκτρο είναι φυσιολογικό!!!!

Το περίεργο είναι ότι η χρήση του είναι πολύ λίγη και ιδιαίτερα προσεκτική!!!!!

Λογικά έτειχε.

Τώρα τι λέτε να κάνω? να πάω καρφί στη saturn που είναι και δίπλα μου ή στο service της asus????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιό θέμα αλλά για μένα ενδιαφέρον μιας και το asus 701 αγορασμένο προ 1 μήνα απο saturn επαθε βλάβη στο πλήκτρο 1 το οποίο μένει πατημένο, ενώ σαν μηχανική αίσθηση το πλήκτρο είναι φυσιολογικό!!!!

Το περίεργο είναι ότι η χρήση του είναι πολύ λίγη και ιδιαίτερα προσεκτική!!!!!

Λογικά έτειχε.

Τώρα τι λέτε να κάνω? να πάω καρφί στη saturn που είναι και δίπλα μου ή στο service της asus????

 

Asus service ασυζητητή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Asus service ασυζητητή!

 

Πήρα το service της saturn τους ρώτησα και μου είπαν να τους το πάω απο εκει και θα πάρει περίπου 20 μέρες!!! διότι θα πάει ιταλια

Τους ε'ιπα να πάρω την asus service kαι μου είπαν ότι θα μου πουν να ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία δηλαδή saturn και ιταλία 20 μέρες:-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...