Προς το περιεχόμενο

Φταίει το Mustek ή εγώ???


felix_w

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε,χαίρετε...

 

Αποφάσισα να γράψω το πρώτο μου post, λόγω ενός προβλήματος που αντιμετωπίζω με ένα UPS της Mustek.

Το μοντέλο είναι το PowerMust 800 USB και με 'τρέχει' τον τελευταίο ενάμιση μήνα.

 

Τα πράγματα έχουν ως εξής :

 

3/08 - Αγορά συσκευής από E-shop Χαλανδρίου

Φόρτιση 6 ώρες (τουλάχιστον 4 ώρες πρώτης φόρτισης σύμφωνα με το manual)

Εγκατάσαση Λογισμικού Διαχείρισης Winpower v2.0 που περιλαμβανόταν

Σύνδεση με το Laptop που ήθελα να τροφοδοτήσω (ο μετασχηματιστής του αναφέρει 130-170 VA ισχύος), φορτίο UPS σύμφωνα με το πρόγραμμα είναι στο 4-5% (κοινώς 32-40 VA).

 

Αποτέλεσμα : Ότι ρύθμιση και να κάνω σχετικά με τον χρόνο Backup από μπαταρία, το UPS σταματάει να τροφοδοτεί στα 5 λεπτά.

Επόμενες προσπάθειες που έκανα για να διαπιστώσω αν είναι βλάβη του UPS ή λάθος δικό μου κατέληξαν στο ίδιο αποτέλεσμα --> Ο χρόνος παρέμεινε στα 5 λεπτά.

Συγκεκριμένα τροφοδότησα ένα ασύρματο ρούτερ της Netgear στο manual του οποίου αναγράφεται ότι η μεγιστη κατανάλωση είναι 22W , δηλαδή περίπου 36 VA .Πράγματι το φορτίο στο UPS ήταν πολύ χαμηλό, παρόλα αυτά όμως το φαινόμενο συνεχίστηκε.

 

4/08 - Ο έλεγχος συνεχίστηκε αφού θεωρούσα ότι δεν έιναι δυνατόν να έχει τέτοια άθλια επίδοση ένα καινούριο προιόν και μάλιστα τόσο εκτός από τις προδιαγραφές του.Έκανα 2 δοκιμές ακόμη, καθότι για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας απαιτούνται τουλάχιστον 4 ώρες. Το απόγευμα , αφού δεν είχα καταφέρει κάτι καλύτερο, επέστρεψα τη συσκευή στο κατάστημα με την εξής παρατήρηση : "Ότι συσκευή και να μπεί πάνω , ότι ρεύμα και αν τραβάει, κρατάει μόνο 5 λεπτά, ενώ το manual αναφέρει ότι πρεπει να κρατάει έως και 30 λεπτά, ανάλογα με το φορτίο."

 

5/08 - Σάββατο...Επικοινώνησα τηλεφωνικα (φοβερή η αναμονή...ακόμη μου φαίνεται ότι ακούω το μήνυμα της αναμονής...)με το Service του καταστήματος για να ενημερωθώ για το αν έγινε καποιος έλεγχος, για να διαπιστωθεί το πρόβλημα που υπέδειξα.Δεν θυμάμαι με λεπτομέρεια τι ειπώθηκε, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είχε γίνει έλεγχος και ότι θα το κοίταζαν από Δευτέρα.Αναμονή λοιπόν για να δω αν όντως είχα δίκιο...

 

7/08 - Δευτέρα...Στην επικοινωνία που είχα, μου αναφέρθηκε ότι όντως διαπιστώθηκε το πρόβλημα από τους τεχνικούς του καταστήματος αλλά έπρεπε να επιστρέψει στην αντιπροσωπεία το προιόν για να διαπιστωθεί και από εξιδεικευμένο προσωπικό η βλάβη.

 

8 ή 9/08 Επικοινωνία με το κατάστημα για να ενημερωθώ για την κατάσταση του Service.Η απάντηση που πήρα είναι ότι λόγω 15Αύγουστου οι αντιπροσωπέιες γενικά κλέινουν για κάποιες μέρες , ή υπολειτουργούν "ανεπίσημα", πράγμα το οποίο μου φάνηκε λογικό, το περίμενα και δεν είχα καμία παραπάνω απαίτηση από τον τεχνικό ή το κατάστημα.Αναμονή λοιπόν για να δώ τι γίνεται τελικά.

 

4/09 Σεπτέμβριος επιτέλους.Επιστροφή από τις ελάχιστες διακοπές (3ών ημερών) και επικοινωνία με το κατάστημα."Βρίσκεται στην αντιπροσωπεία, θα σας ενημερώσουμε όταν είναι έτοιμο".Αναμένω λοιπόν μέχρι την Παρασκευή για να δώ αν έχει επιστρέψει.

 

12/09 Έδωσα μερικές μερες παραπάνω και πήρα τηλέφωνο.Το προιόν είχε επιστρέψει από την αντιπροσωπεία και ήταν έτοιμο για παραλαβή, αλλά κανείς δεν με ενημέρωσε...

Ο τεχνικός ανέφερε : " Η αντιπροσωπεία έκανε τον έλεγχο και το επέστρεψε.Δέν είχε κανένα ελλάτωμα." !!!!!!

Αφού ξαφνιάστηκα, του ανέφερα ότι αυτό δέν ήταν δυνατόν, καθώς πρίν το στείλουν, έκαναν και οι ίδιοι έλεγχο και διαπιστώθηκε το ίδιο σύμπτωμα και θεωρήθηκε ελλατωματικό.Μου απάντησε ότι δεν έχουν οι τεχνικοί του καταστήματος τις απαραίτητες εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις για τον έλεγχο και ότι οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας δεν διαπίστωσαν πρόβλημα στη λειτουργία του UPS.

Μετά από λίγο ο τεχνικός θυμήθηκε ότι όταν οι εταιρίες αναφέρουν ότι ένα προιόν δεν έχει πρόβλημα συνήθως εννοούν σε επίπεδο Hardware , και ότι η συσκευή πιθανόν να έχει υποστεί κάποια αναβαθμιση στο firmware της, οπότε γιαυτό δεν ανέφεραν ότι είναι ελλατωματική.

Λόγω του ότι δεν ήθελα να ταλαιπωρηθώ άλλο,ζήτησα από τον τεχνικό να κάνουν έναν έλεγχο οι ίδιοι, ως τεχνικό τμήμα καταστήματος που παρέλαβε ένα προιόν από το Service της αντιπροσωπείας, για να διαφυλάξουν τουλάχιστον την ποιότητα των υπηρεσιών του καταστήματος, και να προστατέψουν και τον πελάτη τους.

Μου απάντησε ότι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο (!!!!!), επέμεινα στο ότι είναι πρέπον να γίνει και μου απάντησε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου αργότερα για να μου πεί αν γίνεται κάτι τετοιο....Κανένα τηλεφωνημα όμως...

 

18/09 -Βαρέθηκα να περιμένω...Παρέλαβα το UPS από το κατάστημα το απόγευμα...Στις 21:00 το έβαλα να φορτίσει μόνο του...Στις 4 το πρωί έκανα τη διαδικασία εγκατάστασης σύμφωνα με το εγχειρίδιο..Τζίφος....Σε διακοπή ρέυματος που προκάλεσα....Πάλι 5 λεπτά!!!!

 

19/09 - Επικοινώνησα με την Οktabit στην Αγ. Παρασκευή.Ζήτησα να μου αναφέρουν τα σχόλια από τον έλεγχο του προιόντος.Μου είπαν ότι δεν είχε ελλάτωμα.Είπα στον τεχνικό ότι δεν ειναι δυνατόν με laptop κατανάλωσης 36 W ρουτερ κατανάλωσης 22 W η μπαταρία να έχει την ίδια απόδοση, και μάλιστα τόσο χαμηλή!Αναφέρω ότι το manual γράφει ξεκάθαρα : ' Χρόνος εφεδρικής τροφοδοσίας με φορτίο 2 PC και οθόνες 15" -->8-30 λεπτά '.

 

Κάτι που παρατήρησα είναι ότι η θερμοκρασία που αναφέρει το πρόγραμμα είναι σταθερή στους 25C (περίεργο) και το θερμόμετρο που έβαλα έδειχνε 37C....Σκέφτηκα μήπως έχει προβλημα κάποιο σύστημα διαχείρισης εσωτερικά και γιαυτό συμβαίνουν όλα αυτά....

 

Anyway....Συνεχίζω τα τεστ....Με desktop πλέον, αφού σύμφωνα με υπόδειξη του τεχνικού το UPS είναι φτιαγμένο για desktop PC....Τραγικό σχόλιο αλλά το τσεκάρω....μπας και γίνει τίποτε με το desktop μου...

 

Υπενθυμίζω πως δεν έχω καμία πρόθεση /διάθεση να θίξω τις εταιρίες/καταστήματα...Στόχος μου είναι η οόσο το δυνατόν πιό ακριβής πληροφόρηση των μελών που θα διαβάσουν το θέμα με σκοπό να μου αναφέρουν τις απόψεις τους και να με βοηθήσουν με αντίστοιχες εμπειρίες τους:-D ...

 

Περιμένω σχόλια,εμπειρίες από το συγκεκριμένο UPS ή και παρόμοια περιστατικά από άλλης μάρκας UPS καθώς και προτάσεις συμπαράστασης:( .....

 

:-D :-D :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλή αρχή!

Δοκίμασες απλά να συνδέσεις το UPS στο PC, χωρίς να εγκαταστήσεις ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα;

Tα προγράμματα δεν είναι απαραίτητα για την λειτουργία του UPS, σου δίνουν κάποιες επιπλέον δυνατότητες.

Δοκίμασε έτσι και πες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς ήρθες και απο εμένα :-D για το προβλημά σου τώρα μήπως στο πρόγραμμα που έχει το ups είναι ρυθμισμένο να κλείνει αυτόματα στα 5 λεπτά ώστε έτσι να αποθηκεύει ενέργεια?Δες το και αυτό μέσα απο το πρόγραμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκρισή σας.

 

Σήμερα επέστρεψα τη συσκευή στο E-shop.

Ο εξυπηρετικότατος πωλητής που το παρέλαβε, αφού άκουσε έκπληκτος τα όσα μου ανέφερε ο τεχνικός της αντιπροσωπείας σχετικά με το UPS και το αν χρησιμοποιώ σωστά, το παρέλαβε και μου δήλωσε ότι μπορώ να συνομιλήσω και με τον υπεύθυνο του τεχνικού τους τμήματος για να ξεκαθαρίσει ο ίδιος το όποιο ζήτημα υπάρξει με την αντιπροσωπεία.

 

Νωρίτερα το μεσημέρι συνέβησαν τα εξής :

 

Με σχεδόν 22 ώρες (!) φόρτισης της συσκευής και με τροφοδοσία του Desktop μου και της οθόνης του, έκανα τέστ διάρκειας της μπαταρίας χωρίς να είναι συνδεδεμένο το UPS με το desktop μεσω USB.

 

Ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου 22 ώρες καθότι ο τεχνικός της Oktabit μου δήλωσε υπεύθυνα την προηγούμενη μέρα ότι η μπαταρία φορτίζει πλήρως σε περίπου 24 ώρες άσχετα αν το manual αναγράφει για κανονική χρηση της συσκευής ότι πρέπει να έχει φορτιστεί τουλάχιστον 4 ώρες.Ασυμφωνία με το manual δηλαδή....

 

Επίσης, στην ίδια τηλεφωνική επικοινωνία μου ζήτησε να αποσυνδέσω το UPS από τον υπολογιστή με USB μήπως το μπλοκάρει η σύνδεση ή το software.Δηλαδή όταν επιστράφηκε ώς ελλατωματικό την πρώτη φορά δεν το έλεγξε ο ίδιος για να αποκλείσει το ενδεχόμενο αυτό?

 

Ο έλεγχος έγινε στο Desktop μου καθότι ο τεχνικός της Oktabit δήλωσε ότι το φορτίο ενός Laptop είναι εντελώς διαφορετικό και ότι προκαλεί δυσλειτουργία στο UPS και αδυναμία να συνεργαστεί , και ότι η χρήση του με χαμηλά φορτία (όπως ο Router που το σύνδεσα) δεν προβλέπεται καθώς έχει ένα minimum φορτίο που μπορεί να λειτουργήσει κανονικά.

Επίσης, το MUSTEK UPS δεν έχει καμία σχέση στη σχεδίαση με άλλα αντίστοιχα ( όπως το παλιό μου APC που του ανέφερα σαν αντιπαράδειγμα για το χρόνο της μπαταρίας) , άρα δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά και ότι το MUSTEK είναι σχεδιασμένο για φορτία DESKTOP.

 

Τονίζω ότι σε κανένα σημείο της συνομιλίας μας δεν παραδέχτηκε ούτε υπολόγισε ως πιθανο το UPS να είναι ελλατωματικό όπως υποστήριξα.

Συνεχίζω...

 

Το desktop αποτελέιται από τα εξής τμήματα :

 

CPU : AMD Sempron 3000+ ΑΜ2 1.6GHz

RAM : 2 x Kingston DDR2-533

M/B : ASUS M2NVP-VM

Graphics : Ενσωματωμένη στη μητρική...

DVD-RW : NEC 3520A

HDD: Seagate 7200.9 120GB ATA & WD 120 GB 1200JB ATA

PSU: Thermaltake TR2-470W

 

Monitor : Eizo 17" CRT Flexscan T-57s

 

Η κατανάλωση που αναφέρεται για το παραπάνω σύστημα σε IDLE ( το τονίζω !!!) κατάσταση είναι σύμφωνα με το software του παλιού μου UPS APC RS 500 (500VA-300W) ,αλλα και το software του Μustek (34% Load x 480W) : 165 W (περίπου)

 

Στο τέστ λοιπόν που έκανα η διάρκεια της μπαταρίας παρέμεινε στην ίδια χαμηλή τιμή των 5:30 λεπτών!!!!!!!

 

Το 500VA-300W APC κρατάει το ίδιο ακριβώς σύστημα για 5 λεπτά και κλείνει έχοντας (σύμφωνα με τη ρύθμιση) ακόμη 5 λεπτά διαθέσιμα για τη διαδικασία του Shutdown....

 

 

Κατόπιν ακολούθησα πιστά την υπόδειξή του και τον πήρα τηλέφωνο όπως μου είχε πεί την προηγούμενη...

 

Στην κοσμοιστορικής σημασίας συζήτηση ειπώθηκαν σημεία και τέρατα....

 

-Ότι το PC μου δεν καταναλώνει σε καμία περίπτωση 160-170 W

-Ότι η 17" CRT οθόνη είναι μεγάλη σε κατανάλωση για να είναι παρτενέρ ενός PC σε ένα UPS 800VA

-Ότι δεν έχει σχέση η στιγμιαία κατάσταση ενός υπολογιστή από άποψης υπολογιστικού φόρτου με την κατανάλωση σε W, καθώς από την στιγμή εκκίνησής του καταναλώνει όσο και το Maximum Output Power , στην περίπτωσή μου 470 W!!!

-Ότι μάλλον οι κατασκευαστές σκληρών δίσκων και optical drives μάλλον δεν ξέρουν τι γράφουν όταν αναφέρονται στα manual αυτών των συσκευών για καταναλώσεις σε Idle/Seek/Average καταναλώσεις γιατί οι συσκευές αυτές καταναλώνουν το maximum της ισχύος τους από την εκκίνησή τους μέχρι τον τερματισμό τους

-Ότι το δεν υπάρχει επεξεργαστής που το Voltage του να μεταβάλλεται (ο Centrino τι είναι?????)

 

Με αυτά και άλλα πολλά κατέληξε ότι αφού δεν συμφωνώ και θεωρώ προκλητικά τα όσα μου λέει και ότι δεν έχει διάθεση να με εξυπηρετήσει, να πάω να με εξυπηρετήσουν στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασα,

στο ότι δεν έχει πρόβλημα να μου το αλλάξει με καινούριο αν διαπιστωθεί ελλατωματικό ( υπήρχε τέτοια περίπτωση άραγε???) και

στο ότι αν ήταν ελλατωματικό και δεν το είχε διαπιστώσει ,δεν μπορούσε να κάνει τίποτε γιατί το Testing Software ή ότι άλλο εργαλείο έχει από την MUSTEK (Γερμανίας μάλλον αναφερόταν) δεν επαρκούσε ("Εγώ ακολουθώ τις διαδικασίες ελέγχου της Mustek και χρησιμοποιώ το Software που μας διαθέτει ")......

 

 

Άραγε ασχολήθηκε με το να φορτίσει (πλήρως όπως μου είπε 24 ώρες) και να κάνει το τεστ της μπαταρίας σε πραγματικές συνθήκες, σε χρήση με έναν κανονικό υπολογιστή ή μόνο σε εμένα το υπέδειξε????

 

Για εμένα είναι σαφές ότι το συγκεκριμένο UPS είναι ελλατωματικό αφού :

 

- Δεν υποστηρίζει τα όσα γράφονται στο manual σχετικά με τον χρόνο φόρτισης και διάρκειας της μπαταρίας

 

-Το συνοδευτικό πρόγραμμα δεν επικοινωνεί προφανώς με τη συσκευή, αφού αναφέρει 25C σταθερή θερμοκρασία ενώ η μετρούμενη είναι 35-38C

 

-Το συνοδευτικό πρόγραμμα δεν καταφέρνει Αυτόματο Shutdown, άρα αποτυγχάνει στο να κάνει τη δουλειά του

 

-Δεν συνοδεύεται από την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη / Service όπως αναγράφεται στο κουτί του και το Manual, αφού δεν μπορεί να διαπιστώσει ένα ελλάτωμα μιας συσκευής

 

 

 

Τέλος....Νεότερα από εβδομάδα που θα μπει στο χορό και το τεχνικό τμήμα του E-Shop...Ελπίζω να με στηρίξουν στο πρόβλημά μου...Φάνηκε καλή η αντιμετώπισή τους....

 

 

 

Υ.Γ. 6600gt sorry που δεν απάντησα πριν από αυτό το μεγάλο post...το software όντως είχε τέτοια ρύθμιση και μάλιστα ήταν το πρώτο πραγμα που άλλαξα αμέσως μετά την αγορά του...η εργοστασιακή ρύθμιση ήταν 5 λεπτά και το άλλαξα στα 15, στα 10, στα 20....μάλλον δεν έπιασε το κόλπο:-D ....Anyway...Thanx για την συμβουλή...

 

Καληνύχτες....Υπνάκι Φούλ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Κατ' αρχας να πω οτι δεν εχω UPS...

 

Αλλα 165 watt μονο ενω υπαρχει 17αρα CRT πανω στο UPS??? Θυμαμαι οτι το site της Merlin Gerin (δεν ειμαι σιγουρος μπορει να ειναι της APC ή Mustek) ελεγε οτι οι 17αρες CRT μονες τους καταναλωνουν 100-150 watt ισχυς απο το UPS.........

 

Ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος αν και δεν το νομιζω.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

felix_w καλωήρθες στο φόρουμ μας,και έχε υπόψην σου πως ότι πρόβλημα έχεις εδώ μέσα θα βρεις την λύση,αλλά και να μην την βρεις θα σε κάνουμε να ξεχάσεις το πρόβλημα!

Επίσης προσπάθησε να είσαι λακωνικός στις περιγραφές σου γιατί posts-σεντόνια προκαταλαμβάνουν άσχημα τον αναγνώστη.

 

Τώρα όσον αφορά το ups ο χρόνος που δίνεις δεν είναι άσχημος για το σύστημά σου.

Επίσης μην παίρνεις τοις μετρητοίς τα manual-διαφήμιση,αυτό θα πρέπει να σου έχει γίνει μάθημα γενικά από την χρήση ηλεκτρονικών αγαθών.

Λες σε κάποια στιγμή για "5-30 λεπτά ανάλογα το φορτίο"..και που ξέρουμε τι φορτίο εννοεί ο κατασκευαστής?Αν εννοεί pentium 2 τι να το κάνω?

 

Εχω ένα Mustek 600 και με P1.7 GF5700 και monitor 17crt μου κρατάει γύρω στα 3 λεπτά,και δεν έχω συνδέσει usb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτά που λές το UPS είναι σιγουρα προβληματικό και πιθανότερα υπεύθυνη είναι ή η μπαταρία ή το κύκλωμα φόρτησης.

Πάντως όλα τελικά είναι θέμα ποιότητας UPS. Έχω ένα MGE Nova 1100 και κρατάει με διάφορα πράγματα πάνω του 15min( Pc, TFT 19'', netmod, router, ηχεία). Το άλλο μου μηχάνημα είναι πάνω σε ένα APC Smartups 625 και έχει τα ίδια πράγματα πάνω με διαφορα την οθόνη που ειναι μια 21' CRT. Το APC κρατάει, βάση του προγράμματος του, 18min και με την οθόνη σε stand-by 25min, φοβερή διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry για το μεγεθος των προηγούμενων, θα προσπαθήσω να ενημερώνω πιό συχνά για να μοιράζονται σε περισσότερα posts οι εξελίξεις. (Όντως αργότερα όταν είδα το θέμα δεν προκαλούσε και τόσο την ανάγνωσή του από άλλους.)

 

Το manual της EIZO αναφέρει 130 W (typical).Από διάφορες πηγές, επίσημες (βλ.site της APC, FAQ's για το UPS selector) και διάφορα ξενα φόρουμ βρήκα (όπως είχα κάνει και παλιότερα) ότι οι καταναλώσεις αυτές είναι οριακές και αναφέρονται από τους κατασκευαστές περισσότερο για να είναι καλυμμένοι για διάφορους λόγους αλλά και για προδιαγραφές και λιγότερο ανταποκρίνονται σε πραγματική-καθημερινή-φυσιολογική χρήση.

 

Δεν αντιλέγω, και εμένα μου φαίνεται μικρό το νούμερο γενικά, αλλά από διάφορα reviews που έχουν να κάνουν με τροφοδοτικά και καταναλώσεις ( υποστηριζόμενα από μετρήσεις πάντα) , υποστηρίζεται ώς λογικό η μέγιστη/αναγραφόμενη κατανάλωση να είναι πολύ μεγαλύτερη της πραγματικής.

 

Σύμφωνοι, ο χρόνος των 5 λεπτών είναι υπεραρκετός για να προλάβεις να σώσεις τη δουλειά σου και να κλείσεις το pc σου.Απλώς δεν μου κάθεται καλά ότι ένα μικρότερο UPS κρατά τον ίδιο χρόνο και μάλιστα με μπαταρία 3 ετών. Αυτό που με ενοχλέι στο Mustek είναι ότι σε υπερβολικά μικρότερα φορτία (Laptop ή Router) δεν κρατάει παραπάνω, ενώ κανονικά θα έπρεπε.

 

Το ζήτημα μου είναι κυρίως ηθικό και έχει να κάνει με το φαινόμενο " Nοοτροπία Eμπορίου στην Ελλάδα" και αυτούς που είναι πίσω του και άλλοτε παραπλανούν , άλλοτε υποβιβάζουν τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνονται.

 

Περιμένω από ενα προιόν που βγαίνει από το κουτί του να είναι ακρίβώς όπως υπόσχεται ένας κατασκευαστής (εντός κάποιων ορίων) και σε περίπτωση που αυτό δεν γίνεται να μην με αντιμετωπίζει σαν χαζό-αγράμματο-ανίδεο και να αποφεύγει το service-αντικατάσταση.

 

 

Και πάλι ευχαριστώ παίδες για όλες σας τις απαντήσεις:-D .

 

Αύριο μάλλον θα έχω και νεότερα από το μέτωπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Την προηγούμενη Πέμπτη (!!!) στις 26/10, τελικά μου έφεραν το UPS από το κατάστημα.Είχα επικοινωνία αρκετές φορές από την προηγούμενη φορά, αλλά κάθε φορά μου έλεγαν πως δεν το έχουν παραλάβει από την αντιπροσωπεία.

 

Εντέλει, το UPS που παρέλαβα ήταν καινούριο. Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε και ούτε είμαι περίεργος να μάθω, γιατί όλη η κατάσταση με κούρασε.

 

Το Serial Number της συσκευής είναι άλλο και αυτό είναι που με χαροποίησε (αρχικά).

 

Έβαλα να φορτίσει και από την ανακούφιση που μου έστειλαν καινούριο ξεχάστηκα και το θυμήθηκα την επόμενη μέρα.Άρα έχουμε σχεδόν 24 ώρες φόρτισης.

 

Το σύνδεσα κλπ, με τη γνωστή πλέον διαδικασία και στο πρόγραμμα φάνηκε κάτι που με ανησύχησε...Η θερμοκρασία πάλι κολλημένη στους 25...με τα δύο θερμόμετρα από πάνω του να λένε 37!!!

Δεν πειράζει, σκέφτομαι.Άν λειτουργεί σωστά, αυτό δεν είναι τίποτε.

 

Για να μην πολυλογώ (ως συνήθως για τα πράγματα που με εξοργίζουν), το καινούριο μηχάνημα λειτουργεί μια χαρά. Έπιασα και 15 λεπτά χρόνο μπαταρίας, έκανα και αυτόματο Hibernate και όλα μια χαρά.

 

Έχει κάποια μείον, όπως καποιες περίεργες συμπεριφορές/ενδείξεις του προγράμματος, αλλά τουλάχιστον λειτουργεί!!!Κάτι που το άλλο δεν το έκανε!!!

 

Αν και βρίσκομαι σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της Mustek Γερμανίας, για κάποια (θέλω να πιστεύω) μικρο-ζητήματα, όπως αυτό της θερμοκρασίας, πιστεύω πως έληξε καλώς η υπόθεση...

 

Μελανό σημείο η τόση καθυστέρηση...26 Ιουλίου το αγόρασα...26 Οκτωβρίου βρέθηκα με καινούριο...Δεν πειράζει...Τουλάχιστον τώρα ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Έχω το ίδιο UPS. Δοκίμασε εάν επιθυμείς το συγκεκριμένο winpower από το site της Mustek...(http://www.mustek.de/eng_/html/treiber/ups/ups800pro.htm -είναι beta και σε εμένα λειτούργησε κανονικά, εκτός από το θέμα της θερμοκρασίας - 25oC). Εχώ 2 Η/Υ συνδεδεμένους (PIII 1000) και TFT 17 LG, Modem USR, Printer LEXMARK, ασύρματο τηλέφωνο, εξωτερικό TV tuner. Load 21%, χρόνος διάρκειας μπαταρίας UPS ~ 17 min! Φιλικά,

kokos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέμα θερμοκρασίας λύθηκε....Το UPS 800 USB δεν έχει ενσωματωμένο αισθητήρα θερμοκρασίας, όπως μου απάντησε ο τεχνικός με τον οποίο επικοινώνησα από Mustek Γερμανίας.Αισθητήρα έχουν μόνο από το 1000 και πάνω και αυτός συνεργάζεται με τον ενσωματωμένο ανεμιστήρα για ρύθμιση της θερμοκρασίας.

 

Άρα το θέμα αυτό δεν υπάρχει πλέον.Η θερμοκρασία του UPS μου είναι 35-40 βαθμούς, μου φαίνεται φυσιολογική, απλά ανησυχούσα για αυτήν που έδειχνε το Winpower γιατί φοβόμουν για ελλατωματικό UPS.

 

kokos, στο δικό σου έχεις παρατηρήσει κάτι περίεργο, ή είσαι από κάτι δυσαρεστημένος?Κατέβασα το Winpower beta που μου είπες, δεν το έχω βάλει ακόμη, αλλά θα το δοκιμάσω, παρόλο που πιστεύω ότι δεν έχει βγεί άλλη έκδοση μετά το 2.0 που περιλαμβανόταν με το UPS 800 USB.Θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.Thanks.

 

Τα υπόλοιπα θέματα που έθιξα στον τεχνικό είχαν να κάνουν με το τί δείχνει το πρόγραμμα σε φάση λειτουργίας με μπαταρία και σε φάση αποκατάστασης ρεύματος και φόρτισης.

 

Με λίγα λόγια μου είπε ότι :

 

ι)Όταν διακόπτεται το ρεύμα, το UPS καταναλώνει ακαριαία τα 19~23% της μπαταρίας για να πιάσει τα 220V της παροχής του. Τον είχα ρωτήσει αν είναι φυσιολογικό 1-2 sec από την διακοπή να δείχνει 77~81% χωρίς να έχει περάσει χρόνος .

ιι)Η διαδικασία αυτόματου shutdown στην ουσία είναι hibernation.Καλύτερα,για να υπάρχει backup.Νόμιζα ότι όπως στο APC BR500I που έχω, θα είχε και δυνατότητα για απλό shutdown, αλλά τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα.

ιιι)Σχετικά με το γιατί η μπαταρία φαίνεται 100% φορτισμένη στην περίπτωση που επανέρχεται το ρεύμα μετά από διακοπή (στην οποία έχει σχεδόν αποφορτιστεί), δεν κατάλαβε ακριβώς το πρόβλημα και μου ζήτησε να του στείλω screenshots από τη διαδικασία αυτή για να καταλάβει και να με βοηθήσει.Οπότε θα έχω νεότερα και θα ενημερώσω για το τί μου είπε.

 

Πάντως, υπάρχει μεγάλη διαφορά στη διάθεση για εξυπηρέτηση από τον ξένο και έλληνα τεχνικό και το βλέπω τώρα που επικοινωνώ με τον Γερμανό.Από e-mail μεν, αλλά το ύφος, έστω και γραπτό, δεν είναι σε καμία περίπτωση συγκρίσιμο με του Έλληνα συναδέλφου του.Ελπίζω απλά να έπεσα σε κακή μέρα και να μην συμβαίνει σε άλλους.

 

Θα ενημερώσω σύντομα για εντυπώσεις/εξελίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέμα θερμοκρασίας λύθηκε....Το UPS 800 USB δεν έχει ενσωματωμένο αισθητήρα θερμοκρασίας, όπως μου απάντησε ο τεχνικός με τον οποίο επικοινώνησα από Mustek Γερμανίας.Αισθητήρα έχουν μόνο από το 1000 και πάνω και αυτός συνεργάζεται με τον ενσωματωμένο ανεμιστήρα για ρύθμιση της θερμοκρασίας.

 

Άρα το θέμα αυτό δεν υπάρχει πλέον.Η θερμοκρασία του UPS μου είναι 35-40 βαθμούς, μου φαίνεται φυσιολογική, απλά ανησυχούσα για αυτήν που έδειχνε το Winpower γιατί φοβόμουν για ελλατωματικό UPS.

 

kokos, στο δικό σου έχεις παρατηρήσει κάτι περίεργο, ή είσαι από κάτι δυσαρεστημένος?Κατέβασα το Winpower beta που μου είπες, δεν το έχω βάλει ακόμη, αλλά θα το δοκιμάσω, παρόλο που πιστεύω ότι δεν έχει βγεί άλλη έκδοση μετά το 2.0 που περιλαμβανόταν με το UPS 800 USB.Θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.Thanks.

 

Τα υπόλοιπα θέματα που έθιξα στον τεχνικό είχαν να κάνουν με το τί δείχνει το πρόγραμμα σε φάση λειτουργίας με μπαταρία και σε φάση αποκατάστασης ρεύματος και φόρτισης.

 

Με λίγα λόγια μου είπε ότι :

 

ι)Όταν διακόπτεται το ρεύμα, το UPS καταναλώνει ακαριαία τα 19~23% της μπαταρίας για να πιάσει τα 220V της παροχής του. Τον είχα ρωτήσει αν είναι φυσιολογικό 1-2 sec από την διακοπή να δείχνει 77~81% χωρίς να έχει περάσει χρόνος .

ιι)Η διαδικασία αυτόματου shutdown στην ουσία είναι hibernation.Καλύτερα,για να υπάρχει backup.Νόμιζα ότι όπως στο APC BR500I που έχω, θα είχε και δυνατότητα για απλό shutdown, αλλά τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα.

ιιι)Σχετικά με το γιατί η μπαταρία φαίνεται 100% φορτισμένη στην περίπτωση που επανέρχεται το ρεύμα μετά από διακοπή (στην οποία έχει σχεδόν αποφορτιστεί), δεν κατάλαβε ακριβώς το πρόβλημα και μου ζήτησε να του στείλω screenshots από τη διαδικασία αυτή για να καταλάβει και να με βοηθήσει.Οπότε θα έχω νεότερα και θα ενημερώσω για το τί μου είπε.

 

Πάντως, υπάρχει μεγάλη διαφορά στη διάθεση για εξυπηρέτηση από τον ξένο και έλληνα τεχνικό και το βλέπω τώρα που επικοινωνώ με τον Γερμανό.Από e-mail μεν, αλλά το ύφος, έστω και γραπτό, δεν είναι σε καμία περίπτωση συγκρίσιμο με του Έλληνα συναδέλφου του.Ελπίζω απλά να έπεσα σε κακή μέρα και να μην συμβαίνει σε άλλους.

 

Θα ενημερώσω σύντομα για εντυπώσεις/εξελίξεις.

 

Καλημέρα felix. Μετά από τη διευκρίνησή σου σχετικά με την θερμοκρασία, ναι, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο το UPS.

Όσον αφορά το ι) σωστό, για το ιι) λάθος. Συγκεκριμένα, με το λογισμικό που σου πρότεινα, το ups ακολουθεί την εξής διαδικασία. Τα 10 πρώτα λεπτά λειτουργούν και οι 2 Η/Υ. Αμέσως μετά κλείνει ο Η/Υ που είναι συνδεδεμένος σειριακά (shutdown κανονικό) και αμέσως μετά ο 2ος Η/Υ (client μέσω lan). Μετά από όλα αυτά περίπου 13 λεπτά, κλείνει και το ίδιο το ups για να μην καταναλώσει και την υπόλοιπη ενέργεια της μπαταρίας.

Όσον αφορά το ιιι) δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα. Να είσαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

An ekseresoume tis ilekronikes vlaves ton ilektronikon eksartimaton tou UPS..

se ola ta UPS ..sto thema antoxis sto xrono ,se periptosi diakopis reumatos..

paizei megalo rolo i poiotita tis mpatarias,kai to posa Amperoria eine ayti.

 

(pernonatas tis sxetikes profilakseis)

mporeite kai monoi sas na alaksete tin mpataria,me mia kalis piotitas kleistou typou (LED ACID) mpataria perisoteron amperorion .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...