Προς το περιεχόμενο

Lidl


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελεγαν οτι μερικα lidl δεν δεχονται την καρτα αλληλεγγυης , χθες το επαθα εγω στο υποκαταστημα στην θηβων στον πειραια.

Ενιωσα πολυ αβολα ευτηχως ειχα και μετρητα πανω μου.

 

Παπάτζες σου είπαν. Στο φυλλάδιο λέει ότι γίνεται δεκτή.

 

Τώρα αν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας με τον server, αυτό είναι άλλο θέμα.

Υποθέτω ότι λόγω της αυξημένης χρήσης καρτών τα συστήματα των τραπεζών έχουν υπερφορτωθεί.

 

Απαράδεκτο αν ισχύει αυτό, γιατί εκτός από τα συστήματα, έχουν «παραφορτωθεί» και τα έσοδά τους με τις υψηλές προμήθειες (2-3%)!

Και θέλουν να τις κάνουν και υποχρεωτικές, τρομάρα τους:

 

http://www.capital.gr/capitaltax/3070368/olo-to-sxedio-gia-upoxreotikes-pliromes-me-kartes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παπάτζες σου είπαν. Στο φυλλάδιο λέει ότι γίνεται δεκτή.

 

Τώρα αν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας με τον server, αυτό είναι άλλο θέμα.

 

ηταν πολυ φλου η δικαιολογια δεν μου ειπε οτι εχει προβλημα το συστημα αλλα και καλα μερικες καρτες αλληλεγγυης ειναι ελαττωματικες και μια απο αυτες ειναι και η δικια μου....

 

σε αλλο καταστημα μετα την πηρε κανονικα και δεν μου εχει βγαλει ποτε προβλημα ουτε στον μαρινοπουλο ουτε στον γαλαξια ουτε στο mymarket. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλι τα ιδια οι κουφ@λες, φρεσκο σολωμο 250gr ενω η ταμπελα εγραφε 3,15€ μου τον χρεωσαν στο ταμειο 3,69€ :lol:

 

Σολωμό έχουν δύο συσκευασίες με διαφορετικές τιμές, η μία είναι φέτα και η άλλη λωρίδα

Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαν και συσκευασία με δύο τεμάχια μαζί, 500gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σολωμό έχουν δύο συσκευασίες με διαφορετικές τιμές, η μία είναι φέτα και η άλλη λωρίδα

Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαν και συσκευασία με δύο τεμάχια μαζί, 500gr

 

Ποτε εχουν το μεν, ποτε το δε, ποτε ολα μαζι, δεν εχει σημασια. Σημασια εχει οτι σε κοροιδευουν συστηματικα. Πριν λιγες βδομαδες ειχα ξαναγραψει κατι παρομοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωση:Πηρα πριν 2 μηνες μια κουρευτικη μηχανη και μου εβγαλε προβλημα το τριμερ..

Λεω οκ. Τα συνηθισμενα.. Θα παω στο service και 99% θα μου την αντικαταστησουν.. Πηρα τηλ. την εξυπηρετηση πελατων και μου λενε το συγκεκριμενο προιον δεν το αναλαμβανει το service εδω στην Ελλαδα και οτι πρεπει να παρω τηλ στην Γερμανια για να μου πουν απο κει..

Εκεινη τη στιγμη επεσα απο τα συννεφα γιατι με ειχε μαθει διαφορετικα το lidl..

ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΤΩΡΑ:Μου δινει το τηλ. του εξωτερικου και μου λεει οτι ειναι χωρις χρεωση ή αναλογα τον παροχο με αστικη χρεωση!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:Mου ζητησαν τα στοιχεια μου(διευθυνση,ονομα,τηλεφωνα) και μου λενε σε 15 μερες θα σας στειλουμε με courier καινουργια μηχανη και ρωταω θα σας στειλω την παλια? και μου λεει την παλια δεν την περνουμε! ..να την δωσετε στην ανακυκλωση!!!!

 

ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ:Πως γινεται να μην ψωνιζεις απο τα lidl..? οταν οι τιμες τους ειναι ανταγωνιστικες και συνοδευονται απο 3ετη πραγματικη εγγυηση χωρις να ταλαιπωρουν τον καταναλωτη(ΑΨΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ)

 

Προσωπικα τους ευχαριστω γιατι εχουν δωσει αξια στα λεφτα μου..!!!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δυστυχώς , τυχαίνει να δουλεύω στα lidl, αλλά ευτυχώς όχι για πολύ ακόμα, σου λέω ότι τις κάρτες κοινωνικής αλληλεγγύης τις δέχεται κανονικά. Όντως, μερικές κάρτες δεν τις δέχεται καθόλου, δηλαδή δεν ζητάνε καν pin, τις απορρίπτει αμέσως. Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά σε μερικούς γίνεται είτε επειδή μπορούν να ψωνίζουν μέχρι ένα όριο την μέρα, αν είχαν ψωνίσει κάπου αλλού πιο πριν πχ και ξεπέρασαν το χρηματικό όριο που μπορούν να ξοδέψουν ημερησίως ή επειδή έχουν βάλει 3 φορές λάθος το pin και μπλόκαρε η κάρτα. Αυτά σε μερικές περιπτώσεις μόνο, για τις άλλες περιπτώσεις δεν έχω βγάλει άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πιθανό το έχω να διαβάζεις τη λάθος ταμπέλα

Βασικά δίνω σε αυτή την επιλογή 99,999% πιθανότητα

 

Φιλε σου λεω οτι το εχουν συνηθειο αλλο να λεει η ταμπελα αλλο να σε χρεωνουν, κι εσυ το παιζεις συνηγορος υπερασπισης?... Μηπως εισαι υπαλληλος εκει ή εχεις βιτσιο να σε δουλευουν?

Σε μενα τον ιδιο εχει συμβει σε φρεσκους σολωμους, μανιταρια κομμενα, 3χρωμες πιπεριες. Εχω ακουσει παρομοια περιστατικα απο συγγενεις και φιλους. Μιλαμε για ειδη που τα εμφανιζουν σε "προσφορα".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει πολύ καλά γιατί είναι φτηνότερο και όχι γιατί έχει καλύτερα προϊόντα.

 

Δυστυχώς υπάρχουν πολλά περιστατικά και με διαφορετικά τρόφιμα  που είναι ακατάλληλα για κατανάλωση

και χρειάζεται ανάκληση.

Το χειρότερο είναι ότι λένε και ψέματα και έχουν απαράδεκτη συμπεριφορά όταν προσπαθείς να τους ενημερώσεις

για προϊόν με πρόβλημα:

Σε εμένα για παράδειγμα, η προϊσταμένη καταστήματος με άφησε να περιμένω ένα δεκάλεπτο

πριν καταδεχτεί να μου μιλήσει και ενώ δεν είχε κάποια εργασία που δεν μπορούσε να διακόψει.

Στη συνέχεια όταν της είπα ότι πουλάνε μούσλι με πετραδάκια και κομμάτια πλαστικού,

ισχυρίσθηκε ότι δεν  έχουν καμία ευθύνη αυτοί αλλά ο προμηθευτής.

Αλλά, επειδή ήταν περίπου «μεγαλόκαρδοι», θα μου το άλλαζαν αν και δεν είχα την απόδειξη,

γιατί είναι δικό τους (τώρα) προϊόν!

 

Και ενώ δεν είχε κάποια εργασία;; Εσύ που το ξέρεις αυτό; Στα lidl δεν κάθεται ποτέ κανένας, και ποτέ δεν υπάρχει χρόνος για τις δουλειές, αφού σε κάθε βάρδια δουλεύουν μόνο 3 άτομα, ενώ στο σκλαβενίτη πχ δουλεύουν 30 άτομα. Γιατί να έχει την ευθύνη η υπεύθυνη βάρδιας ενός καταστήματος για το μουσλί που αγόρασες;;;; Αυτή είναι η παραγωγός του μουσλί; Αυτή το συσκεύασε;;  Ας έκανες καταγγελία για το προιόν σε καμιά υπηρεσία, εκεί θα έπιανε τόπο η γκρίνια, με την υπεύθυνη τι ακριβώς θα κατάφερνες;

Φιλε σου λεω οτι το εχουν συνηθειο αλλο να λεει η ταμπελα αλλο να σε χρεωνουν, κι εσυ το παιζεις συνηγορος υπερασπισης?... Μηπως εισαι υπαλληλος εκει ή εχεις βιτσιο να σε δουλευουν?

Σε μενα τον ιδιο εχει συμβει σε σολωμους, μανιταρια, 3χρωμες πιπεριες. Εχω ακουσει παρομοια περιστατικα απο συγγενεις και φιλους. Μιλαμε για ειδη που τα εμφανιζουν σε "προσφορα".

 

ΥΓ. Τη ταμπελα δε γινεται να τη διαβασεις λαθος, ειναι με τεραστια γραμματα :lol:

 

Στις 100 περιπτώσεις στις 99 διαβάζει λάθος την ταμπέλα ο πελάτης. Κυριολεκτικά διαβάζουν ο,τι να ναι. Δεν κάθονται καν να διασταυρώσουν τους τίτλους, πίστεψε με. Πάντα τους στέλνω πίσω να ξαναδούν την ταμπέλα, γυρίζουν μετά απο λίγο και μου λένε "Ναι όντως εγώ είδα την παραδίπλα ταμπέλα ή την κάτω ταμπέλα" ενώ πριν μπορούσαν να ορκιστούν ότι είδαν την σωστή. Στην μία περίπτωση που είναι λάθος του μαγαζιού, η λανθασμένη ταμπέλα είναι ταμπέλα προσφοράς που ξέχασαν να την αλλάξουν οι υπεύθυνοι και να βάλουν την ταμπέλα με την κανονική τιμή. Σε αυτή την περίπτωση , αν το έχει αγοράσει ο πελάτης το προιον γυρίζουμε την διαφορά. Εγώ δουλεύω στα lidl αλλά πίστεψε με δεν με νοιάζει καθόλου να υποστηρίξω αυτή την εταιρία.  Τα ταμπελάκια έτσι όπως τα βάζουν το ένα κολλητά με το άλλο μπερδεύουν τον κόσμο, θα έπρεπε να τα έχουν όπως στα άλλα σούπερμαρκετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.....  Ας έκανες καταγγελία για το προιόν σε καμιά υπηρεσία, εκεί θα έπιανε τόπο η γκρίνια, με την υπεύθυνη τι ακριβώς θα κατάφερνες;

 

Μαλλον αυτο που οντως καταφερε, να του το αλλαξουν.

Απο κει κι επειτα ειναι προς το συμφερον και του lidl  να ακουει οταν υπαρχουν προβληματικα προιοντα και να φροντιζει γιαυτα. Αν ολη η παρτιδα εχει πετραδακια πρεπει να αποσυρθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον αυτο που οντως καταφερε, να του το αλλαξουν.

Απο κει κι επειτα ειναι προς το συμφερον και του lidl  να ακουει οταν υπαρχουν προβληματικα προιοντα και να φροντιζει γιαυτα. Αν ολη η παρτιδα εχει πετραδακια πρεπει να αποσυρθει.

Σε άλλες χώρες κερδίζουν και αποζημιώσεις για τέτοια λάθη, όχι απλά αλλαγή του προιόντος. Για το lidl δεν είναι κόπος η αλλαγή του προιόντος, τώρα για την απόσυρση όλης της παρτίδας, μάλλον θα έπρεπε να έρθει ο εφετ, 

Για πες μας την εμπειρία σου αν θες... ίσως και σε νέο νήμα.

Δεν θα δουλεύω για πολύ ακόμα με δικιά μου θέληση, γιατί η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Σε κάθε ταμείο 20 άτομα, σε ολόκληρο μαγαζί 3 άτομα, οι πελάτες να φωνάζουν για άλλο ταμείο, ενώ άλλο ταμείο δεν υπάρχει... Γενικά ο υπάλληλος είναι ο σάκος του μποξ για κάθε μαλακία του lidl και ο πελάτης θα τον βρίσει για το οτιδήποτε, από την χρέωση της σακούλας μέχρι το "γιατί τα καλάθια έχουν ροδάκια". Να προσθέσω, επειδή είδα σε προηγούμενα πόστ σχόλιο περί ποσότητας στοκ, ο εργαζόμενος εκεί μέσα δεν θα γνωρίζει ποτέ γιατί λείπουν τόσα πράγματα από το μαγαζί, ούτε πότε θα φέρουν. Δεν μας ενημερώνει η εταιρία οπότε δεν γίνεται και να γνωρίζουμε τέτοιες πληροφορίες.  Η μόνη πηγή πληροφορίας είναι τα κεντρικά που έχουν δωρεάν χρέωση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε σου λεω οτι το εχουν συνηθειο αλλο να λεει η ταμπελα αλλο να σε χρεωνουν, κι εσυ το παιζεις συνηγορος υπερασπισης?... Μηπως εισαι υπαλληλος εκει ή εχεις βιτσιο να σε δουλευουν?

 

Δεν το παίζω, είμαι νομικός σύμβουλος της εταιρίας πριν ακόμη έρθει στην Ελλάδα.Βασικά ήμουν σύμβουλος της πριν καν ιδρυθεί ακόμη!Τον παππού lidl στα γόνατα μου τον μεγάλωσα

 

99,999% λοιπόν κάνεις λάθος εσύ, οι συγγενείς και οι φίλοι σου

πχ στις προσφορές πηγαίνεις μέρα που δεν είναι σε προσφορά το προιόν κτλ συνηθισμένα χαζά λαθάκια που κάνετε όλοι εσείς οι νότιοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...