Προς το περιεχόμενο

Βοηθεια για αγορα mountain bike!!!


metalmike

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απλά να πω από προσωπική εμπειρία (έχω ένα Ideal Boomax του 2001) ότι το μηχανικό δισκόφρενο (το boomax έχει μπροστά) είναι σαφώς ανώτερο από το V-brake! Όχι πως το V-brake είναι κακό, κάθε άλλο, η δύναμη του δισκόφρενου όμως είναι μια κλάση πιο πάνω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Είναι σαν να ρωτάς κάποιον οτι αν πάει το Jeep του σε χωματόδρομο αν θα χαλάσει η όχι.... όσο και να το κοπανήσει το συγκεκριμένο ποδήλατο στο βουνό δεν πρόκειται να πάθει τίποτα. Είναι κατασκευασμένο για αυτό το σκοπό.

 

ΟΚ, δεν έχεις άδικο, ψιλο-άκυρη η ερώτηση μου, αλλά με αυτά που ακουώ να μου λένε έπρεπε να ρωτήσω για να είμαι 100% σίγουρος. Εδώ μου λένε πως αν πάρω ποδήλατο κάτω από 350 ευρώ δε θα την παλέψει κοκ.

 

Μπορείτε να μου πείτε κανένα μαγαζί που έχει μεγάλη ποικιλία;

 

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ψάχνω ένα ποδήλατο μέχρι 150 ευρώ...έχει κάποιος κάποια καλή πρόταση για αυτά τα χρήματα; Να σημειώσω μόνο ότι το θέλω κυρίως για διαδομές μέσα στην πόλη... Αν υπάρχει στο internet κάποιο κατάστημα ακόμα καλύτερα..

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Guys τελικα πηρα το GT Avalanche 3.0 2007 Disc με 390 ευρω απο τον Σερκο στο Μοναστηρακι!Ηταν να παρω την εκδοση χωρις τα δισκοφρενα (330 ευρω) αλλα επειδη τα γουσταρα και μου ειχαν κολλησει πηρα το αλλο!Η εμπειρια μου απο ποδηλατα δεν ειναι μεγαλη αλλα πραγματικα ειμαι απιστευτα χαρουμενος που πηρα το συγκεκριμενο ποδηλατο (αυτα που γουσταρω σε αυτο ειναι η απιστευτη εμφανιση του,η πολυ βολικη σελα του,ο σχεδιασμος του σκελετου,το ρυθμιζομενο πηρουνι του διαδρομης 100mm,τα χοντρα λαστιχα του και φυσικα τα δισκοφρενα με τα οποια εχω κολλημα),το οποιο να πω οτι ολο το Πασχα εφαγε μεγαλο λιωσιμο στον λοφο του Φιλοπαππου,αν και ειχα μερικους τραυματισμους αλλα ετσι ειναι αυτα :mrgreen:

 

Γειά χαρά σε όλους,

 

Φίλε metalmike, τελικά το πήρες το ποδήλατο; Αν ναι, από που το αγόρασες, υπάρχει κάποιο μαγαζί που να μπορώ να πάω να δω διάφορα ποδήλατα κτλ; Δεν έχω ιδέα από ποδήλατα, το μόνο που ξέρω είναι τα βασικά 2 ρόδες, φρένο με τακάκια κοκ!

 

Αυτό που πήρες αν το πας σε κανά βουνό για μιά ήρεμη βόλτα όμως (όχι τπτ τρομερό) θα αντέξει η όχι;

 

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Για μαγαζι μπορεις να πας στο παραπανω που ανεφερα (προς θεου δεν κανω καμια διαφημιση),εχει αρκετα και καλα ποδηλατα,ideal,gt,giant κτλ.!Οπως ειπα παραπανω το ποδηλατο απλα το εχω ρημαξει σε ανωμαλες διαδρομες,αναβασεις και καταβασεις!Ειναι η δουλεια του αυτη,δεν παθαινει τιποτα αρκει βεβαια να εισαι και λιγο προσεκτικος και να το φροντιζεις το ποδηλατο!Εγω πχ μετα απο καθε βολτα του ριχνω ενα καθαρισμα 5-10 λεπτων ετσι για συντηρηση (ε ειναι και καινουργιο ακομα και το φροντιζω ισως παραπανω απο το κανονικο)!Παντως αν μπορουσες να δωσεις 330 εγω θα σου ελεγα να παρεις σαν αυτο που πηρα κι εγω αλλα με v-brakes!Ειναι μακραν το καλυτερο στην τιμη του και ειναι θηριο,δεν καταλαβαινει τιποτα στο βουνο!Εχει και κεντρα ετοιμα ετσι ωστε αμα θελησεις στο μελλον μπορεις πολυ ευκολα να βαλεις δισκοφρενα!Η διαφορα των 2 μοντελων δηλαδη ειναι οτι το δικο μου εχει μηχανικα δισκοφρενα και μαυρες ζαντες και αυτο που σου προτεινω v-brakes και ασημι ζαντες και στην τιμη η διαφορα ειναι 60 ευρω (να ξερεις οτι μπορεις να βρεις δισκοφρενα υδραυλικα μπρος-πισω με 100 ευρω,γιατι αν ειναι να βαλεις δισκοφρενα να βαλεις υδραυλικα με την μια και οχι μηχανικα,γιατι ειναι πολυ ανωτερα τα υδραυλικα)!Δεν ξερω βεβαια και ποσα λεφτα μπορεις να διαθεσεις!Πχ εγω ξεφυγα κατα πολυ απο το μεγιστο ποσο χρηματων που ειχα ορισει οτι θα δωσω (250 ευρω) αλλα πιστεψε με,για το GT αξιζε τον κοπο!Θα πρεπει μονο να προσεξεις το μεγεθος του ποδηλατου που θα παρεις να ειναι ακριβως αυτο που πρεπει για το υψος σου (πχ εγω ειμαι 1.82 και πηρα το large που μου ταιριαζει γαντι) και να κοιταξεις αν τα φρενα σου με τις αρχικες ρυθμισεις τους σε καλυπτουν ή αν τα θες πιο μαλακα ή σκληρα,να πιανουν πιο χαμηλα ή πιο ψηλα κοκ!Γιατι εμενα τα δισκοφρενα ηθελαν ρυθμιση,τα εκανα αρκετα πιο σκληρα και να πιανουν πιο ψηλα (γουστα ειναι αυτα,οπως τον βολευει καλυτερα τον καθενα)!Απο εκει που θα παρεις το ποδηλατο να τους πεις να στα ρυθμισουν ετσι ακριβως οπως θες εσυ!Επισης η σελα να ειναι τοσο ψηλα ωστε οταν εχεις το ποδι σου πανω στο πεταλι προς τα κατω να ειναι οσο το δυνατον πιο πολυ σε ευθεια (ενταξει λιγη γωνια ας την κανει το γονατο σου) ωστε να μην αποκτησεις προβλημα με τα γονατα σου και σε πονανε μετα!

 

Είναι σαν να ρωτάς κάποιον οτι αν πάει το Jeep του σε χωματόδρομο αν θα χαλάσει η όχι.... όσο και να το κοπανήσει το συγκεκριμένο ποδήλατο στο βουνό δεν πρόκειται να πάθει τίποτα. Είναι κατασκευασμένο για αυτό το σκοπό.
Ακριβως αυτο,με την προυποθεση να ξερεις τα ορια του καθε ποδηλατου,γιατι πχ ενα ποδηλατο των 100 ευρω δεν ειναι τοσο καταλληλο για βουνο οπως και να το κανουμε!

 

Απλά να πω από προσωπική εμπειρία (έχω ένα Ideal Boomax του 2001) ότι το μηχανικό δισκόφρενο (το boomax έχει μπροστά) είναι σαφώς ανώτερο από το V-brake! Όχι πως το V-brake είναι κακό, κάθε άλλο, η δύναμη του δισκόφρενου όμως είναι μια κλάση πιο πάνω!
Παρολο που πηρα το avalanche με τα μηχανικα δισκοφρενα (και γουσταρω :mrgreen:)θα πρεπει να πω οτι σαφως αυτα ειναι καλυτερα απο τα v-brakes της αλλης εκδοσης του avalanche αλλα τα πολυ καλα v-brakes ειναι καλυτερα απο μηχανικα δισκοφρενα (αν και υπαρχουν και καλα και ασχημα φρενα και για τα 2 ειδη)!Απο την αλλη τα υδραυλικα δισκοφρενα ειναι στην κορυφη και καλυτερα απ'ολα!Βεβαια γενικοτερα τα δισκοφρενα εχουν αλλα πλεονεκτηματα εναντι των v-brakes οπως πχ στη λασπη δεν πιανουν τοσο καλα τα v-brakes και το οτι δεν χαραζεται η ζαντα!

 

ΟΚ, δεν έχεις άδικο, ψιλο-άκυρη η ερώτηση μου, αλλά με αυτά που ακουώ να μου λένε έπρεπε να ρωτήσω για να είμαι 100% σίγουρος. Εδώ μου λένε πως αν πάρω ποδήλατο κάτω από 350 ευρώ δε θα την παλέψει κοκ.

 

Μπορείτε να μου πείτε κανένα μαγαζί που έχει μεγάλη ποικιλία;

 

ευχαριστώ

Kοιταξε να δεις,πιστευω οτι απο 300 ευρω και πανω μπαινεις σε αλλη κατηγορια ποδηλατων και η διαφορα ειναι εμφανης αλλα οχι και τραγικα καλυτερη πχ το δικο μου σε σχεση με το ideal spark!Αυτο δεν σημαινει οτι το spark των 270 ευρω δεν θα την παλεψει,εξαλλου εχει ποιοτικα και επωνυμα πραγματα επανω απλα ισως σε κατι πιο extreme που θα τα καταφερνε το δικο μου το spark ισως να μην τα καταφερνε,οπως επισης το δικο μου να μην την παλευε σε σχεση με ενα ποδηλατο 600 ευρω σε μια κατασταση!Ειναι πολυ σωστη η φραση παντως που λεει "οτι πληρωνεις παιρνεις"!Tωρα αν δεν τρελαινεσαι να πηγαινεις συνεχεια στο βουνο και να κανεις πιο extreme πραγματα δεν αξιζει να χαλασεις τα λεφτα σου,οτι εχεις αναγκη να κανεις το αντιστοιχο ποδηλατο να παρεις και ασε ολους να λενε οτι θελουν!Λες και αυτοι που τα λενε αυτα και κανουν τωρα τους μαγκες δεν αρχησαν απο low-budget ποδηλατο!

 

Παιδιά σκέφτομαι και εγώ ν απάρω ποδήλατο.Είμαι μεταξύ του filed και ideal?

 

Που μπορώ να βρω field?

Κοιτα θα σου προτεινα field μονο αν μπορουσες να δωσεις εως 200 το πολυ ευρω!Αν μπορεις να δωσεις 250 και πανω τοτε κοιταξε κατι σε ideal (πχ το spark στα 270 ευρω περιπου) ή σε gt σαν το δικο μου (330 ευρω με v-brakes και 390 με μηχανικα δισκοφρενα)!Βεβαια υπαρχει και το mongoose που εχω στο πρωτο μου post και σιγουρα θα υπαρχουν και αλλα ποδηλατα που δεν εχω κοιταξει!

 

Για το που μπορεις να βρεις field κοιτα εδω!

 

Ψάχνω ένα ποδήλατο μέχρι 150 ευρώ...έχει κάποιος κάποια καλή πρόταση για αυτά τα χρήματα; Να σημειώσω μόνο ότι το θέλω κυρίως για διαδομές μέσα στην πόλη... Αν υπάρχει στο internet κάποιο κατάστημα ακόμα καλύτερα..

ευχαριστώ

Προκειται να το χρησιμοποιησεις καθολου σε χωμα;Αν οχι παρε ενα bike με λεια λαστιχα αλλιως θα σου προτεινα να κοιταξεις κανα mountain bike της field!

 

Τα imperial τα ποδήλατα λένε τίποτα;
Προσωπικα δεν τα γνωριζω!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέγια και να το χαίρεσαι. Αν τελικά είχες φάει τόσο μεγάλο κόλλημα με τα δισκόφρενα τότε καλά έκανες και πήρες δισκόφρενα. αν και όπως σου έχω πει δεν τα πολυγουσταρω τα μηχανικά.

 

Καλές βόλτες και με προσοχή!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέγια και να το χαίρεσαι. Αν τελικά είχες φάει τόσο μεγάλο κόλλημα με τα δισκόφρενα τότε καλά έκανες και πήρες δισκόφρενα. αν και όπως σου έχω πει δεν τα πολυγουσταρω τα μηχανικά.

 

Καλές βόλτες και με προσοχή!!!

Σ'ευχαριστω πολυ φιλε HexStatic,να'σαι καλα!Tην διαφορα των μηχανικων μου με τα υδραυλικα ενος φιλου μου την εχω δει και ειναι οντως μεγαλη!Αλλα ειδα επισης (πριν παρω τπ ποδηλατο μου) οτι τα v-brakes του ιδιου avalanche ενος αλλου φιλου μου δεν ειναι και τοσο σοι και γι'αυτο προτιμησα εστω τα μηχανικα!Το καλο ειναι πως την βδομαδα που το πηρα εβγαλε το lidl καποια ποδηλατικα αξεσουαρ και τσιμπησα ενα φανταστικο ταχυμετρο που μονο καφε δεν σου φτιαχνει (10 ευρω),μια τρομπα μικρη καλουτσικη με ενδειξη πιεσης και μια μ@λ@κι@ που σηκωνεις για να σταθεροποιηθει στην βαλβιδα (7 ευρω),ενα κρανος που ισως να μην ειναι το καλυτερο αλλα εμαθα οτι για την τιμη του αξιζε (10 ευρω),ενα τσαντακι γεματο με εργαλεια και μπαλωματα για κατω απο τη σελα (7 ευρω) και ενα σετ αλουμινενια πεταλια που εχουν και κλιπ για ειδικα ποδηλατικα παπουτσια που εφαρμοζουν σε αυτο (10 ευρω)!Η αληθεια ειναι οτι εντυπωση μου εκανε το ταχυμετρο,το οποιο μεχρι στιγμης δεν μου εχει παρουσιασει κανενα προβλημα!Εχει λειτουργιες που ουτε και ενα cat eye των 120 ευρω δεν εχει!Ισως βεβαια δεν εχει την αξιοπιστια των cat eye αλλα θα δειξει!Οποιος προλαβε και πηρε παντως ενα τετοιο ειναι τυχερος!Το γουσταρα τοσο πολυ που μετα το μετανιωσα που δεν πηρα και 2ο (για το μελλοντικο μου ποδηλατο,χαχαχαχα)!Αυτα :mrgreen:
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E μην το κανεις το ποδήλατο σαν γύφτικο datsun. Τα μονα που χρειάζεσαι είναι μια σαμπρέλα που συνήθως την πιάνουνε με ένα μικρό ιμάντα πίσω,κάτω από την σέλα, 1,2 αλέν κλειδιά και μια μικρή τρόμπα που εγώ προσωπικά την πιάνω με λουράκι στη θήκη για το παγούρι. Όλα τα αλλα είναι άχρηστα.

 

Σκέψου ότι έδωσες τόσα λεφτά και πήρες ένα ελαφρύ ποδήλατο.Αν αρχίσεις και το φορτώνεις με τέτοια πράγματα πάει την πάτησες.ʼσε που τα μισά θα σου φύγουνε σε μια καλή κατάβαση.

 

Για κράνος πάρε ένα καλο κράνος γιατί θα βάλεις το κεφάλι σου εκεί μέσα.Συστήνω κάτι σε Giro.Είναι ακριβά αλλα είναι τα καλύτερα.

Εγώ έχω το Xen τις Giro. Μου κόστισε 85 λίρες μου φαίνεται αλλα τα αξίζει τα λεφτά του.

 

Επίσης μου φαίνεται ότι τα συγκεκριμένα έχουνε εφόρου ζωής εγγύηση, δηλαδή αν πέσεις και το σπάσεις σου δίνουνε άλλο , κάτι τέτοιο... δεν είμαι σίγουρος όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κράνος πάρε ένα καλο κράνος γιατί θα βάλεις το κεφάλι σου εκεί μέσα.Συστήνω κάτι σε Giro.Είναι ακριβά αλλα είναι τα καλύτερα.

Εγώ έχω το Xen τις Giro. Μου κόστισε 85 λίρες μου φαίνεται αλλα τα αξίζει τα λεφτά του.

 

Επίσης μου φαίνεται ότι τα συγκεκριμένα έχουνε εφόρου ζωής εγγύηση, δηλαδή αν πέσεις και το σπάσεις σου δίνουνε άλλο , κάτι τέτοιο... δεν είμαι σίγουρος όμως.

 

Οχι ρε 'συ. Κανενα κρανος δεν μπορει να εχει διαρκεια αντοχης εφ΄ορου ζωης. Τα αφρωδη υλικα που εχουν με την παροδο των ετων θα εχουν "ψηθει" και εχουν χασει τις ιδιοτητες τους να απορροφουν ομαλα τις αποτομες επιταχυνσεις απο ενα χτυπημα.

Ετσι μετα απο μια πενταετια ειναι πλεον λιγοτερο ελαστικα και περισσοτερο ευθραστα, αρα πρακτικα αχρηστα και επικινδυνα για το κεφαλι σας.

 

Για μαρκα και 'γω Giro εχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήτσικας από την μια έχεις δίκιο αλλα από την άλλη εξαρτάται και τι συντήρηση κανεις στο κράνος σου. Aμα το έχεις παρατημένο κάτω από τον ήλιο η μέσα στη ζεστη είναι λογικό να τα φτύσει.

 

Για την εγγύηση δεν ειμαι σίγουρος απλά κάτι έλεγε στο manual και του είχα ρίξει μια γρηγορη ματια και κάτι τέτοιο κατάλαβα.Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει.Προτιμώ να μην σκάσω ποτε ξανά με το κεφάλι και να σπάσω το κράνος μου για να πάρω νέο.

 

Πάντως και ένα παλιό Giro που έχω άμα εξαιρέσεις ότι τα σφουγγαράκια του από μέσα τα έφτυσαν ( τα οποια αλλάζουνε με καινούργια ) κατά τα αλλα βρίσκεται σε πολλή καλή κατάσταση παρόλο που το έχω καμια 10aria χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ο,τι συντηρηση και να του κάνεις, παλι οταν βγαινεις για ποδηλατο και το φορας πανω στο κεφαλι σου, ο ηλιος και η ζεστη το ψηνει ουτως ή άλλως (και το κρανος και κεφαλι σου). Και στο κελαρι με τα κρασια να το εχεις με σταθερη θερμοκρασια χειμωνα-καλοκαιρι στους 17°C, παλι θα το βγαλεις και θα το φορεσεις. Το ψησιμο του δηλαδη ειναι δυστυχως αναποφευκτο, οσο καλες προθεσεις και αν εχεις να το προσεξεις.

 

Ισχυει εδω ακριβως το ιδιο οπως και για τα λαστιχα που μπορει εμφανισιακα να φαινονται τελεια, ομως μετα απο μια τετραετια το πολυ εχουν ξεραθει και δεν εχουν καθολου καλη προσφυση.

 

Το θεμα ειναι ολοι να χωνεψουν καλως ή κακως οτι τα παντα ειναι αναλωσιμα και τιποτα δεν θα το εχουν αιωνια. Κρανη, λαστιχα, ζαντες, αλυσιδες, ντιζες, αναρτησεις, φρενα, ολα εχουν ημερομηνια ληξης, άλλα νωριτερα και άλλα αργοτερα.

 

Υπο προϋποθεσεις ακομα και ο σκελετος (!) ειναι αναλωσιμος, χιχιχι...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε.. δεν διαφωνούμε. απλώς η εγγύηση αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται στο θέμα ότι αν το σπάσεις θα σου δώσουνε άλλο..αυτό.. τώρα πως και τι δεν ξέρω, αν δε ενδιαφέρει θα κάτσω να την ψάξω περισσότερο.

 

Ακριβώς το ίδιο πράγμα έχουνε τα cannondale τα ποδήλατα..εφόρου ζωής εγγύηση αν σπάσει ο σκελετός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E μην το κανεις το ποδήλατο σαν γύφτικο datsun. Τα μονα που χρειάζεσαι είναι μια σαμπρέλα που συνήθως την πιάνουνε με ένα μικρό ιμάντα πίσω,κάτω από την σέλα, 1,2 αλέν κλειδιά και μια μικρή τρόμπα που εγώ προσωπικά την πιάνω με λουράκι στη θήκη για το παγούρι. Όλα τα αλλα είναι άχρηστα.

 

Σκέψου ότι έδωσες τόσα λεφτά και πήρες ένα ελαφρύ ποδήλατο.Αν αρχίσεις και το φορτώνεις με τέτοια πράγματα πάει την πάτησες.ʼσε που τα μισά θα σου φύγουνε σε μια καλή κατάβαση.

 

Για κράνος πάρε ένα καλο κράνος γιατί θα βάλεις το κεφάλι σου εκεί μέσα.Συστήνω κάτι σε Giro.Είναι ακριβά αλλα είναι τα καλύτερα.

Εγώ έχω το Xen τις Giro. Μου κόστισε 85 λίρες μου φαίνεται αλλα τα αξίζει τα λεφτά του.

 

Επίσης μου φαίνεται ότι τα συγκεκριμένα έχουνε εφόρου ζωής εγγύηση, δηλαδή αν πέσεις και το σπάσεις σου δίνουνε άλλο , κάτι τέτοιο... δεν είμαι σίγουρος όμως.

Καθολου γυφτικο δεν εγινε το ποδηλατο κι εξαλλου τα ιδια πραγματα εχουμε επανω μονο που εγω εχω το ταχυμετρο (σιγα το βαρος κιολας) και το τσαντακι κατω απο την σελα στο οποιο εχω καποια εργαλειακια και 1 σαμπρελα (και το οποιο βγαινει οποιαδηποτε στιγμη πανευκολα)!Παντως μην φανταστεις οτι το avalanche ειναι το super ελαφρυ ποδηλατο και οτι το βαρυνα τρομερα!Eνταξει ελαφρυ ειναι αλλα δεν θεωρειται και πουπουλο :P

 

Παντως κι εγω δεν νομιζω να δινουν εφ'ορου ζωης εγγυηση για κανενα κρανος!Δινουν εγγυηση σε ενα προιον οταν αυτο εχει περισσοτερες πιθανοτητες να αντεξει!Αν πεσεις με το κεφαλι και σπασει το κρανος μετα θα θελει πεταμα!Βεβαια θα σου εχει σωσει τη ζωη...

 

Tωρα οσον αφορα τα αυτο που ειπες για τα cannondale ποδηλατα νομιζω οτι ισχυει στις περισσοτερες καλες μαρκες οπως το δικο μου,δηλαδη εφ'ορου ζωης εγγυηση αν σπασει ο σκελετος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...