Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κι άλλη μια ερώτηση, χάνεις αναγκαστικά τη ρεζέρβα ε;

 

 

Ναι ....Αν εχεις χωρο στο πορτ μπαγαζ όπως εγω με το crv την βαζεις εκει .Αλοιως παλι είναι θεμα χωρου...Και στα ΤΤ τα παιδια μου την εχουν μεσα στο πορτ μπαγαζ που είναι αδειο.

 

Πρόβλημα εχουν καποια αυτοκίνητα που δεν εχουν ρεζερβα οποτε εκει μπαινει άλλη δεξαμενή στο πισω μερος του πορτ μπαγαζ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εμεις βαλαμε σε 1600cc station wagon(2005 μοντελο) με 330.000km φορτωμενο υγραεριο και εδω και κατι μηνες δουλευει ρολοι . lovato κιτ στα 550 ευρω + 80 ευρω κτεο τελικη τιμη.  Με 67 λιτρα μπουκαλα-ρεζερβα(που θελει ρυθμισμα βεβαια) .

 

Καιει 5 ευρω / 100km με υγραεριο απο βουλγαρια(0,49€ /λιτρο)

Επεξ/σία από futureshock
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω ρωτησει διαφορους και σκεφτομαι να βαλω με 700 ευρω σε εναν που εχει lovato και stag.

Αυτος μ λεει η stag ειναι καλυτερη κ στο δικο μ stag εχω, εγω ομως δεν την εχω ξανα αακουσει ενω την lovato τηνεχω ακουσει πολλες φορες.

Εσεις ποια απο τις δυο θα διαλεγατε;

Επισης στα βενζιναδικα τι παιζει;

Μπορουν να σε κλεψουν καπως;

Παιζει ρολο η πιεση π εχει το βενζιναδικο στο ποσαα λιτρα θα βαλεις;

Δεν εχω ιδεα κ εχω ακουσει διαφορα γιαυτο ρωταω θα πρεπει να προσεχω κατι;

Ευχαριστώ πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 700 είναι με το ΦΠΑ και το ΚΤΕΟ που κανει νομιζω 80 ευρω ?

 

Αν είναι όλα μαζι καλη είναι η τιμη αν και δεν ξερω τα δυο αυτά kit . Αν είναι χωρις αυτά είναι πολλα.

 

Σημασια μεγαλη εχει να είναι καλος στην τοποθετηση αυτος που θα βαλει το συστημα

 

Αυτό θα το ψαξεια από συστασεις φιλων ή διαβαζοντας στο http://www.autogasforum.gr/

 

Με τα βενζινάδικα πανω κατω ότι παιζει και με την βενζινη .

 

Θα βρεις καποιο που θα δεις ότι σου βγαζει τα πιο πολλα χλμ και θα βαζεις σε αυτόν σε σχεση βεβαια και με την τιμη που το εχει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το πω όσο πιο απλά και μπακάλικα μπορώ.

Εάν η αντλία "πετάει" γρήγορα το υγράεριο (έχει μεγάλη πίεση), τότε θα σου πάρει λιγότερο από μια αντλία που το "πετάει" πολύ πιο αργά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω η τιμη ειναι με φπα και χαρτι ετοιμο για κτεο αλλα θα πρεπει να πληρωσω και 80 ευρω στο κτεο μετα.

Πως μπορεις να καταλαβεις αν πεταει γρηγορα το υγραεριο φαινεται;

Επισης μπορεις να πας να βαλεις δεκα ευρω υγραεριο ή μονο φουλαρισματα;

Ευχαριστώ και συγνωμη για τις ισως χαζες ερωτησεις αλλα δεν εχω ιδεα κ δν εχω κ καποιον γνωστο π να εχει βαλει να ρωτησω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Ως νιατο στον τομέα της αεριοκίνησης σας παραθέτω τα παρακάτω. Είμαι κάτοχος ενός Peugeot 206 αυτόματου μοντ.2003. Το αυτοκίνητο θα κάνει καθημερινά 250+χλμ. Άρα το αέριο μονόδρομος. Μένω Θεςςαλονικη και εχω απευθυνθεί ήδη στον επίσημο εισαγωγέα και εγκατάσταση lovato και omvl http://autostratagas.gr.Προτεινει omvl ως καλύτερο απο το. Lovato (και 100€) ακριβότερο με τιμή 1200 περίπου με λαδερά για το σύστημα που συνδέεται με τον μαμά εγκέφαλο και 800€ το απλό με περασμένα ΚΤΕΟ και ο χαρτί στο χέρι Οι ερωτήσεις μου

1.Ειναι το omvl τόσο καλό. Και γιατι τότε δεν το βρίσκω σε πολλα forum να προτείνεται ?

2.Μηπως να προτιμήσω την καλή έκδοση του lovato

3.Σε πολλα forum όλοι λένε για το brc plug and drive και μάλιστα κάποιοι το έβαλαν σε ίδιο αμάξι. Ειναι τόσο αξιόπιστο ή πολυδιαφημισμένο.

4. Αν brc ποιος ο καλύτερος εγκατάστασης την Θεσσαλονικη. Μου είπαν για κάποια μονάδα Στάθης στον Λαγκάδα που βάζει brc.

5. Λέω σε οτι και να βάλω να προτιμήσω την έκδοση που συνδέεται στον εγκέφαλο του εαυτό κινητού καθώς μου είπαν όλοι οτι γενικά εχει καλύτερη συμπεριφορά.

6. Με ενημέρωσε ο κύριος που επισκέφτηκα για το πρόβλημα του. Δείκτη βενζίνης σε γαλλικά και το αν δεν γίνει τεστ μόνο του με βγάλσιιμο μπαταρία στα 2000χλμ πρεπει να βάλω το κιτ (φλοτερ) στο τεπόζιτο βενζίνης 70€.

 

Βοηθήστε αν μπορείτε άμεσα για τα παραπάνω καθώς επείγονται για την εγκατάσταση. Σας ευχαριστώ και sorry για το πρήξιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ριξε μια ματια για το συγσκεριμενο αυτοκινητο στο http://www.autogasforum.gr/

 

 

http://www.autogasforum.gr/viewforum.php?f=92

 

 

250 χλμ και ακομα εισαι με βενζινη ???Ληστεια στην τσεπη σου !!!!

 

 Ελπιζω να μην εχεις το 206cc ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Χαιρετε και απο μενα!!!

 

Εχω ford focus 2005, 1.400cc με 75 αλογα, η μικτη καταναλωση οπως την εχω υπολογισει ειναι περιπου 7.3λτ/100χλμ( τιμη βενζινης 1.40ευρο/λτρ)

Σκεφτομαι να βαλω αεριο αλλα δεν γνωριζω και πολλα γι αυτο..

Αξιζει να το κανω; 

1>Διαβασα οτι υπαρχουν τα κιτ 5ης γενιας που ειναι πιο αξιοπιστα αλλα ειδα οτι βγηκαν στην αγορα το 2010! Υπαρχει κατι νεοτερο;;

 

2>Μπορειτε να μου προτεινετε καποια μαρκα κιτ  που να ειναι αξοπιστη και δοκιμασμενη και περιπου ποσο κοστιζει η μετατροπη;;

 

3>Επισης ακουσα οτι υπαρχει μια black list με μοντελα αυτοκινητου και μαρκες που βγαζουν προβληματα στις βαλβιδες! Ισχυει;

 

4>Ειναι καλυτερο να καιει και λιγο βενζινη  ή δεν υπαρχει προβλημα;; Τι παιζει με τις βαλβιδες;;

 

5>Με 7.3λτ αεριου ποσα χλμ θα μου βγαζει σε σχεση με απλη αμολυβδη;;

 

Οποιος μπορει ας μου απαντησει για να μην παω στον μετατροπεα με δει ασχετο και μου πουλησει παραμυθι!!

 

Θα το εκτιμησω ιδιαιτερα αν καποιος μπορει να με βοηθησει!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  1. Δεν το γνωρίζω

Ιταλικό. Σε 2 αυτοκίνητα έχω BRC

Δεν το γνωρίζω. Έχω ακούσει ότι σε διάφορα turbo δεν παίρνει και θα έχει πρόβλημα

Το δικό μου πετάει λίγο βενζίνη για να λιπαίνει τις βαλβίδες

Το ίδιο ή λίγο λιγότερο μιας και συνήθως έχουμε μια αύξηση στην κατανάλωση το ΠΟΛΥ έως 10%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα σε όλους. Θα σας πω την κακή εμπειρία μου με το υγραέριο ελπίζοντας να βοηθήσω όσους μπορώ να πάρουν τη σωστή απόφαση. Έχω ένα mercedes  w203 C200 K με τα 163 άλογα, 1800 κυβικά μοντέλο 2002. Το σύστημα που διάλεξα ήταν το ολλανδικό prins silverline μετά από ανάγνωση αναρτήσεων σε εξειδικευμένο ελληνικό forum για την υγραεριοκίνηση. Μόνο δυο τοποθετούν αυτή τη μάρκα στην Αθήνα. Ο ένας είναι στα νότια προάστια και ο άλλος είναι μια επιχείρηση που έχει ρίξει πολύ χρήμα σε διαφημίσεις στην TV (δεν λέμε ονόματα για να μην λένε ότι προσπαθούμε να δυσφημίσουμε). Διάλεξα τον πρώτο, στα νότια προάστια. Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα και να πληρώσω υπήρχε ευγένεια και διάθεση συνεργασίας από τον εγκαταστάτη που το τοποθέτησε. Περίπου έναν μήνα μετά την τοποθέτηση και ενώ μέχρι τότε το σύστημα δούλευε κανονικά, κάηκε η αντλία της βενζίνης. 300 ευρώ λογαριασμός. Ο μηχανικός μου μού είπε ότι μεγάλο ρόλο στο να παραδώσει πνεύμα η αντλία  έπαιξε το γεγονός ότι τοποθετήθηκε σύστημα υγραερίου καθώς η αντλία καταπονείται. Μετά από αυτό άρχισε να ανάβει λαμπάκι μηχανής με ένδειξη φτωχού μείγματος. Άρχισα να επισκέπτομαι τον εγκαταστάτη, αφού μου είχε πει ότι σε περίπτωση που υπάρχει λαμπάκι μηχανής να πηγαίνω σε αυτόν χωρίς ραντεβού. Άρχισα να διακρίνω στον έναν από τους δυο συναιτέρους  (είναι δυο συναίτεροι στο κατάστημα) μια λανθάνουσα μαγκιά, υπεροψία, και δυσφορία κατά τη δεύτερη ή τρίτη επίσκεψή μου. Δεν έδωσα σημασία. Το μεγάλο πρόβλημα ξεκίνησε πριν από δυο μήνες όταν το αυτοκίνητο άρχισε σε στάση να ρετάρει καθώς δυο κύλινδροι έβγαιναν εκτός λειτουργίας. Άρχισαν πάλι οι επισκέψεις στον εγκαταστάτη. Αν και η εγκατάσταση ήταν ακόμη στην εγγύηση άρχισε να μου παίρνει 30άρια και 50αρια. Τη μια έβαλε ένα καθαριστικό μπέκ της prins. Την άλλη άλλαξε τα φίλτρα. Η λανθάνουσα μαγκιά έγινε προκλητική αγένεια με ύφος και φωνές του στύλ "όποιος δεν έχει ραντεβού να σηκωθεί να φύγει τώρα!". Και πάλι δεν έδωσα συνέχεια γιατί είχα καταλάβει ότι έχω μπλέξει. Πήρε το αυτοκίνητο και χωρίς να μου πει που πηγαίνει, επέστρεψε μετά από μια ώρα (επιεικώς απαράδεκτο καθώς θα έπρεπε να με ενημερώσει και να πάω μαζί του) και μου είπε μετά από έλεγχο από δικό του μηχανικό ότι το αυτοκίνητο είχε κάψει δυο βαλβίδες εξαγωγής και έχανε τη συμπίεση επειδή είχε  πρόβλημα το αυτοκίνητο και ότι δεν έφταιγε το υγραέριο. Στην δικαιολογημένη στενάχωρια μου, του είπα ότι αν ήξερα ότι θα έμλεκα σε περιπέτειες -καθώς με είχε διαβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο δεν θα είχε προβλήματα-  του είπα με ευγένεια ότι θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά για τη ζημιά που έγινε στο οχημά μου. Η απάντηση; Με ύφος υποκόσμου: "Κάνε και κολοτούμπες"!!! Αποχώρησα χωρίς να δημιουργήσω άλλα προβλήματα. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε σε δικό μου μηχανικό ο οποίος μου είπε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πράγματι μια ευπάθεια στο καπάκι αλλά είναι πολύ πιθανό να έχει προκαλέσει τη βλάβη το υγραέριο. Το όχημα είχε κάνει 142.000 χιλιόμετρα (τα 30.000 με το υγραέριο) και συνήθως το πρόβλημα χωρίς το υγραέριο αν παρουσιαζόταν, παρουσιαζόταν, όπως μου είπε ο μηχανισκός μου, στις 70.000 έως 80.000. Η περιπέτεια συνεχίζεται. Έναν μήνα μετά την επισκευή που κόστισε πάνω από 1.000 ευρώ άρχισε το σύστημα του υγραερίου να κλείνει και να με πετά ξαφνικά σε βενζίνη. Όπως καταλαβαίνετε δεν πήγα πάλι στον εγκαταστάτη λόγω της προηγούμενης συμπεριφοράς του. Και πλέον εξετάζω το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά αλλά και βρίσκομαι σε αναζήτηση λύσης για το σύστημα (αν θα πρέπει δηλαδή να το ξηλώσω ή να συνεχίσω να ξοδεύω).

 

Μερικά διδάγματα από έναν παθόντα:

 

-Αποφύγετε συμβουλές από ελληνικά εξειδικευμένα φορουμ υγραεριοκίνησης, τα οποία αναφέρονται και στο συγκεκριμενο topic. Αυτό το οποίο εγώ εμπιστεύθηκα προέκυψε απολύτως ελεγχόμενο από τον εγκαταστάτη. Θα σας πω μόνο ένα παράδειγμα. Πριν από μήνες μπήκε κάποιος και έγραψε μια αρνητική κριτική για τον δικό μου εγκαταστάτη. Η κριτική του βγήκε μόνο για λίγα λεπτά "στον αέρα" και μετά μυστηριωδώς εξαφανίστηκε. Μάλιστα αν δείτε στο φορουμ τις κριτικές για το συγκεκριμένο εγκαταστάση είναι όλες θετικές. Ειναι δυνατόν;

 

-Υπάρχουν συγκεκριμένα προφίλ μελών σε διάφορα φόρουμ (και στο insomnia, και στα εξειδικευμένα φορουμ για τις μάρκες αυτοκινήτων, όπως mercedes, BMW, Audi, και γενικά σε ολα) που συστηματικά και ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ γράφουν καλά λόγια για συγκεκριμένους εγκαταστάτες και συστήματα υγρεριοκίνησης, όπως για το δικό μου το ολλανδικό σύστημα και τον δικό μου εγκαταστάτη. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και επιφύλαξη. Νομίζω ότι το σύστημα (επειδή συμβουλεύτηκα και ξένα φόρουμ) είναι αξιόπιστο. Αλλά υπάρχει θέμα με τον εγκαταστάτη.

 

-Αναζητήστε συμβουλές από ξένα φόρουμ υγρεριοκίνησης (π.χ. γερμανικά) διότι μου φαντάζουν πιο αξιόπιστα.

 

Αυτά από έναν παθόντα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα φίλε μου που σου έτυχε αυτό.

 

Όπως έχουμε πει πολλές φορές στο συγκεκριμένο νήμα το Α και το Ω είναι ο μάστορας που θα σου βάλει το κιτ παρά το ίδιο το κιτ.

 

Εάν μπορείς να κινθείς νομικά, να το κάνεις. Ίσως να πας το αυτοκίνητο σε κάποιον άλλον μηχανικό για υγράεριο, για να το δει και να μπορέσει να σου πει τι γίνεται με το αυτοκίνητό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Θα σας πω την κακή εμπειρία μου με το υγραέριο ελπίζοντας να βοηθήσω όσους μπορώ να πάρουν τη σωστή απόφαση. Έχω ένα mercedes  w203 C200 K με τα 163 άλογα, 1800 κυβικά μοντέλο 2002. Το σύστημα που διάλεξα ήταν το ολλανδικό prins silverline μετά από ανάγνωση αναρτήσεων σε εξειδικευμένο ελληνικό forum για την υγραεριοκίνηση. Μόνο δυο τοποθετούν αυτή τη μάρκα στην Αθήνα. Ο ένας είναι στα νότια προάστια και ο άλλος είναι μια επιχείρηση που έχει ρίξει πολύ χρήμα σε διαφημίσεις στην TV (δεν λέμε ονόματα για να μην λένε ότι προσπαθούμε να δυσφημίσουμε). Διάλεξα τον πρώτο, στα νότια προάστια. Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα και να πληρώσω υπήρχε ευγένεια και διάθεση συνεργασίας από τον εγκαταστάτη που το τοποθέτησε. Περίπου έναν μήνα μετά την τοποθέτηση και ενώ μέχρι τότε το σύστημα δούλευε κανονικά, κάηκε η αντλία της βενζίνης. 300 ευρώ λογαριασμός. Ο μηχανικός μου μού είπε ότι μεγάλο ρόλο στο να παραδώσει πνεύμα η αντλία  έπαιξε το γεγονός ότι τοποθετήθηκε σύστημα υγραερίου καθώς η αντλία καταπονείται. Μετά από αυτό άρχισε να ανάβει λαμπάκι μηχανής με ένδειξη φτωχού μείγματος. Άρχισα να επισκέπτομαι τον εγκαταστάτη, αφού μου είχε πει ότι σε περίπτωση που υπάρχει λαμπάκι μηχανής να πηγαίνω σε αυτόν χωρίς ραντεβού. Άρχισα να διακρίνω στον έναν από τους δυο συναιτέρους  (είναι δυο συναίτεροι στο κατάστημα) μια λανθάνουσα μαγκιά, υπεροψία, και δυσφορία κατά τη δεύτερη ή τρίτη επίσκεψή μου. Δεν έδωσα σημασία. Το μεγάλο πρόβλημα ξεκίνησε πριν από δυο μήνες όταν το αυτοκίνητο άρχισε σε στάση να ρετάρει καθώς δυο κύλινδροι έβγαιναν εκτός λειτουργίας. Άρχισαν πάλι οι επισκέψεις στον εγκαταστάτη. Αν και η εγκατάσταση ήταν ακόμη στην εγγύηση άρχισε να μου παίρνει 30άρια και 50αρια. Τη μια έβαλε ένα καθαριστικό μπέκ της prins. Την άλλη άλλαξε τα φίλτρα. Η λανθάνουσα μαγκιά έγινε προκλητική αγένεια με ύφος και φωνές του στύλ "όποιος δεν έχει ραντεβού να σηκωθεί να φύγει τώρα!". Και πάλι δεν έδωσα συνέχεια γιατί είχα καταλάβει ότι έχω μπλέξει. Πήρε το αυτοκίνητο και χωρίς να μου πει που πηγαίνει, επέστρεψε μετά από μια ώρα (επιεικώς απαράδεκτο καθώς θα έπρεπε να με ενημερώσει και να πάω μαζί του) και μου είπε μετά από έλεγχο από δικό του μηχανικό ότι το αυτοκίνητο είχε κάψει δυο βαλβίδες εξαγωγής και έχανε τη συμπίεση επειδή είχε  πρόβλημα το αυτοκίνητο και ότι δεν έφταιγε το υγραέριο. Στην δικαιολογημένη στενάχωρια μου, του είπα ότι αν ήξερα ότι θα έμλεκα σε περιπέτειες -καθώς με είχε διαβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο δεν θα είχε προβλήματα-  του είπα με ευγένεια ότι θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά για τη ζημιά που έγινε στο οχημά μου. Η απάντηση; Με ύφος υποκόσμου: "Κάνε και κολοτούμπες"!!! Αποχώρησα χωρίς να δημιουργήσω άλλα προβλήματα. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε σε δικό μου μηχανικό ο οποίος μου είπε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πράγματι μια ευπάθεια στο καπάκι αλλά είναι πολύ πιθανό να έχει προκαλέσει τη βλάβη το υγραέριο. Το όχημα είχε κάνει 142.000 χιλιόμετρα (τα 30.000 με το υγραέριο) και συνήθως το πρόβλημα χωρίς το υγραέριο αν παρουσιαζόταν, παρουσιαζόταν, όπως μου είπε ο μηχανισκός μου, στις 70.000 έως 80.000. Η περιπέτεια συνεχίζεται. Έναν μήνα μετά την επισκευή που κόστισε πάνω από 1.000 ευρώ άρχισε το σύστημα του υγραερίου να κλείνει και να με πετά ξαφνικά σε βενζίνη. Όπως καταλαβαίνετε δεν πήγα πάλι στον εγκαταστάτη λόγω της προηγούμενης συμπεριφοράς του. Και πλέον εξετάζω το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά αλλά και βρίσκομαι σε αναζήτηση λύσης για το σύστημα (αν θα πρέπει δηλαδή να το ξηλώσω ή να συνεχίσω να ξοδεύω).

 

Μερικά διδάγματα από έναν παθόντα:

 

-Αποφύγετε συμβουλές από ελληνικά εξειδικευμένα φορουμ υγραεριοκίνησης, τα οποία αναφέρονται και στο συγκεκριμενο topic. Αυτό το οποίο εγώ εμπιστεύθηκα προέκυψε απολύτως ελεγχόμενο από τον εγκαταστάτη. Θα σας πω μόνο ένα παράδειγμα. Πριν από μήνες μπήκε κάποιος και έγραψε μια αρνητική κριτική για τον δικό μου εγκαταστάτη. Η κριτική του βγήκε μόνο για λίγα λεπτά "στον αέρα" και μετά μυστηριωδώς εξαφανίστηκε. Μάλιστα αν δείτε στο φορουμ τις κριτικές για το συγκεκριμένο εγκαταστάση είναι όλες θετικές. Ειναι δυνατόν;

 

-Υπάρχουν συγκεκριμένα προφίλ μελών σε διάφορα φόρουμ (και στο insomnia, και στα εξειδικευμένα φορουμ για τις μάρκες αυτοκινήτων, όπως mercedes, BMW, Audi, και γενικά σε ολα) που συστηματικά και ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ γράφουν καλά λόγια για συγκεκριμένους εγκαταστάτες και συστήματα υγρεριοκίνησης, όπως για το δικό μου το ολλανδικό σύστημα και τον δικό μου εγκαταστάτη. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και επιφύλαξη. Νομίζω ότι το σύστημα (επειδή συμβουλεύτηκα και ξένα φόρουμ) είναι αξιόπιστο. Αλλά υπάρχει θέμα με τον εγκαταστάτη.

 

-Αναζητήστε συμβουλές από ξένα φόρουμ υγρεριοκίνησης (π.χ. γερμανικά) διότι μου φαντάζουν πιο αξιόπιστα.

 

Αυτά από έναν παθόντα

 

 

Εχεις pm για να μην λεμε ονοματα εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...