Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

οταν περιμενουμε κατι απο UK να εμπιστευτουμε το estimated delivery ?

 

Estimated delivery Jan 29, 2015 - Feb 04, 2015

Εγω προσωπικα δεν κοιταω ποτε τις ημερομηνιες.Με τον ΕΛΤΑ της Ελλαδος δεν βγαζεις ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω κατι για το θεμα μου..

αν δεν πανε τα αλκοολια στο αμερικα (το πιθανοτερο) πως θα παρω πίσω τα fees απο το εβαυ?

διάβασα οτι μετα απο cancel k άνοιγμα case- refund παίρνεις τα fees

AΛΛΑ

cancel δεν μπορώ να κανω..αφου πληρωθηκα.να ανοίξει case  δεν με συμφέρει γιατι μπορει  κ να με κλείσουν αν δουν οτι πούλησα αλκοολ.

Αν κανω full refund, ύστερα απο συνεννόηση με τον αγοραστή , θα πάρω πισω τα fees?

ξερει κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δικιο εχεις..

αλλα σκεφτομαι καποια στιγμη να στειλω μνμ να ρωτήσω

γιατι αν περιμενω κίνησή του μπορει να ανοιξει κεισ χωρις να με ενοχλήσει πρωτα..

15/1  το εστειλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα παραγγείλει ένα πληκτρολόγιο γύρω στις 20 Νοεμβρίου απο ebay.Λόγω μεγάλης καθυστέρησης υπέθεσα οτι είχε χαθεί οπότε ζήτησα και πήρα refund απο τον πωλητή μέσω resolution center του ebay.Σήμερα ήρθε τελικά το πληκτρολόγιο και το παρέλαβα απο το ταχυδρομείο.

 

Ξέρει κανείς πως επιστρέφω τα χρήματα στον πωλητή?Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διαδικασία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλας μαζι του, σε στελνει την διαταγη πληρωμεις και τον πληρωνεις

ή απλα κανεις "νεα" αγορα εφοσον εχεις ηδη μιλησει μαζι του, για να μη στο ξαναστειλει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στειλε μνμ, θα σου δωσει το μεηλ για το λογαρισμο του στο paypal και μετα στειλε του και το id transaction για να σιγουρευτει οτι του τα βαλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω την εμπερία μου, για να μου πείτε την άποψη σας...

 

Ενα Χ αντικείμενο στο ebay βγαίνει δημοπρασία. Αναγράφει πως ο πωλητής δεν στέλνει Ελλάδα.

Του στέλνω μήνυμα, λέει πως στέλνει. Τον ρωτώ για τα μεταφορικά, μου απαντά μια μερα μετά 15ε. (μου φαίνεται παράξενο, μιας και μου φανηκαν καμποσα απο γερμανία για ένα κουτάκι, τεσπα).

Χτυπάω τη δημοπρασία, τη κερδίζω.

Προσθέτει στη τιμή δημοπρασίας τα μεταφορικά ο πωλητής, τα πληρώνω, το στέλνει.

 

Μιας και το δέμα αργεί περιέργως να φτάσει, του στέλνω πμ, δεν απαντά. Περνάνε κανα 2 μερες, κι ανοίγω ενα case οπου ζητώ refund επειδή δεν εχει έρθει.

Την επόμενη ημερα μου στέλνει πμ, πως εχασε την αποδειξη, μπλα μπλα μπλα.

Την επόμενη ημέρα το δέμα έρχεται όλα καλά. Παρατηρώ όμως, πως αναγράφει επάνω μεταφορικά 5.30ε.

Στο case λοιπόν που είχα ανοιχτό και μιλάω με μηνύματα με τον πωλητή, αναφέρω πως τον ευχαριστώ, το δέμα ήρθε και ας αργησε, το αντικείμενο είναι εντάξει, αλλά θέλω τα εξτρα μεταφορικά που πλήρωσα.

Δεν απαντά, μια δυο μέρες.

Στέλνω πμ στο ebay., Ασχολείται κάποιος με τη περίπτωση μου, διαβάζει τη στιχομυθία μεταξύ μου και του πωλητή, και μου λεει πως εχω δικιο, πως όντως με υπερχρέωσε, πως χάρηκε που παρέλαβα κι ας αργησε κτλ και μου λεει να μην κλείσει το case (το οποιο case υπενθυμίζω, πως το χα ανοιξει ζητώντας refund επειδή δεν παρέλαβα, αλλα ο τίτλος δεν αλλάζει).

Τη τελευταία ημερα του case, ξαναστέλνω μήνυμα στο ebay. Απαντάει άλλος (ενώ έχω κανει κοπυ πειστ τα υπολοιπα μειλ-στιχομυθία με τον Ψ υπαλληλο που απαντησε πριν).

Αυτός ο άλλος λοιπόν, αναφέρει μόνον κάτι για τα μεταφορικά, αλλά καταλαβαίνω, πως μιλάει για φουλ refund επειδή ΔΕΝ εχω παραλάβει, ενώ εγώ παρέλαβα. Επίσης μου λεει πως έχει στείλει μήνυμα και στον πωλητή.

Εν τέλει, την ημερα που κλείνει το case, βγαίνει απόφαση υπερ μου και μου πιστώνουν όλα τα χρήματα (και της αγοράς).

 

Και ερωτώ: απ'τη στιγμή που είναι γραμμένο παντού πως ΠΑΡΕΛΑΒΑ και θέλω refund 9παρά ευρώ, είναι λάθος του ebay που μου πιστωσαν ολο το ποσό;

Μήπως με αυτό τιμώρησαν τον πωλητή, επειδή δεν επικοινώνησε; τουλάχιστο μαζί μου.

Μήπως ο 2ος που ασχολήθηκε με μένα δε κατάλαβε τι έγινε; (επαναλαμβάνω είναι γραμμένα στο case, δηλ μπορεί το ebay να τα διαβάσει, το έκανε ο 1ος που ασχολήθηκε και επιβεβαίωσε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα το εβαυ ειναι τυφλά με το μέρος του αγοραστή (απο την εμπειρία μου)

κ δεν πολυ διαβασε ο δευτερος τι εγινε κ σ έδωσαν τα λεφτα.

αν τα λεφτά βγήκαν απο την τσέπη του εβαυ,σιγα μην τα δωσεις.

αν βγήκαν απο την τσεπη του πωλητή ειναι στην κρίση κ στο χαρακτηρα σου αν τα επιστρέψεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OK thanx.Απλά φοβάμαι μήπως ισχυριστεί οτι δεν τον πλήρωσα.Τέσπα θα του στείλω μήνυμα και βλέπουμε.

Από την στιγμή που θα τον πληρώσεις μέσω PayPal αστον να λέει ότι θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σε όλους θα ήθελα να ρωτήσω 3 πράγματα.

1. Μερικοί πωλητές δεν μου έχουν κάνει αξιολόγηση, ενω εχω πληρώσει και περιμένω να παραλάβω.

Αφου πληρώθηκαν γιατι δεν άφησαν αξιολόγηση ?

Πρέπει να κάνω κάτι με αυτούς ?

2. Σε 2 παραγγελίες που αναμένω παρατήρησα σήμερα οτι στο ιστορικό παραγγελιών έχουν Tracking Number, το ενα είναι A000051501123F28 (FLYT) και ο άλλος είναι 5100020413363 (China Post) πως βλέπω σε τι κατάσταση είναι ?

3. Πριν κάτι μήνες είχα παραγγείλει κάτι μπρελόκ (για πειραματισμό) τα έλαβα και όλα καλά, αλλά γιατί δεν το βλέπω στο ιστορικό παραγγελιών ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...