Προς το περιεχόμενο

e-shop ? οχι ευχαριστώ πολύ ΔΕΝ θα ξαναπάρω


soma_g4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό ας πούμε εγώ δε μπορώ να το καταλάβω...:

 

http://www.plaisio.gr/productlist.aspx?catalog=19&category=69977529

 

100 ευρώ διαφορά, για ποιο λόγο;

 

 

Σε αυτο εχεις δικιο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Μιλαω εκ πειρας και το εχω κανει πριν κατι μηνες τουλαχιστον !!!Σε ορισμενα προϊοντα ομως δεν ισχυει (συνηθως top προσφορες οπως τις λεει).

 

πλέον όλες οι προσφορές (ή σχεδόν όλες) μέσω Internet είναι στην κατηγορία Topweb Offer....με αποτέλεσμα να μην ισχύει πουθενά αυτό που λες :-(

αν ρίξεις μια ματία όλα TopWeb Offer λένε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλέον όλες οι προσφορές (ή σχεδόν όλες) μέσω Internet είναι στην κατηγορία Topweb Offer....με αποτέλεσμα να μην ισχύει πουθενά αυτό που λες :-(

αν ρίξεις μια ματία όλα TopWeb Offer λένε...

 

 

Αλλη μια αλλαγη ...πολιτικης λοιπον.:mad::mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοιξε νεο κατάστημα eshop στη περιοχή μου και ο τυπος που το εχει ειναι κακιστος επαγγελματιας, δουλευει μονος του καταρχας, κανεις και τις μεταφορες σε ωρες λειτουργιας του καταστηματος(οπως ειναι δηλωμενες στο σιτε) και δεν τον βρισκεις εκει να παραλάβεις τις παραγγελιες σου!Στις 17.00 μου εστειλε μηνυμα να παραλάβω τη παραγγελια και στις 18.00 ελειπε!!!

Επίσης σημερα ο αδερφος μου ειχε παραγγειλει ενα mousepad και ενα πληκτρολογιο, πηρε τηλ να μαθει για τη παραγγελια, του ειπε οτι ειχε παραγειλει 2 πληκτρολογια- ο αδερφος μου του πε οτι 1 ειχε παραγειλει κ εκεινος υποτιθεται το διορθωσε(μακακας τελικα ο τυπος) μετα ξερετε τη παραγγελια του εφερε αντι πληκτρολογιου?Μνημες twinmos. Καλό???Αψογο το eshop αλλά πρέπει να ελέγχει και σε ποιούς δίνει τη φίρμα του να τη δουλεψει!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι μας νοιάζει ρε φιλαράκι αν δεν το πιστεύεις; ποιος είσαι δηλαδή?
Ούτε ρε είμαι, ούτε φιλαράκι σου για να έχουμε καλή εξήγηση απ' την αρχή. Και ποιος είσαι συ του λόγου σου που θα με ρωτήσεις ποιος είμαι; Ο νταής με το κομπολόι ή ο Dirty Harry του πληκτρολογίου; Για πάρκαρε την τεστοστερόνη σου σε παρακαλώ γιατί διαθέτουμε και εμείς περίσσεια.

 

Αδιαφορώ για το αν ο κόσμος φαίνεται να κράζει ή να βελάζει ή να γαυγίζει το e-shop. Εγώ ξέρω πως όταν σε κλέβουν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Και όμως, ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΩ ΔΕΙ 100αδες ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ e-shop ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΚΑ. Αν θέλετε να μου το εξηγήσετε αυτό.. Δηλαδή τόση οργή για την κλεψιά και την κακομεταχείριση μετατρέπεται αποκλειστικά σε παραπονιάρικα νήματα στο insomnia; Για πάτε λίγο να δείτε αν έρχομαι..

 

Και δε νομίζω κάποιος-κάποια να θεωρεί τους πελάτες του e-shop και γενικά αυτούς που ασχολούνται με τον υπολογιστή τους ως άβουλα όντα. Αντιθέτως πρόκειται περί μορφωμένων (συνήθως) ατόμων που ξέρουν να διεκδικούν τα δίκαιά τους. Τί στο διάολο ρεεε. Μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ δεν μπορούμε να κάνουμε; Τώρα κανονικά θα έπρεπε το ΙΝΚΑ να είχε ταράξει το e-shop στα πρόστιμα .

 

 

 

 

 

Παιδιά κι εγώ το Πλαίσιο προτιμώ στις αγορές μου όμως το προιόν που χρειάζομαι συγκεκριμένα μια IP35 pro δεν είναι διαθέσιμη στο Πλαίσιο την βρίσκω μόνο στο E-shop and Megamarket εσείς τι θα επιλέγατε?με τόσα που έχω ακούσει κατά καιρούς έχω φοβιθεί λιγακι...:-)

 

Τί να λέγαμε άραγε; Μας έχει πιάσει ένα τρέμουλο αγαπητέ φίλε.. Άλλο πράμα σου λεω. Για αυτό θα ψωνίσουμε απ' το megamarket που προτείνεις με έμεσο τρόπο. Ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα τα παιδιά στο Ηράκλειο είναι τέλεια.Ποτέ δεν μου έχουν κάνει τι ζωή δύσκολη και ποτέ δεν μου τα μάσαγαν.Ελπίζω τώρα που κάνω μεγάλη αγορά να μην μου κάνουν καμιά λαδιά (μακάρι ν μην χρειαστεί καθόλου να πάω για θέμα εγγύηση) γιατί δεν θα έχουν καλά ξεμπερδέματα....

Οτι υπαρχουν μ@λ@κες υπάρχουν σε όλους τους τομείς και πρώτα ξεκινάμε από τους κυβερνώντες και μετά πάμε στον εαυτό μας....Το θέμα δεν είναι εταιρίας.Είναι θέμα πωλητή.Που νομίζουν ότι είναι κάποιοι...Όπως στα Multirama....Ο υπάλληλος μου είπε ότι ο Intel core 2 duo είναι τετραπύρηνος (μιλάμε για αρχή που δεν είχαν βγει ακόμα και πιο συγκεκριμένα για τον 6300), μου είπε ότι 2*duo (που σημαίνει 2)= 4 άλλα έχει 4 πυρήνες...το θυμάμαι μερικές φορές και γελάω, δόξα το θεό τώρα ενημερώνετε και δεν είναι τελείως ξένος με τις λέξεις Personal Computer...

Ακούω που θάβετε το e-shop...Αλλά λίγους ακούω που έχουν κάνει καταγγελία στο ΙΝΚΑ (btw μπράβο τους).Όταν δεν κάνεις παράπονα, λέγε με ΙΝΚΑ, ή δεν πας τουλάχιστον στον διευθυντή του καταστήματος είσαι άξιος της μοίρας σου....

Τέλος, το πλαίσιο δεν είναι καλύτερο....το e-shop έχει λιγότερο προσωπικό επειδή σε επαρχεία δεν υπάρχει service και υπάρχουν λίγοι πωλητές άρα μπορούν να έχουν πιο προσιτές τιμές. Επίσης όσοι είναι τακτικοί πελάτες στο Πλαίσιο λένε μετά από εμπειρία ότι να μείνουν μακριά από εκεί και το αντίστοιχο με το e-shop....έτσι τουλάχιστον γίνεται από την πλειοψηφία.Αν θέλει κάποιος πραγματικό service ας πάει να ψωνίσει από τοπικό μαγαζί στην γειτονιά...εκεί και θα ξέρει τον πωλητή και ο πωλητής δεν θα του δώσει κομμάτι από *RMA ή του πετάματος αλλά ότι πιο καλό έχει και αυτό συμβαίνει επειδή ο πωλητής τις πιο πολλές φορές καταστηματάρχης, θέλει να ξαναέρθει ο καταναλωτής σε αυτόν.(*κομμάτια από RMA καταγγέλλουν οι πιο πολλοί πελάτες που έχουν παράπονα από το Πλαίσιο ως προς την ποιότητα του προϊόντος που αγοράζουν).

 

Ότι έγραψα το έγραψα αποκλειστικά και μόνο από εμπειρίες δικές μου και από εμπειρίες γνωστών.Δεν αφήνω καμία αιχμή για κανέναν και οι εταιρίες να παν να δουν αν μασάει η κατσίκα ταραμά που μας έχουν βρει σαν όντα χωρίς την κριτική ικανότητα (κοινός μ@λ@κες).

 

Alkis13

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χειμώνα ψαχνόμουν για TV Tuner και επισκέφθηκα διάφορα μαγαζιά στη Στουρνάρη...

 

Σε ένα παρακμιακό που μπήκα, σταμπάρω μια κάρτα τηλεόρασης και ρωτάω το παλικάρι και τι μου λέει...

 

"Δεν είναι κάρτα τηλεόρασης"

 

Τι είναι του λέω....

 

"Κάρτα γραφικών"

 

ΤΟΙΙΝΚ!!!! Ρε παιδιά, η ΤΝΤ2 ήταν πιο μεγάλη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά είμαι ηλίθιος (για να μην πω τίποτ' άλλο) που-και να μου δωθεί η ευκαιρία κάποτε, δε θέλω να χρησιμοποιήσω μέσο γιανα πιάσω μια δουλειά που δε σκαμπάζω γρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ήξερες ότι υπάρχει κάρτα τηλεόρασης είσαι βήματα μπροστά. :P Εμένα αυτός ο υπάλληλος μου έχει μείνει.Τα έλεγε με τέτοια πειστικότητα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε ρε είμαι, ούτε φιλαράκι σου για να έχουμε καλή εξήγηση απ' την αρχή. Και ποιος είσαι συ του λόγου σου που θα με ρωτήσεις ποιος είμαι; Ο νταής με το κομπολόι ή ο Dirty Harry του πληκτρολογίου; Για πάρκαρε την τεστοστερόνη σου σε παρακαλώ γιατί διαθέτουμε και εμείς περίσσεια.

 

Αδιαφορώ για το αν ο κόσμος φαίνεται να κράζει ή να βελάζει ή να γαυγίζει το e-shop. Εγώ ξέρω πως όταν σε κλέβουν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Και όμως, ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΩ ΔΕΙ 100αδες ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ e-shop ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΚΑ. Αν θέλετε να μου το εξηγήσετε αυτό.. Δηλαδή τόση οργή για την κλεψιά και την κακομεταχείριση μετατρέπεται αποκλειστικά σε παραπονιάρικα νήματα στο insomnia; Για πάτε λίγο να δείτε αν έρχομαι..

 

Και δε νομίζω κάποιος-κάποια να θεωρεί τους πελάτες του e-shop και γενικά αυτούς που ασχολούνται με τον υπολογιστή τους ως άβουλα όντα. Αντιθέτως πρόκειται περί μορφωμένων (συνήθως) ατόμων που ξέρουν να διεκδικούν τα δίκαιά τους. Τί στο διάολο ρεεε. Μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ δεν μπορούμε να κάνουμε; Τώρα κανονικά θα έπρεπε το ΙΝΚΑ να είχε ταράξει το e-shop στα πρόστιμα .

 

Σιγά ρε φίλε, με τρόμαξες.

 

όταν παραθέτεις την άποψη σου να είσαι έτοιμος να ακούσεις και τον αντίλογο. Επείδή εσύ δεν πιστεύεις τα λεγόμενα όλων εδώ μέσα γούστο σου και καπέλο σου, μην απαιτείς όμως να σου στείλουμε και επικυρωμένα αντίγραφα αποδείξεων για αυτά που λέμε.

 

Το πρόβλημά σου δεν είναι το ΙΝΚΑ αλλά το ίδιο το e-shop. Μεγάλη υποστήριξη ρε μεγάλε στο κατάστημα, και εμείς αγοράσαμε από εκεί αλλα δεν το κάναμε και θρησκεία. τι στο καλό, ποσοστά σου δίνουν;

 

Άμα δεν σου αρέσουν αυτά που διαβάζεις εδώ μέσα τότε ΜΗΝ τα διαβάζεις. Η ενημέρωση είναι δικάιωμα όλων και ο έξυπνος καταναλωτής ξέρει να διακρίνει τους κράχτες από τους σοβαρούς. Δεν χρειαζόμαστε υποδείξεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ολίγον off topic ίσως, αλλά να διευκρινίσω κάτι μιας και αναφέρθηκε παραπάνω...

 

Το e-shop ΔΕΝ δίνει τη φίρμα του (franchise). Τα points είναι υποκαταστήματα με έμμισθο προσωπικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Skylined:

Φαντάζομαι δεν εννοείς πως για να πειστείς πως υπάρχει πρόβλημα με το service του συγκεκριμένου καταστήματος απαιτείς από κάποιον να σκανάρει και να κάνει Upload εδώ κάποιο επίσημο έγγραφο που να το πιστοποιεί, έτσι;

Αν είναι έτσι θα πρέπει να σταματήσουμε να εκφέρουμε γνώμη για σχεδόν τα πάντα ("γιατί ρε φιλαράκι να πάρει ο τάδε κάρτα Ati κι όχι nVidia; Εγγάθετος της Ati είσαι και λες πως είναι καλύτερη και προσπαθείς να μας πείσεις βάζοντας συγκριτικά από πουλημένα sites;" κόκ).

Δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχουν κακοπροαίρετοι χρήστες που δυσφημούν για κάποιο λόγο συγκεκριμένα καταστήματα/προϊόντα. Αλλά όταν παράπονα για το e-shop ακούγονται σε σταθερή βάση από πολλούς και διαφορετικούς χρήστες μάλλον κάποιο δίκιο θα χουν.

Εξάλλου δημοφιλή/έγκυρα περιοδικά του χώρου δέχονται και δημοσιεύουν τέτοιου είδους διαμαρτυρίες (στα οποία συνήθως υπάρχει και ο αντίλογος) χωρίς επίσημα έγγραφα, εδώ τα χρειαζόμαστε;

[...]Εγώ ξέρω πως όταν σε κλέβουν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ.[...]

Και δε νομίζω κάποιος-κάποια να θεωρεί τους πελάτες του e-shop και γενικά αυτούς που ασχολούνται με τον υπολογιστή τους ως άβουλα όντα. Αντιθέτως πρόκειται περί μορφωμένων (συνήθως) ατόμων που ξέρουν να διεκδικούν τα δίκαιά τους. Τί στο διάολο ρεεε. Μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ δεν μπορούμε να κάνουμε; Τώρα κανονικά θα έπρεπε το ΙΝΚΑ να είχε ταράξει το e-shop στα πρόστιμα .[...]

Δε νομίζω να μίλησε κανείς για κλοπή. Μιλήσαμε για ταλαιπωρία πέρα των λογικών ορίων και απροθυμία (επαγγελματικής) εξυπηρέτησης.

Όταν αντιμετώπισα ανάλογο πρόβλημα, είχα παιδευτεί τόσο που δεν είχα καμία διάθεση να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο κατάστημα για κανέναν λόγο. Ούτε καν να κάνω κάποια καταγγελία. Δε σου χει τύχει εσένα ποτέ να αηδιάσεις τόσο από κάποιο άτομο που να πεις "αυτός δεν αξίζει ούτε να τον φτύσω"; Φαντάσου κάτι αντίστοιχο (Δεν το εννοώ τόσο "βαρυά" όσο ακούγεται αυτή η έκφραση. Απλά προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ και γιατί δεν έκανα καμιά παραπάνω ενέργεια). Αλλά ακόμα και να το είχα προχωρήσει το θέμα, τι νομίζεις ότι είναι το ΙΝΚΑ και τι θα μπορούσε να κάνει; Στην ίδια χώρα ζούμε πιστεύω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ'οτι καταλαβα εδω μεσα απλα ο skylined εχει απλα μετοχες στο eshop γι'αυτο κ δε δεχεται την αποψη αλλων. Για εμένα( με το κατάστημα στην περιοχή μου) το eshop οσφέρει χαμηλότερες τιμές και τιποτα αλλο. Δηλαδή μπορείς απλά να ψωνίζεις και απο εξωτερικό afoy to service ειναι ανυπαρκτο(ο ιδιοκτητης τα κάνει όλα εδω και δεν εχει καθολου προσωπικο,ουτε τεχνικο για service η πληροφοριες-μονο λίγο χρονο του δίνω λογω του οτι ειναι νεο μαγαζι-αν κ δε δικαιολογειται). Και σχετικά με τις καταγγελιες πρέπει να αρχισει και στην Ελλάδα πλέον να λειτουργεί η δυσφήμιση όσων κανουν μακακιες-Να ξερετε οτι η δυσφημιση ειναι κατι που το τρεμουν ΟΛΕΣ οι επιχειρήσεις, εχω βρει πολλές φορές το δίκιο μου απειλώντας τους με δυσφήμιση όχι με καταγγελια την καταγγελια τη γραφουν στα @@ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κατι άλλο ειδα μολις τωρα πως το θέμα εχει κάνει 1141 εμφανισεις(ας υποθεσουμε απο διαφορετικα ατομα), σκεφτειται οτι ειμαστε υποψηφιοι πελατες του eshop για αγορα υπολογιστη ή αλλών ειδών αξίας 1000ευρω.... Μιλαμε για ποσο 1.141.000 ευρω. Λέτε το eshop να μην ενδιαφερεται για ενα τετοιο ποσο??? Απο μια καταγγελια ειναι προτιμότερο να

ενημερωθούν απλα για την υπαρξη αυτου του φορουμ. Λεω απλα να τους στειλω ένα λινκ με την ολη συζητηση στο εμαιλ του τμηματος πωλήσεων...η τελος παντων να το δει καποιος που δε θελει να χασει τζιρο η εταιρεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...