Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Πώληση fake SONY memory stick 8GB από το easy buy world / ebw.gr


Honda_GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητέ κύριε ΣΤ (Honda) είμαι ο υπεύθυνος απο το κατάστημα EasyBuyWorld που γράψατε οτι φυσικά έλειπε. Είδα το μηνυμά σας στο Forum σχετικά με το πρόβλημα που είχατε με κάποια μνήμη που είχατε αγοράσει. ¨Οπως διαπύστωσα στο προβλημά σας δόθηκε άμεσα λύση με επιστροφή των χρημάτων σας άμεσα. Το συγκεκριμένο προιόν για το οποίο μας κατηγορείτε είναι αγορασμένα απο μεγάλο προμηθευτη του εξωτερικού που ασχολείται με μέσα αποθήκευσης. Τις μνήμες τις έχουμε αγοράσει όπως και κονσόλες - παιχνιδομηχανές Playstation3 Και PSP χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα - πρόβληματα. Μετέφερα και εγώ τα λεγομενά σας στο εξωτερικό για να δούμε τι συμβαίνει. Βιαστήκατε όμως να μας κατηγορήσετε και αυτό μας στενοχωρεί καθώς θέλουμε οι πελάτες μας να είναι όλοι ευχαριστημένοι απο εμάς και να ξαναψωνίζουν πόσο μάλλον να μας δυσφημούν δημοσίως. Θα θέλαμε να είχατε γράψει καλά σχόλια για εμάς εφόσον σας είχαμε εξυπηρετήσει. Τα λεγομενά σας θα τα ελέγξουμε και εμείς καθώς έχουμε ακούσει κατα καιρούς διάφορα. ¨Εχουμε ακούσει ακόμα και ότι το Sony PSP και το Playstation 3 επειδή τα τιμολογούμε φτηνότερα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ότι είναι Fake.(Αν είναι ποτέ δυνατόν).

 

 

Επίσης κάποια μέλη ανάφεραν κάποια πράγματα εξωπραγματικά χωρίς καν να έχουν ψωνίσει απο εμάς. Πάντα καλύπτουμε τους πελάτες μας και όποιος έχει κάποιο πρόβλημα πρέπει να απευθύνεται σε εμάς και όχι να δυσφημεί αδίκως. Είμαστε στην διαθεσή σας για ότι άλλο χρειαστείτε και μπορούμε να σας βοηθήσουμε-εξυπηρετήσουμε.

 

 

Οι μνήμες απο την εταιρεία μας είναι αγορασμένες σαν γνήσιες και στις γνωστές συσκευασίες και λογότυπα της Sony. Συνοδεύονται απο 5 χρόνια εγγύηση. Ο αξιότιμος πελάτης μας ανέφερε οτι δεν υποστηρίζει magic gate το οποίο είναι κάτι που δεν το γνωρίζουμε και τώρα το ελέγχουμε σε επικοινωνία με τον προμηθευτή μας απο το εξωτερικό.

 

 

Αντιλαμβάνεστε οτι δεν μπορούμε αν και θα θέλαμε να ξέρουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες για όλα τα προίόντα μας τα οποία φτάνουν τα 6.000. Τη συγκεκριμένη μνήμη την χρησιμοποιώ στο κινητό μου και στο PSP εδώ και 3 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Παρόλα αυτα επειδή πάντα θέλουμε να είμαστε με το μέρος των πελατών μας ανεξάρτητα με το τι υποστηρίζουνε, θα το ελέγξουμε το θέμα διεξοδικότερα. Ήδη είμαστε σε επικοινωνία με το service Της Sony στην Ελλάδα για να ελέγηουμε τα λεγόμενα του πελάτη. Πρεπει όλοι μας όμως να γνωρίζουμε οτι τα γραπτά κάποιο ανλωνυμου δεν αποτελούν και απόδειξη. ¨Ολοι μας πίσω απο κάποιο ψευδώνυμο - ανωνυμία μπορούμε να κατηγορήσουμε τον οποιδήποτε για οτιδήποτε και όλοι μας είμαστε υπεύθυνοι για τα λεγομενά μας.

 

 

Βέβαια κανένα κατάστημα στον κόσμο δεν μπορεί να ικανοποιήσει όλους τους πελάτες. Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι απογοητευμένοι ή δυσαρεστημένοι. Εμείς πάντως προσπαθούμε να ικανοποιούμε και να εξυπηρετούμε όλους τους πελάτες μας και για αυτό έγινε άμεση επιστρφή χρημάτων στον πελάτη αφού το προιόν δεν τον κάλυπτε παρόλα τα κακώς λεγομενά του. Εκτός απο κατάστημα είμαστε και εμείς πελάτες σε άλλα είδη και είμαστε με το μέρος σας. Αρκεί κάποια δυσαρέσκεια να μην γίνεται κακόβουλη δυσφήμιση για άλλους λόγους.Είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη αρκεί να έχει την διάθεση να εξυπηρετηθεί και όχι να κακολογήσει - δυσημίσει για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει,

 

 

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Με εκτίμηση EasyBuyWorld. - http://www.ebw.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

....τελικα αγοραζεις original μαραφετια απο την πηγη ή απο αραπακια στο δρομο, μιλας κ εσυ πολυ γενικα ρε φιλε κ δεν μας το ξεκαθαριζεις ακριβως.

"....είναι αγορασμένες σαν γνήσιες και στις γνωστές συσκευασίες και λογότυπα της Sony. Συνοδεύονται απο 5 χρόνια εγγύηση."

σαν γνησιες?..απο τον επισημο ευρωπαϊκο dealer της Sony δλδ? ....5χρονια, τα καλυπτει το μαγαζι σου ή η Sony Hellas?

 

Υπαρχει δλδ περιπτωση να εχει πεσει σε μουφα παρτιδα?

Μιλαω επειδη την εχω πατησει κ εγω ετσι, χτυπωντας μια δημοπρασια-ευκαιτια σε ελληνικο site με stick 4gb για το psp μου, μονο που εξωτερικα ηταν αψεγαδιαστο σχεδον(τοσο η συσκευασια οσο κ το σωμα του stick) ....αλλα ελειπε το ολογραμμα

Μια το διαβαζε κ μια οχι.... επισης θελω να ρωτησω γιατι τα xp την αναγνωριζαν σαν κατασκευαστη ricoh?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο ενα μικρο σπαμαρισμα που εχετε κανει κυριε υπευθυνε νομιζω οτι τα λεγομενα σας δεν ειναι τοσο σαφη,

Τι παει να πει "είμαι ο υπεύθυνος απο το κατάστημα EasyBuyWorld που γράψατε οτι φυσικά έλειπε", εσεις δεν ενημερωθηκατε? κανατε προσπαθεια να επικονωνησετε με τον πελατη εσεις?

"μεγάλο προμηθευτη του εξωτερικού που ασχολείται με μέσα αποθήκευσης" που τι θα πει σε απλα ελληνικα? δεν γνωριζεται αν ο προμηθευτης σας ειναι αξιοπιστος αλλα ειναι απλα μεγαλος?

Ο πελατης σας μιλησε για περιεργη συσκευασια, ξερω για συσκευασια bulk,retail αλλα για περιεργη και ελλειπη δεν γνωριζω.Ξερω και τη λεξη ανακατασκευασμενα και την βλεπω σε πολλα μαγαζια στο ebay.

Για δοστε μας και την απαντηση του προμηθευτη σας που ρωτησατε για το τι συμβαινει.

Βρηκα και αλλα τρωτα σημεια σε αυτα που γραψατε αλλα επειδη ουτε πελατης σας υπηρξα αλλα ουτε ξερω λεπτομεριες με τον συγκεκριμενο πελατη απαντηστε μας λιγο στα δικα σας λεγομενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω τι παιζει με το εν λογω καταστημα αλλα εμενα δεν μου γεμιζει το ματι παντως.Μια φορα ετυχε να παρω τηλεφωνο για να δω αν υπαρχει ενα προϊον με βαζει ο υπαλληλος στην αναμονη (δηλαδη τη αναμονη απλα αφησε κατω το ακουστικο) και ακουω εκεινη την στιγμη να λεει "Πηρε τηλεφωνο και μου ελεγε για την nortec και εγγυηση ο μ@@@@ς" ε,με το που ακουσα αυτο χαθηκε η αξιοπιστια μου στο καταστημα ebw. Αν δεν σεβεται τους πελατες του ποιος ο λογος να τους σεβαστω εγω και να αγορασω απο εκει; Αφηστε που υπαρχει και το ebay που βρηκα το ιδιο προϊον σε -20% κατω τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα γύρισαν? Να λες και ευχαριστώ!

 

Εμένα στο e-shop Pου μου φεραν ελλατωματικό το samsung U-600 και το στειλα αμέσως πίσω, μου το γύρισαν το ίδιο όπως ήταν με δυο ζιλοτέιπ!

 

230 ευρώ έδωσα. Τώρα του ξαναστειλα αλλα θα με γράψουν πάλι

 

Εγώ τι να πω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα γύρισαν? Να λες και ευχαριστώ!

 

Νομιζω οτι περα απο το σχεδον ασχετο σχολιο μιλας σαν κλασσικος ελληνας που ο σταρχιδισμος, του εχει γινει συνηθεια.

Σορρυ αν μιλαω ετσι ή φαινεται σαν επιθεση αλλα εδω εχουμε μια παλια υποθεση υποπτου καταστηματος και συ αναφερεσαι σε αιωνιο προβλημα που εχει το e-shop με επιστροφες και το service του.

Με 2 λογια δε βοηθας:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι περα απο το σχεδον ασχετο σχολιο μιλας σαν κλασσικος ελληνας που ο σταρχιδισμος, του εχει γινει συνηθεια.

Σορρυ αν μιλαω ετσι ή φαινεται σαν επιθεση αλλα εδω εχουμε μια παλια υποθεση υποπτου καταστηματος και συ αναφερεσαι σε αιωνιο προβλημα που εχει το e-shop με επιστροφες και το service του.

Με 2 λογια δε βοηθας:-)

 

Ηταν σχήμα λόγου. Και για το e-shop δεν τα ξερα τωρα τα εμαθα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλοι διάβασα τα σχόλια σας και διαπίστωσα οτι σαν λαός δεν παλευόμαστε. Δεν ξέρουμε τι μας φταίει. Ειμαστες όλοι σοφοί και γνώστες για τα πάντα. Πρώτα από όλα πιστεύω οτι για να έχουμε άποψη για ένα θέμα πρέπει πρώτα να έχουμε δοκιμάσει. Απο το συγκεκριμένο κατάστημα έχω αγοράσει 3-4 φορές χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχουν κάποια πραγματάκια ψαγμένα, μόνο αυτοί στην Ελληνική αγορά και είναι οι μόνοι που κάνουν σοβαρό service σε κονσόλες - παιχνιδομηχανές. Εμένα για παράδειγμα μου είχε χαλάσει το Playstation 3 60 GB και πήρα την Sony και μου είπαν ότι ήθελαν 300 euro για αντικατάσταση (ήμουν εκτός εγγύησης καθώς το είχα αγοράσει Μαιο 2007)καθώς μόνο αυτό μπορούσαν να κάνουν. Μετά απο επικοινωνία που έιχα με το κατάστημα EBW-EasyService ανέλαβαν την επισκευή του ( άλλαξαν μάλλον μηχανισμό ανάγνωσης Blueray) με χρέωσαν 70 euro και η κονσόλα μου πάιζει μια χαρά. Σε παρόμοιο παράδειγμα με φίλο μου που κάλεσε την Microsoft στο τηλεφωνικό κέτνρο στο εξωτερικό και του πρότειναν να πάει την κόνσόλα του (ΧΒΟΧ 360 στο EasyBuyWorld καθώς έχουν συνεργασία μαζί τους. Βέβαια ενώ μου είχαν πει 2 ημέρες για το service κάνανε 4 αλλά γλίτωσα 230 euro.

 

Για το θέμα της μνήμης δεν γνωρίζω αλλα έχω κουραστεί στην χώρα αυτή να κατηγορούμε τους πάντες. Μας φταίνε όλοι οι Providers(Tellas, Forthnet,...) μας φταίνέ όλα τα καταστήματα(Πλαισιο, Eshop,...) κατηγορούμε έυκολα τους πάντες σαν λωποδύτες και απατεώνες και ότι έχουν βαλθεί να μας κλέψουν. Για όλα έχω ακούσει απο κάτι απλό μέχρι κάτι σοβαρό. Δεν διαφωνώ πρέπει να είμαστε σκεπτόμενοι και σκληροί καταναλωτές αλλά να μην ισοπεδόνουμε τα πάντα. Με την λογική που έχουμε θα πρέπει να κλείσουν όλα τα ηλεκτρονικά κατστήματα και να ψωνίζουμε απο το εξωτερικό όπως λέει και ο φίλος για το Ebay. ¨Ετσι όμως αντί να δίνουμε τα λεφτά μας στο εσωτερικό της χώρας τα δίνουμε σε κάποιον ξένο(Άγγλο, Αμερικάνο, Κινέζο,...) χωρίς να γίνεται απόδοση φόρων Φ.Π.Α . Η διαφορά 20 %που λέει ο φίλος ειναι ακριβώς το ΦΠΑ που δεν αποδίδει κανένας στο εξωτερικό. Επίσης τα καταστήματα έχουν έδρα = επώνυμο, αν γινει κάτι μπορείς να τους βρείς, τον Μεξικάνο στο Ebay που θα τον βρείς; Ο φίλος πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει για την αντιπροσωπία αλλά τελικά το αγόρασε απο Ebay που πάλι δεν έχει εγγύση της Nortek. Παράξενα πλάσματα είμαστε οι Έλληνες.

 

Επίσης γιατί να μην αγοράσουμε κάτι που είναι κινέζικο ούτωσι άλλως οτι έχουμε ηλεκτρονικό κινέζικο είναι. Το PS3 μου Made in China γράφει το ίδιο και το κινητό μου. Αν κάτι μας εξυπηρετεί έχει αντιπροσωπο- κατάστημα πώλησης και δουλεύει σωστά ας είναι και Made in Mars.

Το θέμα με της φωτογραφίες και τις περιγραφές είναι γνωστό για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα ότι κάτι μπορεί να διαφέρει απο την φωτογραφία σε σχέση με την πραγματικότητα. Άλλη η φωτογραφία και άλλα τα ματάκια μας και συμφωνω και καλά κάνουν και προειδοποιούν και ενημερώνουν οτι η φωτογραφίες δεν είναι πιστές αντιγραφές. Εγώ για παράδειγμα είχα αγοράσει απο το Πλαισιο προιόν με φωτογραφία σε μαύρο χρώμα και παρέλαβα κάτι σε γκρι ανοιχτό σχεδόν λευκό. Αυτά θέλουν πάντα προσοχή.

 

Εκεί όμως που έχω πραγματικά απορία και θα ήθελα απάντηση απο όλους σας είναι το πως αποδεικνύονατι όλα αυτά. Δηλαδή πως ξέρουμε ότι κάτι που κάποιος γράφει είναι αλήθεια ή ψέματα. Για παράδειγμα κάποιος φίλος κατηγόρησε το Eshop, αλλά μπορεί να είναι υπάλληλος του ΠλΑΙΣΊΟΥ ή ανάποδα. Ποίος μπορεί να πει με σιγουριά ότι εγώ δεν είμαι υπάλληλος κάποιου καταστήματος και κάνω παραγγελία απο ένα άλλο μαγαζί. Παραλαμβάνω το προιόν και το αλλάζω με κάποιο άλλο κλώνο, προβληματικό, καμμένο και μετα βγαίνω να κατηγορήσω για να μειώσω τους πιθανούς του πελάτες που ίσως έρθουν σε εμένα. Η κατάσταση γενικώς είναι μπερδεμένη και επιδή παίζονται μεγάλα συμφέροντα ποτέ δεν ξέρουμε ποιά είναι η αλήθεια. Έχω ακούσει για τύπο ο οποίος έβαζε παραγγελίες σε ηλεκτρονικά καταστληματα και αφού παραλάμβανε τα προιόντα ισχυριζόταν οτι κάποιο απο αυτά ήταν άδειο κουτί χωρίς προιόν και ότι τον κοροιδέωψανε απειλώντας τα ότι θα τους βγάλει στα Forum. Το έκανε σχεδόν σε όλα τα καταστήματα αλλα αφού το επανέλαβε σε καποια απο αυτά και άλλες φορές, τον πήρανε χαμπάρι.

 

Πιστέυω οτι αν εξυπηρετείσε μετά απο προσωπική επαφή με κάποιον τον προτιμάς και αν όχι πας αλλού χωρίς να επηρεάζεσαι απο αυτά που γράφει ο καθένας μας γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποια είναι η αλήθεια και ποιό το ψέμα και ποιά είναι τα συμφέροντα του καθενός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. · Κρυμμένο από paredwse, 10 Μαρτίου 2012 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Κρυμμένο από paredwse, 10 Μαρτίου 2012 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Φίλοι διάβασα τα σχόλια σας και διαπίστωσα οτι σαν λαός δεν παλευόμαστε. Δεν ξέρουμε τι μας φταίει. Ειμαστες όλοι σοφοί και γνώστες για τα πάντα. Πρώτα από όλα πιστεύω οτι για να έχουμε άποψη για ένα θέμα πρέπει πρώτα να έχουμε δοκιμάσει. Απο το συγκεκριμένο κατάστημα έχω αγοράσει 3-4 φορές χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχουν κάποια πραγματάκια ψαγμένα, μόνο αυτοί στην Ελληνική αγορά και είναι οι μόνοι που κάνουν σοβαρό service σε κονσόλες - παιχνιδομηχανές. Εμένα για παράδειγμα μου είχε χαλάσει το Playstation 3 60 GB και πήρα την Sony και μου είπαν ότι ήθελαν 300 euro για αντικατάσταση (ήμουν εκτός εγγύησης καθώς το είχα αγοράσει Μαιο 2007)καθώς μόνο αυτό μπορούσαν να κάνουν. Μετά απο επικοινωνία που έιχα με το κατάστημα EBW-EasyService ανέλαβαν την επισκευή του ( άλλαξαν μάλλον μηχανισμό ανάγνωσης Blueray) με χρέωσαν 70 euro και η κονσόλα μου πάιζει μια χαρά. Σε παρόμοιο παράδειγμα με φίλο μου που κάλεσε την Microsoft στο τηλεφωνικό κέτνρο στο εξωτερικό και του πρότειναν να πάει την κόνσόλα του (ΧΒΟΧ 360 στο EasyBuyWorld καθώς έχουν συνεργασία μαζί τους. Βέβαια ενώ μου είχαν πει 2 ημέρες για το service κάνανε 4 αλλά γλίτωσα 230 euro.

 

Για το θέμα της μνήμης δεν γνωρίζω αλλα έχω κουραστεί στην χώρα αυτή να κατηγορούμε τους πάντες. Μας φταίνε όλοι οι Providers(Tellas, Forthnet,...) μας φταίνέ όλα τα καταστήματα(Πλαισιο, Eshop,...) κατηγορούμε έυκολα τους πάντες σαν λωποδύτες και απατεώνες και ότι έχουν βαλθεί να μας κλέψουν. Για όλα έχω ακούσει απο κάτι απλό μέχρι κάτι σοβαρό. Δεν διαφωνώ πρέπει να είμαστε σκεπτόμενοι και σκληροί καταναλωτές αλλά να μην ισοπεδόνουμε τα πάντα. Με την λογική που έχουμε θα πρέπει να κλείσουν όλα τα ηλεκτρονικά κατστήματα και να ψωνίζουμε απο το εξωτερικό όπως λέει και ο φίλος για το Ebay. ¨Ετσι όμως αντί να δίνουμε τα λεφτά μας στο εσωτερικό της χώρας τα δίνουμε σε κάποιον ξένο(Άγγλο, Αμερικάνο, Κινέζο,...) χωρίς να γίνεται απόδοση φόρων Φ.Π.Α . Η διαφορά 20 %που λέει ο φίλος ειναι ακριβώς το ΦΠΑ που δεν αποδίδει κανένας στο εξωτερικό. Επίσης τα καταστήματα έχουν έδρα = επώνυμο, αν γινει κάτι μπορείς να τους βρείς, τον Μεξικάνο στο Ebay που θα τον βρείς; Ο φίλος πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει για την αντιπροσωπία αλλά τελικά το αγόρασε απο Ebay που πάλι δεν έχει εγγύση της Nortek. Παράξενα πλάσματα είμαστε οι Έλληνες.

 

Επίσης γιατί να μην αγοράσουμε κάτι που είναι κινέζικο ούτωσι άλλως οτι έχουμε ηλεκτρονικό κινέζικο είναι. Το PS3 μου Made in China γράφει το ίδιο και το κινητό μου. Αν κάτι μας εξυπηρετεί έχει αντιπροσωπο- κατάστημα πώλησης και δουλεύει σωστά ας είναι και Made in Mars.

Το θέμα με της φωτογραφίες και τις περιγραφές είναι γνωστό για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα ότι κάτι μπορεί να διαφέρει απο την φωτογραφία σε σχέση με την πραγματικότητα. Άλλη η φωτογραφία και άλλα τα ματάκια μας και συμφωνω και καλά κάνουν και προειδοποιούν και ενημερώνουν οτι η φωτογραφίες δεν είναι πιστές αντιγραφές. Εγώ για παράδειγμα είχα αγοράσει απο το Πλαισιο προιόν με φωτογραφία σε μαύρο χρώμα και παρέλαβα κάτι σε γκρι ανοιχτό σχεδόν λευκό. Αυτά θέλουν πάντα προσοχή.

 

Εκεί όμως που έχω πραγματικά απορία και θα ήθελα απάντηση απο όλους σας είναι το πως αποδεικνύονατι όλα αυτά. Δηλαδή πως ξέρουμε ότι κάτι που κάποιος γράφει είναι αλήθεια ή ψέματα. Για παράδειγμα κάποιος φίλος κατηγόρησε το Eshop, αλλά μπορεί να είναι υπάλληλος του ΠλΑΙΣΊΟΥ ή ανάποδα. Ποίος μπορεί να πει με σιγουριά ότι εγώ δεν είμαι υπάλληλος κάποιου καταστήματος και κάνω παραγγελία απο ένα άλλο μαγαζί. Παραλαμβάνω το προιόν και το αλλάζω με κάποιο άλλο κλώνο, προβληματικό, καμμένο και μετα βγαίνω να κατηγορήσω για να μειώσω τους πιθανούς του πελάτες που ίσως έρθουν σε εμένα. Η κατάσταση γενικώς είναι μπερδεμένη και επιδή παίζονται μεγάλα συμφέροντα ποτέ δεν ξέρουμε ποιά είναι η αλήθεια. Έχω ακούσει για τύπο ο οποίος έβαζε παραγγελίες σε ηλεκτρονικά καταστληματα και αφού παραλάμβανε τα προιόντα ισχυριζόταν οτι κάποιο απο αυτά ήταν άδειο κουτί χωρίς προιόν και ότι τον κοροιδέωψανε απειλώντας τα ότι θα τους βγάλει στα Forum. Το έκανε σχεδόν σε όλα τα καταστήματα αλλα αφού το επανέλαβε σε καποια απο αυτά και άλλες φορές, τον πήρανε χαμπάρι.

 

Πιστέυω οτι αν εξυπηρετείσε μετά απο προσωπική επαφή με κάποιον τον προτιμάς και αν όχι πας αλλού χωρίς να επηρεάζεσαι απο αυτά που γράφει ο καθένας μας γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποια είναι η αλήθεια και ποιό το ψέμα και ποιά είναι τα συμφέροντα του καθενός.

 

1ον Συχαριτηρια για την εγγραφη σου στο insomnia μονο και μονο για να απαντησεις σε αυτο εδω το Θεμα!!!Ελπιζω να μην εισαι φιλος του ιδιοκτητη γιατι απο οτι καταλαβενω συμφωνα με τα λεγομενα σου μαλλον εισαι και ακομα χειροτερα παιζει να εισαι και ο ιδιος..

2ον Συμωνα με τα λεγομενα σου αυτα εδω Εμένα για παράδειγμα μου είχε χαλάσει το Playstation 3 60 GB και πήρα την Sony και μου είπαν ότι ήθελαν 300 euro για αντικατάσταση (ήμουν εκτός εγγύησης καθώς το είχα αγοράσει Μαιο 2007)καθώς μόνο αυτό μπορούσαν να κάνουν.Ολοι ξερουν καλα πως η λεγομενη ΕΓΓΥΗΣΗ κραταει το λιγοτερο 2 ετη.Εχει βγει νομος εδω και χρονια που αναφερει το εξης (- Από το 2002 με τον νόμο 3043, εφαρμόσθηκε και στον αστικό κώδικα της χώρα μας, σχετική οδηγία της Ε.Ε. περί ελάχιστης διάρκειας ευθύνης του κατασκευαστή, στα 2 χρόνια.) αν θες και link οριστε ενα http://www.ntemos.gr/jo/keimena/34-keimena/49-eggyhsh αρα απο οτι καταλαβενουμε και εδω μπλοφαρεις ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ FORUM

 

3ον Δεν χριαζεται καποιος ουτε να ειναι φιλοσοφος σαν εσενα :lol: ουτε ομως και οριμος κλπ Υπαρχει δημοκρατια οπως επισεις υπαρχουν και νομοι ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που ο ιδιοκτητης προσβληθηκε τοσο πολυ που με λιγα λογια ειπαμε πως ειναι ΜΟΥΦΑ το μαγαζι μπορει και εχει το καθε δικαιομα να κινηθει ΝΟΜΙΚΑ!!Οπως επισεις και εγω και εσυ και ο καθενας εδω μεσα και εξω

 

4ον Η δισφημησει συνηθος ειναι και η καλυτερη διαφημησει και ειναι και τζαμπα ΕΓΩ πχ απο αυτο το θεμα εμαθα αυτο το μαγαζι το αν θα αγορασω η οχι ειναι δικο μου καθαρα θεμα. B)

 

5ον Το πλαισιο δεν νομιζω να το εχουν κατηγορησει για κατι αντιθετος ο μονος λογος που ειναι αντιπαλος του το e-shop ειναι για της τιμες αλλα σε καμια περιπτωσει δεν ειναι ισαξιο οπως και να εχει και αυτο ειναι θεμα του καθενος!!!

 

6ον Περι φωτογραφιας οταν βαζεις ενα πρωιον στο net οφιλεις η φωτο να ειναι η πραγματικη στην περιπτωσει που δεν ειναι υποχρεουτε το καταστημα ακομα και ανοιχτο να ειναι το αγορασμενο αντεικειμενο- να του το αλλαξει αρα και εκει χανει το καταστημα!!

 

7ον Και βεβαια σου φταινε η εταιριες φιλε μου ποιος φταιει ο ΟΤΕ?και να φταει ομως εσυ γιατι μου λες πως μπορεις να μου βαλεις τηλ. internet tv με 35 eyro το μηνα και τελικα δεν μου το βαζεις ποτε? (ONTELECOMS)

 

8oν Αν σε πειραζει η ΕΛΛΑΔΑΡΑ και σε πειραζουν τα κοληματα της γινε αλβανος,πακιστανος, γαλλος,αγγλος και δινε του απο εδω :-D

 

9ον Τo συγκεκρμενο καταστημα εχει αρκετα παρανομα αντικειμενα πχ την μουφα SONY 8 gb μνημη (αν στην περιπτωσει ισχυει παντα κατα τα λεγομενα του παιδιου που ανειξε το θεμα) Οποιαδηποτε στηγμη οποιαδηποτε εταιρια μπορει να του το κλεισει αλλα και να ξεσκεπασει ολοκληρο κυκλομα!!!Πνευματικα δικαιοματα κλπ.

 

10ον Ολα τα παρα πανω που αναφερω ειναι παντα με καλο σκοπο και σε καμια περιπτωσει δεν τρεφω μισος οργη η κλπ κλπ για το συγκεκριμενο καταστημα γιαυτο τον λογο δεν αναφερω εγω προσωπικα και το ονομα του :-)

 

1 Υ.Γ 10 εντολες εδωσα και παλι LOL

 

2 Υ.Γ Σε παρόμοιο παράδειγμα με φίλο μου που κάλεσε την Microsoft στο τηλεφωνικό κέτνρο στο εξωτερικό και του πρότειναν να πάει την κόνσόλα του (ΧΒΟΧ 360 στο EasyBuyWorld καθώς έχουν συνεργασία μαζί τους. Βέβαια ενώ μου είχαν πει 2 ημέρες για το service κάνανε 4 αλλά γλίτωσα 230 euro. ΟΠΑ ΟΠΑ ΟΠΑ ΚΑΤΣΕ Δηλαδη μας λες πως ηταν του φιλου σου αλλα εσυ γλιτωσες 230 ευροπουλα???ΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ εισαι?Καλα υπαρχουν και ηρεμηστικα!

 

3 Y.Γ.Προς Canonkebo Επίσης κάποια μέλη ανάφεραν κάποια πράγματα εξωπραγματικά χωρίς καν να έχουν ψωνίσει απο εμάς. Μπορεις να μου πεις πως εισαι σε θεση να γνωριζεις ποιος απο εδω μεσα εχει αγορασει και ποιος οχι???ΜΑΓΟΣ εισαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε

1ον διαβασε αυτο που γραφω για την nortec και θα καταλαβεις οτι δεν ημουν εγω που ρωτησα για εγγυησεις και τετοια,απλα την ωρα που ημουν στην αναμονη ακουσα τον υπαλληλο να τον λεει σε καποιον αλλο εκει μεσα και μετα να βριζει τον πελατη αφου ειχε κλεισει το τηλεφωνο βεβαια.

2ον Το 20% φιλε μου δεν παυει να ειναι μια σημαντικη εκπτωση στην τιμη οποτε γιατι να μην προτιμησω το συμφερων της τσεπης μου; Οσο για το ebay προτιμω παντα να κανω αγορες με πιστοποιημενους χρηστες για να εχω το κεφαλι μου ησυχο,2 φορες που ειχε προβλημα το προΪον το εστειλα πισω κανονικα και μεσα σε 15 μερες μου εστειλαν καινουριο.Αν δοκιμαζα να το κανω αυτο σε μερικα καταστηματα ακομα θα ετρεχα.

Και κατι τελευταιο το -20% δεν εχει σχεσει με φορους γιατι το προϊον ηταν απο την ευρωπη οποτε ηταν κανονικα φορολογουμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνεργασια με τη microsoft:

 

http://www.ebw.gr/Store/Default.aspx?tabid=109&language=el-GR

 

τελευταια παραγραφος....

 

Διαφοτισε με λιγο τι ακριβος εννοει οτι δηλαδη γραφει microsoft αλλα δεν ειναι???

Εγω αυτο καταλαβα δεν ξερω ειναι και δυσκολη η ωρα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Δεν έχω καμία σχέση αλλά δεν ήξερα οτι υπάρχει πρόβλημα στο να γραφτώ σε κάποιο forum και να πω και την δικία μου άποψη μετά απο προσωπική εμπειρία.(Δημοκρατία έχουμε). Την κριτική στην επιστρέφω λέγοντας ομοίως ότι ελπιζω και εσύ να μην εισαι ανταγωνιστής του καταστηματος ή ιδιοκτήτης κάποιου άλλου κατστήματος που ζηλεύει γιατι απο οτι καταλαβαίνω συμφωνα με τα λεγομενα σου μαλλον εισαι. (Είδες πόσο απλό και εύκολο είναι να κακολογείς και να δυσφημείς;) (Απλά πήρα την προτασή σου και άλλαξα 2 λέξεις)

 

2) Κάλεσε ο ίιδος το service Της Σονυ (Cometron) και θα σου πούν ότι έχεις εγγύηση 1 χρόνο. Τώρα δεν ξέρω τι λές εσύ και για τους νόμους. Το θέμα είναι τι εφαρμόζεται. Εμένα με απόδειξη στο χέρι και αφού έκανα και φασαρία μου είπαν οτι είμαι εκτός εγγύησης και ασ πάω και στα ευρωπαικά δικαστήρια. Μάλλον εσύ ψευδεσαι καθώς χωρίς να σου έχει τύχει αναφέρεις κάτι έτσι για να το πείς. Πάρτους και ρώτυα και μετά γράψε.

 

3) Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει ο κάθε μαγαζάτορας. Εμένα με ενδιαφερει να υπαρχει ανταγωνισμός για να ψωνίζω φτηνότερα και καλύτερα. Αν τα ισοπεδώνουμε όλα και μέινει μόνο ένας σην αγορά ή ψωνίζουμε απο εξωτερικό τότε τι ανταγωνισμό θα έχουμε;

 

4) Συμφωνώ απολύτως κι βεβαίως είναι επιλογή του καθένα με βάση προσωπικές εμπειρίες να αποφασίσει για το τι θα κάνει. Δεν πρέπει να βασιζόμαστε στα λεγόμετα του καθένα από όπου και αν προέρχονται γιατί τα συμφέρονται είναι μεγάλα και τα λεφτά πολλά παιδιά. Εταιρείες μεγάλες στο εξωτερικό τα τελευταιά χρεόνια έχουν δγημιουργήσει στα κρυφά (δεν το παραδέχονται) τμήματα δυσφήμισης (antimarketing) με τα οποία προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα σε αντιπαλες εταιρείες.

 

5) Λάθος νομίζεις. Και το Πλαίσιο όπως και όλα τα καταστήματα έχουν κατηγορηθεί κατα καιρούς καθώς κανένας δεν είναι σε θέση να εξυπηρετεί του πάντες άψογα. Πάντα θα υπάρχουν πελάτες με πρόβλημα που θα κατηγορήσουν ή θα δυσφημίσουν κάποιον αφού δεν εξυπηρετήθηκαν όπως θα ήθελαν.

 

6) Οι φωτογραφίες ποτέ δεν μπορούν να αποδόσουν αυτό που βλέπει το ίδιο το μάτι και ακουέι το ίδιο το αυτί. ¨ολοι προσπαθούν για το καλύτερο δεν πιστέτυω οτι υπάρχει κατάστημα που δεν θέλει να εξυπηρετήσει, πρέπει και εμείς να κάνουμε υπομονή. Τι εννοείς αν είναι ανοιχτό υποχρεούται να το αλλάξει. Δηλαδή αν εγώ παραγγέλνω και αφού παραλαμβάνω στην συνέχεια βγάζω το προιόν απο μέσα και ισχυριζομαι οτι ήταν άδειο ή χαλασμένο - κλωνος (επειδή έβαλα εγώ κάτι άλλο στην θέση του) για να πάρω και δεύτερο ή τρίτο ή τα λεφτά πίσω βάζοντας στην θέση του προιόντος κάτι χαλασμένο ή πειραγμένο θα καταφέρω σε 1 χρόνο να ανοίξω μαγαζί. Δεν είναι έστι απλά τα πράγματα. Πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί και να βλέπουμε και τισ δύο πλεύρες στη σχέση πωλητή - αγοραστή. Εγώ βέβαια είμαι με την θέση του αγοραστή αλλα πρέπει να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί.

 

7)Μπορεί όλοι να φταίνε μπορεί και εμείς να φταίνε. Ποτέ δεν ξέρουμε ποιός φταίει και ποια είναι η αλήθεια. Για παράδειγμα ποιος μου λεέι ότι υπάλληλος της Forthnet δεν βγαίνει να γράφει στα forum για την On Telecom ή το ανάποδο. Το καλύτερο για εμάς είναι να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες εταιρείες για να έχουμε επιλογή και ανταγωνισμό. Ο καθένας μετα απο προσωπική εμπειρία θα επιλέξει αυτό που νομίζει καλύτερο.

 

8) Η Ελλαδάρα δεν με ενοχλεί, με ενοχλεί ο τρόπος σκέψης μερικών ανθρώπων που δεν κοιτάνε τι μπορούν να κάνουν αυτοί για την χώρα τους αλλα κοιτάνε τι μπορεί να κάνει η χώρα τους για αυτούς. Για το αν θα κάτσω ή θα φύγω άσε να το αποφασισω εγώ.

 

9) Εσύ που το ξέρεις; Έχεις ψωνίσει; Αν όχι πως εκφέρεις άποψη. Εγώ τουλάχιστον έχω ψωνίσει. Που ξέρω εγώ αν τα λεγόμενα του παιδιού είναι αλήθεια και που ξέρω αν δεν είναι κάποιο αναταγωνιστικό κατάστημα ή κάποιος βαλτός όπως λένε. Την αλήθεια δεν την ξέρουμε. Επειδή μάλιστα είδα ότι το κατάστημα απάντησε και αυτό είναι προς τιμήν του (Καλύετρα θα ήταν όλα τα καταστήματα και οι εταιρείες να δίνουν δημοσίως απαντήσεις) πρέπει να είμαστε ανιτκειμενικόι και να μην παίρνουμε το μέρος κανενός. Εμείς πρεπει να κοιτάμε πάντα το συμφέρον μας που προκύπτει μέσα απο τον ανταγωνισμό των εταιρειών και μετά απο προσωπικές εμπειρίες.

 

10) Και εγώ το ίδιο. Απλώς ανάφερα οτι απο προσωπική εμπειρία το συγκεκριμενο κατάστημα με εξυπηρέτησε μια χαρά. Δεν με νοιάζει ο κάθε μαγαζάτορας ή η κάθε εταιρεία. Με νοιάζει να ψωνίζω φτηνά και ποιοτικά χωρίς να βασιζομαι στα λεγόμενα του καθένα.

 

11) Για την υποσημείωση. Πάρε ό ίδιος στο Πανευρωπαικό επισκευαστικό κέντρο της Microsfoft Και ρώτα για το EASYBUYWORLD - EasyService Και θα δείς, θα ακούσεις και θα πιστέψεις ότι τουλαχιστον για επισκευές κονσολών συνεργάζονται. Εγώ γλίτωσα 230 euro για το Playstation 3 απο την Cometron(Sony), το 360 ήταν του φίλου μου που πήρε Microsoft. Να διαβάζεις καλύτερα πριν αρχίσεις να λες για χαπάκια....

 

1 Υ.Γ 11 εντολες εδωσα και εγώ. Μάλλον να συναντηθούμε να γράψουμε βιβλίο. HEHEHE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα σχολίαζα , πριν την απάντηση της εταιρείας , αλλά η προκλητικότητα και το θράσος προκαλούν.

 

 

 

....Οπως διαπύστωσα στο προβλημά σας δόθηκε άμεσα λύση με επιστροφή των χρημάτων σας άμεσα.

 

Αυτό δα έλειπε. Ο ανθρωπος το ανεφερε , και το ξεραμε. Το επαναλαμβανετε για να υπερηφανευθειτε οτι κανατε το αυτονόητο ;

 

... Το συγκεκριμένο προιόν για το οποίο μας κατηγορείτε είναι αγορασμένα απο μεγάλο προμηθευτη του εξωτερικού που ασχολείται με μέσα αποθήκευσης.

 

Πρωτον : Γιατι δεν αναφερετε ποιος είναι αυτός ;

Δευτερον : Κατανοείτε οτι με αυτή τη φραση , αποδιδετε μειωμένη αξιοπιστία σε "μικρους" προμηθευτές , βρίζοντας ουσιαστικά την υπόστασή τους. Και μάλιστα ποιος είναι ο τιμητής ; Ο προμηθευοένος από οίκο με αμφιλεγόμενο προϊον

 

 

....Μετέφερα και εγώ τα λεγομενά σας στο εξωτερικό για να δούμε τι συμβαίνει.

 

Δεν νομίζετε οτι μετα από τρεις μηνες που δημιουργήθηκε το προβλημα , θαπρεπε να είχατε την απάντηση και να την παραθέσετε ; Εσας καιει το "καλο σας όνομα" ,

 

 

.... πόσο μάλλον να μας δυσφημούν δημοσίως

 

Κυριοι δυσφήμηση συντελείτε , οταν τα αναφερομένα είναι ψευδή (συκοφαντική μάλιστα οταν ο αναφερων γνωρίζει το ψευδος - απλή αν δεν το γνωρίζει)

Ο Honda αναφέρει γεγονότα και κρίσεις που παραδεχτηκατε την αλήθεια τους. Που είναι η δυσφήμηση λοιπον; Μηπως απλά ενοχλει που αν και λύθηκε το πρωσοπικο του πρόβλημα , το δημοσιοιποιησε ωστε να προστατεψει άλλους καταναλωτες - υποψηφια θύματα;

 

 

....Τη συγκεκριμένη μνήμη την χρησιμοποιώ στο κινητό μου και στο PSP εδώ και 3 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα....

 

Εδω δεν ξερω αν πρεπει να γελάσω ή να κράξω ... "Τέτοιες" διαδικασίες ελεγου ποιοτητας έχετε ; !!! Βουρρ για ISO ....

 

Ήδη είμαστε σε επικοινωνία με το service Της Sony στην Ελλάδα για να ελέγηουμε τα λεγόμενα του πελάτη.

... και τόσο χρονοβόρο είναι η απάντηση ε;

 

 

Πρεπει όλοι μας όμως να γνωρίζουμε οτι τα γραπτά κάποιο ανλωνυμου δεν αποτελούν και απόδειξη. ¨Ολοι μας πίσω απο κάποιο ψευδώνυμο - ανωνυμία μπορούμε να κατηγορήσουμε τον οποιδήποτε για οτιδήποτε και όλοι μας είμαστε υπεύθυνοι για τα λεγομενά μας.

 

Αφού , από τον ελεγχο που κάνατε , βρήκατε τη περιπτωση του και επιστρεψατε τα χρήματα , συνεπαγεται οτι ξερερτε πολύ καλα το ονομά του.

Μπορειτε λοιπον να προβείτε σε καθε νομιμη ενέργεια

Δεν φτανουν ολα τα αλλα , πάτε να βγαλετε αναξιοπιστο και δειλό τον ανθρωπο

Και η σπέκουλα εχει τα ορια της. Ντροπή σας !

 

 

Είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη αρκεί να έχει την διάθεση να εξυπηρετηθεί και όχι να κακολογήσει - δυσφημίσει για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει,

 

Δεν σας θελουμε ουτε δίπλα , ουτε πίσω , ουτε λοξως πλαγια και μάλιστα υπό όρους που εσεις θα οριζετε.

Είμαστε απέναντι σας και απαιτούμε το απλούστερο : τίμια συναλλαγή

 

 

ΥΓ. Αν μετα το ψαξιμο με το μεγαλο εμπορο και τη Sony αποδειχτει οποιοδήποτε προβλημα με το προϊον , θα βρειτε από τα αρχεια σας ολους οσους πουλησατε προϊον από την ιδια παρτιδα , θα τους ενημερώσετε και θα επιστρεψετε τα χρηματα τους ; Θα αναρτησετε εμφανως στην ιστοσελιδα σας ανακοινωση για το θεμα ωστε να ενημερωθούν υπευθυνα οι αγοραστες ;

Εκει θα φανεί αν είστε αξιοπιστοι και σοβαροί....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. · Κρυμμένο από paredwse, 10 Μαρτίου 2012 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Κρυμμένο από paredwse, 10 Μαρτίου 2012 - Δεν έχει δοθεί λόγος

Προς geodeepinhell

Δεν έχω καμία σχέση με το EasyService Και θα δείς, Τι εννοεις???πως θα δω?

Εγω κατα τα λεγομενα σου παντα βλεπω πως εισαι πελατης του καταστηματος και μας λες πως σε εξυπηρετη και μια χαρα αρα εδω εχουμε και τους συναισθηματισμους σου στην μεση αρα δεν εισαι σε καμια περιπτωσει αντικειμενικος!!!

 

Παραπανω βλεπουμε την περιπτωσει του HONDA η οποια ειναι ακρως προσβλητικη για την περιπτωσει του ως Πελατης-Καταναλωτης ακομα Χειροτερα για την ιδια την Sony

που το συγκεκριμενω καταστημα "Ματωσε" και τους δυο παραπανω σε μια συναλλαγη προς το συμφερον του βεβαια!!!

 

Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει ο κάθε μαγαζάτορας. Εμένα με ενδιαφερει να υπαρχει ανταγωνισμός για να ψωνίζω φτηνότερα και καλύτερα. Αν τα ισοπεδώνουμε όλα και μέινει μόνο ένας σην αγορά ή ψωνίζουμε απο εξωτερικό τότε τι ανταγωνισμό θα έχουμε; Ο ανταγωνισμος ερχετε παντα απο καπου αλλου και κυριως στις μερες μας απ'εξω! Δες οχι μονο προιοντα οπως PS3 Μνημες και ηλεκτρονικες χαζομαρες αλλα δες Σταφυλια,Μπανανες,Φασολια,Κρεας απο που τα αγοραζουμε και απο που ειναι :rolleyes:

 

Δηλαδή αν εγώ παραγγέλνω και αφού παραλαμβάνω στην συνέχεια βγάζω το προιόν απο μέσα και ισχυριζομαι οτι ήταν άδειο ή χαλασμένο - κλωνος (επειδή έβαλα εγώ κάτι άλλο στην θέση του) για να πάρω και δεύτερο ή τρίτο ή τα λεφτά πίσω βάζοντας στην θέση του προιόντος κάτι χαλασμένο ή πειραγμένο θα καταφέρω σε 1 χρόνο να ανοίξω μαγαζί.

Νομικα ναι μπορει ο καθε πελατης να μεταβει σε καταγγελια στην περιπτωσει που οντως ισχυει το παραπανω φενομενο και οχι οπως λες εσυ να κανει την μπινια ο ιδιος ο ΠΕΛΑΤΗΣ τοτε εκει ειναι παρανομος!!!

Σε αρκετα μαγαζια οπως Γερμανος,wind,Vodafone σου το ανοιγουν αυτοι το κουτι μπροστα σου για αυτο τον λογο για να ειναι και οι 2 στην συναλλαγη του κυριοι!

 

Μπορεί όλοι να φταίνε μπορεί και εμείς να φταίνε. Ποτέ δεν ξέρουμε ποιός φταίει και ποια είναι η αλήθεια. Για παράδειγμα ποιος μου λεέι ότι υπάλληλος της Forthnet δεν βγαίνει να γράφει στα forum για την On Telecom ή το ανάποδο. Το καλύτερο για εμάς είναι να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες εταιρείες για να έχουμε επιλογή και ανταγωνισμό. Ο καθένας μετα απο προσωπική εμπειρία θα επιλέξει αυτό που νομίζει καλύτερο. Εμεις γιατι να φταιμε?Για την επιλογη μας?Για το τι γουσταρουμε να καταναλωσουμε το πρωιον η την υπηρεσια που μας σερβιρουν στο πιατο μας αλλα αρκετες φορες δεν ειναι ετσι η δεν προκειτε ποτε να την παραλαβης.Τι ακριβως εννοεις??

 

Που ξέρω εγώ αν τα λεγόμενα του παιδιού είναι αλήθεια και που ξέρω αν δεν είναι κάποιο αναταγωνιστικό κατάστημα ή κάποιος βαλτός όπως λένε. Την ξερεις γιατι εδω μεσα εκανε την εμφανησει του ο ιδιοκτητης-υπευθηνος που ΕΛΕΙΠΕ :lol:

 

Παντως εγω με λιγη σκεψει σε βλεπω ως συμπαραστατη του καταστηματος και οποιος ειδε τα μηνυματα σου της απαντησεις σου και το τροπο τους καταλαβενει το ιδιο!!!

Εδω μεσα οι περισσοτεροι γραφονται για να κανουν μια ερωτησει και ΟΧΙ για να δωσουν μια ΜΕΓΑΛΗ απαντησει στο τι ειναι καποιο καταστημα και αγαναχτισμενει μαλιστα οπως εσυ!!!

Η πες μου τωρα πως εγινε τυχαια και αυτο :X να τρελαθω!!!! :lol: :lol: :lol:

 

 

Οποτε γουσταρεις αν εχουμε φιλοσοφιες και δενουμε και πνευματικα κανενα προβλημα ας το γραψουμε το βιβλιο :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...