Προς το περιεχόμενο

F2G - Απίστευτο κι όμως ελληνικό!


topmail

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απίστευτο κι όμως Ελληνικό

 

Όλοι Γνωρίζουμε πλέον ότι η Wind έχει βγάλει μια προσφορά για το πρόγραμμα F2g οπού ούτε λίγο ούτε πολύ μας δίνει 1200 λεπτά ομιλίας προς κινητά F2g και σταθερά καθώς και 1200 sms. Πολύ καλά ως εδώ..

 

Το κουφό της όλης υπόθεσης είναι όμως ότι για να πληροφορηθείτε το υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο που σας έχει απομείνει από αυτά τα 1200 λεπτα χρόνου ομιλίας … απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!! καλό ε???

 

Σε επικοινωνία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης σχετικα με αυτό το θέμα μου απάντησαν μετά από σκέψη 2 λεπτών ότι είναι τεχνικά αδύνατο, ετσι δεν μπορουμε να μαθουμε τον διαθέσιμο χρόνο ομιλίας μας, και ότι το 1269 δεν μας το λέει!

Πολύ απλά μου είπε ο υπάλληλος της Wind ότι θα τον υπολογίζω μονός μου!!!

Κοινώς θα κρατάω σημειώσεις! Έλεος κυρία WIND! Έλεος..:shock:

 

Εν έτη 2008 στην Κοινωνία της Πληροφοριάς και δεν μπορείτε να δώσετε σωστές υπηρεσίες στους πολίτες.. Η μήπως κάτι άλλο πονηρό συμβαίνει εις Βάρος των ανυποψιαστων καταναλωτών ??

 

Σκεφτείτε το παιδιά και μην αφήνετε να σας υποβιβάζουν την νοημοσύνη σας..

 

 

Με εκτίμηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ έχω flexy 30 και δεν με ενδιαφέρει πολύ να ξέρω πόσο έχω μιλήσει κοίτα τον counter του κινητού σου τους 2 πρώτους μήνες και μετά στο περίπου θα έχεις μια ιδέα που παίζεις ούτε το χρειάστηκα να ξέρω ούτε θα το χρειαστώ ποτέ

 

δεν ξέρω αν άλλες εταιρίες σου δίνουν την δυνατότητα να ξέρεις αλλά σιγά το πράγμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοίταξε να δεις αν τα περιμένεις όλα από τους άλλους δεν θα δεις άσπρη μέρα ποτέ καλός ή κακώς ή χώρα που ζεις έτσι λειτουργεί χρόνια και ο τύπος με την μαντήλα στο κεφάλι που αγόρασε την wind δεν του καίγεται καρφί για έναν topmail που παραπονιέται στο insomnia οτι δεν του λένε πόση ώρα έχει μιλήσει με τους φίλους του οπότε φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά λένε :-) ούτε εμένα μου αρέσει αυτή η κατάσταση αλλά επειδή ξέρω οτι όσο και να γράψω όσο και να φωνάξω εγώ θα κουραστώ μόνο προτιμώ να ξέρω μόνος μου τι κάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλ τι προτεινεις ??

Απάθεια ? Με ολα αυτα και εχουμε γινει η ακριβότερη χωρα της ευρώπης..

Αντιδράστε επιτέλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αποκαλείς όπως θες εγώ δεν θα το έλεγα απάθεια αλλά αφού εκείνο το τετράγωνο πραγματάκι σου δίνει την δυνατότητα να μετράει πόση ώρα έχεις μιλήσει ( αυτό που ζητάς από αυτούς που δεν έχουν ιδέα και απαντάνε στα τηλέφωνα ) τότε απλά χρησιμοποίησε το, μια αφαίρεση θα κάνεις μόνο

 

κάποιες φορές όταν με τον άλλον δεν μπορείς να βγάλεις άκρη απλά τον αγνοείς ή απλά δεν συνεργάζεσαι μαζί του αν υπάρχει κάποια άλλη εταιρεία που σου δείχνει 1200 λεπτά και μηνύματα και την δυνατότητα να ξέρεις το υπόλοιπό σου τότε πας εκεί όχι οτι θα τους νιάξει και πολύ αν χάσουν εσένα ή εμένα από πελάτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλ τι προτεινεις ??

Απάθεια ? Με ολα αυτα και εχουμε γινει η ακριβότερη χωρα της ευρώπης..

Αντιδράστε επιτέλους!

 

πες μου που μοιραζουν ροπαλα να παω να παρω.

ναι στον πολεμο.

 

περα απο την πλακα η καλυτερη αντιδραση για μενα ειναι η μη καταναλωση,

αμα θελω να καταναλωνω δεν πρεπει να παραπονιεμαι, και οτι μου φαινεται ακριβω δεν το χρησιμοποιω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες,αν καιγεσαι να μαθαινεις ποσα λεπτα σου μενουν ,χρησιμοποιησε το κντ....

αλλά άλλο θελω να θιξω....1200 λεπτα ομιλιας=20 ωρες....σκοπευεις να τις χρησιμοποιεις ,αλλα και να τις ξεπερνας καθε μηνα????

τοτε σε λιγο χρονικο διαστημα δεν θα χρειαζετε να ανησυχεις για το υπολοιπο χρονου....:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απίστευτο κι όμως Ελληνικό

 

Όλοι Γνωρίζουμε πλέον ότι η Wind έχει βγάλει μια προσφορά για το πρόγραμμα F2g οπού ούτε λίγο ούτε πολύ μας δίνει 1200 λεπτά ομιλίας προς κινητά F2g και σταθερά καθώς και 1200 sms. Πολύ καλά ως εδώ..

 

Το κουφό της όλης υπόθεσης είναι όμως ότι για να πληροφορηθείτε το υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο που σας έχει απομείνει από αυτά τα 1200 λεπτα χρόνου ομιλίας … απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!! καλό ε???

 

Σε επικοινωνία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης σχετικα με αυτό το θέμα μου απάντησαν μετά από σκέψη 2 λεπτών ότι είναι τεχνικά αδύνατο, ετσι δεν μπορουμε να μαθουμε τον διαθέσιμο χρόνο ομιλίας μας, και ότι το 1269 δεν μας το λέει!

Πολύ απλά μου είπε ο υπάλληλος της Wind ότι θα τον υπολογίζω μονός μου!!!

Κοινώς θα κρατάω σημειώσεις! Έλεος κυρία WIND! Έλεος..:shock:

 

Εν έτη 2008 στην Κοινωνία της Πληροφοριάς και δεν μπορείτε να δώσετε σωστές υπηρεσίες στους πολίτες.. Η μήπως κάτι άλλο πονηρό συμβαίνει εις Βάρος των ανυποψιαστων καταναλωτών ??

 

Σκεφτείτε το παιδιά και μην αφήνετε να σας υποβιβάζουν την νοημοσύνη σας..

 

 

Με εκτίμηση

 

Έχεις απόλυτο δίκιο στην αγανάκτηση σου. Το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας στο F2G Non Stop 500 που χρησιμοποιώ αποστέλλεται αυτόματα με κάθε κενό μήνυμα που στέλνεις στο 1269 για να ενημερωθείς για το υπόλοιπο της κάρτα σου, συνεπώς κάτι ανάλογο θα μπορούσε να γίνει και για το Non Stop 1200, απλά πράγματα ;)

 

Συγκεκριμένα τώρα, όσον αφορά τα τεχνικά προβλήματα που επικαλούνται - όσοι γνωρίζουν ελάχιστα από προγραμματισμό καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για "μπούρδες", φυσικά και μπορούν να σε ενημερώσουν (διαφορετικά ούτε οι ίδιοι θα ξέρανε αν κατανάλωσες τον χρόνο ομιλίας σου ή πόσα λεπτά ομιλίας να αφαιρέσουν σε κάθε νέα κλήση σου από το υπόλοιπο κτλ ...).

 

Τώρα, κατά την γνώμη μου γιατί δεν σε ενημερώνουν; Χμ.. απλά μιας και η ελάχιστη χρέωση γίνεται ανά 3 λεπτά (από όσο γνωρίζω!) υποθέτω ότι δεν θέλουν να βλέπει ο κόσμος πόσο γρήγορα πέφτουν οι συγκεκριμένες μονάδες .. σε μια εκ πρώτης όψεως χορταστική προσφορά ;)

 

Αυτά.

 

Υ.Γ.

Όσον αφορά του φίλους με τα συμβόλαια και τους μετρητές των κινητών τους - καλό είναι να ψάξουν πότε μηδενίζει η εταιρία τους (Wind, Vodafone, Comsote κτλ) τους δικούς της timers ώστε να είναι σίγουροι 100% πως δεν ξεφεύγουν από τα όρια χρήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή έχω χρησιμοποιήσει και cosmote και vodefone και κατέληξα τελικά στην tim/wind. μετρούσα τον χρόνο που έχω στη διάθεσ'η μου, με τον απλούστατο τρόπο του να μηδενίζω τα timers του κινητού μου... Για ποιο άλλο λόγο δηλαδή να υπήρχαν τα timers.... και από όσα ξέρω, κάθε τέλος του μήνα αυτομάτως μηδενίζεται ο χρόνος σου και ξεκινά από την αρχή.... βέβαια σωστό είναι να κοιτάμε στους λογαριασμούς μας την περίοδο χρέωσης, και να απαιτήσουμε να είναι ακριβώς με το τέλος του μήνα.... τουλάχιστον έτσι έκανα εγώ :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου Directx χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου και χαίρομαι διπλά επίσης για το γεγονός ότι με κατάλαβες απόλυτα..εν αντίθεση με τους υπόλοιπους φίλους όπου μου συνιστούν να χρησιμοποιήσω μετρητές «άκουσουν- άκουσουν» για να γνωρίζω τον χρόνο κατανάλωσης γνωρίζοντας οτι υπάρχει και η ελάχιστη χρέωση που γίνεται ανά 3 λεπτά. Έτσι λοιπόν απορρίπτεται αυτόματα και η λύση αυτή των Μετρητών αφού είναι ανακριβής.

 

Όσον αφορά τις 20 ώρες που λέει ο φίλος stauros772000 (δεν είναι 20 ώρες στην πραγματικότητα άλλα λιγότερες μιας και η ελάχιστη χρέωση γίνεται ανά 3 λεπτά), ναι είναι χρήσιμο να ξέρω ποσό χρόνο έχω γιατί εγώ σπίτι μου δεν έχω σταθερό τηλ και θέλω να παίρνω σε σταθερά τηλ κάθε μέρα..

 

Απλά αυτό το Μπάχαλο γίνεται μονό στην Wind για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν τα κατάλληλα άτομα που να γνωρίζουν από προγραμματισμό Η/Υ.

 

Αντιθέτως στην Vodafone αυτά δεν υπάρχουν. Ενημερώνεσαι πλήρως για την κάθε χρέωση που έχεις κάνει και τον υπόλοιπο χρόνο ομιλίας που σου απομένει, όπως επίσης και η κλήσεις που θα κάνεις εάν είναι προς το ανάλογο οικονομικό πακέτο.

 

Για την Comoste δεν μιλάω γιατί έχει χάσει το παιχνίδι εδώ και καιρο..

 

Και τέλος θα πρέπει να πω ότι δεν θα πρέπει να τα δεχόμαστε όλα έτσι τόσο απλά και να τα καταπίνουμε σαν καραμέλες άλλα να επισημαίνουμε τα κακώς κείμενα με σκοπό να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους συνανθρώπους μας. Και σε τελική ανάλυση να απαιτήσουμε καλύτερες υπηρεσίες και όχι κοροϊδία και εκμετάλλευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά υπάρχει τρόπος να ενημερωθείται για το υπόλοιπο!Στείλτε ενα κενό γραπτό μην στο 1269 και θα σας ερθουν 2 sms.Στο 2ο λεει την χρήση του non stop.Μάλλον έπεσες σε πολύ άσχετο υπάλληλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου Directx χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου και χαίρομαι διπλά επίσης για το γεγονός ότι με κατάλαβες απόλυτα..εν αντίθεση με τους υπόλοιπους φίλους όπου μου συνιστούν να χρησιμοποιήσω μετρητές «άκουσουν- άκουσουν» για να γνωρίζω τον χρόνο κατανάλωσης γνωρίζοντας οτι υπάρχει και η ελάχιστη χρέωση που γίνεται ανά 3 λεπτά. Έτσι λοιπόν απορρίπτεται αυτόματα και η λύση αυτή των Μετρητών αφού είναι ανακριβής.

 

Όσον αφορά τις 20 ώρες που λέει ο φίλος stauros772000 (δεν είναι 20 ώρες στην πραγματικότητα άλλα λιγότερες μιας και η ελάχιστη χρέωση γίνεται ανά 3 λεπτά), ναι είναι χρήσιμο να ξέρω ποσό χρόνο έχω γιατί εγώ σπίτι μου δεν έχω σταθερό τηλ και θέλω να παίρνω σε σταθερά τηλ κάθε μέρα..

 

Απλά αυτό το Μπάχαλο γίνεται μονό στην Wind για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν τα κατάλληλα άτομα που να γνωρίζουν από προγραμματισμό Η/Υ.

 

Αντιθέτως στην Vodafone αυτά δεν υπάρχουν. Ενημερώνεσαι πλήρως για την κάθε χρέωση που έχεις κάνει και τον υπόλοιπο χρόνο ομιλίας που σου απομένει, όπως επίσης και η κλήσεις που θα κάνεις εάν είναι προς το ανάλογο οικονομικό πακέτο.

 

Για την Comoste δεν μιλάω γιατί έχει χάσει το παιχνίδι εδώ και καιρο..

 

Και τέλος θα πρέπει να πω ότι δεν θα πρέπει να τα δεχόμαστε όλα έτσι τόσο απλά και να τα καταπίνουμε σαν καραμέλες άλλα να επισημαίνουμε τα κακώς κείμενα με σκοπό να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους συνανθρώπους μας. Και σε τελική ανάλυση να απαιτήσουμε καλύτερες υπηρεσίες και όχι κοροϊδία και εκμετάλλευση.

 

Δεν είναι θέμα προγραμματισμού Η/Υ απλά θέλουν να ξεπεράσεις το όριο....να σου φάνε την κάρτα...και να βάλεις άλλη...που κολήσατε με το όλο θέμα??Λευτά θέλουν να βγάλουν...εταιρία είναι....όσο για τους μετρητές που λέτε....δεν γίνεται να μετρήσεις πόσα λεπτά μίλησες γιατί απλά υπάρχει η ελάχιστη χρέωση....μην παραπονιέσται λοιπόν...τίποτα δεν είναι τζάμπα...στην ουσία σου δίνουν 400 κλήσεις των 3 λεπτών....εμένα καλό μου ακούγεται....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός ο jimchristo με κενό γραπτό μην στο 1269 λεει την χρήση του non stop.Μάλλον έπεσα σε πολύ άσχετο υπάλληλο!! συμφωνό μαζί σου jimchristo.

 

Επίσης συμφωνώ και με αυτά που γράφει ο leukonas περί οικονομικής εκμετάλευσης και διαφωνώ κάθετα με τον φίλο xristakits οπου μου λεει να αλλάξω εταιρία.. θα μπορούσες φίλε xristakits να το ψάξεις και εσυ λιγο το θεμα όπως ο jimchristo και ο leukonas .. βγάλαμε χρησιμα συμπεράσματα και λύση του προβληματος..

 

Οχι αρνητισμός σε ολα λοιπόν..:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...