Προς το περιεχόμενο

Έσπασαν οι ταχύτητες.


jason_rethymno

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαιρός θα ήταν να το πας και για ένα συνολικό σέρβις πιστεύω...Πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει σύνολο?

 

245.396 χλμ.έχει κάνει αλλά του είχαμε γυρισει τα χιλιόμετρα με black&decker. Οπότε θα είναι παραπάνω. Όσο για συνολικό σέρβις δε νομίζω να χρειάζεται, πριν 2 μήνες του είχα κάνει.Και έχει περάσει και από ΚΤΕΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα τι βγηκε? ποιος ο λογος να γυρισεις χλμ αν δεν εχεις σκοπο να το πουλησεις σε κανενα και να του φας λεφτα?τεσπα εσυ ξερεις... επειδη και σε μενα ετυχε κατι παρομοιο , ροχαλιζαν οι ταχυτητες στη νεκρα και βουισμα την ωρα της οδηγησης το οποιο εξαφανιζονταν οταν πατουσα το συμπλεκτη δλδ τα ρουλεμαν του σαζμαν...ολα τα φιατακια με αυτο το κιβωτιο ειχαν τετοιο προβλημα επομενως για μεταχειρο λιγο ριψοκινδυνο...εγω πηγα αγορασα τα ρουλεμαν ολα SKF 5 τεμαχια , σετ φλατζων κλπ , 2 λιτρα λαδακι και κατεβηκα στο καναλι...στο γκαραζ μεσα οταν το εφτιαχνε ο πεθερος πριν χρονια εκανε τρυπα στη μεση ωστε να φτιαχνεις οτι θες κατω απο το αμαξι...κατεβαζεις το κιβωτιο αφου πρωτα τραβηξεις το λαδι απο μεσα..εχει ενα γκροβερ κατω για να στραγγιζεις και ενα πανω πανω για να βαζεις λαδι...κατεβαζεις το κιβωτιο με τη βοηθεια φιλου γιατι ειναι κοντα στο 30-40 κιλα το ανοιγεις κοιτας και τα συνχρονιζε σου αν εχουν προβλημα αλλαζεις κανενα εγω αλλαξα της πρωτης ταχυτητας αλλαζεις ρουλεμαν μετα κλεινεις το κιβωτιο με νεο σετ φλατζων κλπ και το βαζεις παλι στο αμαξι...γεμιζεις λαδακι και εισαι ετοιμος...εμενα μου βγηκε ολα μαζι σαν ανταλακτικα 170 ευρω και το κιβωτιο ειναι αστερι για αλλα 250.000 χλμ...ποιος ο λογος να παρω μια μεταχειρισμενη πατατα και να κλαιω το 200-300αρι μετα απο καιρο?? τωρα το αλλο σαβατοκυριακο εχω να κατεβασω το δυναμο για να αλλαξω καρβουνακια και ρουλεμαν που σφυραει....80 ευρω μου βγηκαν και 20 ακομα για ιμαντα δυναμο και ροδελα αυτα ειναι...φιατακια ειναι φοβερα...κραταν πολλα χλμ ανταλακτικα τζαμπα και χαλανε δυσκολα πολυ...

 

υγ. τα ρουλεμαν που εβγαλα απο μεσα ηταν της SKF οπως και των εμπρος και πισω τροχων...οχι για να μη λενε μερικοι αμπελοφιλοσοφοι οτι ειναι ζημιαρικα τα ιταλικα...αν ειναι ζημιαρικα τα ιταλικα μετα το 95 γιαυτο φταινε οι γερμανοι προμηθευτες ανταλακτικων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, δεν έχει μόνο Γερμανούς προμηθευτές :)

 

Όπως και να έχει, τη διαφορά δεν την κάνει ούτε η εθνικότητα του προμηθευτή, ούτε καν η χώρα κατασκευής του ανταλλακτικού, αλλά οι προδιαγραφές που βάζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Η SKF θα φτιάξει στη FIAT οτιδήποτε της ζητήσει, και θα το κατασκευάσει είτε στην Ευρώπη, είτε στην Κίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πήγα στο συνεργείο και τελικά μου είπε ο μηχανικός οτι έσπασε το συρματόσχοινο των ταχυτήτων. 90 Ευρώ κάνει όλο το εξάρτημα χωρίς τη δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πήγα στο συνεργείο και τελικά μου είπε ο μηχανικός οτι έσπασε το συρματόσχοινο των ταχυτήτων. 90 Ευρώ κάνει όλο το εξάρτημα χωρίς τη δουλειά.

 

τυχερος εισαι! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς τα κατάφερες έτσι, άλλαζες ταχύτητες χωρίς να πατάς το αμπραγιάζ?

Και εγώ που είμαι λίγο τσαπατσούλης σε αυτά ώς τώρα ευτυχώς δέν το έχω πάθει;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πήγα στο συνεργείο και τελικά μου είπε ο μηχανικός οτι έσπασε το συρματόσχοινο των ταχυτήτων. 90 Ευρώ κάνει όλο το εξάρτημα χωρίς τη δουλειά.

Το επαθα και εγω (εφυγε η ντίζα). Αλλαξε κατι σαν κουταλακι (10 εκατοστα πραγματακι) αλλά 40 ευρώ μόνο, ολα (xsara vts)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εμενα ειχε ξεκουμπωσει απο μια βαση που κατεληγε το συστημα του μοχλου ταχυτητων στη μηχανη, το αλλαξε ο ξαδερφος μηχανικος..καπου 10-15 ευρω και τελος (citroen zx monte carlo)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...