Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για το ηλεκτρονικό κατάστημα ebw.gr


K28gnb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το EBW είναι η μεγαλύτερη "γιάφκα" ηλεκτρονικών στην Ελλάδα. Δε θα το κατηγορήσω όμως γιατί μου αρέσει που υπάρχει, αλλά χρειάζεται τρομερήz προσοχή σε ότι αγοράζετε. Πρέπει να γνωρίζετε εκ των προτέρων τι ακριβώς θέλετε.

 

Λέω πως δε θα το κατηγορήσω γιατί η αποθήκη του είναι μοναδική. Έχουν πράγματα που δεν έχει κανείς. Από το να πουλήσεις χαλασμένο xbox για να πάρουν τα εξαρτήματα μέχρι προϊόντα που δεν έχουν άλλα μαγαζιά στην Ελλάδα. Για παράδειγμα, δεν είχε κανείς (πήγα σε πάνω από 15 μαγαζιά) headset για xbox γιατί δεν υπήρχε ακόμα live στην Ελλάδα. Πήγα στο EBW στις... 10:30 το βράδυ και βρήκα. Μετά από κάποιες μέρες έψαχνα transfer kit για να μεταφέρω αρχεία από σκληρό σε σκληρό (για XBOX). Πάλι, δεν το είχε κανείς χωρίς παραγγελία. Το βρήκα στο EBW αλλά καθώς ήμουν αδιάβαστος, μου έδωσαν μία μαϊμού που δεν αναγνωρίζεται από την κονσόλα. Επίσης έχει τύχει να αγοράσω games, μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία. Και γενικά οι τιμές είναι χαμηλότερες. Δεν είναι τυχαίο τις λίγες φορές που έχω περάσει από το κατάστημα, γίνεται "χαμός" από κόσμο αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι ένα μικρό μαγαζάκι που μοιάζει περισσότερο με αποθήκη.

 

Συγκριτικά με το ολιγοπώλιο των μεγάλο-εταιρειών τύπου Πλαίσιο, Public, Multirama, το EBW κάνει τη "βρώμικη" δουλειά του και ισορροπεί την κατάσταση. Το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι ψαγμένος πριν την αγορά, διαφορετικά καλύτερα να πας σε κάποιο mainstream κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οποτε μακρυα απο το καταστημα, ε; Τυχερος ημουν που μου ειχαν στειλει και την μνημη που ξεχασαν να μου βαλουν τοτε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ebw? μια τρυπα στο μαρουσι ειναι που εφερνε ολη την σαβουρα απο κινα που την βρησκεις απο το ιντερνετ σε εως 300% φτηνοτερες τημες; α αυτο ειναι ναι... μια φορα ειχα αγορασει απο εκει μια οθονη για PSP και ειχε 3 καμενα pixel και δεν την αλλαζε. εχε χαρη την επομενη μερα εμπενα στρατο απο αδεια. και μετα απο ολλα αυτα απορουνε καποιοι γιατι ο κοσμος παει στα πλαισια και στα e-shop η στρεφετε στο ebay κτλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα ολα τα ψιλοπραγματα που εχει ειναι μαπα αλλα λαπτοπ που πηρα εγω το πηρα 170 ευρω κατω και ηρθε αμεσως, τωρα να υπαρχουν και 50 παραπονουμενοι λογικο ειναι. Τα ιδια γινονται και στα μεγαλα μαγαζια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Μάλιστα.. και εγω δεν ειμαι ικανοποιημένος και εκτός συγκλονιστικού απροοπτου δεν θα παραγγείλω πάλι απο εκει κάτι που να μην ειναι με ζελατινα στο κουτι του.

Πηρα ενα samsung galaxy s δωρο για την γυναικα, εγραφε απο εκθεση και open box, λέω οκ θα είναι απλα ελαφρα ανοιγμενο και με ανοιχτο κουτι, οσες φορες εχω παρει open box προιόντα έτσι ειναι.

Ελαβα ενα κουτι χυμα που οταν το ανοιξα ειχε μεσα χυμα το κινητο σε φουσκαλες συσκευασια, οκ, και εναν μετασχηματιστη ασχετο της πλακας κατασκευαστικα. Ουτε μανουαλ ουτε τιποτα, ουτε καν τα ακουστικα του, τιποτα απολυτως, που και μονο αυτα να παω να παρω χωρια εφτανα στην τιμη του καινουριου. Δεν αναφέρουν τιποτα τετοιο στο site και σε αυτο δινω φάουλ. Μου παν τηλεφωνικως ετσι τα δινουν.. οκ, δεν αναφερουν τιποτα τετοιο. Αλλο το Open box και αλλο το without box and nothing else.

Ανοιγω την συσκευασια και το κινητο ειχε γρατζουνια πολυ μικρη σε στυλ χαραδρας στο πανω μερος. Ανοιγω το κινητο και με εκπληξη βλεπω φωτος μεσα (αλλοδαπων). Ανοιγω το βιντεο και ειχε και βιντεο με εναν ξένο που μιλαγε λιγα δευτερα. Λεω οκ, ετυχε, απλα το δοκιμαζανε στην εκθεση ή whatever. Ουτε αυτο δεν με απασχολησε ομως πλεον ολα ουρλιαζαν οτι το κινητο ηταν μεταχειρισμενο. Ηδη ειχα αποφασισει να το κανω αντικατασταση καθως ειχε την γρατζουνια.

Το βαζει η κοπελα να φορτισει, μετα με το που ακουμπαμε τον μετασχηματιστη να βγαλουμε το βυσμα γιατι ειχε φορτισει.. κοβεται το καλωδιακι του μετασχηματιστη. Οταν λεμε της πλακας. Της πλακας, αφου ενιωθες οτι θα μεινει στα χερια σου ο μετασχηματιστης.

Μετα απο καποιες ωρες η μπαταρια σχεδον στο μηδεν. Δηλαδη δεν ειχε φορτισει καλα καλα λογο μετασχηματιστει ή ακόμα χειροτερα το κινητο ειναι καιρο χρησιμοποιημενο και η μπαταρια μετριοτατη προς dead.

Τέταρτο προβλημα στην σειρα αρχιζει και πεφτουν οι κλησεις. Οποτε μιλαγαμε εκλεινε μετα απο λιγο αλλα οχι παντα. Νομιζαμε οτι παταει κατι αλλα το ειχε μακρια της και παλι εγινε το ιδιο. προβλημα και με κλησεις.

Και εδω ερχεται το αποτελειωμα, το κινητο οτι ακουστικα και να δοκιμασα δεν δουλευει handsfree ενσυρματο με μικροφωνο. Ουτε η μουσικη ακουγεται σωστα, μονοφωνικα και χανεται η φωνη. Αυτο μπορει να ναι και θεμα ακουστικων αλλα δοκιμασα και τα samsung galaxy s2 που εχω εγω και τα ιδια.

Μια βδομαδα λοιπον με used κινητο και ουσιαστικα χωρις κινητο , εγω εκτεθηκα απιστευτα, εστειλα φαξ να υπαρχει γραπτως το αιτημά μου, μιλησα και μαζι τους, θα το παω στο point καλλιθεας, να τους το στειλουν σε αυτους, να περιμενω νεοτερα, να μου στειλουν αλλο (δεν προκειται να δεχτω επισκευη), Θα ζητησω αντικατασταση με καινουριο στο κουτι του και να πληρωσω την διαφορα, δεν δεχομαι αλλο μεταχειρισμενο, μπορει να μην γνωριζαν τιποτα για το κινητο αλλα εμενα μου βγηκε πραγματικα άθλιο, χωρις να λεω οτι φταινε αυτοι. Πολύ ταλαιπωρία. Ότι νεότερο θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

φίλε tugito έχει πλάκα που οτι κι αν γινόταν ΕΣΥ τους εδινες άλλη μια ευκαιρία, και στην επόμενη βλακεία άλλη μια ευκαιρία κοκ

διάβαζα το μηνυμα σου και απορουσα με την υπομονή σου!!

 

πρέπει να τους κανείς τρελή φασαρία αν δεν σου δώσουν τα λεφτα σου πισω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα πάρει από εκεί ένα HTC Desire πριν κάνα 8μηνό. Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα διαβάσει το insomnia για τις καταγγελίες, αλλά γενικά είμαι αρκετά καχύποπτός ειδικά για τα κινητά και κυρίως για το αν είναι παραεισαγωγή. Δεν είχα κανένα πρόβλημα αλλά έκανα το εξής που σας συμβουλεύω να το κάνετε όλοι, γιατί πάρα πολλά ακούγονται για όλα τα μικρά e-shops.

 

Πρώτον ... μην παίρνετε εύκολα από e-shop κάτι με αποστολή. Ειδικά για ένα κινητό ή κάτι αρκετά πολύπλοκο όπως laptop ... εντάξει αν είναι καμιά κάρτα SD μικρό το κακό. Παραγγείλτε το και περάστε να το πάρετε από εκεί (για Αθήνα μιλάω πάντα). Μετά εγώ έκανα το άλλο, το παρήγγειλα, πήγα από εκεί, είδα την συσκευασία ότι ήτανε κλειστή, πήρα το IMEI και το Serial Number, τα τσέκαρα για παν ενδεχόμενο ως προς την προέλευση κτλ και μετά πήγα και το πήρα. Μέχρι να τα τσεκάρω απλά το τηλέφωνο με περίμενε εκεί ...

 

Και για σκληρούς δίσκους και για laptop σας το προτείνω αν αγοράζετε από μικρά e-shops

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

φίλε tugito έχει πλάκα που οτι κι αν γινόταν ΕΣΥ τους εδινες άλλη μια ευκαιρία, και στην επόμενη βλακεία άλλη μια ευκαιρία κοκ

διάβαζα το μηνυμα σου και απορουσα με την υπομονή σου!!

 

πρέπει να τους κανείς τρελή φασαρία αν δεν σου δώσουν τα λεφτα σου πισω!

 

Επειδη το δωρο το ειχα υποσχεθει, δεν ειχαμε θεμα με το καταστημα, μου αλλαξαν το κινητο με καινουριο στο κουτι του και πληρωσα την διαφορα. Παντως και τα καινουρια μαλλον ειναι εισαγωγής, το συγκεκριμένο ουγγρικο νομιζω, αλλα απο ελληνικα και ολα οκ. Οποιος κοιταει την τιμη οκ, αλλα γενικως δεν εχω τις καλυτερες εντυπωσεις.. ειδικα στα used.. μακριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

αγόρασα από τους κυρίους ελαττωματική συσκευή

η οποία φτιάχτηκε όπως με ενημέρωσαν στις 13/12/11

και καλύφθηκε από την εγγύηση

και την κράτησαν οι ίδιοι !!!

 

έχω 3 mail που με ενημερώνουν τα παρακάτω

με τις ημερομηνίες που τα παρέλαβα και αναγράφω και πότε

στις

Wednesday, 14 December 2011, 7:58

-----------------------------------------------

'ΤΟ SERVICE ΣΑΣ ΜΕ SERIAL N. 355474043017894 ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΣΤΟ EASYBUYWORLD ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΜΕ ΚΩΔ: 27287. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ Γ. Κιαπέκος-2106196962. "

-----------------------------------------------

στις

friday, 13 January 2012, 7:03

-----------------------------------------------

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!Γ. Μπαλατσός-2106196962

-----------------------------------------------

και δευτερο αμεσως μετα

friday, 13 January 2012, 7:03

-----------------------------------------------

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΕΥΧΑΡΙΣTOYΜΕ ΠΟΛΥ!Γ. Μπαλατσός-2106196962. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ SMS Ή ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ 6980700596.

-----------------------------------------------

 

και αυτός o διάλογος μας μέσω paypal

ο οποίος είναι με σειρά απο κάτω προς τα πάνω

Αν ξέρετε από paypal

τα συμπεράσματα δικά σας

1/16/2012 03:49 PST - PayPal: Seller escalated this dispute to a Claim.

1/16/2012 03:49 PST - Seller: This Customer has done several orders in the past.He placed this order for 2 mobile phones at 2011-11-22 15:12:58 and received the order at 2011-11-23 10:20:00 as the signed voucher of the courier shows. After 21 days he send the one of two phones to us. We told him that he should send it directly to the official import company of the product here in greece. Anyway we sent this product to the official import company (Wind Hellas) at his behalf. We did more than we should do. Now he wants refund for this product from us. We think that resolution center of Paypal should not be used as a mean of black male. For this reason we escalate this dispute to a claim. (We also talk to official import company at his behalf and they told us that he will have his phone back when ready). He have all request papers (signed delivery voucher from courier, and everything else you could ask.Thanks for your time.EasyBuyWorld

1/2/2012 02:10 PST - Buyer: Σας παρηγγειλα 2 κινητα εκ των οποιων το 1 (με sereial n. 355474043017894 ) λειτουργησε μονο μια φορα και δεν ξαναδουλεψε.. σας το γνωστοποιησα στις 3/12/11 με mail και μου απαντησατε να σας το στειλω με γενικη ταχυδρομικη οπως και εκανα και το παραλαβατε επιτυχως στις 14/12/2011 και την καταχωρησατε με κωδικο 27287 στο καταστημα σας.Στις 27/12/11 σας ξανα ενοχλησα με mail και μου ειπατε οτι δεν γνωριζετε ακομα κατι γιατι την εχετε στειλει στην αντιπροσωπια ..λογο του οτι δεν εχω την συσκευη που αγορασα απο το καταστημα σας και ο χρονος που μου επιτρεπει η paypal να ζητησω τα λεφτα μου πισω τελειωνει θα ηθελα αν δεν εχετε σκοπο να την αντικαταστησετε να μου επιστρεψετε τουλαχιστον το ποσο που πληρωσα.Με εκτιμηση Βασιλειου Χρηστος

View case history

Jan 16, 2012 - PayPal: Email sent to seller

Jan 16, 2012 - PayPal: Email sent to buyer

Jan 16, 2012 - Seller: Dispute escalated to claim

Jan 16, 2012 - Buyer: Dispute filed

Jan 2, 2012 - PayPal: Email sent to seller

Jan 2, 2012 - PayPal: Email sent to buyer

Jan 2, 2012 - Buyer: Dispute filed

 

 

με κατηγορούν για εκβιασμό ενώ μου κρατάν την συσκευή και δεν απαντάν σε τηλέφωνα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρηγγειλα απο το ηλεκτρονικο καταστημα easybuyworld(ebw)δυο προιοντα τα οποια συμφωνα με το καταστημα ηταν διαθεσιμα.

Αφου ολοκληρωθηκε η παραγγελια μου μετα απο μερικα λεπτα λαμβανω email οτι τα προιοντα που ζητησα δεν ειναι διαθεσιμα.

Την επομενη ημερα στελνουν email οτι η παραγγελια μου ειναι σε σταδιο αποστολης.Λαμβανω με courier το δεμα και βλεπω οτι το ενα απο τα δυο προιοντα δεν ειναι αυτο που παρηγγειλα και αρκετα μικροτερης αξιας.Τηλεφωνο στο καταστημα και μου απαντουν οτι εγινε λαθος.Τους ζηταω να μου αποσταλει το προιον που παρηγγειλα εξ'αρχης και στην παραλαβη να επιστρεψω το λαθος.Μου λενε οτι πρεπει πρωτα να επιστρεψω το λαθος προιον και αφου ελεγχθει απο το service θα λαβω το σωστο οταν αυτο θα ειναι διαθεσιμο.Τελικα το στελνω με courier και ξανατηλεφωνω για να δωσω τον αριθμο λογαριασμου μου ωστε να μου επιστραφουν τα χρηματα.Ο ιδιοκτητης αρνειται να σημειωση τον αριθμο λογαριασμου προκαλωντας με λεγοντας νευριασμενος (που να τον βαλω,που να τον βαλω,που να τον βαλω).Ξεροντας οτι η συνομολια καταγραφεται δεν τον εξυβριζω.Ο ιδιοκτητης συνεχιζει το παραμυθι οτι πρεπει να ελεχθει πρωτα απο το service του καταστηματος.Μετα απο δυο μερες τηλεφωνο στο καταστημα και ξανα το ιδιο παραμυθι.Ποσες μερες τελικα χρειαζεται να ελεγθει? ενα μηνα? Θα καταθεσω μηνυση εναντιον του οχι τοσο για το ποσο που ειναι εστι κι αλλιως μικρο αλλα για να του φυγει η μαγκια και να καταλαβει πως αυτες του οι πραξεις απο εδω και περα θα εχουν σοβαροτατες συνεπειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μ'αρεσει που οπως ειπες ο ιδιοκτητης πηγε να βγει και απο πανω.το θρασος καποιων κυριων.χαρα στο κουραγιο σου ομως.εγω θα κατεβαζα καντιλια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...