Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο η eshop για laptop?


imr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περσυ ενα εξωτερικο dvd rw που ειχα αγορασει απο τα multirama μου χαλασε. Οταν πηγα στο καταστημα και τους ειπα τι επαθα, ο πωλητης με αποστομωσε δινοντας μου επιτοπου ενα καινουργιο! Αυτο ειναι service :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Περσυ ενα εξωτερικο dvd rw που ειχα αγορασει απο τα multirama μου χαλασε. Οταν πηγα στο καταστημα και τους ειπα τι επαθα, ο πωλητης με αποστομωσε δινοντας μου επιτοπου ενα καινουργιο! Αυτο ειναι service :-D

 

 

Ηταν επωνυμο το Laptop ή multirama συναρμολογιση ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηταν επωνυμο το Laptop ή multirama συναρμολογιση ???

Ποιος μιλησε για laptop? ξαναλεω οτι απλα ειχα αγορασει ενα εξωτερικο dvd rw το οποιο νεκρωσε ξαφνικα. Μου εκαναν επιτοπου αντικατασταση το drive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος μιλησε για laptop? ξαναλεω οτι απλα ειχα αγορασει ενα εξωτερικο dvd rw το οποιο νεκρωσε ξαφνικα. Μου εκαναν επιτοπου αντικατασταση το drive.

 

Sorry. Δικο μου λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος μιλησε για laptop? ξαναλεω οτι απλα ειχα αγορασει ενα εξωτερικο dvd rw το οποιο νεκρωσε ξαφνικα. Μου εκαναν επιτοπου αντικατασταση το drive.

 

μηπως ειχε συγκεκριμενη πολιτικη με την μαρκα το μουλτιραμα; γιατι εμενα μου φερθηκαν τελειως αντιεπαγγελματικα...

ισως ειμαι εγω η εξαιρεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο after sales που έχω χρειαστεί ποτέ είναι της Dell. Μου έστειλαν με δικά τους έξοδα με courier καινούργιο σκληρό. Απλά τους πήρα τηλ και τους είπα ότι κράσαρε ο σκληρός. Δνε πλήρωσα τίποτα.

 

Για multirama δεν ξέρω δεν αγοράζω από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον για σας, θα παρω το http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.900388 αυτες τις μερες.

Το θεμα ειναι για το after sales tou eshop

το e-shop στις περιγραφές μερικών λαπτοπ γράφει λεπτομέρειες για την εγγύηση, όπως

στα PACKARD BELL

Εγγύηση: 2 χρόνια On site απο την εταιρεία MDI AE (τηλ 210 4804500).

 

 

στα LG

Εγγύηση: 2 χρόνια εγγύηση onsite, zero pixel εγγύηση ( 30 ημέρες ) απο την LG Hellas, 1 έτος διεθνής εγγύηση.

 

 

στα Acer

Εγγύηση: 1 έτος διεθνής εγγύηση.

Η εγγύηση παρέχεται από τις εξουσιοδοτημένες συνεργάτιδες εταιρείες της Acer, Alman Hellas και MDI . Σε περίπτωση βλάβης του Notebook ο πελάτης αναλαμβάνει την επικοινωνία με μία εκ των εταιρειών αυτών και την παράδοση του μηχανήματος σε αυτή αφού πρώτα έχει επικοινωνήσει με το call center της Acer στο [email protected] ή στο 801-500-2000. Επισημαίνεται ότι στα μηχανήματα ACER, σε περίπτωση βλάβης, σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο αλλά επισκευή του υπάρχοντος από το service των αρμόδιων εταιρειών.

 

 

για τα HP, δεν βλέπω το ίδιο. καλύτερα ρώτα πριν αγοράσεις.

 

 

Προσωπικά το e-shop δεν το έβλεπα ποτε με καλό ματι, λογω οσον γράφονται στα φορουμ.

Μονο ένα προιόν εχω αγοράσει απο εκεί, και ηταν laptop :lol:

Το πηρα εκει γιατι δεν το ειχε κανείς άλλος, και ήθελα ειδικά αυτό (Packard Bell).

και δεν "εμπλεξα" με κουριερ και αναμονή. Έγραφε στη σελιδα "ετοιμοπαράδοτο", τηλεφωνησα στο καταστημα Καλλιθέας (Συγγρου δίπλα στο Saturn), το είχαν, και το πήρα αμέσως.

Προς το παρόν δεν εχει συμβεί κάτι, αλλα αν χαλάσει θα πάρω πρωτα την MDI, όχι το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξαρτάται απο την περίπτωση και φυσικα να γνωρίζεις να ακσεις τα δικαιώματά σου πάντα ότι και αν συμβεί...παράπονο δεν έχω ιδιαίτερα απο τα δύο με ελάχιστες μικρές εξαιρέσεις που δεν σου απαντούν, το Πλαίσιο όμως όταν το χρειάστηκα ήταν πολύ οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Multirama προτείνω και εγώ πολύ εξυπηρετικοί.

 

Και σαν κατάστημα γνωρίζω και από έγκυρα περιοδικά ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις σε laptop στην Ελλάδα με διαφορά από τον δευτερο.

 

Δεύτερη λύση το Πλαίσιο που έχει και αυτό φοβερό after sales support.

 

Μακριά από το eshop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Multirama προτεινω εγω.Eλα απο το καταστημα της στουρναρης να το συζητησουμε και για τον σκληρο δισκο και απο service δοξα τω θεο ειμαστε καλα...;)

 

kai ego multirama pira kai laptop toshiba kai to protina anepifylakta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλοασχετο, αλλα ενδεικτικο της πολιτικης του πλαισιου:

Ειχα παρει απο κει ενα κινητο se w580. Το εν λογω μοντελο ειχε προβλημα με το πληκτρολογιο (ραγιζαν τα πληκτρα), στις πρωτες παρτιδες... Το πλαισιο ελεγε οτι για οποιοδηποτε προβλημα, προσφερουν αντικατασταση εντος 1 μηνα απο την αγορα (η απο την αντικατασταση, οπως αποδειχτηκε)...

Ε λοιπον, καθε δεκα μερες σχεδον πηγαινα, τους εδινα πισω την συσκευη (ραγιζαν το 5 κ 7 συνηθως, αν θυμαμαι καλα :lol:), κ επαιρνα αλλη, μεχρι να πετυχω την καινουρια παρτιδα. Μετα απο 3 αλλαγες (στην 4η δλδ συσκευη), το προβλημα λυθηκε, αφου πηρα τελικα απο την οκ παρτιδα. Κανενας δεν μου ειπε ποτε τπτ "παρεξηγισιμο", στο τεχνικο τμημα ηταν πολυ εξυπηρετικοι, ενω προς το τελος με ειχαν μαθει κιολας κ απλα μου φερναν την αλλαγη :lol::X...

Οπως ειπα ασχετο, αλλα "σχετικα" ενδεικτικο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ψωνίζω από e-shop, αλλά ευτυχώς ποτέ δεν έχει συμβεί κάτι για να χρειαστώ το after sales του. Τωρα που τα έφτυσε η μητρική μετά από 3.5 χρόνια και θα αλλάξω σύστημα, μάλλον plaisio θα πάω για να είμαι σίγουρος εάν γίνει κάτι με κάποια από τα κομάτια. (και θα θελα να κανω μια μικρη παρεμβαση, έμαθα από γνωστο, κ αληθεύει, ότι σε κάποιες μεταφορές(eshop) τα κουτία απλώς πετάγονται από τους μεταφορείς και εάν εμφανιστεί κάποια γρατσουνιά ή πρόβλημα, τότε απλώς τα αλλάζουν, :mad:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ πάντως θα έλεγα μακριά απο e-shop για λαπτοπ. 2 στα 3 λαπτοπ που αγόρασα απο eshop τον τελευταιο χρόνο είχαν καμμένο pixel. Το μόνο που δεν εμφάνισε πρόβλημα ήταν ένα Asus. Ή αν τελικά σε συμφέρει να πας eshop τουλάχιστον ζήτησε να το ελέγξεις στο κατάστημα τη στιγμή της παραλαβής, αλλιώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή αν τελικά σε συμφέρει να πας eshop τουλάχιστον ζήτησε να το ελέγξεις στο κατάστημα τη στιγμή της παραλαβής, αλλιώς...

 

Δεν θα βγει τίποτα. Από την στιγμή που η κάθε εταιρία οθονών-notebook θέτει έναν συγκεκριμένο αριθμό καμμένων pixel που μόνο αν ξεπεραστεί πας για αντικατάσταση τι νόημα έχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο e-shop μπορείς να κάνεις παραγγελία μέσω νετ κ να πας εσύ ο ίδιος να το παραλάβεις...ξέρει κανείς εαν έχει επεκτάσεις εγγύησης το πλαίσιο για laptop εκτός απο turbo-x;;;; το e-shop πάντως έχει για την hp...που είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα γιατί για 3 χρόνια έχεις εξασφαλίσει την τσέπη σου...Πάντως από το πλαίσιο σε αγορά desktop δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...