Προς το περιεχόμενο

μπορει καποιος να μου πει ποσο κοστιζει η αδεια ιδιοκτησιας ενος ταξι?


sabino

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλά άμα είναι να τους αρχίσουμε να το κάνουμε σωστά.Να πούμε για το ότι δε σε παίρνουν αν δεν τους "βολεύει",για τα σκατά που βγάζουν απ' τις εξατμίσεις τους,για το πως οδηγούν κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά άμα είναι να τους αρχίσουμε να το κάνουμε σωστά.Να πούμε για το ότι δε σε παίρνουν αν δεν τους "βολεύει",για τα σκατά που βγάζουν απ' τις εξατμίσεις τους,για το πως οδηγούν κλπ κλπ

 

Και επειδή δεν κόβουν ποτέ το νύχι στο τελευταίο μικρό δάχτυλο του δεξιού τους (ενίοτε αριστερό) χεριού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και καπνίζουν σαν φουγάρα ενώ υπάρχουν τουλάχιστον 5 σήματα "Παρακαλώ, μήν καπνίζετε" μέσα στο αμάξι.

Αν κάνεις το λάθος και ανάψεις,κάνει λές και του σκότωσες τη μάνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα τυχη το ειδα δεν με ενδιαφερει αλλα:

Αν βγαζει καθαρα το ταξι 60€ τη μερα για να βγαλει τα 230.000 θέλει

230000 / 60 = 3833 -> 14.5 χρόνια (πενθήμερο) χωρίς να τρωει τίποτα.

Είναι δυνατόν;

Εκτος αν οι ταξιτζήδες (ολοι) βγαζουν καμμια 300 την ημερα και δεν το ξερω.

 

Είναι αδύνατον. οποτε κατεβάζεις λιγάκι το κόστος άδειας, και ανεβάζεις πολύ το μηνιάτικο, και κάπου συναντιούνται :lol:

 

πριν 2 χρόνια: Με 1 δισ. ευρώ ετησίως «τρέχει» ο τζίρος των ταξί

Ετήσιο τζίρο που ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ πραγματοποιούν τα περίπου 29.000 νόμιμα ταξί

 

...

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Θ. Λυμπερόπουλο, «ο ταξιτζής δεν θα πεινάσει ποτέ», καθώς πρόκειται για ένα επάγγελμα που «παρά τις αντιξοότητες, προσφέρει ελευθερία επιλογών στον επαγγελματία ως προς τις ώρες που θα δουλέψει και ένα πολύ καλό μεροκάματο».

εντελώς μπακαλίστικα: 1 δις / 29,000 ταξι / 12 μηνες = 2.800 ευρώ/μηνα.

υπολογισμός πολυ πρόχειρος βέβαια, καθως άλλα βγαζει ενα αυτοκινητο στην πόλη, άλλα στην επαρχία,

ειναι απλά τζίρος, δηλ. απο εκει πρέπει να βγάλει κάυσιμο, συντήρηση, ασφάλεια, κλπ.. και λίγα για την εφορία :-)

και πολλά απο τα οχήματα δουλευουν 24ωρο, με 2 οδηγούς, οποτε οτι βγάζουν ειναι εισόδημα για δύο οικογένειες.

 

ολα τα παραπάνω..υποθετικά πάντα: αν ο δημοσιογράφος έχει σωστές πηγές. δηλ.. ευκολα βρίσκεις τα νομιμα ταξι οτι ειναι 29χιλ. Αλλα το 1 δις έσοδα, που το βρήκε (δεδομενου οτι κυριαρχεί το μαύρο χρήμα στο επάγγελμα), δεν ξέρω.

δύσκολο να είναι τα μισά, 500 χιλ. αλλα γιατί να μην ειναι 2 δις;

 

08/10/2005 : http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_08/10/2005_159306

H αγορά ολόκληρου ταξί αποτελεί επένδυση της τάξης των 200.000 ευρώ, ενώ η αγορά μισού ταξί διαμορφώνεται στα 100.000 ευρώ.

 

 

αγγελίες αδειών σκέτων, και οχημάτων μαζί με άδεια έχει στο http://www.xe.gr/ για να παρεις μια ιδέα για τρέχουσες τιμές

 

ενδιαφέρον : http://www.techteam.gr/index.php?showtopic=82499

πέρα απο τα λεφτά απόκτησης, και τα λεφτά εσόδων, ειναι και πολλά άλλα.

εγώ ταξιτζής δεν θα άντεχα παραπάνω απο λιγους μήνες. Καποια στιγμή θα με πιάνανε για φόνο (συναδέλφου, πελάτη, ντελιβερυ, πεζού, τροχαίου, δεν ξέρω... αλλα κάποιον θα έτρωγα λάχανο με τα νεύρα που μου δημιουργεί η ζούγκλα της ασφάλτου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω αν ειναι και τοσο σωστο να υπολογισουμε (ως προς την αποσβεση) το κοστος της αδειας καθως πουλωντας την και παλι οταν αποφασισει να αποσυρθει ...παλι θα παρει πισω τα 230000 (κι αν δεν εχει γινει κατι που λενε με τα κλειστα επαγγελματα..θα παρει και παραπανω πισω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση πως δεν μπορούν να εκδοθούν πια άδειες. Μόνο να μεταπωληθούν υπάρχουσες. Ας μας φωτήσει κάποιος συμπαθής ταρίφας.

συμπαθής ταρίφας

 

 

συμπαθής ταρίφας

 

 

Oxymoron

 

Όπως λέμε αγαπητός μπάτσος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγοράζεις μια "επιχείρηση" αν δέν το κατάλαβες.Το κόστος του αμαξιού πραγματικά είναι αμελητέο και υπάρχει και κάποια έκπτωση (προφανώς λόγω μειωμένης φορολογίας),γι'αυτό έχουν πήξει με κίτρινες Mercedes.

 

Καλά άμα είναι να τους αρχίσουμε να το κάνουμε σωστά.Να πούμε για το ότι δε σε παίρνουν αν δεν τους "βολεύει",για τα σκατά που βγάζουν απ' τις εξατμίσεις τους,για το πως οδηγούν κλπ κλπ

 

Και επειδή δεν κόβουν ποτέ το νύχι στο τελευταίο μικρό δάχτυλο του δεξιού τους (ενίοτε αριστερό) χεριού.

 

και αφήνουν ξεκούμπωτο το πουκάμισο και φαίνεται η τρίχα...

 

ακούνε ΠΑΝΤΑ λαϊκά στο ραδιόφωνο...

 

 

Και καπνίζουν σαν φουγάρα

 

Έχουν χρυσή αλυσίδα και μουστάκι...

 

Tι να πούμε αυτοί οι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει κατηγορία.

 

 

 

 

 

 

 

...έχει ήδη παρατεθεί σε διάφορα thread για διάφορους λόγους, αλλά/οπότε νομίζω έχει θέση κι εδώ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...