Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Παράπονα με Forthnet


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
50 απαντήσεις σ'αυτό το θέμα

#1 gherudos

gherudos

    Senior Member

  • Members
  • 5334 μηνύματα

Δημοσίευση 17 June 2009 - 11:43 PM

Όταν με άφησαν 7 μήνες χωρίς adsl δεν μίλησα,το χώνεψα,είπα θα φτιάξουν.
Όταν συνδέθηκα τελικά στα 14ΜΒΙΤ και ήμουν εντάξει μετά από 1 εβδομάδα με έριξαν στα 12ΜΒΙΤ,δεν μίλησα και πάλι γιατί στην ουσία ποτέ δεν έπιανες πάνω από 200ΚΒ στο κατέβασμα.Έπειτα μετά από λίγο καιρό με έριξαν στα 8ΜΒΙΤ,δεν μίλησα για τον ίδιο λόγο.Μετά από τόσους μήνες και μετά που ξεπέρασε τα προβλήματά της η forthnet και πλέον δεν είχαμε υψηλά pings και κατεβάζαμε με το μέγιστο της γραμμής δηλαδή 800ΚΒ με έριξαν στα 6ΜΒΙΤ.Μάταια προσπάθησα να τους βρώ,δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα,κι έπρεπε να είμαι κι ευχαριστημένος γιατί που να το περίμενα ότι μετά από 2 εβδομάδες θα με έριχναν στα 5ΜΒΙΤ και μετά από μερικές εβδομάδες και φθάνουμε στην σήμερον ημέρα να συγχρονίζω στα 3ΜΒΙΤ όπου ανάθεμα κι αν πιάνω 3 αφού σε όλα τα speedtest που έκανα το μάξιμουμ που κατεβάζω είναι τα 200ΚΒ από παντού.Στα τηλέφωνα δεν απαντούν,περιμένω ώρες ατελείωτες στην αναμονή και μετά από καμία ώρα κλείνει η γραμμή.Όχι κύριοι και κυρίες της forthnet αυτό δεν θα περάσει,τους έκανα επίσημη κι επώνυμη καταγγελία στην ΕΕΤΤ κι επίσης ενημέρωσα και τη forthnet με email για την κίνησή μου αυτή.

Εκτός ότι πληρώνουμε για υπηρεσίες που δεν βλέπουμε,(και πριν πεταχτεί κανείς και πεί ότι η forthnet λέει στο συμβόλαιο της μέχρι 24ΜΒΙΤ να έχει υπόψην ότι το αποδεκτό είναι 6ΜΒΙΤ και παρακάτω θεωρείται βλάβη,δηλαδή εφόσον είσαι στο ιδιόκτητο δίκτυο της θα έχεις σίγουρα μέχρι 6ΜΒΙΤ,αυτά είναι τα λόγια των τεχνικών)διαπράττουν ακόμη μια παράβαση,έχει θεσπιστεί νόμος ότι δεν μπορεί η τηλεφωνική υποστήριξη να έχει τους πελάτες της σε αναμονή μεγαλύτερη των 4 λεπτών.

Με βλέπω να πηγαίνω hol.

#2 ThReSh

ThReSh

    Senior Member

  • Members
  • 54353 μηνύματα
  • LocationBeyond the Coast

Δημοσίευση 18 June 2009 - 02:32 PM

πίκρα κατάσταση...εγώ θα πρότεινα OTE γιατί θα έχεις ελπίδες για φτιάξιμο αν έχει πρόβλημα η γραμμή ...

Ad Bot

Ad Bot

#3 Land_Of_Banania

Land_Of_Banania

    Senior Member

  • Members
  • 1156 μηνύματα

Δημοσίευση 18 June 2009 - 02:37 PM

Για το λόγο της αναμονής προτίμησα και εγώ να φύγω από τη forthnet. Δεν έχω για πέταμα40λεπτα να περιμένω αναμονή όποτε παρουσιαζόταν πρόβλημα. Είτε ήταν δικό τους είτε όχι το πρόβλημα, αν δεν επικοινωνήσεις δεν μπορείς να μάθεις (το λέω γιατί μια φορά ήταν του Οτε). Επίσης δεν μπορούσα να χωνέψω την αδιαφορία στο πρόβλημα όταν απαντούσαν. Σαν να λένε "ε χεστήκαμε, άλλος ένας δυσαρεστημένος πελάτης". Πες τους αντίο κι εσύ όχι "για να μάθουνε" αλλά για να βρεις την ηρεμία σου. Κι όπως λέει κι ο Thresh βάλε οτε για να φτιάξουν τη γραμμή κι αν δεν είσαι ευχαριστημένος φεύγεις μετά από 1 χρόνο.

#4 mchrisober

mchrisober

    Senior Member

  • Members
  • 980 μηνύματα

Δημοσίευση 18 June 2009 - 08:24 PM

Παιδια εγω ειμαι ηδη ενα μηνα χωρις τηλεφωνο και Internet λογο μετακομισης. Ο ΟΤΕ ηρθα και εκανε την μεικτονομιση αλλα περιμενω πανω απο βδομαδα την Forthnet να ερθει να μου βαλει γραμμη. Στο τηλεφωνο ολοι ειναι αδιαφοροι και μου λεν περιμενε θα σε ειδοποιησουμε. Τα πραγματα ειναι τραγικα και απαραδεκτα... ΟΤΕ και παλι ΟΤΕ

#5 gherudos

gherudos

    Senior Member

  • Members
  • 5334 μηνύματα

Δημοσίευση 20 June 2009 - 03:50 PM

Από τον ΟΤΕ έφυγα για τον ίδιο λόγο,δεν με "έφτιαχναν".

#6 MrWhite

MrWhite

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 62 μηνύματα

Δημοσίευση 20 June 2009 - 03:56 PM

Αν θέλεις να επικοινωνισεις μαζί τους τηλεφώνισε βράδυ.! Πολύ άνετα, ειδικά μετά της 10!

#7 gf030

gf030

    Senior Member

  • Members
  • 797 μηνύματα

Δημοσίευση 22 June 2009 - 11:01 AM

Όταν με άφησαν 7 μήνες χωρίς adsl δεν μίλησα,το χώνεψα,είπα θα φτιάξουν.


Μηπως εισαι Εβραιος;
Spoiler


#8 koprodogis

koprodogis

    Senior Member

  • Members
  • 830 μηνύματα
  • LocationΘεσσαλονίκη

Δημοσίευση 22 June 2009 - 11:11 AM

Σορρυ φιλε μου αλλα ο gf030 εχει δικιο,
Μα καλα τι περιμενες δλδ τοσο καιρο??
Τα περα της συνδεσης δε τα σχολιαζω καθως εχουν συμβει σε πολλους αλλα θελω να πιστευω οτι πλεον εχουν διορθωθει πολλοι ολοι οι παροχοι, αλλα 7 μηνες τι περιμενες? Στον οτε 7 μηνες δε νομιζω να μην μπορουσαν να σου παρεχουν μια αξιοπρεπει γραμμη απο τη στιγμη που ειδες και 14Mbit αρα η γραμμη σου δεν ειναι χαλια

#9 swiftech

swiftech

    Senior Member

  • Members
  • 1246 μηνύματα
  • LocationΑθήνα

Δημοσίευση 22 June 2009 - 11:36 PM

ο οτε ειναι χειροτερος παντως..
εγω περιμενω την forthnet απο μερα σε μερα να συνδεθει..
σε ποια περιοχη ολα αυτα?

#10 gherudos

gherudos

    Senior Member

  • Members
  • 5334 μηνύματα

Δημοσίευση 23 June 2009 - 02:11 AM

Δεν καταλάβατε τι έγινε,ήμουν 2 χρόνια με φοιτητικό otenet 1Mbit.Τον φεβρουάριο του 2008 που έγινε η δωρεάν αναβάθμιση σε 2mbit από εκείνη την ημέρα μέχρι και13 Απριλίου ο ΟΤΕ με άφησε χωρίς ίντερνετ,κάθε μέρα τους έπαιρνα τηλέφωνο και κάθε μέρα έλεγχαν την γραμμή και δεν έβρισκαν πρόβλημα.Κάθε μέρα επί 2 μήνες τους απειλούσα ότι θα πάω στη forthnet και τελικά πήγα στη forthnet(στο ιδιόκτητο δίκτυο της) στις 29 Μαίου κι ενώ δεν είχα ίντερνετ ξαφνικά άναψε το λαμπάκι του router και είχα συγχρονιστεί στα 14ΜΒΙΤ,ούτε αποσυνδέσεις ούτε τίποτα.Όλα αυτά κράτησαν 7 ημέρες γιατί μετά από τις 7 ημέρες δεν μπορούσε το router να συγχρονιστεί,κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο τη forthnet και το προωθούσε στον ΟΤΕ και ο ΟΤΕ κλασσικά φταίει η forthnet.Επειδή είμαι φοιτητής κι έπρεπε να φύγω μου είπαν ότι μόλις γυρίσω θα έχουν όλα διορθωθεί.Γυρίζω το Σεπτέμβρη και δεν είχα ίντερνετ κι ένας λογαριασμός 104Ε από τη forthnet,πάω από το κατάστημα μιλάω με τον υπάλληλο μου λέει έχεις απόλυτο δίκιο και φυσικά δεν θα πληρώσεις τίποτα.Επειδή ο υπάλληλος ήταν και τεχνικός ήρθε σπίτι μου,έλεγξε το σπίτι μου καιη καλωδίωσή μου και το router δεν είχαν πρόβλημα.Άρα έφταιγε το σημείο πρίν από το σπίτι μου και ήταν αρμόδιος ο ΟΤΕ.ΤΗν επόμενη έρχεται ο ΟΤΕ,ανοίγει εκείνο το στρογγυλό κουτάκι που γράφει ΟΤΕ και τι έκαναν οι άνθρωποι;Μέτρησαν την ποιότητα άλων καλλωδίων κι όχι της δικιάς μου γραμμής και προώθησαν στη forthnet το πρόβλημα.ΤΗν επόμενη έρχεται το παιδί από τη forthnet και πάει και βλέπει το κουτάκι του ΟΤΕ και βλέπει πως δεν είχαν καν αγγίξει τα καλώδιά μου(επειδή τα έκοψαν αυτά που μέτρησαν)και πιάνει μια μονωτική ταινία και την περιτυλίγει από τα δικά μου καλώδια και τους λέει να έρθουν και να κάνουν σωστά τη δουλειά τους,πράγματι την επόμενη ήρθαν οι κωλο ΟΤΕΤΖΗΔΕΣ που βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους μέτρησαν τη γραμμή και είδαν ότι υπήρχε πρόβλημα και το προώθησαν στα κεντρικά τους.Μέσα σε 1-2 ημέρες και μετά από τόσους μήνες χωρίς adsl και μετά από εκατοντάδες τηλεφωνήματα και ωρών στις αναμονές το πρόβλημά μου είχε λυθεί.
Αυτά όσον αφορά τους 7 μήνες.Τα υπόλοιπα που αντιμετωπίζω τα γράφω στο 1ο post.

#11 Lex9117

Lex9117

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 μηνύματα

Δημοσίευση 23 June 2009 - 08:32 AM

Χαχα!! Καλως ηρθες στο κλαμπ! Ειχα ΟΤΕ για ενα διμηνο στο νεο μου σπιτι και επειδη το ελεγα απο το παλιο οτι με την 1η ευκαιρια θα πεταξω ΟΤΕ για να βαλω forthnet που ηταν, και καλα, η καλυτερη, τελικα το εκανα. Απο την ημερα που μπηκα στο ιδιοκτητο της ομως δικτυο, δεν ειχα ουτε τηλεφωνο ουτε ιντερνετ.

Εκτος τις ΩΡΕΣ αναμονης στο τηλεφωνο για να μπορεσω να μιλησω μαζι τους, εκτος το μπαλακι ΟΤΕ - forthnet (οχι φταιει ο ενας, οχι φταιει ο αλλος), εκτος του οτι με εβαλαν να αλλαξω 3 τηλεφωνικες συσκευες και τις βγαζανε και τις 3 "βραχυκυλωμενες" (παρολο που τους ελεγα οτι το προβλημα συνεχιζει να ειναι απο αυτους γιατι διαφορετικα θα ειχα τουλαχιστον ιντερνετ), εκτος που λετε απο ολα αυτα με αφησαν για 15 μερες χωρις τηλεφωνο.

Ε, στο τελος δεν αντεξα και εκανα νεα αιτηση στην HOL την οποια εχω εδω και περιπου 1,5 μηνα διχως κανενα προβλημα.

Τα 2 καλυτερα δε απο ολα ηταν αυτα που πεταξε ενας υπαλληλος τους: "Δεν ειμαι αναγκασμενος κυριε να ακουω τα παραπονα σας!" και "Τεχνικος ειμαι κυριε! Τι θελετε να κανω? Να πιασω κατσαβιδι και να ερθω να κοιταξω την γραμμη σας?"

Με αυτα τα 2 παραπανω κι επειδη μου θυμισαν τον ΟΤΕ, την εβγαλα.

#12 liopyr

liopyr

    Senior Member

  • Members
  • 10691 μηνύματα
  • LocationEscanda

Δημοσίευση 23 June 2009 - 09:11 AM

Πουφ, είναι να μη μπλέξεις σε τέτοιες καταστάσεις.
Γενικά έχω καταλάβει ότι λίγο πολύ από οποιονδήποτε πάροχο μπορεί να ταλαιπωρηθείς...

Οπότε η αλλαγή αυτού, δεν σημαίνει αυτόματα και λύση του προβλήματος.
Στον (ακριβότερο) ΟΤΕ έχεις απλά μία ελπίδα παραπάνω, γιατί έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι, δεν μπορεί να σου πει "φταίει ο μπακάλης" που δεν δουλεύει σωστά η γραμμή σου.

#13 gherudos

gherudos

    Senior Member

  • Members
  • 5334 μηνύματα

Δημοσίευση 23 June 2009 - 04:28 PM

Στον (ακριβότερο) ΟΤΕ έχεις απλά μία ελπίδα παραπάνω, γιατί έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι, δεν μπορεί να σου πει "φταίει ο μπακάλης" που δεν δουλεύει σωστά η γραμμή σου.


Μα αυτό έκαναν,μου έλεγαν ότι έφταιγε η forthnet και όταν έλεγα ότι είχα το ίδιο πρόβλημα με τον ΟΤΕ και γι αυτό έφυγα από ΟΤΕ μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

#14 Tilemaxx

Tilemaxx

    Senior Member

  • Members
  • 4055 μηνύματα

Δημοσίευση 23 June 2009 - 04:47 PM

Τα 2 καλυτερα δε απο ολα ηταν αυτα που πεταξε ενας υπαλληλος τους: "Δεν ειμαι αναγκασμενος κυριε να ακουω τα παραπονα σας!" και "Τεχνικος ειμαι κυριε! Τι θελετε να κανω? Να πιασω κατσαβιδι και να ερθω να κοιταξω την γραμμη σας?"

Με αυτα τα 2 παραπανω κι επειδη μου θυμισαν τον ΟΤΕ, την εβγαλα.


Είναι ανάλογα σε ποιόν τεχνικό θα πέσεις. Π.χ όταν πρωτοέβαλα DSL (ΟΤΕ) είχα πέσει πάνω σε ένα παιδί που κάθησε σχεδόν μισή ώρα στη γραμμή και με βοήθησε πολύ ευγενικά και λεπτομερέστατα. Καποιες άλλες φορές είχα πέσει πάνω σε κάτι μαστούρια που ίσα-ίσα ακούγονταν η φωνή τους, σε κάτι άσχετα θηλυκά, σε αγενείς, κ.τ.λ. Είναι ποιός θα σου κάτσει εκείνη την ώρα.

#15 Gyrteroth

Gyrteroth

    Senior Member

  • Members
  • 245 μηνύματα

Δημοσίευση 23 June 2009 - 09:34 PM

Οτε και παλι Οτε παιδια!Εχ; Οτε 7 χρονια περιπου,μια φορα ειχα ενα προβλημα με το Internet ,πειρα τηλ τους τεχνικους και μου το εφτιαξαν σε 3 ωρες!