Προς το περιεχόμενο

Παράπονα με Forthnet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι ανάλογα σε ποιόν τεχνικό θα πέσεις. Π.χ όταν πρωτοέβαλα DSL (ΟΤΕ) είχα πέσει πάνω σε ένα παιδί που κάθησε σχεδόν μισή ώρα στη γραμμή και με βοήθησε πολύ ευγενικά και λεπτομερέστατα. Καποιες άλλες φορές είχα πέσει πάνω σε κάτι μαστούρια που ίσα-ίσα ακούγονταν η φωνή τους, σε κάτι άσχετα θηλυκά, σε αγενείς, κ.τ.λ. Είναι ποιός θα σου κάτσει εκείνη την ώρα.

 

Tότε εσείς είστε τυχεροί και εγώ πρέπει να είμαι πολύ γκαντέμης,γιατί χτες και σήμερα έπεσα πάνω στους δύο πιο απαράδεκτους και άσχετους πιτσιρικάδες που δουλεύουν στο τηλεφωνικό support του πΟΤΕ,οι οποίοι μου θύμισαν για άλλη μια φορά γιατί τους έκοψα και έβαλα forthnet ,στην οποία προσωπικά δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα.

Η συνομιλίες στο 13818 και στο 1242 έγιναν για λογαριασμό φίλου ο οποίος έχει και Conn-x @ work και ο λόγος που αναγκάστηκα να τους πάρω τηλέφωνο ήταν γιατί είχαν τα απίστευτα timeout.

 

H ερώτησή μου και στους δύο..."τεχνικούς" ήταν η εξής:

τις τελευταίες μέρες έχω ένα πρόβλημα με τη γραμμή μου,ενώ ο router φαίνεται πως συνδέεται κανονικά,αντιμετωπίζω σοβαρά timeout και packet loss ακόμα και όταν δοκιμάζω να κάνω ping από τον ίδιο τον router στο my.otenet.gr.Αυτή τη στιγμή έχω αποσυνδέσει τους windows clients μου και το switch με οποίο είναι συνδεδεμένοι στον router και έχω συνδέσει μόνο ένα linux μηχάνημα κατευθείαν πάνω στο dlink DSL-G624T που χρησιμοποιώ και κάνω δοκιμές από εκεί.Μήπως κάνετε κάποια αναβάθμιση ή έχετε κάποιο άλλο πρόβλημα?

 

A από το13818 : Mάλλον έχουν πρόβλημα οι σελίδες από τα Linux....πάρτε τηλέφωνο στο 1242 να ζητήσετε να σας ελέγξουν τη γραμμή (που και να μην σας πλήρωναν και business support τρομάρα σας)

Τέλωσπάντων,το αντιπαρέρχομαι.Το παιδί δεν ήξερε.Τι κάνει όμως στο συγκεκριμένο support δεν ξέρω.

 

Tα καταπληκτικά όμως τα άκουσα από τους ανερμάτιστους στο 1242,υπάλληλο(ας τον πούμε Θέση 8) και τον προιστάμενό του:

 

Θέση 8: Ναι,πείτε μου λίγο το SNR Margin και το Attenuation της γραμμής(μπα μπα,τα μάθανε κι αυτά...)...ναι,μία χαρά φαίνεται η γραμμή σας.

Εγω:Ναι,φαίνεται.Αλλά εγώ έχω 5% packet loss ακόμα και όταν ping-άρω το my.otenet.gr.

Θέση 8: Δεν το βρίσκω παράξενο,5% packet loss θεωρείται φυσιολογικό (!!!!)

Εγώ:(παύση για να μην του κατεβάσω καντήλια)....Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω.

Θέση 8: Tι router χρησιμοποιείτε;

Eγώ: Ένα D-Link DSL-G624T με τον οποίο δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Τις τελευταίες μέρες έχω το πρόβλημα,και δεν φταίει ο router.

Θέση 8: Πως είστε σίγουρος;Εμείς δεν τον υποστηρίζουμε (συγγνώμη που ξέχασα να σας ρωτήσω τι router να πάρω.Αναρωτιέμαι αν του έλεγα πως έχω κανένα Cisco 877 τι θα μου έλεγε-πως ζώ σε λάθος χώρα; )

Eγώ: Τον έλεγξα τον router και είναι μια χαρά.Έχω ακριβώς τα ίδια προβλήματα ακόμα και όταν συνδέω το παλιό μου Speedtouch 530 το οποίο είναι τέρας σταθερότητας.

Θέση 8: Τότε το μηχάνημα που έχετε συνδέσει μάλλον έχει κάποιο antivirus η firewall που μπλοκάρει τη γραμμή.Το έχετε ελέγξει για ιούς?

Εγώ: Σου είπα και πριν πως έχω αποσυνδέσει τους windows clients μου.Το μηχάνημα με το οποίο κάνω δοκιμές δεν εχει windows,ένα λινουξάκι τρέχει χωρίς καν γραφικό περιβάλλον.Τέλωσπάντων,μπορεί κάποιος από εσάς να μου κάνει reset το virtual circuit?

Θέση 8:Μισό λεπτό περιμένετε στη γραμμή σας;

(μετά από λίγο)

Προϊστάμενος:Ναι,βάλτε ξανά πάνω τον παλιό σας roυter και ξαναπάρτε μας τηλέφωνο

Εγώ:Να ζητήσω κάποιον συγκεκριμένα;

Προϊστάμενος: όχι,σε όποιον και να μιλήσετε το ίδιο είναι.

(πριν προλάβω να πω κάτι μου το κλείνει)

 

Περιττό να πω πως δεν ξαναπήρα.Απλώς είπα στον φίλο να κάνει υπομονή μέχρι να φτιάξει η γραμμή και του συνέδεσα το Speedtouch μπας και δουν καμιά σελίδα.

Αλλά ξανά οτε; πΟΤΕ. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καταρχην θεωρω οτι ο ΟΤΕ εχει πολυ μικροτερες πιθανοτητες να παρουσιασει προβλημα απο καθε αλλη εταιρεια κι αυτο λογω υποδομων, budget που ειναι σαφως ανωτερα απο τις αλλες εταιρειες.

 

Εχω ΟΤΕ εδω και 6 χρονια και δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα πλην μερικων μικρων, πχ να σε πεταξει για 1 ωρα, μια φορα το τριμηνο.Οποτε τους παιρνεις τηλεφωνο και σε χρονο DT σου εξηγουν τι συμβαινει. Μια φορα υποψιαζομουν οτι υπηρχε προβλημα στη γραμη μου λογω χαμηλων ταχυτητων, τους πηρα τηλ, την ιδια στιγμη ελεγξαν τη γραμμη μου. Δεν εχω κανενα απολυτως παραπονο. Και οχι μην το δειτε σαν προπαγανδα, ειναι ειλικρινες ποστ -και μεταξυ μας- θεωρω οτι δεν ειμαι ο μοναδικος τυχερος της παρεας, αλλα μαλλον ανηκω σε ενα μεγαλο ποσοστο χρηστών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει θεσπιστεί νόμος ότι δεν μπορεί η τηλεφωνική υποστήριξη να έχει τους πελάτες της σε αναμονή μεγαλύτερη των 4 λεπτών.

 

Συγκεκριμένα της 4thnet ή όλων των Provider? :confused:

 

πίκρα κατάσταση...εγώ θα πρότεινα OTE γιατί θα έχεις ελπίδες για φτιάξιμο αν έχει πρόβλημα η γραμμή ...

 

Άσε.. τα Reconnects του Connex τα έχεις πάρει πρέφα? Άσε σου λέω.. με το ζόρι 4mbit και εγώ και ήδη 2 μέρες περιμένω τεχνικό. :-(

(ΚΑΠΟΤΕ έπιανα 8mbit με 0 reconnects από HOL)

 

ο οτε ειναι χειροτερος παντως..

εγω περιμενω την forthnet απο μερα σε μερα να συνδεθει..

σε ποια περιοχη ολα αυτα?

 

Ο ΟΤΕ δεν είναι χειρότερος για κανένα λόγο. Το μόνο χειρότερο που έχει από τη 4thnet είναι τα φράγκα..

 

Πουφ, είναι να μη μπλέξεις σε τέτοιες καταστάσεις.

Γενικά έχω καταλάβει ότι λίγο πολύ από οποιονδήποτε πάροχο μπορεί να ταλαιπωρηθείς...

 

Εδώ είναι η σοφία. Ο πελάτης, ΟΠΟΥ και να μπει, θέλει τύχη για να του κάτσει καλά!

 

Εγώ αν πάρουμε υπόψιν τα 120 ευρά που σκάω ντούκου στον ΟΤΕ ανά 2μηνο (ΠΟΛΛΑ λ7 για 4mbit και απογευματινά free τηλέφωνα) κανένας Provider δεν είναι καλός (όχι "τέλειος".. αλλά "καλός"). Ίσως με αυτά που βλέπω οι πιο ευχαριστημένοι τυχαίνει να είναι της HOL (από τους υπόλοιπους..) αλλά όπως λέει ο Liopyr είναι να σου ΚΑΤΣΕΙ. Εμένα στην HOL μου έκατσαν 1 ΟΛΟΚΛΗΡΟ χρόνο ΔΙΑΚΟΠΕΣ και αστάθειες Internet ανά 2 μέχρι 10 λεπτά! (Trust me Ghery, υπάρχουν και χειρότερα..). ΟΚ φαντάζεστε από τα Topic εδώ μέσα ότι την σκληρή κριτική και το flame το κατέχω, δεν φαντάζεστε τι άκουγαν τόσους μήνες.. Βέβαια στην τελική τα παράτησα, μπήκα στον OTE και μου πέρασε αυτό το χάλι αμέσως. Στην 4thnet πήγα και δεν με βάζαν, ήθελαν να πληρώσω OTE για 6 μήνες και μετά να μπω σε αυτούς.....! (Είχα διακόψει τη HOL) >.>

 

ΟΠΟΥ και να πας έχουν τα χάλια τους.. Αν έχεις τύχη (ή καινούριο σπίτι στους Θρακομακεδόνες) διάβαινε και προς ON telecoms..

/Μαρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Άσε.. τα Reconnects του Connex τα έχεις πάρει πρέφα? Άσε σου λέω.. με το ζόρι 4mbit και εγώ και ήδη 2 μέρες περιμένω τεχνικό. :-(

 

αν η γραμμή έχει πρόβλημα τότε θα έχεις πρόβλημα με όλους τους ISPs και την μεγαλύτερη πιθανότητα για να φτιαχτεί (όχι γρήγορα αλλά γενικα) η γραμμή είναι να είσαι στον ΟΤΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή καινούριο σπίτι στους Θρακομακεδόνες

κι εγω εκει μενω αλλα αμα πιασω τα 3 κανω παρτυ στην πλατεια..

τις οπτικες ινες γιατι τις περναγανε τοσον καιρο?

κανα μινι dslam δεν ξερουν να βαλουνε? δεν μενουμε ολοι διπλα απο τον ΟΤΕ

 

το θεμα οτι με 14.75 τον μηνα τωρα θα εχω οσα ειχα απο τον ΟΤΕ που εδινα 110 το διμηνο..

χωρια τις αποσυνδεσεις ολη μερα.. πανω απο 20+

χωρια ποσες μερες ή μηνες κανει ο ΟΤΕ για να σε αποδεσμευσει και να πας σε νεο παροχο..

 

τωρα ελπιζω να μην δω και γω τα χαλια της forthnet

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tότε εσείς είστε τυχεροί και εγώ πρέπει να είμαι πολύ γκαντέμης,γιατί χτες και σήμερα έπεσα πάνω στους δύο πιο απαράδεκτους και άσχετους πιτσιρικάδες που δουλεύουν στο τηλεφωνικό support του πΟΤΕ,οι οποίοι μου θύμισαν για άλλη μια φορά γιατί τους έκοψα και έβαλα forthnet ,στην οποία προσωπικά δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα.

Η συνομιλίες στο 13818 και στο 1242 έγιναν για λογαριασμό φίλου ο οποίος έχει και Conn-x @ work και ο λόγος που αναγκάστηκα να τους πάρω τηλέφωνο ήταν γιατί είχαν τα απίστευτα timeout.

 

H ερώτησή μου και στους δύο..."τεχνικούς" ήταν η εξής:

τις τελευταίες μέρες έχω ένα πρόβλημα με τη γραμμή μου,ενώ ο router φαίνεται πως συνδέεται κανονικά,αντιμετωπίζω σοβαρά timeout και packet loss ακόμα και όταν δοκιμάζω να κάνω ping από τον ίδιο τον router στο my.otenet.gr.Αυτή τη στιγμή έχω αποσυνδέσει τους windows clients μου και το switch με οποίο είναι συνδεδεμένοι στον router και έχω συνδέσει μόνο ένα linux μηχάνημα κατευθείαν πάνω στο dlink DSL-G624T που χρησιμοποιώ και κάνω δοκιμές από εκεί.Μήπως κάνετε κάποια αναβάθμιση ή έχετε κάποιο άλλο πρόβλημα?

 

A από το13818 : Mάλλον έχουν πρόβλημα οι σελίδες από τα Linux....πάρτε τηλέφωνο στο 1242 να ζητήσετε να σας ελέγξουν τη γραμμή (που και να μην σας πλήρωναν και business support τρομάρα σας)

Τέλωσπάντων,το αντιπαρέρχομαι.Το παιδί δεν ήξερε.Τι κάνει όμως στο συγκεκριμένο support δεν ξέρω.

 

Tα καταπληκτικά όμως τα άκουσα από τους ανερμάτιστους στο 1242,υπάλληλο(ας τον πούμε Θέση 8) και τον προιστάμενό του:

 

Θέση 8: Ναι,πείτε μου λίγο το SNR Margin και το Attenuation της γραμμής(μπα μπα,τα μάθανε κι αυτά...)...ναι,μία χαρά φαίνεται η γραμμή σας.

Εγω:Ναι,φαίνεται.Αλλά εγώ έχω 5% packet loss ακόμα και όταν ping-άρω το my.otenet.gr.

Θέση 8: Δεν το βρίσκω παράξενο,5% packet loss θεωρείται φυσιολογικό (!!!!)

Εγώ:(παύση για να μην του κατεβάσω καντήλια)....Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω.

Θέση 8: Tι router χρησιμοποιείτε;

Eγώ: Ένα D-Link DSL-G624T με τον οποίο δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Τις τελευταίες μέρες έχω το πρόβλημα,και δεν φταίει ο router.

Θέση 8: Πως είστε σίγουρος;Εμείς δεν τον υποστηρίζουμε (συγγνώμη που ξέχασα να σας ρωτήσω τι router να πάρω.Αναρωτιέμαι αν του έλεγα πως έχω κανένα Cisco 877 τι θα μου έλεγε-πως ζώ σε λάθος χώρα; )

Eγώ: Τον έλεγξα τον router και είναι μια χαρά.Έχω ακριβώς τα ίδια προβλήματα ακόμα και όταν συνδέω το παλιό μου Speedtouch 530 το οποίο είναι τέρας σταθερότητας.

Θέση 8: Τότε το μηχάνημα που έχετε συνδέσει μάλλον έχει κάποιο antivirus η firewall που μπλοκάρει τη γραμμή.Το έχετε ελέγξει για ιούς?

Εγώ: Σου είπα και πριν πως έχω αποσυνδέσει τους windows clients μου.Το μηχάνημα με το οποίο κάνω δοκιμές δεν εχει windows,ένα λινουξάκι τρέχει χωρίς καν γραφικό περιβάλλον.Τέλωσπάντων,μπορεί κάποιος από εσάς να μου κάνει reset το virtual circuit?

Θέση 8:Μισό λεπτό περιμένετε στη γραμμή σας;

(μετά από λίγο)

Προϊστάμενος:Ναι,βάλτε ξανά πάνω τον παλιό σας roυter και ξαναπάρτε μας τηλέφωνο

Εγώ:Να ζητήσω κάποιον συγκεκριμένα;

Προϊστάμενος: όχι,σε όποιον και να μιλήσετε το ίδιο είναι.

(πριν προλάβω να πω κάτι μου το κλείνει)

 

Περιττό να πω πως δεν ξαναπήρα.Απλώς είπα στον φίλο να κάνει υπομονή μέχρι να φτιάξει η γραμμή και του συνέδεσα το Speedtouch μπας και δουν καμιά σελίδα.

Αλλά ξανά οτε; πΟΤΕ. :-)

 

Ναι είναι που θα πετύχεις, ειδικά εκεί στο 1242 είναι εντελώς ζώα μερικοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσες φορες εχω παρει στον ΟΤΕ αρχιζω ηρεμα και στο τελος βριζω.. και μετα απο αρκετα τηλεφωνα βγαζεις ακρη..

πΟΤΕ ΟΤΕ ξανα...

πραγματικα γιατι να πληρωνεις τοσα στον ΟΤΕ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
κι εγω εκει μενω αλλα αμα πιασω τα 3 κανω παρτυ στην πλατεια..

τις οπτικες ινες γιατι τις περναγανε τοσον καιρο?

κανα μινι dslam δεν ξερουν να βαλουνε? δεν μενουμε ολοι διπλα απο τον ΟΤΕ

 

το θεμα οτι με 14.75 τον μηνα τωρα θα εχω οσα ειχα απο τον ΟΤΕ που εδινα 110 το διμηνο..

χωρια τις αποσυνδεσεις ολη μερα.. πανω απο 20+

χωρια ποσες μερες ή μηνες κανει ο ΟΤΕ για να σε αποδεσμευσει και να πας σε νεο παροχο..

 

τωρα ελπιζω να μην δω και γω τα χαλια της forthnet

 

εσύ με τα 20+ γιατί θες mini-dslam? μήπως είμαστε λίγο πλεονέκτες και εγωιστές? :o

 

τι να πουn και αυτοί που δεν μπορούν να παίξουμε ούτε με 5mbit!

 

edit: fail post...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εγραψα και εγω για το προβλημα στην Forthnet, μεταφορα γραμμης και περιμενενα ενα μηνα τεχνικο της Forthnet. Απο το ΟΤΕ ειχαν ερθει σε 3 μερες και μετα απο ολη αυτην την ταλαιπωρια και τα τηλεφωνα ξερετε πως λυθηκε το προβλημα μου...

Επερνα στην Forthnet και μου ελεγε αναμενετε τεχνικο, και ο τεχνικος εκανε ενα μηνα να ερθει, αλλα παλι δεν ηρθε τοσο απλα. Μετα απο πολλα τηλεφωνα ζητουσα να μου δωσουν το τηλεφωνο του τεχνικου της περιοχης μου και μου ελεγαν δεν μπορουμε γιατι ειναι θεμα μηχανοργανωσης. Τελικα επεσε σε εναν καλο κυριο που μου ειπε φιλικα να παω απο το καταστημα της Forthnet στην περιοχη μου. Τους παιρνω λοιπον τηλεφωνο και μου λεν οτι υπαρχει λιστα και αλλοι πριν απο μενα. Εαν δεν τους ελεγα οτι περιμενω ενα μηνα και δεν τους μιλουσα με το καλο θα περιμενα καμια βδομαδα ακομη..... Τελικα την ιδια μερα με πηρε ο τεχνικος και ηρθε το απογευμα.

Και ολα αυτα για να κανει υποθεση 5 λεπτων...!!!!

 

Αντιθετα στον Οτε με καινουργια συνδεση εκανα 2 μερες χωρις κανενα προβλημα. Και μετα μου λετε για ΟΤΕ.

 

Πιστευω οτι πληρωνεις αυτο περνεις. Ενας φιλος μου πηγε απο OTE 24ara se Forthnet και το μετανιωσε πικρα, στο ιδιο σπιτι στην ιδια γραμμη με τον ΟΤΕ κλειδωνε στα 22, με την FOrthnet εχει τρελαθει στην αποσυνδεση και κλειδωνει και πιο χαμηλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

man 1000 sorry, διάβασα το χώρια σαν χωρίς...και έτσι το 20 νόμιζα πως ήταν mbit...

 

my bad...έχει δίκιο για το mini-dslam

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

τα dslams των εναλλακτικών μπαίνουν στο ίδιο κτήριο με του ΟΤΕ...άρα με όλους τον ίδιο συγχρονισμό θα έχεις πάνω κάτω...

 

για να βάλουν οι εναλλακτικοί mini-dslam πρέπει να βάλει ο ΟΤΕ πρώτα :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν με άφησαν 7 μήνες χωρίς adsl δεν μίλησα,το χώνεψα,είπα θα φτιάξουν.

Όταν συνδέθηκα τελικά στα 14ΜΒΙΤ και ήμουν εντάξει μετά από 1 εβδομάδα με έριξαν στα 12ΜΒΙΤ,δεν μίλησα και πάλι γιατί στην ουσία ποτέ δεν έπιανες πάνω από 200ΚΒ στο κατέβασμα.Έπειτα μετά από λίγο καιρό με έριξαν στα 8ΜΒΙΤ,δεν μίλησα για τον ίδιο λόγο.Μετά από τόσους μήνες και μετά που ξεπέρασε τα προβλήματά της η forthnet και πλέον δεν είχαμε υψηλά pings και κατεβάζαμε με το μέγιστο της γραμμής δηλαδή 800ΚΒ με έριξαν στα 6ΜΒΙΤ.Μάταια προσπάθησα να τους βρώ,δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα,κι έπρεπε να είμαι κι ευχαριστημένος γιατί που να το περίμενα ότι μετά από 2 εβδομάδες θα με έριχναν στα 5ΜΒΙΤ και μετά από μερικές εβδομάδες και φθάνουμε στην σήμερον ημέρα να συγχρονίζω στα 3ΜΒΙΤ όπου ανάθεμα κι αν πιάνω 3 αφού σε όλα τα speedtest που έκανα το μάξιμουμ που κατεβάζω είναι τα 200ΚΒ από παντού.Στα τηλέφωνα δεν απαντούν,περιμένω ώρες ατελείωτες στην αναμονή και μετά από καμία ώρα κλείνει η γραμμή.Όχι κύριοι και κυρίες της forthnet αυτό δεν θα περάσει,τους έκανα επίσημη κι επώνυμη καταγγελία στην ΕΕΤΤ κι επίσης ενημέρωσα και τη forthnet με email για την κίνησή μου αυτή.

 

Εκτός ότι πληρώνουμε για υπηρεσίες που δεν βλέπουμε,(και πριν πεταχτεί κανείς και πεί ότι η forthnet λέει στο συμβόλαιο της μέχρι 24ΜΒΙΤ να έχει υπόψην ότι το αποδεκτό είναι 6ΜΒΙΤ και παρακάτω θεωρείται βλάβη,δηλαδή εφόσον είσαι στο ιδιόκτητο δίκτυο της θα έχεις σίγουρα μέχρι 6ΜΒΙΤ,αυτά είναι τα λόγια των τεχνικών)διαπράττουν ακόμη μια παράβαση,έχει θεσπιστεί νόμος ότι δεν μπορεί η τηλεφωνική υποστήριξη να έχει τους πελάτες της σε αναμονή μεγαλύτερη των 4 λεπτών.

 

Με βλέπω να πηγαίνω hol.

 

εγω απλα θα σου κανωμια μικρη διορθωση σε2 θεματα.α.δεν τρεχουμε ποτε speedtest αλλα κατεβαζουμε απο γρηγορο server px http://www.apple.com με καποιο download manager..β.δεν υπαρχει κατωτατο οριο.ειναι μεχρι 24 και το μεχρι σημαινει απο το να μην παιξεις καθολου πχ σκαραμαγκα λογω χιλιομετρικης αποστασης μεχρι να παιξεις ενα megabit οταν θα εχεις πχ 4-5 km αποσταση.σορρυ για την παρενθεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...