Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένα από Γερμανία


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια, για να θεσω ενα θεμα πολυ συγκεκριμενο, αυτοκινητο απο γερμανια μοντ' 06, πετρελειο 1,3 (G.Punto συγκεκριμενα), με αγορα 6-7000 €, τι θα κοστισει για να ερθει και να κυκλοφορησει νομιμα Ελλαδα? συμφερει?

 

1.3 θα κοστισει περιπου +3 χιλιαρικα ακομα. Ποσο κανει το κανονικο? Τι επιπεδο εξοπλισμου εχει αυτο που βρηκες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν διαβασα τα προηγουμενα ποστ. Ωστοσο:

1. Τα μεταχειρισμενα απο Γερμανια συνηθως ειναι πολυ καλα διοτι:

α) Ειναι γερμανικης κατασκευης και οχι αγγλικης/τουρκικης, οπως αυτα που ερχονται στην Ελλαδα και ειναι δευτερης διαλογης.

β) Οι Γερμανικοι δρομοι ειναι πολυ καλυτεροι (λακουβες απλα δεν υφιστανται)

γ) Οι Γερμανοι οδηγοι ειναι πολυ πιο ηρεμοι απο τους καφρους Ελληνες. Ετσι το αμαξι που θα παρεις κατα 95% δε θα ειναι σκισμενο. Αντιθετα το ελληνικο συνηθως εχει φαει σκισιμο ειτε επειδη ειναι καφροι οι οδηγοι, ειτε επειδη ηταν κλασικοι ασχετοι και απροσαρμοστοι με την οδηγηση και το ταλαιπωρουν χωρις λογο (βλεπε γυναικες).

δ) Οι Γερμανοι δεν ειναι καγκουρογυφτοι σαν εμας, για να καθονται να πειραζουν το αμαξι και να το σκιζουν στις μετατροπες αμφιβολου αξιοπιστιας στο συνεργειο του Μπομπ του μαστορα της γειτονιας.

ε) Κανουν σχολαστικα ολα τα σερβις που προβλεπει η μαμα εταιρεια, στον προβλεπομενο χρονο, σε αντιθεση με τον Ελληνα που το παει στον Μπομπ τον μαστορα της γειτονιας για να αλλαξει λαδια αν και οταν εχει λεφτα στην ακρη.

στ) Δεν υπαρχει κινηση στους δρομους τους, αρα δεν καταπονειται το μοτερ.

ζ) Δεν εχουν ζεστο κλιμα, αρα το μοτερ τους ταλαιπωρειται πολυ λιγοτερο απο υψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες.

η) Οταν το πανε για σερβις, θα το πανε στην επισημη αντιπροσωπεια η οποια εχει ΚΑΛΟΥΣ μαστορες που μεταχειριζονται το αμαξι σαν διαμαντι και οχι οπως οι δικοι μας. Χωρια οτι ο Ελληνας θα το παει για σερβις στον Μπομπ το μαστορα.

θ) Ο Γερμανος δεν τσιγκουνευεται τα ανταλλακτικα που θα χρειαστει να βαλει, ειδικα οταν προκειται περι ασφαλειας. Αρα το αμαξι που θα παρεις δε θα χρειαστει οτι θα χρειαστει ενα μεταχειρισμενο απο Ελλαδα δηλαδη: λαστιχα, δισκο πλατω, αμορτισερ, τακακια, δισκοφρενα ενδεχομενως κλπ. Ολα αυτα θα ειναι σε καλη κατασταση και οχι φθαρμενα οπως στο Ελληνικο αμαξι, αρα υπολογιζε ενα κερδος απο αυτο και μονο γυρω στο 1000ρικο.

ι και ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΝ) Το βενζιναδικο τους εχει καθαρη βενζινη, σε αντιθεση με το 80% των ελληνικων βενζιναδικων που ειναι τιγκα στη νοθεια.

 

Κατα συνεπεια μιλαμε για αμαξι που δουλεψε σε ιδανικες συνθηκες.

 

2. Ομως πολλη προσοχη στο εξης. Ο Γερμανος θα παρει μια BMW πχ. Αν αυτη τον πρωτο χρονο του βγαλει ελατωμα, δεν θα κατσει να την επισκευασει αλλα θα την πουλησει και θα παρει καινουρια BMW. Οποτε προσοχη με αυτο το θεμα.

 

Γερμανικο αμαξι με 70.000 χιλιομετρα ειναι σχεδον στην ιδια κατασταση με ελληνικο αμαξι με 20.000~30.000 χιλιομετρα πλην των φθορων των κλασσικων αναλωσιμων μηχανικων μερων τα οποια αλλαζονται στα προβλεπομενα σερβις. Καμια σχεση τα γερμανικα χιλιομετρα με τα ελληνικα, απλα και ξαστερα! Επισης αμαξι με 70.000 χιλιομετρα στην Ελλαδα, στη πραγματικοτητα εχει καμια 110.000 για να μη πω παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρωσω στο ποστ της Μιλιζ οτι το θεμα με την βενζινη στη χωρα μας ειναι σοβαροτοτα και εχουν καταστραφει ουκ ολιγοι κινητηρες γιατι αντι για οκτανια ειχαμε νερο να διασχιζει τα σωληνακια του κινητηρα. Επισης το προβλημα που -ισως- βγαλει το "γερμανικο" και θα παει αμεσως για πωληση και οχι επισκευη δεν ειναι παντα "σοβαρο" (ισα ισα το αντιθετο συμβαινει). Αυτα που βγαζουν "σοβαρα" προβληματα σπανια τα βγαζουν στο σφυρι για να τα δωσουν σε καποιον αλλο χωρις προειδοποιηση πρωτα. Ενα "προβλημα" για να πουλησει καποιος αμεσως το αυτοκινητο εικει χωρις να το ψαξει ειναι να εχει 1-2 τριγμους το αυτοκινητο σε καποιο σημειο (στο πισω καθισμα απο τη μερια του οδηγου παραδειγμα). Ενα τετοιο "προβλημα" ειτε φτιαχνεται ευκολα ειτε δεν ενδιαφερει και πολυ τον Ελληνα αλλα για τον Γερμανο αυτος ειναι "σοβαρος" λογος να το στειλει για να παρει αλλο (στη μιση τιμη κιολας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρωσω στο ποστ της Μιλιζ .

πριν 20 μερες απολυθηκα απο φανταρος...

Δεν ξερω πως σου ηρθε αυτο, παντως το nick μου ειναι ονομα Γερμανικου συγκροτηματος psytrance-techtrance :)

 

Κατα τ'αλλα γιαυτο ειπα προσοχη. Γιατι μπορει να ειναι ενα απλο προβλημα πχ ενας τριγμος που ο Γερμανος δεν τον ανεχεται, αλλα μπορει να μην ειναι και κατι τοσο αθωο. Οποτε καλο ειναι να μαθει απο τον πωλητη για ποιο λογο το πουλαει και τι προβλημα του εβγαλε, αν εχει διαθεσει να το πει με ειλικρινεια. Αλλιως θελει λιγο ψαξιμο σε καποια στανταρ θεματακια, τουλαχιστον για να αποφευχθει καμια επικινδυνη βλαβη που θα κοστισει χρηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν 20 μερες απολυθηκα απο φανταρος...

Δεν ξερω πως σου ηρθε αυτο, παντως το nick μου ειναι ονομα Γερμανικου συγκροτηματος psytrance-techtrance :)

 

Κατα τ'αλλα γιαυτο ειπα προσοχη. Γιατι μπορει να ειναι ενα απλο προβλημα πχ ενας τριγμος που ο Γερμανος δεν τον ανεχεται, αλλα μπορει να μην ειναι και κατι τοσο αθωο. Οποτε καλο ειναι να μαθει απο τον πωλητη για ποιο λογο το πουλαει και τι προβλημα του εβγαλε, αν εχει διαθεσει να το πει με ειλικρινεια. Αλλιως θελει λιγο ψαξιμο σε καποια στανταρ θεματακια, τουλαχιστον για να αποφευχθει καμια επικινδυνη βλαβη που θα κοστισει χρηματα.

 

Μεχρι στιγμης ολοι οι ανθρωποι με τους οποιους μιλησαμε και μας πουλησαν αυτοκινητο μας υπεγραψαν υπευθυνη δηλώση πιστοποιημενη και σφραγισμενη απο την αστυνομια για την αποζημειωση και καλυψη του οποιοδηποτε κοστους για οποιοδηποτε "προβλημα" ηταν γνωστο οτι υπηρχε στο αυτοκινητο και δεν το παρεθεσαν κατα την αγορα. Αν και το πιθανοτερο ειναι να το πουν μονοι τους καλο ειναι να το ζητησεις και εσυ ο ιδιος. Μια γραπτη δηλωση υπογεγραμμενη και σφραγισμενη οτι το αυτοκινητο ειναι "καθαρο" και οτι δεν εχει παρουσιασει κανενα "προβλημα".

 

Οπως ειπαμε ομως σπανια να πεσεις σε "κακη" περιπτωση αλλα δεν ειναι κακο να εχεις τα ματια σου ανοιχτα.

 

ΥΓ: Συγνωμη φιλε Μιλιζ, δεν ξερω γιατι αλλα το nick σου μου εκανε για γυναικα :S

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχη μονο στο πατωμα και στους θολους για διαβρωση. Λογω χιονοπτωσεων και αλατιου στους δρομους, υπαρχει μεγαλη περιπτωση η σκουρια να εχει κανει αισθητη την παρουσια της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαβασα τα προηγουμενα ποστ. Ωστοσο:

1. Τα μεταχειρισμενα απο Γερμανια συνηθως ειναι πολυ καλα διοτι:

α) Ειναι γερμανικης κατασκευης και οχι αγγλικης/τουρκικης, οπως αυτα που ερχονται στην Ελλαδα και ειναι δευτερης διαλογης.

 

 

Μπορείς να μου πεις ένα παράδειγμα μοντέλου που συμβαίνει αυτό;

 

Κάποιο link που να λέει ότι αυτά που έρχονται Ελλάδα είναι β διαλογής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω και εγώ στην απάντηση του Midi_Miliz,απλά να προθέσω ένα επιπλέον για τα γερμανικά αμάξια.

Και εκεί ζούνε πολλοί ξένοι.

Μακριά αν το αμάξι το είχε ειδικά ρώσος,μόγγολος,κανας μαυριδερός,κάποια γυφτοράτσα ή καγκουροπιτσιρικάς.

Εύκολο να το καταλάβεται μιας και ονόματα με ημερομηνία γενήσης φαίνεται στην άδεια του αμαξιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να μου πεις ένα παράδειγμα μοντέλου που συμβαίνει αυτό;

 

Κάποιο link που να λέει ότι αυτά που έρχονται Ελλάδα είναι β διαλογής;

 

δικο μου συμπερασμα απο τα εργοστασια προελευσης. Αλλο να κατασκευαζεται-συναρμολογειται το αμαξι Γερμανια και αλλο Τουρκια. Για μενα παντα ε.. Με τα δικα μου κολληματα αν θες να στο πω ετσι. Επισημο λινκ που να λεει οτι τα αμαξια που ρχονται στην Ελλαδα ειναι δευτερης κατηγοριας δε θα δεις πουθενα προφανως. Αυτο ειναι αποψη που σχηματιζεται με βαση την χωρα προελευσης. Αλλη βιομηχανια εχει η Γερμανια, αλλη η Τουρκια, πως να το κανουμε..? Οπως και με τις ηλεκτρικες συσκευες προτιμας να ειναι Made in Japan και οχι Made in China και Made in Malaysia. Ιδια ακριβως λογικη και εδω

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:08 ----------

 

Προσοχη μονο στο πατωμα και στους θολους για διαβρωση. Λογω χιονοπτωσεων και αλατιου στους δρομους, υπαρχει μεγαλη περιπτωση η σκουρια να εχει κανει αισθητη την παρουσια της.

 

Γενικα σε πεδινες περιοχες της Γερμανιας δεν πεφτει πολυ συχνα χιονι, σε φαση να χρειαστουν αλατι οι δρομοι. Ακομα και στη Βορεια Γερμανια. Ωστοσο ενα τσεκ σιγουρα δεν ειναι κακο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την εντυπωση οτι στην περιπτωση της TOYOTA το Τουρκικο εργοστασιο εχει λαβει και διακρισεις τα τελευταια χρονια. Φυσικα παλι θα δυσκολευομουν να παρω ενα αμαξι κατασκευασμενο σε Τουρκικο εργοστασιο. Απλα εχω την εντυπωση ρε παιδι μου οτι οι Τουρκοι δεν ειναι αυτο που λεμε "προσεκτικοι" και "επαγγελματιες" πανω σε αυτο που κανουνε. Οπως καποια παλια Ιταλικα εργοστασια που ο κοσμος επιτειδες εκανε "σαμποταζ" σε πολλα μοντελα για να σπηλωσει την αξιοπιστια της Fiat, ετσι και εδω, ειναι ενα απο τα εργοστασια που απλα δεν μπορω να εμπιστευτω. Προσωπικο κολλημα ισως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γνωριζω αλλα ο κοσμος εχει "ηρεμησει" καπως και τουλαχιστον δεν κανουν σαμποταζ πλεον αλλα παλι δεν θα ηθελα αυτοκινητο απο το συγκεκριμενο εργοστασιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δικο μου συμπερασμα απο τα εργοστασια προελευσης. Αλλο να κατασκευαζεται-συναρμολογειται το αμαξι Γερμανια και αλλο Τουρκια. Για μενα παντα ε.. Με τα δικα μου κολληματα αν θες να στο πω ετσι. Επισημο λινκ που να λεει οτι τα αμαξια που ρχονται στην Ελλαδα ειναι δευτερης κατηγοριας δε θα δεις πουθενα προφανως. Αυτο ειναι αποψη που σχηματιζεται με βαση την χωρα προελευσης. Αλλη βιομηχανια εχει η Γερμανια, αλλη η Τουρκια, πως να το κανουμε..? Οπως και με τις ηλεκτρικες συσκευες προτιμας να ειναι Made in Japan και οχι Made in China και Made in Malaysia. Ιδια ακριβως λογικη και εδω

 

Αυτο που λες υφισταται και πρακτικα, δεν ειναι μονο ζητημα αισθητικης ή γουστου.

 

Πολλα αυτοκινητα (τα EU Wagen) συναρμολογουνται εκτος του επισημου εργοστασιου κ οι τιμες τους ειναι αρκετα πιο κατω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...
Ακριβώς. Μπορείς να δείς στο http://www.mobile.de , ακόμα καλύτερα να πεταχτείς και καμοιά βόλτα Γερμανία. Εχεις συγγενείς ή κανα φίλο εκεί ?

 

ή το carsmart.gr που έχει τις αγγελίες της mobile.de στα ελληνικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου εγώ πέρυσι που έψαχνα για αμάξι βρήκα ένα που μου άρεσε στο www.autoscout24.de και επειδή ξέρω Γερμανικά πήρα κατευθείαν τον ιδιώτη που το έδινε (γερμανός) κ τα κανόνισα όλα με ένα ταξιδάκι 5ημερων. Η συνεννόηση κ κυρίως η αξιοπιστία των ανθρώπων εκεί με άφησε αναυδο-το αμάξι το κυκλοφορω παραπάνω από ένα χρόνο εδώ κ δεν είχα κανένα πρόβλημα. Θα συμφωνήσω λοιπόν εκ πείρας πλέον με τα παιδιά που ποσταραν πιο πριν όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου από Γερμανια-τα αμάξια τα έχουν καλύτερα κ από τα παιδιά τους, συνήθως αν έχουν κάτι το αναφέρουν στην αγγελία απλά θα σου πρότεινα να αγοράζεις μόνο από Γερμανο κ να μην μπλεξεις με τίποτα Τουρκους, Πολωνους η Ελληνες μαντραδες.

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...