Προς το περιεχόμενο

Διαδιακασια προσληψης στο "Πλαισιο"


tap_ts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2) Εκμεταλλεύεται συνειδητά τον πελάτη που δεν έχει γνώσεις, προωθώντας του σαβούρα και προϊόντα που δε χρειάζεται. Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα, οι τύποι φλερτάρουν επικίνδυνα με τον όρο "απατεώνες".

Αυτο ακριβως κανουν , δεν υπαρχει αμφιβολια ουτε αντεπιχειρημα.

 

Εχω περασει και εγω απο συνεντευξη (προ κρισης κιολας) , αν ηξερα τοτε οτι δεν τους ενδιαφερει καθολου αν και τι γνωσεις εχεις, δεν θα εκανα τον κοπο , τσαμπα τα εισητηρια του προαστιακου (λυπαμαι οποιον πηγε με το αμαξι).

Να μην αναφερθω στην συνεντευξη οπου ο τυπος μαλλον με ειρωνευοταν και με δουλευε , αλλα ειμουν πιτσιρικας και το καταλαβα αργοτερα.

 

Με λιγα λογια , οποιος ενδιαφερεται , ναι δεν τους νοιαζει τι γνωσεις εχεις , μονο αν μπορεις να πουλησεις φουμαρα στον πελατη προωθωντας Turbo-X  και διαφορα stock προιοντα .

Δεν τους κατακρινω που δεν δινουνε μεγαλυτερη βαση στις γνωσεις , γιατι οντως αν το "εχεις" στις πωλησεις τα υπολοιπα τα μαθαινεις .

Δεν τους ενδιαφερει να εξυπηρετησουνε τον πελατη ομως και ειναι προκλητικοι και υποκριτες σε τεραστιο βαθμο , αυτο μου την δινει και σε συνδιασμο με αυτα που διαβαζω και ακουω απο πρωτο χερι για την μεταχειρηση των υπαλληλων και το εργασιακο περιβαλλον ειναι οι λογοι που δεν ψωνιζω απο πλαισιο πλεον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάποια πράγματα απλά απαιτούν λίγο παραπάνω ενασχόληση. Τονίζω το "λίγο".

 

Όλα τα smartphone είναι λίγο-πολύ ίδια. Όλα τα PC είναι ίδια. Δεν πας στο Πλαίσιο για να δίνεις συμβουλές αγοράς όπως κάνεις εδώ στο insomnia.

 

Αυτό που λέω είναι πως ο πωλητής δεν είναι κινούμενος τιμοκατάλογος με ενσωματωμένο google search, ο στόχος του δεν είναι να επανδρώνει το κατάστημα. Ο στόχος του είναι να δημιουργεί μια ωραία ατμόσφαιρα που οδηγεί σε πώληση, και αυτό δεν εξαρτάται καθόλου από λεπτομέρειες όπως η διαφορά στον αριθμό πυρήνων σε δυο επεξεργαστές.

 

Η ένστασή μου έχει ως αφορμή το ηλίθιο blog από πάνω, που γράφτηκε από κάποιον που δεν είχε ιδέα που βρισκόταν (και προσγειώθηκε απότομα). Δεν είμαι και δεν το παίζω ειδικός στις πωλήσεις, απλά εξηγώ κάποια πράγματα που μπορεί να μην είναι προφανή (γιατί κάποτε ούτε εγώ ήξερα τι περιμένουν από μένα σε τέτοιο χώρο).

ολα τα pc ειναι ιδια?

δηλαδη θα ρθει ενας τυπος που θελει να αγορασει ενα desktop Pc για να παιζει παιχνιδια η να τρεχει autocad Και θα πας να του πουλησεις ενα ροζ sony vaio.

1525629_10151950854311961_820315764_n.jp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, δε λέω πως η λογική σου είναι λάθος. Δεν εξυπηρετούν όμως όλα τα προϊόντα τους ίδιους σκοπούς, σε κάποιες περιπτώσεις, ναι, ο πωλητής οφείλει να έχει ένα αξιόλογο τεχνικό υπόβαθρο.

 

Ο πωλητής σε ένα κατάστημα με ρούχα π.χ., ίσως χρειάζεται να κάνει αποκλειστικά αυτά που περιγράφεις. Σε ένα κατάστημα όμως με προϊόντα τεχνολογίας ρε φίλε, πρέπει να ξέρει και κάτι παραπάνω πέρα από το ποιηματάκι "εξυπηρετείστε", "εξυπηρετηθήκατε καλά" και το πως να πρήζει τον πελάτη.

 

Διότι όταν εγώ ζητάω μια ΑPU AMD Α10 για ένα φτηνό σύστημα, θεωρώ προσβλητική την εμμονή του πωλητή στο να μου πασάρει και μια GeForce 630, ισχυριζόμενος ότι η ενσωματωμένη GPU του επεξεργαστή "δεν τραβάει". Θίγομαι ακόμα περισσότερο όταν επιμένει στις μπαρούφες του, παρότι του έχουν εξηγηθεί με σαφήνεια οι ανάγκες που θα καλύψει ο συγκεκριμένος Η/Υ. Αντίστοιχα θεωρώ προσβλητικό να μου πλασάρουν turbo-x τροφοδοτικά για να τρέξω τη νέα gaming GPU μου, ή turbo-x laptops "επειδή έχουν καλύτερη εγγύηση και επισκευάζονται γρηγορότερα μιας και δεν πρέπει να μεσολαβήσει αντιπροσωπία".

 

Συνοψίζοντας, μια εταιρεία που εφαρμόζει τέτοιες πρακτικές μπαίνει σε μαύρη λίστα διότι:

 

1) Δε σέβεται τον "ψαγμένο" πελάτη, υποτιμώντας εμμέσως τις γνώσεις και τη νοημοσύνη του. Οπότε να τη χέσω και την "ωραία ατμόσφαιρα" που δημιουργούν τα πιπίνια, τα τεκνά, η "ευγένεια" και τα κουλουράκια στο ταμείο.

 

2) Εκμεταλλεύεται συνειδητά τον πελάτη που δεν έχει γνώσεις, προωθώντας του σαβούρα και προϊόντα που δε χρειάζεται. Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα, οι τύποι φλερτάρουν επικίνδυνα με τον όρο "απατεώνες".

Αυτό που περιγράφεις είναι ο μέτριος πωλητής που απέτυχε να σε εξυπηρετήσει σωστά (αν και δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, γιατί πολλοί προσπαθούν ειλικρινά). Με τον καλό δεν θα νοιώσεις ποτέ ενόχληση.

 

Ο καλύτερος φυσικά θα μπορέσει να κάλυψει και τον ψαγμένο πελάτη, χωρίς όμως να κολλήσει σε λάθος λεπτομέρειες. Το μαγαζί όπου δουλεύεις δεν μπορεί να έχει κακά προϊόντα, έχει μόνο καλά και ακόμα καλύτερα, και αυτά προωθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που περιγράφεις είναι ο μέτριος πωλητής που απέτυχε να σε εξυπηρετήσει σωστά (αν και δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, γιατί πολλοί προσπαθούν ειλικρινά). Με τον καλό δεν θα νοιώσεις ποτέ ενόχληση.

 

Σίγουρα, δεν είναι όμως παράξενο που αρκετοί από τους πωλητές της συγκεκριμένης αλυσίδας παρουσιάζουν καρμπόν τέτοιες συμπεριφορές; Το να παραδέχεται κάποιος την άγνοια του γύρω από ένα θέμα δεν τον καθιστά κακό πωλητή, το να σε αντιμετωπίζει όμως ως ηλίθιο, χωρίς να γνωρίζει λεπτομέρειες σχετικά με τις γνώσεις σου ή την έρευνα αγοράς που έχεις κάνει, σίγουρα πλήττει τη μεταξύ σας εμπιστοσύνη (και κατά συνέπεια και την εμπιστοσύνη σου προς το κατάστημα).

 

Πάντως ναι, έχω συναντήσει και πολλά κομπλέ παιδιά στο Πλαίσιο. Στο τμήμα Η/Υ συνήθως πετυχαίνω άσχετους.

 

 

Ο καλύτερος φυσικά θα μπορέσει να κάλυψει και τον ψαγμένο πελάτη, χωρίς όμως να κολλήσει σε λάθος λεπτομέρειες. Το μαγαζί όπου δουλεύεις δεν μπορεί να έχει κακά προϊόντα, έχει μόνο καλά και ακόμα καλύτερα, και αυτά προωθείς.

 

Δε μπορεί το μαγαζί που δουλεύεις να έχει κακά προϊόντα; Αναφέρεσαι στο mentality που οφείλει να έχει ένας εργαζόμενος, ή στην αντικειμενική ποιότητα των προϊόντων του; 

 

Γιατί σόρυ, αλλά θεωρώ απαράδεκτο π.χ. το να προσπαθούν να μου πλασάρουν ένα αντικειμενικά κακό τροφοδοτικό turbo-x ενώ γνωρίζουν πως διαθέτω ενεργοβόρα κάρτα γραφικών, ή να μου προτείνουν εξίσου κακό turbo-x φορητό αντί του HP που ζαχαρώνω (με τη δικαιολογία του γρήγορου service). Κάποιος που κάνει κάτι τέτοιο είτε είναι πρόβατο της εταιρείας του, είτε επικίνδυνα άσχετος.

 

Παλικάρι στα public, κατόπιν ερώτησης μου σχετικά με συγκεκριμένο κινητό τηλέφωνο, δήλωσε άγνοια και πήγε να τσεκάρει τα specs (τα οποία μου έφερε και εκτυπωμένα σε χαρτί), καθώς και να ρωτήσει συνάδελφό του. Το εκτίμησα, θεώρησα πως με σέβεται ως πελάτη και καταναλωτή. 

 

Άλλο παιδί στην cosmodata, καθώς μου έδειχνε τροφοδοτικά, πρότεινε ένα μούφα των 20 ευρώ (το ήθελα για να αναστήσω μηχάνημα 7ετίας, του το είχα εξηγήσει από την αρχή), τονίζοντας ωστόσο πως το συγκεκριμένο δεν είναι για πολλά πολλά και δε συνέστησε τη χρήση του σε άλλο μηχάνημα. Δεν πήγε να μου πουλήσει τρέλα, μου έδωσε ακριβώς αυτό που του ζήτησα, όντας όμως ειλικρινής και προειδοποιώντας με, όπως όφειλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκεπτικό είναι να σου πλασάρει κάτι ακριβό, όχι κάτι καλό ή κακό. Πχ "αυτό είναι ωραίο, αλλά έχουμε και αυτό που είναι ακόμα καλύτερο". Κάποιος που δεν μπορεί να το κάνει δεν επιβιώνει συνήθως.

 

Ε ναι, το σύστημα είναι λίγο σάπιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το σκεπτικό είναι να σου πλασάρει κάτι ακριβό, όχι κάτι καλό ή κακό.

Καλα παιζουν αρκετες παραμετροι σε αυτο. Δεν πρεπει παντα να προωθησεις απαραιτητα το πιο ακριβο αλλα αυτο που εχεις στοκ ή/και το παθητικο ;)

 

Just sayin'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...