Προς το περιεχόμενο

Αλλαγές προϊόντων σε καταστήματα jumbo


vision

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε εδω μιλάμε για κομμωδία

 

εγω πηγα για αλλαγή τις μέρες που λενε... αλλά επειδή είναι ελλατωματικό πρέπει να παρω δευτέρα ή σάββατο

 

Δηλαδή το χαλασμένο ειναι πιο δύσκολο να το αλλάξεις...

 

Εχεις μόνο 2 μέρες ακόμα και αν το σάββατο ειναι μέσα

 

Εχετε δίκιο πάντως δε τους νοιάζει η δυσφημιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά εδώ βλέπω εκατοντάδες μηνύματα και ούτε ένα δεν αναφέρεται στο τι πραγματικά συμβαίνει... ΧΑλάτε τόσο σάλιο για να φαγώνεστε μεταξύ σας την στιγμή που ο κύριος και αποκλειστικός υπεύθυνος είναι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ? Τι να τους βρίσω τους υπαλλήλους? Αφού ξέρω εντολές εκτελούν . Σήμερα πρωί πήγα να αλλάξω ένα παιχνίδι ελλατωματικό (ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) και μου λένε δεν βλέπετε την απόδειξη στο πίσω μέρος τι γράφει? Μόνο Δευτέρα και Σάββατο απο τις 2μμ με 6μμ (αν θυμάμαι καλά το ωράριο). Λέω εγώ δουλεύω 6 ήμερο και δεν θα μπορέσω και ούτε η γυναίκα μου μπορεί γιατί κρατάει το μωρό. Μου λένε ότι είναι πρόβλημα μου. Έτσι αφού τους είπα θα το ελέγξω νομικά έφυγα. ΚΑι να ξέρετε την Δευτέρα θα μιλήσω με γενική γραμματεία καταναλωτή και ΚΕΠΚΑ και θα το διευκρινίσω. Γιατί μου φαίνεται πολύ κουλό αυτό. Τους ρώτησα πχ αν η εταιρεία έχει ως όρο επιστροφές μόνο ξημερώματα Κυριακής ????? Τι πρέπει να κάνουμε? Πιστεύω ότι νομικά πάσχει ο περιορισμός αλλά θα σας πω σίγουρα μόλις ρωτήσω.

Αυτό που μου την δίνει στα νεύρα η παλιοεταιρεία είναι το ότι νομίζουν ότι μπαίνοντας μέσα στο μαγαζί ένας πελάτης τους ανήκει... Π.χ πήγα να μπω με το τσαντάκι μου (σε μέγεθος Α4) περασμένο από τον ώμο και μου λένε πρέπει να το αφήσω εκεί στην είσοδο!!!!!! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΘΥΜΩΣΑ ΕΣΚΑΣΑ!! Λέω δεν γίνεται γιατί εχω προσωπικά αντικείμενα όπως δικαιούνται και οι γυναίκες να έχουν την τσάντα τους και επίσης έχω χρήματα, ταυτότητες άδειες κτλ Λένε ότι αν το πάρω μαζί μου τότε στην έξοδο θα μου ζητήσουν να μου ελέγξουν το τσαντάκι για να διασφαλίσουν ότι δεν έκλεψα τίποτα.... Τα σχόλια είναι περριτά όπως επίσης και είναι άσκοπο να σας αναφέρω τι έγινε εκεί μέσα.. Θα σας πω μόνο την κατάληξη ότι μου ζήτησαν συγνώμη για την συμπεριφορά τους και ότι δεν θα επαναληφθεί...

Λοιπόν παιδιά η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" απο μόνη της δεν λέει τίποτα. Υπάρχουν νόμοι που ευτυχώς υπερισχύουν απο τις καγκουριές των Τζάμπο και των άλλων εταιρειών... Μην μασάτε απο τέτοια και προς θεού μην τα βάζετε με τους υπαλλήλους που απλά ακολουθούν εντολές γιατί είναι υποχρεωμένοι... Αυτοί δεν έχουν επιλογή συνήθως να δουλέψουν αλλού, εμείς όμως έχουμε επιλογή να ψωνίσουμε απο αλλού και αυτό θα κάνουμε..

Υ.Σ Εν αναμονή απο Δευτέρα της απάντησης για το αν είναι νόμιμο οι αλλαγές να γίνονται μόνο συγκεκριμένες μέρες και ώρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά εδώ βλέπω εκατοντάδες μηνύματα και ούτε ένα δεν αναφέρεται στο τι πραγματικά συμβαίνει... ΧΑλάτε τόσο σάλιο για να φαγώνεστε μεταξύ σας την στιγμή που ο κύριος και αποκλειστικός υπεύθυνος είναι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ? Τι να τους βρίσω τους υπαλλήλους? Αφού ξέρω εντολές εκτελούν . Σήμερα πρωί πήγα να αλλάξω ένα παιχνίδι ελλατωματικό (ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) και μου λένε δεν βλέπετε την απόδειξη στο πίσω μέρος τι γράφει? Μόνο Δευτέρα και Σάββατο απο τις 2μμ με 6μμ (αν θυμάμαι καλά το ωράριο). Λέω εγώ δουλεύω 6 ήμερο και δεν θα μπορέσω και ούτε η γυναίκα μου μπορεί γιατί κρατάει το μωρό. Μου λένε ότι είναι πρόβλημα μου. Έτσι αφού τους είπα θα το ελέγξω νομικά έφυγα. ΚΑι να ξέρετε την Δευτέρα θα μιλήσω με γενική γραμματεία καταναλωτή και ΚΕΠΚΑ και θα το διευκρινίσω. Γιατί μου φαίνεται πολύ κουλό αυτό. Τους ρώτησα πχ αν η εταιρεία έχει ως όρο επιστροφές μόνο ξημερώματα Κυριακής ????? Τι πρέπει να κάνουμε? Πιστεύω ότι νομικά πάσχει ο περιορισμός αλλά θα σας πω σίγουρα μόλις ρωτήσω.

Αυτό που μου την δίνει στα νεύρα η παλιοεταιρεία είναι το ότι νομίζουν ότι μπαίνοντας μέσα στο μαγαζί ένας πελάτης τους ανήκει... Π.χ πήγα να μπω με το τσαντάκι μου (σε μέγεθος Α4) περασμένο από τον ώμο και μου λένε πρέπει να το αφήσω εκεί στην είσοδο!!!!!! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΘΥΜΩΣΑ ΕΣΚΑΣΑ!! Λέω δεν γίνεται γιατί εχω προσωπικά αντικείμενα όπως δικαιούνται και οι γυναίκες να έχουν την τσάντα τους και επίσης έχω χρήματα, ταυτότητες άδειες κτλ Λένε ότι αν το πάρω μαζί μου τότε στην έξοδο θα μου ζητήσουν να μου ελέγξουν το τσαντάκι για να διασφαλίσουν ότι δεν έκλεψα τίποτα.... Τα σχόλια είναι περριτά όπως επίσης και είναι άσκοπο να σας αναφέρω τι έγινε εκεί μέσα.. Θα σας πω μόνο την κατάληξη ότι μου ζήτησαν συγνώμη για την συμπεριφορά τους και ότι δεν θα επαναληφθεί...

Λοιπόν παιδιά η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" απο μόνη της δεν λέει τίποτα. Υπάρχουν νόμοι που ευτυχώς υπερισχύουν απο τις καγκουριές των Τζάμπο και των άλλων εταιρειών... Μην μασάτε απο τέτοια και προς θεού μην τα βάζετε με τους υπαλλήλους που απλά ακολουθούν εντολές γιατί είναι υποχρεωμένοι... Αυτοί δεν έχουν επιλογή συνήθως να δουλέψουν αλλού, εμείς όμως έχουμε επιλογή να ψωνίσουμε απο αλλού και αυτό θα κάνουμε..

Υ.Σ Εν αναμονή απο Δευτέρα της απάντησης για το αν είναι νόμιμο οι αλλαγές να γίνονται μόνο συγκεκριμένες μέρες και ώρες...

 

 

Το κοιταξα κι εγω

Η τρέχουσα νομοθεσία τους καλύπτει. Αν αλλάξει ο νόμος μου είπαν στην γενική γραμμματεία πιθανόν να περιλάβουν τροποιήση σε αυτό το θέμα.

Αυτή τη Στιγμή κάνουν ότι θέλουν

και το κάνουν γιατί εκείνη την ώρα ειναι τεχνικός εκει ο οποίος κάνει μάθημα για το πως επισκευάζουμε παιχνίδια. Τα ανοίγει τα φτιάχνει και μας τα δίνει πίσω.

 

Σε εμένα έτσι έκαναν,. Πχ μου εβαλε μπαταρίες (γιατί από τη μάνα του ήταν off) ή σε κάποιον άλλον κόλλησε ένα καλωδιάκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κοιταξα κι εγω

 

Η τρέχουσα νομοθεσία τους καλύπτει. Αν αλλάξει ο νόμος μου είπαν στην γενική γραμμματεία πιθανόν να περιλάβουν τροποιήση σε αυτό το θέμα.

 

Αυτή τη Στιγμή κάνουν ότι θέλουν

 

και το κάνουν γιατί εκείνη την ώρα ειναι τεχνικός εκει ο οποίος κάνει μάθημα για το πως επισκευάζουμε παιχνίδια. Τα ανοίγει τα φτιάχνει και μας τα δίνει πίσω.

 

 

Σε εμένα έτσι έκαναν,. Πχ μου εβαλε μπαταρίες (γιατί από τη μάνα του ήταν off) ή σε κάποιον άλλον κόλλησε ένα καλωδιάκι

 

Πριν απο μια εβδομάδα έκανα καταγγελία έγγραφη, στον συνήγορο Καταναλωτή, στην γ.γ Καταναλωτή του ΥΠΑΝ και στο ΚΕΠΚΑ και περιμένω απάντηση... Θα ενημερώσω (ελπίζω σύντομα...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
  • 2 μήνες μετά...

μολις τωρα γυρισα απο το jumbo αλιμου....απιστευτο!!! πηρα 2 πραγματα τα οποια ειχαν αναγραφομενη τιμη 5,99 και στο ταμειο μου εβγαλε 7,99.οταν φωναξε η ταμιας τον υπευθυνο μου ειπε αυτος οτι καποιος πελατης τα αλλαξε ολα στο ραφι!!!του ανεφερα οτι παντου----σε ολο το κοσμο---αγοραζεις κατι συμφωνα με την αναγραφομενη τιμη...ετσι λεει και ο νομος εδω στην ελλαδα.καλω την γραμμη του καταναλωτη και μπροστα στα ματια μου αλλαζει ολο το ραφι λεγοντας μου οτι ετσι ηταν απο την αρχη...και η γραμμη του καταναλωτη ακομα χτυπαει...καληνυχτα ελλαδιτσα μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Πάντως να γράψω κι εγώ τα αυτονόητα, το νήμα δεν πρόκειται να κλείσει ποτέ. Όσοι έχουμε κάνει υπεύθυνοι (ή μάλλον σόρρυ, υπάλληλοι πολυτελείας για να τρέχουμε καλύτερα), ξέρουμε ότι είμαστε στη μέση και τα ακούμε για πράγματα που ούτε φταίμε, ούτε μπορούμε να αλλάξουμε.

 

Οι πελάτες πάλι με τους διευθυντές δεν μπορούν να μιλήσουν, οι υπάλληλοι δεν μπορούν να τους κάνουν κάτι, άρα ποιοι τα ακούνε? :-D Φαύλος κύκλος, ομορφιές του ιεραρχικού συστήματος.

 

Εντωμεταξύ Εφάκι παιδί μου chill out, υπεύθυνη σε ονομάτισαν όχι πρόεδρο της Δημοκρατίας.. Οι μισοί εργαζόμενοι που γνωρίζω θέση υπεύθυνου (aka 12ωρο με έξτρα ευθύνες) έχουν.

Δυστυχως ομως οι υπαλληλοι ειναι αυτοι με τους οποιους μπορει να επικοινωνησει ο κοσμος και να κανει τα παραπονα του προκεθμενου αυτα να μεταβιβαστουν στους διευθυντες! Το ερωτημα ειναι αν τελικα οι υπαλληλοι τα μεταβιβάζουν. Και αν ναι, γιατι οι διευθυντες δεν φροντισουν να διορθώσουν τα οποια προβλήματα προκαλουν αυτα τα παραπονα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως ομως οι υπαλληλοι ειναι αυτοι με τους οποιους μπορει να επικοινωνησει ο κοσμος και να κανει τα παραπονα του προκεθμενου αυτα να μεταβιβαστουν στους διευθυντες! Το ερωτημα ειναι αν τελικα οι υπαλληλοι τα μεταβιβάζουν. Και αν ναι, γιατι οι διευθυντες δεν φροντισουν να διορθώσουν τα οποια προβλήματα προκαλουν αυτα τα παραπονα?

 

Γιατί έχουν και αυτοί διευθυντές δεν κάνουν ότι γουστάρουν και οι ποιο πάνω διευθυντές όταν βλέπουν ότι η συνταγή είναι πετυχημένη και ο κόσμος και τα € ρέουν άφθονα ποιος ο λόγος να αλλάξουν κάτι? Λέω εγώ τώρα ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • Super Moderators

http://www.insomnia.gr/topic/432259-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-40-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/page__gopid__4489603#entry4489603

 

payback is a bitch...

 

τσιμπάτε τώρα κύριοι των Jumbo 140.000 euro προστιματάκι για " για διατύπωση και χρήση καταχραστικών γενικών ορών συναλλαγών, οι οποίοι είχαν ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζουν ή να δυσχεραίνουν τους καταναλωτές αν ήθελα να αλλάξουν ενα ελαττωματικό προιόν"

 

το αν θα πληρωθεί είναι άλλου παπά ευαγγέλιο βέβαια :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης δεν υπαρχει καποιος να κανει κατι για τις εκατονταδες απομιμησεις που πουλανε; Ειχα παει να παρω για τον ανηψιο μια φιγουρα, οπου ηταν κακιστης ποιοτητας κινεζια. Φυσικα στην ιδια τιμη οπου θα μπορουσα να αγορασω φυσιολογικα την αυθεντικη. Δεν ξαναπερασα απο το μπακαλικο τους, και ειχα πολυ ωραιες αναμνησεις ως παιδι απο εκει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Δεν καταλαβαίνω το νοημα της δημοσίευσής..

Προφανως θα επρεπε να γινονται αλλαγες τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος, αλλα και τι μπορεις να κανεις αφου ειναι αυτη η πολιτικη τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αλλα και τι μπορεις να κανεις αφου ειναι αυτη η πολιτικη τους

http://www.insomnia.gr/topic/432259-καμπάνες-σε-40-επιχειρήσεις/page__gopid__4489603#entry4489603

 

payback is a bitch...

 

τσιμπάτε τώρα κύριοι των Jumbo 140.000 euro προστιματάκι για " για διατύπωση και χρήση καταχραστικών γενικών ορών συναλλαγών, οι οποίοι είχαν ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζουν ή να δυσχεραίνουν τους καταναλωτές αν ήθελα να αλλάξουν ενα ελαττωματικό προιόν"

 

το αν θα πληρωθεί είναι άλλου παπά ευαγγέλιο βέβαια tongue.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...