Προς το περιεχόμενο

Αλλαγές προϊόντων σε καταστήματα jumbo


vision

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το μονο σιγουρο!!

 

---------- Προσθήκη στις 23:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:26 ----------

 

 

στα 4 χρονια ειδα μονο 2-3 φορες τον β...η και τον π....η καθε 2μηνο περιπου δεν ειχα και ζορια να σου πω αλλωστε παντα ετρεχα απο το κολλημα που ειχα στη δουλεια μου:-)

 

Εμείς τους βλέπαμε τουλάχιστον μία φορά το 2μηνο .

Ποιο βόρεια δε γίνεται (καμία σχέση με Σέρρες που αναφέρει η τοποθεσία) .Εγώ είχα πάει στα 19 μου για 5 μήνες μέχρι να φύγω Φεβρουάριο στη σχολή μου και τελικά με δελέασαν και έφαγα 2.5 χρόνια εκεί ,αλλά πείρα την απόφαση και έφυγα και ορθός έκανα .Συνεχίζω να πηγαίνω καλοκαίρια ,αλλά η κατάσταση κάθε χρόνο είναι και πολύ χειρότερη .Στης αρχές είχα πάθει πλάκα ,δεν ήταν δουλειά , παιδική χαρά ήταν .

 

Απορία: Πέφτει face control στους υπαλλήλους;

 

Εξαρτάται από το διευθυντή , ο δικός μας είχε και έχει ένα κόλλημα με τις παχουλές (ήμασταν το μαγαζί με τις παχουλές) :lol::lol: και όλο του την έλεγα .

Για αποθήκη μπα .

 

Πάντως αυτό που ειλικρινά με τρελαίνει σε τέτοιου είδους εταιρίες ,είναι ο ψυχολογικός πόλεμος που ασκούν στον εργαζόμενο ο οποίος έχει αποκτήσει δικαιώματα ,έτσι ώστε να τον κάνουν να παραιτηθεί .Μιλάμε για τρελά πράγματα ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισο λεπτο. Υπονοειτε οτι γινεται..."οντισιον" στις κοπελες πριν προσληφθουν απο τον διευθυντη;

 

Οντισιόν όχι , αλλά ένα Α παρουσιαστικό μετρούσε κάτι παραπάνω , ειδικά στο ταμείο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

εφοσον εχετε παραπονα γιατι ολοι σας συνεχιζεται και ψωνιζεται απο τα ''κινεζικα''οπως λετε?Ειμαι στις αλλαγεσ καθημερινα τσακωνομαι με απειρους πελατες,πελατες που βριζουν που σπανε πραγματα και μας φωναζουν την αστυνομια γτ δεν κανουμε αλλαγες αν εχουν ερθει λαθος ημερα.και να σας ρωτησω κατι?τα εχω εγω τα τζαμπο η ο καθε υπαλληλος εκει μεσα που τα ακουει τσαμπα?η πολιτικη τησ εταιριας ειναι αυτα μασ εχουν πει να λεμε αυτα λεμε!Υ π α λ λ η λ ο ι ειμαστε οχι αφεντικα!!!!!και στο κατω κατω της γραφης εφοσον εχετε παραπονα γιατι ξαναερχοσαστε?και μην μου πειτε πως δεν ξαναπατε γιατι λετε ψεμματα....βλεπω τις ιδιες φατσες που εχουν κανει φασαρια και εχουν τα ''τεραστια παραπονα τους'' να ξαναερχονται να ψωνιζουν.....ποιος φταιει λοιπον?????τα τζαμπο????? :shifty:

 

---------- Προσθήκη στις 01:46 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:28 ----------

 

Της υπαλλήλου εννοώ, όχι τα δικά μου. Τουλάχιστο έτσι συμβαίνει στο κατάστημα της Ρόδου (βιομετρικά στοιχεία).

 

σε ολα τα τζαμπο εχουν δαχτυλικα!

 

---------- Προσθήκη στις 01:51 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:46 ----------

 

Έχω κάνει αλλαγές 2-3 φορές χωρίς πρόβλημα στη θεσσαλονίκη πάντως. Αυτά που λές για δακτυλικά κτλ δεν τα χω ξανακούσει :P

Είχα ρωτήσει though και μου είπαν οτι όντως αλλαγές έκαναν κάποιες συγκεκριμένες μέρες. Μάλλον δεν μου είχε κάτσει να πάω Δευτέρα ή Σάββατο. ΑΝ ήθελε ο "υπεύθυνος" σίγουρα μπορούσε να σου κάνει κάποια σχετική εξυπηρέτηση. Έπεσες σε περίπτωση. Άραξε και move on. Τζάμπα φαιά ουσία =)

δεν επεσε σε περιπτωση ''υπευθυνου'' οι αλλαγες ειναι συγκεκριμενες.....γιατι δηλαδη ο υπαλληλος-υπευθυνος να μην θελει να σε εξυπηρετηση?θελει δηλαδη να ακουει τις δικες σου τις φωνεσ?ελεος

 

---------- Προσθήκη στις 01:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:51 ----------

 

αν βάλουν πολιτική τα καταστήματα ότι δεν δεχόμαστε αλλάγες κόψτε το λαιμό σας σημαίνει ότι θα τους ακούσουμε?

 

ναι δύσκολο είναι γιατί αν κάποιος δουλεύει καθημερινές και δεν έχει χρόνο δεν μπορείς να του λες δεν δεχόμαστε το Σάββατο, δεν θα μου πει το κατάστημα πότε θα έρθω ή όχι, γιατί μετά θα μου πει δεν κάνουμε αλλαγές Δευτέρα, Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη, Παρασκευή, κάνουμε μόνο τις βδομάδες που δεν έχει Κυριακή...

 

με την ίδια λογική βάζω και εγώ πολιτική ότι θα κάνουν αυτό που θέλω και κυκλοφορώ με ένα χαρτί πάνω μου, να το δείχνω για να με υπακούουν επειδή προφανώς έχει κάποια "νομική" ισχύ...

 

τους πληρώνουμε, αν δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουν να το κλείσουν το μαγαζί...

τουλαχιστον αυτοι μπορουνε να το κανουν σε υποχρεωνουν να ερθεις αυτες τις μερες αν δεν θες απλα μην ξαναψωνισεις....και νομικα πιστεψε με ειναι 100% καλυμενοι....

 

---------- Προσθήκη στις 02:05 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:56 ----------

 

Έχω ένα δώρο μωρού από τα γνωστά μαγαζιά κινέζικων προϊόντων "Jumbo", και πήγα να το αλλάξω σήμερα στο Avenue (μαζί με το μωρό) και μου λένε δε γίνεται, αλλάζουμε μόνο όσα είναι ελλατωματικά, τα υπόλοιπα (αυτά που για κάποιο λόγο δεν τα θέλουμε) αλλάζονται μόνο Τρίτη έως Παρασκευή κτλ κτλ.

 

Είναι δυνατόν να ταλαιπωρούν τον κόσμο έτσι;

Ας μου πει κάποιος που γνωρίζει αν υπάρχει νόμος που να το λέει αυτό (αλλαγές δεν γίνονται το Σάββατο) ή απλά τα καταστήματα κάνουν οτι γουστάρουν...

 

Όση φασαρία κι αν τους έκανα, δεν το άλλαζαν με τίποτα. Ελάτε λέει από Τρίτη. Τους λέω, πως αλλάζετε ελλατωματικά και τα άλλα δεν τα αλλάζετε;

Τους λέω "ρε χαϊβάνια" για να με εξυπηρετήσετε γιατί είμαι και με το μωρό, αλλάξτε το σήμερα και γράψτε στην απόδειξη οτι το αλλάξατε την επόμενη εβδομάδα.

Επέμεναν οτι δε γίνεται, είναι η πολιτική της εταιρίας. Πολιτική, my ass.

Τόση ώρα που τσακωνόμασταν θα είχα ψωνίσει το μισό μαγαζί, αλλά τόσο χαϊβάνια είναι.

Λοιπόν ας μου πει κάποιος, τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις (αν υπάρχει νόμος), γιατί αν πήγαινε κανένας ξάδερφος όσων δουλεύουν εκεί θα του το άλλαζαν επιτόπου.

 

Και μια γενικότερη τοποθέτηση:

Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε ούτε στα site των εταιριών για πληροφορίες, ούτε να ψάχνουμε τηλέφωνα τους, ούτε να έχουμε ανοιχτά ραδιόφωνα για να ακούμε την πολιτική του "jumbo" σε θέματα αλλαγών (αυτό το τελευταίο το άκουσα από ένα ανευθυνουπεύθυνο κοριτσάκι που μου συστήθηκε ως υπεύθυνη, όταν όμως δυσκόλεψαν τα πράγματα παρουσιάστηκαν άλλοι 2-3 υπεύθυνοι!).

Προφανώς η μόρφωση όλων αυτών (αν έχουν γιατί μπορεί να ήταν και βύσματα) τους επέτρεψε να είναι (ή να νομίζουν οτι είναι) υπεύθυνοι καταστημάτων. Τουλάχιστον θα μπορούσαν να εξυπηρετούν τον κόσμο καλύτερα έστω κι αν η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της εταιρίας είναι να μην εξυπηρετεί τον κόσμο παρά μόνο να κάνει εισπράξεις. Την επόμενη φορά που θα πάω, θα τους κάνω δώρο την πάνα γεμάτη γιατί εκείνη την ώρα δυστυχώς ήταν καθαρή.

 

Λοιπόν ας μου πει κάποιος που γνωρίζει αν υπάρχει σχετικός νόμος που να απαγορεύει αλλαγές Σάββατο, γιατί αν δεν υπάρχει θα τους πάρει ο διάολος και θα προχωρήσει περαιτέρω το θέμα.

 

Να λέω κι εγώ όταν παίρνω κάτι από ένα κατάστημα και μου ζητάνε να πληρώσω, οτι η ΠΟΛΙΤΙΚΗ μου είναι να πληρώνω στις 31 κάθε μήνα, οπότε ελάτε να τα πάρετε.

 

σχετικος νομος μμμμ....υπαρχει δεν υπαρχει τα τζαμπο οτι και να κανεις καλυμενα ειναι...ξερεις ποσες μηνυσεις εχουν φαει????βλεπεις να εχει αλλαξει τιποτα? και μαλλον εισαι απο τουσ ''πελατες'' που δεν εχουν γινει ποτε υπαλληλοι-υπευθυνοι για να γνωριζεις οτι ο υπαλληλος-υπευθυνος παιρνει εντολες απο τα κεντρικα τα αφεντικα τα μεγαλα δηλαδη....εσυ απλα θες να εξυπηρετηθεις και τα βαζεις με τον υπαλληλο που απλα κανει την δουλεια του και ε κ τ ε λ ε ι εντολες!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχετικος νομος μμμμ....υπαρχει δεν υπαρχει τα τζαμπο οτι και να κανεις καλυμενα ειναι...ξερεις ποσες μηνυσεις εχουν φαει????βλεπεις να εχει αλλαξει τιποτα?

 

 

εδω ειναι ολο το ζουμι.

 

ουτε ο νομος δεν μας καλυπτει απο το νταβατζιλικι του τζαμπο και του καθε τζαμπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να γράψω κι εγώ τα αυτονόητα, το νήμα δεν πρόκειται να κλείσει ποτέ. Όσοι έχουμε κάνει υπεύθυνοι (ή μάλλον σόρρυ, υπάλληλοι πολυτελείας για να τρέχουμε καλύτερα), ξέρουμε ότι είμαστε στη μέση και τα ακούμε για πράγματα που ούτε φταίμε, ούτε μπορούμε να αλλάξουμε.

 

Οι πελάτες πάλι με τους διευθυντές δεν μπορούν να μιλήσουν, οι υπάλληλοι δεν μπορούν να τους κάνουν κάτι, άρα ποιοι τα ακούνε? :-D Φαύλος κύκλος, ομορφιές του ιεραρχικού συστήματος.

 

Εντωμεταξύ Εφάκι παιδί μου chill out, υπεύθυνη σε ονομάτισαν όχι πρόεδρο της Δημοκρατίας.. Οι μισοί εργαζόμενοι που γνωρίζω θέση υπεύθυνου (aka 12ωρο με έξτρα ευθύνες) έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oσον αφορα αυτο σε bold, υποθετω πως εκανες την αλλαγη σε μικροτερα καταστηματα. Εκει ειναι οντως θεμα πωλητη. Οταν μιλαμε ομως για μεγαλες εταιρειες ο πωλητης πολυ απλα δεν θα παρει κανενα ρισκο (διοτι ειναι ο τελευταιος κακοπληρωμενος τροχος της αμαξης) ασχετως αν θελει να το κανει ή οχι. Διοτι θα ερθει ο προισταμενος και θα του πει ξερωγω "Παπαδοπουλε παιδι μου γιατι αλλαξες το αντικειμενο ενω ξερεις πως δεν αλλαζουμε τα Σαββατα" και ο Παπαδοπουλος θα πει κατι του τυπου "εεεεε δεν ξερω" κ.ο.κ.

 

Δεν υποστηριζω αυτην την πολιτικη (αν και οντως λειτουργει καλα αν το καλοσκεφτεις), απλα σου λεω τι παιζει με βαση την λογικη μου.

 

Συμφωνω απολυτα αυτο ακριβως θα πει ο προισταμενος....και μετα απο λιγο θα σε ενημερωσουν απο τα κεντρικα με ιμειλ οτι ''γιατι το αλλαξατε και ποιοσ ηταν ο υπαλληλοσ που το αλλαξε?'' αν δεν εχεισ δικαιολογια που δικαιολογια περι λαθουσ δεν υπαρχει τοτε μαζευεισ τα πραγματακια σου και την κανεις με ελαφρα για σπιτι σου.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να γράψω κι εγώ τα αυτονόητα, το νήμα δεν πρόκειται να κλείσει ποτέ. Όσοι έχουμε κάνει υπεύθυνοι (ή μάλλον σόρρυ, υπάλληλοι πολυτελείας για να τρέχουμε καλύτερα), ξέρουμε ότι είμαστε στη μέση και τα ακούμε για πράγματα που ούτε φταίμε, ούτε μπορούμε να αλλάξουμε.

 

Οι πελάτες πάλι με τους διευθυντές δεν μπορούν να μιλήσουν, οι υπάλληλοι δεν μπορούν να τους κάνουν κάτι, άρα ποιοι τα ακούνε? :-D Φαύλος κύκλος, ομορφιές του ιεραρχικού συστήματος.

 

Εντωμεταξύ Εφάκι παιδί μου chill out, υπεύθυνη σε ονομάτισαν όχι πρόεδρο της Δημοκρατίας.. Οι μισοί εργαζόμενοι που γνωρίζω θέση υπεύθυνου (aka 12ωρο με έξτρα ευθύνες) έχουν.

 

Xωρις τις εξτρα αποδοχες φυσικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας έφτιαχνες κι εσύ ένα μικρό ελάττωμα, και θα στο άλλαζαν... Ένα ξηλωματάκι αν ήταν ρούχο, ένα σπασιματάκι αν ήταν παιχνίδι...

 

γι'αυτο υπαρχει και ο υπευθυνος ελατωματικων που μπορει και βλεπει αν το ελλατωμα ειναι απο το μαγαζι η απο την χρηση του πελατη....τωρα αν εσυ καταφερες να το περασεις ετσι μπραβο σου,η εσυ εισαι πολυ εξυπνος η ο υπ.ελατωματικων δεν εκανε για την θεση που του δωσανε!

 

---------- Προσθήκη στις 14:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:21 ----------

 

Άπαξ και είναι πολιτική του καταστήματος να μην γίνονται αλλαγές τα Σάββατα -και μάλιστα για λόγους που είναι κατανοητοί- τότε είναι πολιτική του καταστήματος κι άπαξ και δεν είναι μονοπώλιο, αν κάποιος δεν συμφωνεί, υπάρχουν κι άλλα παιχνιδάδικα. Επίσης, σχετικά με το αρχικό μήνυμα και τον τρόπο που τονίζονται τα "κινέζικα" προϊόντα, όπως είπα, παιχνιδάδικα υπάρχουν πολλά. Το να θυμόμαστε τα κινέζικα και τα κάθε κινέζικα όταν δεν μας αλλάζουν προϊόντα το Σάββατο, είναι κομματάκι υποκριτικό. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα και με τον φίλο που εξέφρασε την άποψη ότι ο υπάλληλος είναι ο τελευταίος που φταίει. Σίγουρα υπάρχουν καλοί και κακοί υπάλληλοι, όταν όμως εκείνος οφείλει να κάνει ένα, δύο, δέκα πράγματα και σε περίπτωση που παρακούσει τις εντολές που του έχουν δώσει κινδυνεύει να "τ' ακούσει" (στην καλύτερη), τότε είναι πολύ λογικό να σκεφτεί τη θέση και τον μισθό του και να κάνει απλά αυτό που του έχουν πει...

δεν υπαρχει ''η καλυτερη'' παιδια....εισαι υποχρεωμενος εφοσον δουλευεις στην εταιρια να την υποστηριζεις τουλαχιστον οταν εισαι σε ωρα εργασιας....δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο....οποτε η καλυτερη δεν υπαρχει....δεν ακολουθησες τις εντολες.....γεια σας μετα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντισιόν όχι , αλλά ένα Α παρουσιαστικό μετρούσε κάτι παραπάνω , ειδικά στο ταμείο .

 

Α μπράβο, διότι και εγώ στα ταμεία όλοι κάτι πιπινάκια βλέπω :)

 

@marc τα δακτυλικά αποτυπώματα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται.

 

Με τα καταστήματα πάντως δεν είχα ποτέ πρόβλημα, απλά ακολουθώ τις οδηγίες που έχει γραμμένες στο χαρτάκι πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

εχω διαβασει απειρες καταγγελιες για το ωραριο αλλαγων στα τσαμπο κ με εχουν κανει εξωφρενον...το οτι ψωνιζει καποιος απο τα τσαμπο δεν σημαινει αυτοματος οτι μπορει να μπαινει μεσα κ να κανει οτι θελει κ οτι εχει παντα δικιο...αυη την πολιτικη εχει κ οφειλουμε να την σεβομαστε,δεν χρειαζεται ουτε να ακουμε τις διαφιμησεις ουτε να παρουμε τηλεφωνο για να μαθουμε το ωραριο,το αναγραφει η αποδειξη κοιταμε κ λιγο περα απο την μυτη μας ...δεν εχει μονο τα σαββατα δουλεια στα ταμεια,κ ουτε τις υπολοιπες μερες καθονται τα παιδια χωρις να κανουν κατι,ολη μερα τρεχουν κ βαζουν τα παρατημενα προιοντα στην θεση τους,αυτα που για αγνωστο λογο οι πελατες τα αφηνουν οπου να ναι,αληθεια γιατι παιρνουν κατι που δεν προκειται να το αγορασουν κ λιγο πριν φτασουν στο ταμειο αρχιζουν να αδειαζουν το καροτσι τους σε καποιο ραφι?στην εισοδο του καταστηματος εχει ταμπελα που απαγορευει το ποτο κ το φαγητο,για ποιο λογο μπενει ο πελατης με τ καφεδακι του κ το παιδακι του με το χυμο κ λερωνουν τα παντα,θες καφε πηγαινε στην καφετερια...γιατι το αλλο,απαγορευεται να ανοιγεται η συσκευασια,τι δεν καταλαβαινεις???για ποιο λογο να το ανοιξεις?μπαινουν μεσα κ χαλανε τα παντα...και αμα τους κανεις παρατηρηση σε βριζουν κιολας...θρασσος...κ 2 παραδειγματα ετσι για να μαθουν μερικοι,media markt ουτε με μπουκαλακι νερου δεν σε αφηνουν να μπεις μεσα σε βγαζει εξω ο ιδιος ο security,hondos center πουθενα δεν υπαρχει ταμπελα οτι δεν αλλαζονται τα καλλυντικα,ναι βρε φιλε συμφωνω ουτε εγω θα ηθελα να αγορασω κατι που εφερε για αλλαγει αλλος αλλα κ στα ελλατωματικα,μασκαρα συγκεκριμενα,εταιριας επωνυμης κ ακριβης,ξεραμενη κ ληγμενη,απαντηση υπευθυνης,απευθυνθειτε στα κεντρικα της συγκεκριμενης,απαντηση στα κεντρικα?στειλτε e mail στα κεντρικα που βρισκονται στην γαλλια,θα τρελαθουμε?λοιπον οταν κατι δεν μας αρεσει ή δεν μας βολευει απλα δεν ξαναπαμε εκει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν μια αλλαγη θελει διπλασιο χρονο απο το κανονικο στο ταμειο (για το λογο οτι πρεπει να ξαναχτυπησεις αυτα που εφεραν για αλλαγη καθως και τα καινουργια που θα παρουν) και εχεις στανταρ μια ουρα μεχρι την εισοδο και βεβαιως βεβαιως μονο ενα ταμειο (γαμω τα κεντρικα τους γαμω), εγω προσωπικα που δεν ημουν και ταμειας για να περναω ολο αυτο το διαολο του ταμειου, οποιους εβλεπα να ερχονται με τσαντουλα και γραμμενη στο κουτελο τους τη λεξη "Αλλαγη", τους εδειχνα απλα την ταμπελα (εγραψα πιο πανω γι'αυτην) και επειτα την εξοδο.

 

Και καρφι δεν μου καιγεται και για τους νομους και για τις πολιτικες των καταστηματων. Ο ταμειας ομως ηταν φιλος μου και καλο παιδι και δεν ενοιωθα ηθικα καλα οταν γινοταν της πουτανας στο μαγαζι και επρεπε να κανει και τις αλλαγες στον καθε πικραμενο που την προηγουμενη φορα που πατησε ποδι στο καταστημα δεν εκανε τον κοπο να κοιταξει την γαμημενη ταμπελα στο ταμειο και να ακουσει και τον ταμεια να του το λεει και τραγουδιστα.

 

Εχω διωξει απειρο κοσμο Σαββατα που θελαν να κανουν αλλαγη και παντα ενοιωθα κατι το οποιο καθε φορα που το ξαναενοιωθα ηταν στον ιδιο βαθμο. Ηθικη ικανοποιηση. End of story.

 

Απο την αλλη, δεν νομιζω οτι ειμαι και ο καταλληλος για να μιλησει για τετοια θεματα. Μισω τους πελατες με ολη μου την καρδια, μισω ακομα και τον εαυτο μου οταν ειμαι πελατης.

 

χαχαχαχαχα τους πελατες μου αμω....χαχαχα

 

ειδα και κατι μυνηματα με μεγαλα γραμματα ΚΙΝΕΖΙΚΑ...ε και?δεν γνωριζεις οτι ειναι ΚΙΝΕΖΙΚΑ??? δεν βαζεις ΠΟΛΛΛΛΑΑΑΑ χρηματα στην τσεπη σου ακριβως για τον λογω οτι ειναι ΚΙΝΕΖΙΚΑ???και πιστεψτε με πρεπει να δωσεις πολλα λεφτα παραπανω απο αυτα που δινεις για το ΚΙΝΕΖΙΚΟ για να παρεις κατι ΙΔΙΑΣ ποιοτητας και υψηλοτερης.ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ λοιπον.Απο εμενα κινεζικα +1000000000000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσο κακια μπορει να βγαλει ενας υπαλληλος/σκλαβος υπερασπιζομενος την εταιρια που εργαζεται;

Μαυρο στο jumbo μονο που σκεφτεστε αρνητικα για τους πελατες του καταστηματος. Αυτοι ειναι ο λογος που εσεις περνετε ενα μισθο και δεν πεινατε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι τέτοιες ιστορίες μου κάνανε, δε μου αλλάζανε τη μέρα που πήγα το προιόν επειδή ήταν λέει ελαττωματικό (καμία σχέση είχαν άλλο προιόν σε άλλη συσκευασία), αφού είδα και απόειδα με τα teenage queens που είχαν για υπεύθυνες έφυγα και ξόδεψα τα 200 ευρώ που είχα για τα μωρά μου σε άλλο μαγαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το να τα βαζετε με τους υπαλληλους δν βγαζει πουθενα...οσο για το δακτυλικο αποτυπωμα,ειναι μερος της διαδικασιας κ δν εκδιδεται παραστατικο εαν δν βαλει ο υπαλληλος το αποτυπωμα του...μαλλον καποιοι εχουν φαει απορριψη απο συνεντευξη για προσληψη σε τζαμπο για να μιλανε χωρις να ξερουν τι παιρνει καθε υπαλληλος κ τι συμβαση εχει υπογραψει,οσο για τα 12ωρα δν νομιζω να εγινε καποιος υπ.τμηματος κ να μν γνωριζε τα ωραρια εργασιας του......οσο για το ωραριο επιστροφων υπαρχουν ταμπελες στις εισοδους,ακουγονται ηχητικα μηνυματα κ αναγραφονται πισω απο τις αποδειξεις,στραβοι ή κουφοι ειστε?κ η εταιρεια τζαμπο με τοσους νομικους συμβουλους που εχει δεν θα το ρισκαρε να θεσπισει κατι νομικα αβασιμο....κ στο κατω κατω γιατι προσαρμοζεστε με το ωραριο λειτουργιας ενος καταστηματος κ οχι με το ωραριο επιστροφων?ελεος,ενταξει εχει ο πελατης δικιο,αλλα ο υπαλληλος εχει πολυ περισσοτερο,γιατι εαν δν υπηρχαν οι υπαλληλοι θα πηγαινατε να ψωνισετε απο τα συνοικιακα μαγαζακια κ θα τα πληρωνατε χρυσα,αλλα μονο φασαριες ξερουν να κανουν καποιοι,δν μπαινουν ποτε στη θεση του υπαλληλου(γιατι μαλλον δν υπηρξαν ποτε υπαλληλοι).....

Επεξ/σία από mariastk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...