Προς το περιεχόμενο

Υποστήριξη από Πλαίσιο Computers Α.Ε.


MariosX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέρα απο όλα τα τρελά που κάναν, τελικά εισάκουσαν τα παραπονά σου και σε αποζημιώνουν. Η ιστορία σου είχε happy end, σε άλλα καταστήματα ισχύει το "στου κουφού την πόρτα", πάλι καλα που το πλαίσιο δεν είναι ακόμα έτσι.

 

Μαζί με τον i7 και το φρέσκο motherboard το pc σου θα πετάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Όχι φίλε δεν είναι έτσι .."Πάλι καλά" θα ήταν αν του κάναν αντικατάσταση ή πίστωση με τη μία χωρίς ταλαιπωρία.Έτσι είναι Μακρυά..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, γειά σας. Είμαι νέο μέλος του Insomnia.gr και καθώς έπεσε το μάτι μου πάνω στο thread σας θα ήθελα και εγώ να καταθέσω την οδυνηρή μου εμπειρία με το Service του Πλαίσιο Computers. Πριν από 2 περίπου χρόνια αγόρασα από το Πλαίσιο ένα USB flash disk Transcend V20 16GB το οποίο καλύπτονταν από εφ' όρου ζωής εγγύηση της Πλαίσιο Computers. Τιμή αγοράς 40 ευρώ. Την Παρασκευή 22/10/2010 το drive σταμάτησε να λειτουργεί και το πήγα στο service του Πλαίσιο Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη. Εκεί με πληροφόρησαν ότι δεν επισκευάζεται και οτι θα γίνει αντικατάσταση. Επειδή όμως το συγκεκριμένο μοντέλο είχε καταργηθεί θα έπαιρνα ένα παραπλήσιο, το Transcend Jetflash 600 16 GB, το οποίο ήταν λίγο πιο γρήγορο (V20 read:30 mb/s write:16 mb/s ενώ το Jetflash 600 read:32 mb/s write: 18 mb/s) και τιμώνταν στα 42.90 ευρώ. Υπέθεσα λοιπόν οτι θα πλήρωνα τη διαφορά (42.90-40=2.90 ευρώ). Τότε ο υπάλληλος στο Service πατώντας κάποια πλήκτρα στον υπολογιστή του με πληροφόρησε ότι το μοντέλο που είχε καταργηθεί και που δεν υπήρχε πλέον τιμώνταν τώρα στα 19 ευρώ και αυτό το ποσό θα αφαιρούνταν από τα 42.90. Εγώ ασπαζόμενος το απόφθεγμα του Σπινόζα τον ρώτησα ευγενικά πώς είναι δυνατόν κάτι που δεν υπάρχει να έχει τιμή. Είναι σαν να ισχυριζόμαστε οτι ο Αϊ Βασίλης δεν ζυγιζει 120 κιλά αλλά 110. Η απάντησή του ήταν οτι το PC αυτή την τιμή του έβγαζε. Συμπεραίνω λοιπόν πως όταν το Πλαίσιο δίνει εφ' όρου ζωής εγγύηση για ένα προϊόν εννοεί εφ' όρου ζωής του προϊόντος. Αφού λοιπόν πλήρωσα τη διαφορά που μου έβγαλαν και έφυγα από το κατάστημα πήρα τηλέφωνο στο γνωστό 800 11 για να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου σαν πελάτης. Εκεί ευγενέστατα με πληροφόρησαν οτι κακώς μου έκοψαν πιστωτικό για 19 ευρώ, οτι θα έπρεπε απλά να μου αντικαταστήσουν το προϊόν και με καθησήχασαν λέγοντάς μου οτι θα επιλαμβάνονταν του θέματος και να περιμένω νέα τους. Σε μερικά λεπτά με παίρνει τηλέφωνο ο υπάλληλος του καταστήματος με τον οποίο δημιουργήθηκε η παρεξήγηση και προσπαθώντας να υπερασπιστεί οτι τα όσα έγιναν καλώς έγιναν μεταξύ άλλων μου είπε οτι δεν είχε κοπεί πιστωτικό ενώ το κρατούσα στα χέρια μου (Σειρά ΑΛ2133 Αριθμός 1076853) και οτι η εγγύηση δεν καλύπτονταν από το Πλαίσιο αλλά από την Αντιπροσωπεία της Transcend (Η απόδειξη αγοράς αναφέρει ρητά οτι το προϊόν συνοδεύεται με Εφ' όρου Ζωής εγγύηση της Πλαίσιο Computers). Τέλος θεωρώντας ότι τα βίαια ραπίσματα που δέχονταν η λογική μου δεν άξιζαν τα 25 ευρώ που διεκδικούσα, τερμάτισα εκεί τη συνομιλία μας. Θεωρούσα ότι το Πλαίσιο αποτελούσε σαν εταιρία εξαίρεση για τα Ελληνικά δεδομένα αλλά με διέψευσε δυσάρεστα. Ταπεινή μου άποψη είναι οτι για μια Εταιρία αυτό που μετράει περισσότερο είναι το να μένει ο Πελάτης ευχαριστημένος. Θεώρησα καθήκον μου να καταθέσω αυτή την εμπειρία μου με το Service του Πλαίσιο Computers προς γνώση των όποιων υποψήφιων πελατών του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... Η ιστορία σου είχε happy end, σε άλλα καταστήματα ισχύει το "στου κουφού την πόρτα", πάλι καλα που το πλαίσιο δεν είναι ακόμα έτσι....

 

:lol::lol::lol:

 

Ωραιο και αυτο το ανεκδοτο. Για κανε μια βολτα και απο το θεμα της υπογραφης μου να το πεις κι εκει!! :lol::lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν σου καναν τετοια μαγκια βρες δικηγορο και παρτους τα βρακια,τετοια θελουν για να βαλουν μυαλο.Αν και δεν νομιζω το μεγαλο αφεντικο της "πλαισιο Α.Ε. " να γνωριζει για τις γκαφες που κανει ο καθε ασχετος εκει μεσα...

Βρες τροπο να φτασουν ολα αυτα στα ΑΥΤΙΑ του-βγες στην τηλεοραση κανε κατι.

3.000Ε +++ σου εχουν φαει και εσυ καθεσαι ετσι ;;;;

Μηπως δεν ειναι αληθεια ολα και καπου φταις και εσυ ;;;

Πηγαινε στο ΑΛΤΕΡ στον ΑΥΤΙΑ και θα βγεις live. Τετοια ψαχνει ο τυπος-κανε κατι ρε φιλε τι καθεσαι ετσι τοσο καιρο ;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσοχή αδερφέ! Προχτές επέστρεψα μία τέτοια(μητρική).λες ναι είναι η ίδια;......αν είναι σαν καινούργια αλλά φαίνεται ότι εχει βιδωθεί τότε είναι η δικιά μου. Όπως και να'χει μην την πάρεις γιατί με χόρτασε μπλε οθόνες.φιλικά πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι στιγμής η μητρική δουλεύει κομπλέ (2ωρες λειτουργεί)

Νωρίς να βγάλω συμπεράσματα.. έχει και 3 χρόνια εγγύηση.

Από ότι είδα είναι πράγματι κομπλέ.

 

Επίσης τονίζω πως όταν μου φέραν τον υπολογιστή τον άνοιξα επιτόπου και είδα ότι μου έσπασαν ένα φίλτρο στο Air Conductor της VGA κάρτας (μέρος του Tower/Case) και έχουμε τον εξής διάλογο:

-Εγώ: αυτό εδώ μου το σπάσατε

-Τεχνικός Α: Μισό λεπτό, να ρθει ο υπευθύνος [τεχνικός Β].

έρχεται... σίγα σίγα...

-Τεχνικός Α: Τα παιδιά ανοίξανε, ελέγξανε, δεν ξέρω αν το κάνανε ΑΥΤΟΙ ή εμείς και λένε ότι σπάσαμε το φίλτρο.

-Τεχνικός Β: Πως έγινε αυτό... και δεν ξέρω κτλ κτλ.

-Εγώ: Αυτό μπαίνει έτσι, και το άλλο μπαίνει ακριβώς από πάνω και κουμπώνει έτσι. Προφανώς δεν ξέρατε να το βάλετε σωστά και το σπάσατε. Εγώ το χω βγάλει τόσες φόρες και δεν το χω σπάσει.

-Τεχνικός Β: Συγνώμη και αυτή την στιγμή δεν έχω άλλο τέτοιο και τι να κάνω και έλα από Δευτέρα να σου δώσω άλλο τέτοιο κτλ κτλ.

-Εγώ: Τι να την κάνω την συγνώμη σου ρε! Και δεν κατάλαβα κάθε μέρα αυτή την δουλεία θα κάνω? Να έρχομαι από Αιγάλεω - Περιστέρι για ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που μου δημιουργείτε εσείς?

-Τεχνικός Β: Σου δημιουργούμε προβλήματα?

-Εγώ: Ναι ρε μεγάλε μου δημιουργείτε προβλήματα! Θα κάθομαι εγώ να παίρνω τηλέφωνα, να στέλνω e-mail για να μου κάνετε σωστή δουλεία? Θα κάθομαι εγώ να μπαίνω συνεχεία σε τέτοιες διαδικασίες? Δεν ξέρω τι θα κάνεις, αυτή την στιγμή θέλω να μου βρεις το φίλτρο που μου έσπασες. Έχεις ένα tower εδώ να πας να το πάρεις από κει και να μου το φέρεις. Το χω πληρώσει αυτό εγώ το καταλαβαίνεις ?

-Τεχνικός Β: Εντάξει, αμέσως...

μετά από 2 λεπτά ... το φέρνει, το βάζει...

-Εγώ: Ευχαριστώ ...

 

Σαν ανέκδοτο δεν είναι?

Τέλος καλά... βέβαια πλήρωσα 40 ευρώ για την εργασία αλλά δεν γ@μ...-*** και μου αρέσει που βάλανε ότι η DFI κοστίζει 40ευρώ και μου κάνανε προσφορά service.... αχαχαχαχαχ τους παλιό ξεφτίλες ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι στιγμής η μητρική δουλεύει κομπλέ (2ωρες λειτουργεί)

Νωρίς να βγάλω συμπεράσματα.. έχει και 3 χρόνια εγγύηση.

Από ότι είδα είναι πράγματι κομπλέ.

 

Επίσης τονίζω πως όταν μου φέραν τον υπολογιστή τον άνοιξα επιτόπου και είδα ότι μου έσπασαν ένα φίλτρο στο Air Conductor της VGA κάρτας (μέρος του Tower/Case) και έχουμε τον εξής διάλογο:

-Εγώ: αυτό εδώ μου το σπάσατε

-Τεχνικός Α: Μισό λεπτό, να ρθει ο υπευθύνος [τεχνικός Β].

έρχεται... σίγα σίγα...

-Τεχνικός Α: Τα παιδιά ανοίξανε, ελέγξανε, δεν ξέρω αν το κάνανε ΑΥΤΟΙ ή εμείς και λένε ότι σπάσαμε το φίλτρο.

-Τεχνικός Β: Πως έγινε αυτό... και δεν ξέρω κτλ κτλ.

-Εγώ: Αυτό μπαίνει έτσι, και το άλλο μπαίνει ακριβώς από πάνω και κουμπώνει έτσι. Προφανώς δεν ξέρατε να το βάλετε σωστά και το σπάσατε. Εγώ το χω βγάλει τόσες φόρες και δεν το χω σπάσει.

-Τεχνικός Β: Συγνώμη και αυτή την στιγμή δεν έχω άλλο τέτοιο και τι να κάνω και έλα από Δευτέρα να σου δώσω άλλο τέτοιο κτλ κτλ.

-Εγώ: Τι να την κάνω την συγνώμη σου ρε! Και δεν κατάλαβα κάθε μέρα αυτή την δουλεία θα κάνω? Να έρχομαι από Αιγάλεω - Περιστέρι για ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που μου δημιουργείτε εσείς?

-Τεχνικός Β: Σου δημιουργούμε προβλήματα?

-Εγώ: Ναι ρε μεγάλε μου δημιουργείτε προβλήματα! Θα κάθομαι εγώ να παίρνω τηλέφωνα, να στέλνω e-mail για να μου κάνετε σωστή δουλεία? Θα κάθομαι εγώ να μπαίνω συνεχεία σε τέτοιες διαδικασίες? Δεν ξέρω τι θα κάνεις, αυτή την στιγμή θέλω να μου βρεις το φίλτρο που μου έσπασες. Έχεις ένα tower εδώ να πας να το πάρεις από κει και να μου το φέρεις. Το χω πληρώσει αυτό εγώ το καταλαβαίνεις ?

-Τεχνικός Β: Εντάξει, αμέσως...

μετά από 2 λεπτά ... το φέρνει, το βάζει...

-Εγώ: Ευχαριστώ ...

 

Σαν ανέκδοτο δεν είναι?

Τέλος καλά... βέβαια πλήρωσα 40 ευρώ για την εργασία αλλά δεν γ@μ...-*** και μου αρέσει που βάλανε ότι η DFI κοστίζει 40ευρώ και μου κάνανε προσφορά service.... αχαχαχαχαχ τους παλιό ξεφτίλες ...

 

Φιλε χωρις να ειμαι εκει μπροστα ΛΕΩ οτι ΕΣΥ και μονο φταις.

Καλα παλι τους εδωσες 40Ε ;;;; Δηλαδη τι τα γραφουμε εμεις εδω ΑΔΙΚΑ ;;;

Μεγα λαθος φιλε,πληρωνεις τις βλακειες των ΑΣΧΕΤΩΝ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως πλεον ολοι εχετε καταλαβει και το τελευταιο καστρο του καλου rma που ειχε το πλαισιο επεσε εδω και κανα εξαμηνο.μακρια λοιπον απο τα ελληνικα λαμογια και βρειτε ακρες για αγορες με paypal απο εξωτερικο.εγω πλεον απο εκει αγοραζω.περιτο να σας πω οτι τα προιοντα ειναι στις μισες τιμες απο οτι εχουν εδω με το νταβατζηλικι του κρατους 23% +το κερδος των μαγαζιων που μου θελουν κερδος 100% επι του προιοντος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος καλά... βέβαια πλήρωσα 40 ευρώ για την εργασία αλλά δεν γ@μ...-*** και μου αρέσει που βάλανε ότι η DFI κοστίζει 40ευρώ και μου κάνανε προσφορά service.... αχαχαχαχαχ τους παλιό ξεφτίλες ...

 

ώπα,δηλαδή το χαρτί - απόδειξη που πήρες τώρα στα χέρια σου,την μητρική κοστολογεί στα 40€?κ απ'ο,τι κατάλαβα στο συναρμολογήσανε εκεί....το κουτί κ τα σχετικά της μητρικής στα δώσανε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε χωρις να ειμαι εκει μπροστα ΛΕΩ οτι ΕΣΥ και μονο φταις.

Καλα παλι τους εδωσες 40Ε ;;;; Δηλαδη τι τα γραφουμε εμεις εδω ΑΔΙΚΑ ;;;

Μεγα λαθος φιλε,πληρωνεις τις βλακειες των ΑΣΧΕΤΩΝ.

 

Έδωσα 40 ευρώ για το εργασία. Είχα πάει όλο το Tower για να γλιτώσω τον κόπο, άγχος και τον φόβο για να αποσυνδέσω και συνδέσω την μητρική.

Το χω κάνει στο παρελθόν αρκετες φόρες να συνδέσω μητρική σε tower αλλά σε τόσα λεφτά μηχάνημα ήθελα να το αποφύγω.

Και δεν τους έδωσα πάλι 40 ευρώ πότε δεν τους είχα ξαναδώσει τίποτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έδωσα 40 ευρώ για το εργασία. Είχα πάει όλο το Tower για να γλιτώσω τον κόπο, άγχος και τον φόβο για να αποσυνδέσω και συνδέσω την μητρική.

Το χω κάνει στο παρελθόν αρκετες φόρες να συνδέσω μητρική σε tower αλλά σε τόσα λεφτά μηχάνημα ήθελα να το αποφύγω.

Και δεν τους έδωσα πάλι 40 ευρώ πότε δεν τους είχα ξαναδώσει τίποτα .

 

ΕΑΝ εκανα ΛΑΘΟΣ οι τεχνικοι ΓΙΑΤΙ το πληρωνεις εσυ με 40Ε ;;

Αυτο δεν καταλαβα.

Εκτος και εαν εκανες εσυ λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έκανα κανένα λάθος.

Το πλαίσιο λέει στην εγγύηση που είναι 3 χρόνια όταν πέρνεις έναν υπολογιστή πως:

Ο πρώτος χρόνος είναι δωρεάν η εργασία + ανταλλακτικά

και τα υπόλοιπα 2 ανταλλακτικά μόνο.

 

Από την στιγμή που έχω τον υπολογιστή παραπάνω από 1 χρόνο την εργασία την πληρώνεις.

Σε αυτή την περίπτωση για να μην πληρώσω έπρεπε να λύσω όλο τον υπολογιστή και να τους πάω την motherboard μόνη της.

Δεν ήθελα να πάρω κανένα ρίσκο γιατί μπορεί να κάνα καμία βλακεία και να χάλαγα κάτι οπότε προτίμησα να πληρώσω για την εργασία για να μην πάρω κανέναν ρίσκο απολύτως.

 

---------- Προσθήκη στις 13:59 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:58 ----------

 

MariosX η νεα αποδειξη τι ποσο γραφει?

 

75€. παίζει σημαντικό ρόλο?

τα 35€ είναι η εργασία.

Την μητρική την χρέωσαν 40€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω πει κι άλλες φορές.....ακόμα και σε μαγαζιά-αλυσίδες παίζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ το προσωπικό!Παραδείγματα:

 

-Από ότι καταλάβαμε από τις εμπειρίες του παιδιού τα παιδιά στο service του Πλαισίου Περιστερίου είναι "Ασχετοι" και ταυτόχρονα και οι υπόλοιπη πολιτική-εξυπηρέτηση του μαγαζιού είναι κάτω του μετρίου!Συμπέρασμα........ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ!

 

-Πλαίσιο Πειραιά.....μέτρια προς καλή πολιτική-εξυπηρέτηση αλλά service......τραγικό!Αυτό από εμπειρία δική μου και συγγενή!!!Συμπέρασμα....ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ!

 

-Πλαίσιο Βουλιαγμένης.....πολύ καλή εξυπηρέτηση-πολιτική και πολύ καλή δουλειά από το service τους!Εμπειρίες από γνωστούς και από άλλα forums!Συμπέρασμα.....ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ!

 

-Πλαίσιο Καλλιθέας.....πολύ καλή εξυπηρέτηση-πολιτική και άψογο service!Τσεκαρισμένο από μένα και άλλα άτομα που έχω στείλει εκεί πολλάκις!Συμπέρασμα......ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ!

 

Με λίγα λόγια βασικότατο ρόλο παίζει από ποιο μαγαζί εξυπηρετείστε για να είστε πιο άνετοι ότι δεν θα γίνουν πατάτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...