Προς το περιεχόμενο

Μεγαλη κινηση των αποφοιτων του Deree για αναγνωριση των πτυχιων τους


Τοξοβολος_UK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι καθόλου εξαίρεση η πληροφορική. Το ίδιο ακριβώς ισχύει για για Λογιστικά, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων αλλά και πλειάδα άλλων σχολών που είναι θεωρητικές. Ο φίλος σου λοιπόν μπήκε φροντιστήριο και φαντάζομαι τα κατάφερε μια χαρά, με έξτρα προσπάθεια και χρήμα μεν...αλλά τα κατάφερε. Το ότι ήταν 19 θεωρητικός δεν σημαίνει τίποτα. Μπορεί να ήταν 14 αν ήταν θετικός...άρα μια χαρά τα πήγε πιστεύω.

ΔΕν εχω ιδεα τι εγινε το επομενοκαιρο.Εχω πληροφοριες μονο για το πρωτο ετος οπου ειχε ξοδεψει ενα τεραστιο αριθμο χρηματων ηδη.Δεν φανταζεσαι ποσο κοστιζε η ωρα το ιδιαιτερο πιστεψε με.Αρα δεν μιλμε για χρημα αλλα για πολυυ χρημα.Τελος παντων εχω την εντυπωση οτι αν τα καταφερε στα επομενα ετη που μαλλον οχι θα πηρε το πτυχιο με κανενα 5,6 και παλι οχι με τις ιδιες δυνατοτητες σε σχεση με αλλους και τωρα δεν ξερει τι να το κανει .Και μιλαμε για μαθητη του 19 αρα σιγουρα εξυπνο οχι του 14..ενταξει δεν κανουμε τεστ νοημοσυνης αλλα σαφως δεν ειναι ολοι ιδιοι.Και οταν γραφεις αριστα μαλλον τα παιρνεις.

 

Συγνωμη αλλα εχω την εντυπωση οτι κανεις πως δεν καταλαβαινεις η οτι δεν θες να καταλαβειςαρα μαλλον δεν φταιει η μεταδοτικοτητα μου και η σαφηνεια που σου εξηγω.Τα οικονομικα και τα λογιστικα μαλλον χρειαζονται μαθηματικα.Γιατι αρνεισαι κατι το αυτονοητο.Αν ηταν ετσι οπως το λες και οι βασεις δεν μετρουσαν και τα καλυτερα πανεπιστημιαστον κοσμο δεν θα παιρναν μαθητες αναλογα με τους βαθμους τυς και τις επιδοσεις τους.Θα καναν μια κληρωση κι θα τελειωναμε .Καθομαστε και παιδευομαστε με μαθηματα εξετασεις ,κτλ οταν ολα αυτα δεν χρειαζονται.Τι να πω..Οπως λες και εσυ ,ολα αυτα ειναι αχρηστα .Ετσι και αλλιως δεν χρειαζονται καθολου οι βασεις .Ουτε καν τα μαθηματικα στο λογιστικο τμημα.Αρα;Δεν τα καταργουμε να μπαινουμε με κληρωση;Τι πιο δικαιο και ευκολο;Δεν θα μπορει και κανεις να παραπονιεται οτι του λαχε..οχι και τπτ αλλο ,στις κληρωσεις συνηθως ημουν αρκετα τυχερη ,με συμφερει.

 

εχεις παρακολουθησει ποτε μαθημα σε καποια απ αυτες τις σχολες; ρωταω γιατι εχεις πολυ συγκεκριμενη αποψη επ αυτου

Κοιτα επειδη ξερουμε ,ποιοι μπηκαν ,ποιοι διδασκουν και με τι διαδικασιες,corpus.Πιστευεις οτι υπαρχει λογοςνα κανουμε τον κοπο .Και να ξοδεψουμε ενα σωρο λεφτα χωρις να πιστευουμε καθολου στα συγκεκριμενα ιδρυματα μονο και μονο για να τα κραξουμε με πιο πολλες λεπτομεριες;Γτ αν ηταν δωρεαν ,εγω ευχαριστως..

Επεξ/σία από saya
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να βγαλει μια σχολη ναι ,μπορει να βγαλει την ιδια σχολη ομως με τον μαθητη του 19;Γτ εγω σου μιλησα με επιχειρηματα και εσυ μου λες το ιδιο πολυ ωραιο ποιηματακι.Και οι κακες πανελλαδικες και ηταν κακη στιγμη ,και αδιαφορια μονο για στιγμαιο λαθος δεν μου ειπες ακομη.Και η γνωση ειναι ιδια απο ιδιωτη η δημοσιο.Σαφως δεν ειναι η ιδια γτ ο μαθητης του 14 δεν μπορει να τα βγαλει περα με τα μαθηματα του μαθητη του 19.Αλλα; αν μου βαλεις σε εξετασεις το 1 και 1 κανει 2 .Και μου δωσεις πτυχιο οικονομολογου ε παιρνω τετοιο πτυχιο και εγω που απο μαθηματικα ειμαι μετριοτητα ..του 14 που ελεγες.Αν θα ειμαι καλος οικονομολογος αλλη κουβεντα.

 

Εγώ θεωρώ ότι ο Μ.Ο. των μαθητών, εάν έδινε την ίδια σημασία, όρεξη και χρήμα(για να μην κρυβόμαστε) με αυτόν του 19 θα έγραφαν, αν όχι και αυτοι 19, τουλάχιστον 18. Υπάρχουν και οι εξεραίσεις που κάποιος τα παίρνει πιο εύκολα και κάποιος πιο δύσκολα αλλά δεν θεωρώ ότι είναι μεγάλο αυτό το ποσοστό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστέυεις ότι χρειάζεσε 19 για να βγάλεις κάποιες σχολές. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να την τελειώσει με 6,2 π.χ? Για να τελειώσεις μαι σχολή δεν χρειάζετε να να είσαι ο καλύτερος μαθητής του κόσμου (που παρακάτω βλέπω να συγχέεις καλός μαθητής = έξυπνος, πολύ λάθος και υποτιμητικό). Εγώ στην σχολή μου βλέπω πως ότι έκανα στο λύκειο, στην ουσία δεν χρειάστηκαν σχεδόν καθόλου! Και ναι ενας μαθητής του 14 στα μαθηματικά θα μπορέι να βγει οικονομολόγος... ούτε ολοκληρώματα πιστεύω να χρειάζεται, ούτε τριγωνομετρία , ούτε συνημίτονα, άλλωστε όλα πλέον δουλέυουν με εργαλεία , ο οικονομολόγος δεν κάθετε να λύνει εξισώσεις στο χαρτί, υπάρχουν και οι υπολογιστές. Τέσπα σαν συμπέρασμα θέλω να πω πως απο την εμπειρία μου η ύλη στις σχολές είναι καινούρια σε σχέση με του λυκείου , οπότε ένασ μαθητής του 14 ή και 12 μπορεί να κάνει μια νέα αρχή εάν θελήσει και συνήθως τα λίγα που θέλει απο λύκειο στα ξαναδιδάσκουν.

 

Τώρα για τα ιδιωτικά. Είναι αν μη τι άλλο περίεργο που μερικά άτομα ενώ δεν εμπιστέυτηκαν την δημόσια παιδεία και στράφηκαν σχεδόν αποκλειστικα στην ιδιωτικη (φροντιστήρια), με το που πέρασαν σε κάποιο δημόσιο ίδρυμα "ξέχασαν" το παρελθόν τους και αντιτάσσονται στην ιδιωτική παιδεία (εκπαίδευση μάλλον καλύτερα , γιατί παιδεία με την ευρεία έννοια του όρου δεν έχουμε). Δεν νομίζω να θέλει κανείς να μπουν αλόγιστα όλλα τα ιδιωτικά ιδρύματα σε μια ρύθμιση για την αναγνωρισή τους, αλλά αυτά που προσθέρουν ίδια ή καλύτερη εκπαίδευση απο τα δημόσια, γιατί να μην αναγνωρίζονται? Το μόνο που θα αλλάξει για τους αποφοίτους των ιδιωτικών (εκτος και εαν μου ξεφεύγει κάτι) θα είναι καλύτερες αμοιβές (εφόσον παίρνουν τον βασικό) και δυνατότητα για ενταξη στο δημόσιο σαν ΠΕ. Στον τομέα της υγείας, που είναι πολύ σημαντικός, δεν νομίζω να μας βγήκαν σε κακό τα ιδιωτικά νοσοκομεία.

 

Τελευταίες κουβέντες μου αυτές γιατί το συγκεκριμένο θέμα δεν προσφέρεται για υγειή διάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θεωρώ ότι ο Μ.Ο. των μαθητών, εάν έδινε την ίδια σημασία, όρεξη και χρήμα(για να μην κρυβόμαστε) με αυτόν του 19 θα έγραφαν, αν όχι και αυτοι 19, τουλάχιστον 18. Υπάρχουν και οι εξεραίσεις που κάποιος τα παίρνει πιο εύκολα και κάποιος πιο δύσκολα αλλά δεν θεωρώ ότι είναι μεγάλο αυτό το ποσοστό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστέυεις ότι χρειάζεσε 19 για να βγάλεις κάποιες σχολές. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να την τελειώσει με 6,2 π.χ? Για να τελειώσεις μαι σχολή δεν χρειάζετε να να είσαι ο καλύτερος μαθητής του κόσμου (που παρακάτω βλέπω να συγχέεις καλός μαθητής = έξυπνος, πολύ λάθος και υποτιμητικό). Εγώ στην σχολή μου βλέπω πως ότι έκανα στο λύκειο, στην ουσία δεν χρειάστηκαν σχεδόν καθόλου! Και ναι ενας μαθητής του 14 στα μαθηματικά θα μπορέι να βγει οικονομολόγος... ούτε ολοκληρώματα πιστεύω να χρειάζεται, ούτε τριγωνομετρία , ούτε συνημίτονα, άλλωστε όλα πλέον δουλέυουν με εργαλεία , ο οικονομολόγος δεν κάθετε να λύνει εξισώσεις στο χαρτί, υπάρχουν και οι υπολογιστές. Τέσπα σαν συμπέρασμα θέλω να πω πως απο την εμπειρία μου η ύλη στις σχολές είναι καινούρια σε σχέση με του λυκείου , οπότε ένασ μαθητής του 14 ή και 12 μπορεί να κάνει μια νέα αρχή εάν θελήσει και συνήθως τα λίγα που θέλει απο λύκειο στα ξαναδιδάσκουν.

 

Τώρα για τα ιδιωτικά. Είναι αν μη τι άλλο περίεργο που μερικά άτομα ενώ δεν εμπιστέυτηκαν την δημόσια παιδεία και στράφηκαν σχεδόν αποκλειστικα στην ιδιωτικη (φροντιστήρια), με το που πέρασαν σε κάποιο δημόσιο ίδρυμα "ξέχασαν" το παρελθόν τους και αντιτάσσονται στην ιδιωτική παιδεία (εκπαίδευση μάλλον καλύτερα , γιατί παιδεία με την ευρεία έννοια του όρου δεν έχουμε). Δεν νομίζω να θέλει κανείς να μπουν αλόγιστα όλλα τα ιδιωτικά ιδρύματα σε μια ρύθμιση για την αναγνωρισή τους, αλλά αυτά που προσθέρουν ίδια ή καλύτερη εκπαίδευση απο τα δημόσια, γιατί να μην αναγνωρίζονται? Το μόνο που θα αλλάξει για τους αποφοίτους των ιδιωτικών (εκτος και εαν μου ξεφεύγει κάτι) θα είναι καλύτερες αμοιβές (εφόσον παίρνουν τον βασικό) και δυνατότητα για ενταξη στο δημόσιο σαν ΠΕ. Στον τομέα της υγείας, που είναι πολύ σημαντικός, δεν νομίζω να μας βγήκαν σε κακό τα ιδιωτικά νοσοκομεία.

 

Τελευταίες κουβέντες μου αυτές γιατί το συγκεκριμένο θέμα δεν προσφέρεται για υγειή διάλογο.

Τι υγιης διαλογος οταν μου λες οτι ολοι μπορουν να τελειωσουν ιατρικη η πολυτεχνειο.Ειλικρινα το πιστευεις αυτο η εισαι της λογικης αςμπουμε ρε παιδι μου και με λιγη τυχη ,πολλα ιδιαιτερα,μπορει να πεσουν μονο τα σος που ξερεις κατι θα τελειωσουμε δεν γινεται.Γτ ετσι και εγω μαζι σου.Και ειπαμε αφου τα μαθηματα και οι βαθμοι δεν ειναι κριτηριο και ολοι εχουμε τις ιδιες δυνατοτητες να μπαινουν σε ολα τα πανεπιστημια με κληρωση .Μηπως και με καμαρωσει και εμενα η μαμα μουστην ιατρικη του χαρβαρντ η του Γεηλ.Γτ πιο πολλες ελπιδες εχω με κληρωση παρα κανονικα να μπω..και αυτοι να ζητουν βαθμους και 20αρια παντου ,μα δεν ξερουν οτι δεν μετρανε αυτα .Απαραδεκτοι..

 

Τελος παντων ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει και οτι τον ευχαριστει να πιστευει.Εγω δεν εχω τετοιο προβλημα...τωρα ως προς το ιδιωτικο κι δημοσιο ,κανεις δεν θα ειχε προβλημα να υπαρχει και ιδιωτικη σχολη αρκει να κανει σωστη δουλεια .Για να υπαρχει προβλημα κατι τετοιο δεν συμβαινει.Και αυτο φαινεται και απο την λογικη που προβαλλεις οτι και ο μαθητης του 14 μπορει να μπει και να τελειωσει ιατρικη .Δλδ μπατε σκυλοι αλεστε..

Επεξ/σία από saya
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παιζουμε καθολου χαλασμενο τηλεφωνο .Αυτο ειπε οτι ο μαθητης του 14 μπορει να τελειωσει οποιαδηποτε σχολη αρα και ιατρικη αρα και του Γεηλ.Γιατι οταν λεμε οτι ο ταδε μαθητης περασε με 19 και ο αλλος με 14 μπορουν νασυγκριθουν .Μας απαντατε οτι και τι εγινε ,ο ενας ηταν φυτο ,ηταν η κακη στιγμη .Μην το μετρατε με βσθμους.Θα διαβασει και θα τα μαθει ολα μαζι.Ε ειπα και εγω να κανω παραδειγμα τις θεωριες για δειτε αν εχουν λογικη στην πραξη.Γτ θεωρητικα ολα ωραια ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕν εχω ιδεα τι εγινε το επομενοκαιρο.Εχω πληροφοριες μονο για το πρωτο ετος οπου ειχε ξοδεψει ενα τεραστιο αριθμο χρηματων ηδη.Δεν φανταζεσαι ποσο κοστιζε η ωρα το ιδιαιτερο πιστεψε με.Αρα δεν μιλμε για χρημα αλλα για πολυυ χρημα.Τελος παντων εχω την εντυπωση οτι αν τα καταφερε στα επομενα ετη που μαλλον οχι θα πηρε το πτυχιο με κανενα 5,6 και παλι οχι με τις ιδιες δυνατοτητες σε σχεση με αλλους και τωρα δεν ξερει τι να το κανει .Και μιλαμε για μαθητη του 19 αρα σιγουρα εξυπνο οχι του 14..ενταξει δεν κανουμε τεστ νοημοσυνης αλλα σαφως δεν ειναι ολοι ιδιοι.Και οταν γραφεις αριστα μαλλον τα παιρνεις.

 

 

 

 

Χμμ στα έντονα θέλω να σου επισημάνω πως η πλειοψηφία που τελειώνει ελληνικά δημόσια ιδρύματα έχει αυτό το βαθμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παιζουμε καθολου χαλασμενο τηλεφωνο .Αυτο ειπε οτι ο μαθητης του 14 μπορει να τελειωσει οποιαδηποτε σχολη αρα και ιατρικη αρα και του Γεηλ.

 

So.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστέυεις ότι χρειάζεσε 19 για να βγάλεις κάποιες σχολές. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να την τελειώσει με 6,2 π.χ? Για να τελειώσεις μαι σχολή δεν χρειάζετε να να είσαι ο καλύτερος μαθητής του κόσμου (που παρακάτω βλέπω να συγχέεις καλός μαθητής = έξυπνος, πολύ λάθος και υποτιμητικό).

 

Και ναι ενας μαθητής του 14 στα μαθηματικά θα μπορέι να βγει οικονομολόγος... ούτε ολοκληρώματα πιστεύω να χρειάζεται, ούτε τριγωνομετρία , ούτε συνημίτονα, άλλωστε όλα πλέον δουλέυουν με εργαλεία , ο οικονομολόγος δεν κάθετε να λύνει εξισώσεις στο χαρτί, υπάρχουν και οι υπολογιστές.

 

Τέσπα σαν συμπέρασμα θέλω να πω πως απο την εμπειρία μου η ύλη στις σχολές είναι καινούρια σε σχέση με του λυκείου , οπότε ένασ μαθητής του 14 ή και 12 μπορεί να κάνει μια νέα αρχή εάν θελήσει και συνήθως τα λίγα που θέλει απο λύκειο στα ξαναδιδάσκουν.

 

Riiiight.

 

Κρίνοντας λοιπόν από την απάντησή σου σε αυτά, βλέπω πως το τσουβάλιασμα έρχεται χέρι-χέρι με την αντίστοιχη ειρωνία. Γράφουμε επιχειρήματα, δεν απαντάς σε κανένα αλλά υπεργενικεύεις αυτό που συμφέρει την προσωπική σου agenda. Τι μου θυμίζει αυτό άραγε; What's next, κατάληψη του θέματος και πορεία στο irc;

 

Συνεπώς, do not feed the troll παίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

So.

 

 

 

 

 

 

 

Riiiight.

 

Κρίνοντας λοιπόν από την απάντησή σου σε αυτά, βλέπω πως το τσουβάλιασμα έρχεται χέρι-χέρι με την αντίστοιχη ειρωνία. Γράφουμε επιχειρήματα, δεν απαντάς σε κανένα αλλά υπεργενικεύεις αυτό που συμφέρει την προσωπική σου agenda. Τι μου θυμίζει αυτό άραγε; What's next, κατάληψη του θέματος και πορεία στο irc;

 

Συνεπώς, do not feed the troll παίδες.

Εννοειται do not feed the troll ,οσο παει χειροτερη θα γινεται η συζητηση.Αφου δεν στεκει αυτο που λετε.Αρα..Εμενα με συμφερει να παει οσο θελει.Εσενα μαλλον το αντιθετο.Ειναι δυνατον να στεκει οτι ολοι εχουν τις ιδιες δυνατοτητες και ολοι μπορουν να τελειωσουν ιατρικη ,νομικη,πολυτεχνειο,κτλ;Αλλα δεν μου απανταει κανεις.

Επεξ/σία από saya
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε πάλι.

 

Σου απάντησε ο αποπάνω στο γιατί είναι δυνατόν να βγάλει ο μαθητής του 14 κάποιες σχολές, και σου εξήγησε μάλιστα και το σκεπτικό του.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστέυεις ότι χρειάζεσε 19 για να βγάλεις κάποιες σχολές. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να την τελειώσει με 6,2 π.χ? Για να τελειώσεις μαι σχολή δεν χρειάζετε να να είσαι ο καλύτερος μαθητής του κόσμου (που παρακάτω βλέπω να συγχέεις καλός μαθητής = έξυπνος, πολύ λάθος και υποτιμητικό).

 

Δεν μίλησε κανείς για ιατρική ή νομική (αν και προσωπικά δεν θα το απέκλεια), όπως διάβασες, αν διάβασες, στάθηκε στο παράδειγμά σου περι οικονομολόγου.

 

Και ναι ενας μαθητής του 14 στα μαθηματικά θα μπορέι να βγει οικονομολόγος... ούτε ολοκληρώματα πιστεύω να χρειάζεται, ούτε τριγωνομετρία , ούτε συνημίτονα, άλλωστε όλα πλέον δουλέυουν με εργαλεία , ο οικονομολόγος δεν κάθετε να λύνει εξισώσεις στο χαρτί, υπάρχουν και οι υπολογιστές.

 

Σου απάντησε επίσης και στην ερώτησή σου:

 

Τέσπα σαν συμπέρασμα θέλω να πω πως απο την εμπειρία μου η ύλη στις σχολές είναι καινούρια σε σχέση με του λυκείου , οπότε ένασ μαθητής του 14 ή και 12 μπορεί να κάνει μια νέα αρχή εάν θελήσει και συνήθως τα λίγα που θέλει απο λύκειο στα ξαναδιδάσκουν.

 

Οπότε; :P

Επεξ/σία από akpe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σύστημα καλώς η κακως αυτό είναι. Αυτό δεν έχει γίνει κατανοητό. Καλή η επανάσταση και η κριτική αλλά όταν εχεις μπροστά σου ένα εμπόδιο για την μετέπειτα ζωή σου είτε το παλεύεις και το ξεπερνάς είτε εγκαταλείπεις και παίρνεις άλλο μονοπάτι. Ο καθένας με τις επιλογές του.

 

Τώρα όσον αφορά τους βαθμούς κτλ που έχει γίνει χαμός να πω το εξής. Υπάρχουν άτομα που ενω προσπαθουν δεν μπορούν να τα καταλάβουν και δεν μπορούν να ανέβουν πολύ ψηλά. Υπάρχουν άτομα που με λιγότερο κόπο αριστεύουν , άλλοι που με πολύ κόπο αριστεύουν και κάποιοι που ενώ είναι έξυπνοι και μπορούν να γράψουν καλά τους έχουν φάει τα γκομενιλίκια , η μαγκιά κτλ. Το να γράψεις καλά δείχνει αντοχή, μεθοδικότητα και ωριμότητα σε έναν θεσμό ο οποίος είναι αρκετά δυσκολος. Δεν κρίνουμε τον θεσμό απλά τον αντιλαμβανόμαστε ως πραγματικότητα και ενεργούμε ανάλογα.

 

Τώρα όσον αφορά τα κολλέγια. Δεν τα έχω σε μεγάλη υπόληψη. Όπως επίσης δεν βάζω και στο ίδιο τσουβάλι όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Υπάρχουν καλές σχολές και κακές σχολές. Είτε Ελλάδα , είτε Εξωτερικό , είτε Κολλέγιο.

 

Όσον αφορά την αναγνώριση . Υπάρχει διαδικασία αναγνώρισης και ίσως θα έπρεπε να εστιάσει κανείς εκεί.Ξέρω ότι τα Αμερικάνικα είναι σε δυσχερή θέση. Μήπως η ουσία είναι να γίνει ευκολότερος ο τρόπος αναγνώρισης, να μεγαλώσει η λίστα και όχι να αναγνωρίζονται τα πάντα?. Στην τελική όσοι πάνε Αγγλία στα 4 χρόνια έχουν msc ενώ εγώ χρειάζομαι 5.5 . Δεν πειράζει να περάσουν και κάποια διαδικάσία αναγνώρισης.

Επεξ/σία από Aztec
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω την εντυπωση οτι παιζουμε την κολοκυθια αντι να συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε.Ασε που απο τρολ προβιβαστηκα σε κανενας.

 

Απο οτι ξερω αππο γνωστους στο οικονομολογικο χρειαζοταν ανωτερα μαθηματικα .Ασκησεις στον πινακα λυνουν.Λες να τα λυνουν με το 1 και 1 ισον 2;Και του απαντησα σε αυτο οτι αν δεν χρειαζοταν οι βασεις δεν θα υπηρχε λογος να γινονται εξετασεις και να παιρνουν τον κοσμο αναλογα με τους βαθμους τους.Θα καναν μια κληρωση και τελειωσαμε.Εφοσον ολοι εχουμε τις ιδιες δυνατοτητες .Γτ να καθομαστε να δινουμε διαγωνισματα;

 

Οχι δεν ειναι η ιδια υλη .Εχω πει 300 χιλιαδες φορες .Οτι στις πολλες σχολες πρεπει να ξερεις καποια πραγματα.Αρα εγω του απανταω.

 

Εσυ δεν θες να δεχτεις οτι θα διαφωνουμε για παντα,

Επεξ/σία από saya
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

γεια σας. μπορειτε να μου λυσετε μια απορια γιατι καπου εχω σκαλωσει?

 

 

ακαδημαικη αναγνωριση απο το ΔΟΑΤΑΠ εχει το αμερικανικο κολλεγιο .ή εχει μονο επαγγελματικη? δεν βρηκα καπου σαφη απαντηση

 

 

με την συμβολη που εκανε με το ανοιχτο πανεπιστημιο αγγλιας ετσι ωστε καποιος να μπορει να παρει διπλωμα αναγνωρισμενο απο το ανοιχτο πανεπιστημιο ειναι μονο για κατοχυρωση των επαγγελματικων δυνατοτητων ή ισχυει και ακαδημαικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...